Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Положення
ПОЛОЖЕННЯ
про Структурний підрозділ Муніципальна варта комунального підприємства Фастівської міської ради «Центр торгівлі та благоустрою»
1. Загальні положення
Це Положення визначає порядок діяльності структурного підрозділу Муніципальна варта комунального підприємства Фастівської міської ради «Центр торгівлі та благоустрою», проходження служби підрозділу, їх права і обов'язки.
1.1. Структурний підрозділ Муніципальна варта комунального підприємства Фастівської міської ради «Центр торгівлі та благоустрою» (далі - Муніципальна варта) створений на підставі рішення Фастівської міської ради, фінансується за рахунок Фастівської міської ради Київської області та КП ФМР «Центр торгівлі та благоустрою» з метою забезпечення на території міста Фастова законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів територіальної громади, здійснення постійного контролю за станом благоустрою території міста Фастова та притягнення до відповідальності порушників законодавства про благоустрій та Правил благоустрою на території м. Фастова, охорони навколишнього природного середовища, Правил торгівлі, недопущення незаконної (стихійної) торгівлі, самовільного будівництва.
1.2. Муніципальна варта діє на засадах законності та гуманізму, дотримуючись норм права, передбачених Конституцією України, Кодексом України про адміністративні правопорушення, Водним кодексом України, Земельним Кодексом України, Кодексу Цивільного захисту України, Законами України: "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону", „Про благоустрій населених пунктів", „Про охорону навколишнього природного середовища", „Про відходи", „Про регулювання містобудівної діяльності", „Про санітарно - епідеміологічне благополуччя населення України", „Про захист прав споживачів", Правилами благоустрою на території міста Фастів, іншими нормативно - правовими актами.
1.3. Муніципальна варта у своїй діяльності підпорядковується директору комунального підприємства Фастівської міської ради «Центр торгівлі та благоустрою».
1.4. Основними завданнями Муніципальної варти є:
1) забезпечення попередження, запобігання та припинення правопорушень, що посягають на громадський порядок і громадську безпеку у встановленому законодавством порядку;
2) вжиття спільно з працівниками Національної поліції заходів по припиненню адміністративних правопорушень;
3) виявлення порушень законодавства та складання протоколів про адміністративні правопорушення у відповідності до вимог Кодексу України про адміністративні правопорушення;
4) забезпечення охорони громадського порядку на території міської ради під час проведення усіх масових заходів спільно з працівникам и Національної поліції;
5) здійснення контроль за виконанням рішень міської ради та її виконавчих органів, а саме:
• вимог здійснення суб’єктами господарської діяльності вуличної торгівлі та території міста в тому числі недопущенні та протидії стихійної торгівлі;
• за дотримання правил утримання тварин у місті Фастові;
• законодавчих і нормативних актів про заборону куріння в громадських місцях, розпивання пива, алкогольних, слабоалкогольних напоїв у заборонених місцях або поява у громадських місцях у п’яному вигляді;
• порядку встановлення малих архітектурних форм;
• правил благоустрою території, контролю за дотриманням правил санітарії, чистотою вулиць, парків, скверів та прибудинкових територій;
• суб’єктами господарської діяльності заборони продажу неповнолітнім особам енергетиків, слабоалкогольних і алкогольних напоїв, трав’яних сумішей для паління, що містять наркотичні речовини, галюциногенів і тютюнових виробів, тощо;
6) проведення бесід з безпритульними, жебраками, іншими особами, що перебувають в громадських місцях і потребують соціального захисту;
7) проведення рейдів та перевірок додержання підприємствами, установами, організаціями і громадянами законодавства у сфері благоустрою міста, природоохоронного законодавства України, поводження з відходами, захисту прав споживачів;
8) надання приписів громадянам, посадовим та службовим особам суб’єктів господарювання, установ, організацій незалежно від форм власності щодо усунення виявлених порушень законодавства у сфері благоустрою, природоохоронного законодавства України, поводження з відходами, захисту справ споживачів;
9) здійснення контролю за виконанням наданих приписів та запланованих заходів на усунення виявлених порушень;
10) складання актів фіксації виявлених правопорушень та адміністративні протоколи про адміністративні правопорушення на громадян та службових, посадових осіб суб’єктів господарювання, установ, організацій незалежно від форм власності в межах компетенції та порядку передбачених чинним законодавством;
11) виклик громадян, посадових і службових осіб суб’єктів господарювання, установ, організацій незалежно від форм власності для надання усних або письмових пояснень та проведення опитування зазначених осіб у зв'язку з порушенням ними вимог законодавства у сфері благоустрою, природоохоронного законодавства України, у сфері торгівлі, поводження з відходами, захисту прав споживачів, громадського порядку, здійснення незаконної (стихійної) торгівлі;
12) спільно з працівниками поліції доставляти осіб, які вчинили адміністративні правопорушення у сфері благоустрою та природоохоронного законодавства України, у сфері торгівлі, в тому числі, при здійснення незаконної (стихійної) торгівлі, захисту прав споживачів, поводження з відходами, громадського порядку до органів внутрішніх справ, якщо особу порушника не може бути встановлено на місці вчинення порушення, порядком передбаченим КУпАП;
13) встановлення особи порушника, якщо особа не відома, за допомогою органів внутрішніх справ, та інших органів виконавчої влади;
14) залучення в установленому порядку фахівців підприємств, установ і організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до компетенції Підприємства;
15) направлення протоколів про адміністративні правопорушення на розгляд органам (посадовим особам), уповноваженим розглядати справи про адміністративні правопорушення відповідно до положень Кодексу України про адміністративні правопорушення;
16) вжиття заходів щодо зупинення робіт, які проводяться самовільно і порушують стан благоустрою міста;
17) сприяння контрою за забезпеченням чистоти і порядку в місті, очищенню території та об’єктів благоустрою від побутових відходів, снігу, льоду, без господарського майна, самовільно розміщених об’єктів та елементів;
18) контроль за наявністю договорів на вивезення сміття у громадян, підприємств, установ, організацій всіх форм власності;
19) контроль за виконанням заходів та приписів з приведення до належного стану території та об’єктів благоустрою міста;
20) обстеження фасадів будинків та споруд на їх відповідність до вимог Закону України «Про охорону культурної спадщини» та Державних будівельний норм;
21) спільно з Національною поліцією та інспекцією з благоустрою забезпечує правопорядок під час демонтажу незаконно встановлених об’єктів на території міста;
22) контроль за наявністю дозволів на розміщення зовнішньої реклами у рекламо розповсюджувачів, обстеження та облік зовнішньої реклами в місті;
23) участь в обговоренні проектів благоустрою територій та об’єктів благоустрою міста, іншої технічної документації з питань благоустрою та інших питань, що відносяться до компетенції Муніципальної варти, і внесення відповідних пропозицій на розгляд органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій;
24) участь та безпосередній розгляд звернень та скарг підприємств, установ, організацій і громадян з питань, що відносяться до компетенції КП ФМР «Центр торгівлі та благоустрою» ;
25) інформування директора КП «Центр торгівлі та благоустрою» про результати рейдів та перевірок;
26) контроль за дотриманням земельного та природоохоронного законодавства, використанням і охороною земель, інших природних ресурсів загальнодержавного та місцевого значення;
27) контроль використання за призначенням місць на проведення ярмаркових заходів, виїзної і виносної дрібно роздрібної торгівлі;
28) вживання невідкладних заходів для усунення виявлених порушень за поданням керівника виконавчого органу Фастівської міської ради;
29) надання допомоги органам містобудування та архітектури у виявленні фактів самовільного будівництва;
30) забезпечