Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про впровадження у Фастівській міській раді та її виконавчих органах системи управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001-2015
Чт, 19/04/2018 - 12:59 | Адміністрація2
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Київської області
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
Від 19.04.2018 № 119 од
Про впровадження у Фастівській міській раді
та її виконавчих
органах системи управління
якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001-2015
З метою підвищення ефективності діяльності виконавчих органів міської ради, спрямованої на надання якісних послуг, керуючись пунктом 20 частини 4 статті 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:
1. Створити робочу групи з впровадження системи управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001-2015 в Фастівській міській раді та її виконавчих органах.
2. Затвердити склад робочої гупи з впровадження системи управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001-2015 в Фастівській міській раді та її виконавчих органах згідно додатку № 1 .
2.Робочій групі:
2.1.Розробити та затвердити заходи з впровадження системи управління якістю у Фастівській міській раді та її виконавчих органах.
2.2.Визначити орієнтований обсяг коштів для реалізації вказаних заходів.
3.Відповідним структурним підрозділам Фастівської міської ради та її виконавчого комітету,комунальним підприємствам забезпечити надання необхідної інформації
4.Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.
Міський голова М.В.Нетяжук
Додаток
до розпорядження міського голови
від ___19.04.2018 р.___№ 119од
Склад робочої групи з впровадження системи управління якістю
в діяльність виконавчих органів Фастівської міської ради
(на базі норм ДСТУ ISO 9001-2015)
Нетяжук Михайло Володимирович
|
- міський голова, керівник робочої групи з впровадження системи управління якістю;
|
Тхоржевська Леся Олександрівна
|
- керуючий справами виконавчого комітету, заступник керівника робочої групи з впровадження системи управління якістю;
|
Почапська Оксана Володимирівна
|
- начальник архівного відділу, секретар робочої групи;
|
Члени робочої групи:
|
|
Авксентюк Тетяна Володимирівна
|
- начальник відділу інформаційного забезпечення та по роботі із ЗМІ
|
Алісєєнко Людмила Миколаївна
|
- начальник загального відділу
|
Безкровна Ірина Володимирівна
|
- начальник управління культури, молоді та туризму
|
Бромірський Віталій Олександрович
|
- начальник відділу містобудування та архітектури
|
Горохова Ольга Валеріївна
|
- завідувач сектором житлової політики,квартирного обліку,розподілу житла та з питань гуртожитків і ОСББ
|
Єриш Наталія Леонідівна
|
- начальник управління освіти
|
Заграничний Дмитро Андрійович
|
- головний спеціаліст юридично-правового забезпечення юридичного управління
|
Зінченко Ірина Сергіївна
|
- начальник відділу з питань раціонального використання земель
|
Змаженко Людмила Миколаївна
|
- начальник відділу управління персоналом
|
Зоренко Олена Аркадіївна
|
- начальник відділу житлово-комунального господарства
|
Кабанець Олександр Олександрович
|
- начальник управління соціального
захисту населення
|
Ковальов Микола Олександрович
|
- начальник відділу інформаційних технологій та комп’ютерного забезпечення
|
Міхеєва Ольга Олегівна
|
- начальник фінансово-господарського відділу
|
Наливайко Тетяна Федорівна
|
- начальник-адміністратор центру надання адміністративних послуг
|
Папко Оксана Станіславівна
|
- начальник відділу по роботі із зверненнями громадян
|
Пеньківська Ірина Вікторівна
|
- завідувач сектором раціонального використання майна
|
Підгаєць Павло Петрович
|
- ФОП( за згодою)
|
Рябоконь Анна Сергіївна
|
- начальник управління економіки та міжнародного співробітництва
|
Свириденко Наталія Олександрівна
|
- начальник відділу внутрішнього фінансового контролю та аудиту
|
Сірченко Лариса Василівна
|
- начальник відділу організаційного забезпечення діяльності ради та її органів
|
Скиданенко Андрій Володимирович
|
- головний спеціаліст відділу з питань молоді та спорту
|
Хімерик Олена Вікторівна
|
- начальник відділу державної реєстрації юридичних осіб,фізичних осіб,підприємців прав на нерухоме майно та їх обтяжень
|
Швидка Жанна Петрівна
|
- начальник служби у справах дітей та сім»ї
|
Юхта Олександр Володимирович
|
- начальник відділу державного архітектурно-будівельного контролю
|
Янковська Світлана Антонівна
|
- відділ ведення єдиного демографічного реєстру населення
|
Керуючий справами Л.О.Тхоржевська