Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Порядок організації та проведення особистих виїзних прийомів громадян керівництвом Київської обласної державної адміністрації (додаток №2 до розпорядження голови Київської обласної адміністрації №438 від 11.11.2013 р.)
1. Порядок організації та проведення особистих виїзних прийомів громадян керівництвом Київської обласної державної адміністрації (далі - Порядок) регламентує питання організації та проведення особистих виїзних прийомів громадян керівництвом Київської обласної державної адміністрації (далі – особисті виїзні прийоми).
2. Особисті виїзні прийоми громадян головою облдержадміністрації, першим заступником, заступниками голови та заступником голови – керівником апарату Київської облдержадміністрації здійснюються у приміщеннях районних державних адміністрацій та міськвиконкомів (міст обласного значення).
3. Особисті виїзні прийоми проводяться у дні та години, визначені графіком проведення особистих виїзних прийомів громадян керівництвом облдержадміністрації, який затверджується розпорядженням голови Київської облдержадміністрації щорічно.
4. Організація особистих виїзних прийомів забезпечується відділом роботи із зверненнями громадян та відділом забезпечення діяльності керівництва облдержадміністрації апарату облдержадміністрації спільно з працівниками, відповідальними за роботу із зверненнями громадян райдержадміністрацій та міськвиконкомів (міст обласного значення), на території яких здійснюються особисті виїзні прийоми.
5. Інформація про проведення особистих виїзних прийомів розміщується на веб-сайті Київської обласної державної адміністрації та у місцевих засобах масової інформації.
6. Оприлюднення інформації про дату та час особистих виїзних прийомів, а також попередній запис громадян на особисті виїзні прийоми проводиться працівниками, відповідальними за роботу із зверненнями громадян у районних державних адміністраціях або міськвиконкомах (міст обласного значення), на території яких здійснюються особисті виїзні прийоми.
7. Особисті виїзні прийоми здійснюються за попереднім записом та з питань, які не можуть бути вирішені посадовими особами районних державних адміністрацій та міськвиконкомів (міст обласного значення), на території яких здійснюються особисті виїзні прийоми.
8. Під час попереднього запису у громадянина з’ясовується прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, питання, з яким звертається громадянин, наявність попередніх звернень. Зазначена інформація вноситься до реєстраційно-контрольної картки особистого виїзного прийому.
9. Під час особистих виїзних прийомів громадянин повинен пред'явити документ, що посвідчує його особу.
У прийомі громадян можуть брати участь їх представники, повноваження яких оформлені в установленому чинним законодавством порядку, та/або особи, які перебувають у родинних стосунках з такими громадянами і мають документи, що підтверджують їх особу та повноваження.
Присутність сторонніх осіб під час проведення особистих виїзних прийомів не допускається.
10. Для забезпечення кваліфікованого роз’яснення питань, порушених громадянами під час особистих виїзних прийомів, залучаються посадові особи структурних підрозділів райдержадміністрацій, міськвиконкомів (міст обласного значення) на території яких здійснюється особистий виїзний прийом.
11. Якщо розв’язання питання, з яким звернувся громадянин, не належить до компетенції Київської обласної державної адміністрації, відповідальний за організацію особистого виїзного прийому працівник пояснює громадянину, до якого органу державної влади або органу місцевого самоврядування, підприємства, організації чи установи необхідно звернутися для вирішення його питання, надаючи в цьому, по можливості, допомогу (вказує адресу, номер телефону тощо).
12. Звернення громадян на особистих виїзних прийомах реєструються та розглядаються відповідно до Інструкції з організації роботи щодо розгляду звернень громадян в апараті, структурних підрозділах Київської обласної державної адміністрації, затвердженої розпорядженням голови Київської обласної державної адміністрації від 10 жовтня 2006 року №829.
13. Під час проведення особистих виїзних прийомів ведеться реєстраційно-контрольна картка особистого виїзного прийому, яка разом з оригіналом звернення громадянина (якщо таке наявне) не пізніше наступного дня передається до відділу роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації.
14. Реєстраційно-контрольні картки особистих виїзних прийомів працівники відділу роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації передають виконавцям відповідно до доручень (резолюцій), наданих під час особистих виїзних прийомів.
15. Відділ роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації забезпечує:
- проведення першочергового особистого прийому жінок, яким присвоєно почесне звання України "Мати-героїня", інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України;
- своєчасне інформування осіб, які записалися на особистий виїзний прийом, про перенесення часу чи дня прийому керівництвом облдержадміністрації в разі їх відсутності у визначений графіком прийому день.
16. Контроль за розглядом звернень громадян, які надійшли під час особистих виїзних прийомів, здійснюється відділом роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації.
17. Працівники відділу роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації щоквартально проводять аналіз розгляду звернень громадян, отриманих під час проведення особистих виїзних прийомів, та подають його керівництву облдержадміністрації.
18. Відділ інформаційно-комп’ютерного забезпечення апарату облдержадміністрації забезпечує розміщення на веб-сайті облдержадміністрації графіків проведення особистих виїзних прийомів.