Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про внесення змін в рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради №75 від 19.02.2018 р. « Про внесення змін в додаток до рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради №8 від 24.01.2018 р.»
Пт, 27/04/2018 - 07:13 | Адміністрація2
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Київської області
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Рішення
Від 20.04.2018 м. Фастів № 171
Про внесення змін в рішення виконавчого
комітету Фастівської міської ради
№75 від 19.02.2018 р. « Про внесення змін в додаток до
рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради
№8 від 24.01.2018 р.»
У зв’язку з внесенням змін до Розпорядження Кабінету Міністрів України №523-Р від 16.05.2014 року «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг», відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги» та керуючись пп. 4 п. б ст. 27 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет вирішив:
- Внести зміни в рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради №75 від 19.02.2018 року «Про внесення змін в додаток до рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради №8 від 24.01.2018 р.» (додаток).
2. Перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг протягом 10 днів оприлюднити в міських засобах масової інформації та викласти на Web- сторінці міської ради.
3. Контроль за виконанням рішення покласти на керуючого справами виконкому Тхоржевську Л.О.
Міський голова М.В. Нетяжук
Додаток до рішення виконкому
№ 171 від «20_» _04_ 2018року
Перелік адміністративних послуг,
які надаються Фастівською міською радою її виконавчими органами та місцевими органами виконавчої влади через Центр надання адміністративних послуг
№ п/п
|
Назва адміністративної послуги
|
1.
|
Надання містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки
|
2.
|
Видача будівельного паспорту забудови земельної ділянки
|
3.
|
Видача паспорту прив’язки тимчасової споруди
|
4.
|
Надання дозволу на переведення житлових (нежитлових) приміщень в нежитлові (житлові) та їх реконструкція
|
5.
|
Надання дозволу на перепланування (переобладнання) приміщень у житлових будинках
|
6.
|
Надання рішення про надання (зміну) адреси
|
7.
|
Дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність чи користування
|
8.
|
Передача земельних ділянок у, власність, постійне користування або оренду (затвердження технічної документації із землеустрою)
|
9.
|
Дозвіл на виготовлення технічної документації із землеустрою по встановленню меж земельної ділянки для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд
|
10.
|
Затвердження технічної документації із землеустрою по встановленню меж земельної ділянки в оренду і власність відповідно до класифікації видів цільового призначення земельних ділянок
|
11.
|
Припинення права користування земельною ділянкою на умовах оренди та на праві постійного користування
|
12.
|
Поновлення договору оренди земельної ділянки
|
13.
|
Відміна, внесення змін до рішень міської ради та договорів оренди
|
14.
|
Розгляд земельних спорів
|
15.
|
Продаж земельних ділянок несільськогосподарського призначення
|
16.
|
Безоплатна передача до комунальної власності територіальної громади м. Фастів нерухомого майна
|
17.
|
Включення до переліку об’єктів, що перебувають в комунальній власності територіальної громади м. Фастів та підлягають приватизації
|
18.
|
Передача в оренду майна комунальної власності територіальної громади м. Фастів
|
19.
|
Продовження договірних відносин та внесення змін до договорів оренди майна комунальної власності територіальної громади м. Фастів
|
20.
|
Рішення виконавчого комітету щодо погодження режиму роботи об’єкту торгівлі, сфери обслуговування населення
|
21.
|
Погодження місця здійснення торгівлі
|
22.
|
Погодження місця розміщення та порядок облаштування сезонного об’єкту сфери послуг, відпочинку та розваг
|
23.
|
Дозвіл на розміщення зовнішньої реклами
|
24.
|
Договір на перевезення пасажирів автомобільним транспортом на міських маршрутах загального користування
|
25.
|
Видача експлуатаційних дозволів для потужностей (об’єктів):
1) з переробки неїстівних продуктів тваринного походження;
2) з виробництва, змішування та приготування кормових добавок, преміксів і кормів.
|
26.
|
Видача експлуатаційного дозволу для провадження діяльності на потужностях (об’єктах) оператором ринку, що проводить діяльність,пов’язану з виробництвом та / або зберіганням харчових продуктів тваринного походження
|
27.
|
Видача посвідчення батьків та дитини з багатодітної сім’ї
|
28.
|
Надання висновку про доцільність відібрання дітей у батьків без позбавлення батьківських прав
|
29.
|
Надання висновку про доцільність повернення дитини батькам, опікуну, піклувальнику до державного закладу
|
30.
|
Надання висновку про доцільність побачення з дитиною матері, батька, які позбавлені батьківських прав
|
31.
|
Утворення прийомної сім’ї
|
32.
|
Утворення дитячого будинку сімейного типу
|
33.
|
Встановлення опіки (піклування) над дитиною
|
34.
|
Видача дозволу на зміну прізвища, ім.’я, по батькові дитини
|
35.
|
Надання рішення щодо перереєстрації місця проживання малолітньої дитини
|
36.
|
Надання рішення щодо участі у вихованні дитини того з батьків, хто поживає окремо від неї
|
37.
|
Надання рішення про визначення місця проживання малолітньої дитини
|
38.
|
Надання висновку про доцільність (недоцільність) позбавлення батьківських прав
|
39.
|
Надання погодження щодо додаткової відпустки одинокій матері (батьку), які виховують дитину без участі одного з батьків
|
40.
|
Видача рішення про надання неповнолітнім повної цивільної дієздатності
|
41.
|
Видача рішення про надання дозволу бабі, діду, іншим родичам дитини забрати її з полового будинку або іншого закладу охорони здоров’я, якщо цього не зробили батьки дитини
|
42.
|
Видача дозволу на вчинення правочину щодо нерухомого майна, право власності на яке або право користування, яким мають діти
|
43.
|
Надання дозволу на укладання договору про припинення права на аліменти, у зв’язку з передачею права власності на нерухоме майно малолітній (неповнолітній) дитині
|
44.
|
Взяття громадян міста на квартирний облік
|
45.
|
Зняття громадян міста з квартирного обліку
|
46.
|
Оформлення та видача ордерів громадянам на житлову площу
|
47.
|
Видача свідоцтва на право власності нерухомого майна
|
48.
|
Надання дозволу на знесення зелених насаджень
|
49.
|
Державна реєстрація юридичної особи (у тому числі громадського формування)
|
50.
|
Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу (у тому числі громадське формування), що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи (у тому числі громадського формування)
|
51.
|
Державна реєстрація переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту
|
52.
|
Державна реєстрація переходу юридичної особи з модельного статуту на діяльність на підставі установчого документу
|
53.
|
Державна реєстрація включення відомостей про юридичну особу (у тому числі громадське формування), зареєстровану до 1 липня 2004 р., відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
|
54.
|
Державна реєстрація рішення про відділ юридичної особи (у тому числі громадського формування)
|
55.
|
Державна реєстрація рішення про припинення юридичної особи (у тому числі громадського формування)
|
56.
|
Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення юридичної особи (у тому числі громадського формування)
|
57.
|
Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідації комісії), голови комісії або ліквідатора (у тому числі громадського формування)
|
58.
|
Державна реєстрація припинення юридичної особи (у тому числі громадського формування) в результаті її ліквідації
|
59.
|
Державна реєстрація припинення юридичної особи (у тому числі громадського формування) в результаті її реорганізації
|
60.
|
Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу юридичної особи (у тому числі громадського формування)
|
61.
|
Державна реєстрація змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи (у тому числі громадського формування), що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
|
62.
|
Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу юридичної особи (у тому числі громадського формування)
|
63.
|
Державна реєстрація фізичної особи – підприємця
|
64.
|
Державна реєстрація включення відомостей про фізичну особу – підприємця, зареєстровану до 1 липня 2004 р., відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
|
65.
|
Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
|
66.
|
Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця
|
67.
|
Державна реєстрація права власності на нерухоме майно
|
68.
|
Державна реєстрація інших (відмінних від права власності) речових прав на нерухоме майно
|
69.
|
Державна реєстрація обтяжень нерухомого майна
|
70.
|
Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна
|
71.
|
Внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень
|
72.
|
Скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень
|
73.
|
Скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно
|
74.
|
Скасування рішення державного реєстратора
|
75.
|
Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно
|
76.
|
Державна реєстрація громадського об’єднання, що не має статусу юридичної особи
|
77.
|
Державна реєстрація змін до відомостей про громадське об’єднання, що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
|
78.
|
Державна реєстрація змін до відомостей про громадське об’єднання, що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у зв’язку із зупиненням (припиненням) членства в громадському об’єднанні, що не має статусу юридичної особи
|
79.
|
Державна реєстрація припинення громадського об’єднання , що не має статусу юридичної особи
|
80.
|
Державна реєстрація постійно діючого третейського суду
|
81.
|
Державна реєстрація змін до відомостей про постійно діючий третейський суд, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
|
82.
|
Державна реєстрація припинення постійно діючого третейського суду
|
83.
|
Державна реєстрація структурних утворень політичних партій, що не мають статусу юридичної особи
|
84.
|
Державна реєстрація змін до відомостей про структурне утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
|
85.
|
Державна реєстрація змін до відомостей про структурне утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у зв’язку із зупиненням (припиненням) членства у структурному утворенні політичної партії, що не має статусу юридичної особи
|
86.
|
Державна реєстрація припинення структурного утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи
|
87.
|
Державна реєстрація відокремленого підрозділу іноземної неурядової організації, представництва, філії іноземної благодійної організації
|
88.
|
Державна реєстрація змін до відомостей про відокремлений підрозділ іноземної неурядової організації, представництва, філії іноземної благодійної організації, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
|
89.
|
Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу іноземної неурядової організації, представництва, філії іноземної благодійної організації
|
90.
|
Державна реєстрація символіки
|
91.
|
Державна реєстрація змін до відомостей про символіку, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
|
92.
|
Державна реєстрація втрати чинності символіки
|
93.
|
Державна реєстрація підтвердження всеукраїнського статусу громадського об’єднання
|
94.
|
Державна реєстрація відмови від всеукраїнського статусу громадського об’єднання
|
95.
|
Надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань у паперовій формі для проставляння апостиля, витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, копії документів, що містяться в реєстраційній справі відповідної юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, фізичної особи – підприємця)
|
96.
|
Оформлення та видача або обмін паспорта громадянина України для виїзду за кордон (у тому числі термінове оформлення)
|
97.
|
Оформлення та видача паспорта громадянина України
|
98.
|
Оформлення та видача паспорта громадянина України у разі обміну замість пошкодженого, втраченого або викраденого
|
99.
|
Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку
|
100.
|
Реєстрація місця проживання особи
|
101.
|
Зняття з реєстрації місця проживання особи
|
102.
|
Реєстрація місця перебування особи
|
103.
|
Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру
|
104.
|
Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку
|
105.
|
Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту, з видачею витягу
|
106.
|
Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць з видачею витягу
|
107.
|
Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу
|
108.
|
Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені безпосередньо законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, з видачею витягу
|
109.
|
Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу
|
110.
|
Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі:
1. витягу з Державного земельного кадастру про:
- землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць;
- обмеження у використанні земель;
- земельну ділянку.
2. довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території);
3. викопіювань з кадастрової основи Державного земельного кадастру, кадастрової карти (плану);
4. копії документів, що створюються під час ведення Державного земельного кадастру.
|
111.
|
Видача довідки про:
|
112.
|
Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою
|
113.
|
Видача довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями
|
114.
|
Видача витягу з технічної документації про нормативно грошову оцінку земельної ділянки
|
115.
|
Видача висновку державної експертизи землевпорядної документації щодо об’єктів, які підлягають обов’язковій державній експертизі
|
116.
|
Видача дозволу на зняття та перенесення ґрунтового покриву (родючого шару ґрунту) земельної ділянки
|
117.
|
Видача висновку про погодження документації із землеустрою
|
118.
|
Видача рішення про надання у постійне користування та надання в оренду земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності (для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців)
|
119.
|
Реєстрація декларації відповідності матеріально – технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки
|
120.
|
Видача дозволу на спеціальне водокористування
|
121.
|
Подання повідомлення про початок виконання підготовчих робіт
|
122.
|
Внесення змін до повідомлення про початок виконання підготовчих робіт
|
123.
|
Подання повідомлення про початок виконання будівельних робіт
|
124.
|
Внесення змін до повідомлення про початок виконання будівельних робіт
|
125.
|
Внесення змін до зареєстрованої декларації про початок виконання підготовчих робіт
|
126.
|
Реєстрація декларації про готовність до експлуатації об’єкта, будівництво якого здійснено на підставі будівельного паспорта
|
127.
|
Реєстрація декларації про готовність до експлуатації об’єкта, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів з невизначеними наслідками (СС1)
|
128.
|
Внесення змін до декларації про готовність до експлуатації об’єкта, будівництво якого здійснено на підставі будівельного паспорта / декларації про готовність до експлуатації об’єкта, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів з невизначеними наслідками (СС1) / декларації про готовність до експлуатації самочинно збудованого об’єкта, на який визнано право власності за рішенням суду
|
129.
|
Видача дозволу на участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні
|
130.
|
Погодження маршрутів руху транспортних засобів під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів
|
131.
|
Видача дозволу на розміщення зовнішньої реклами
|
132.
|
Видача дозволу (санітарний паспорт) на роботи з радіоактивними речовинами та іншими джерелами іонізуючого випромінювання
|
Керуючий справами Л.О. Тхоржевська
Теги: Рішення виконкому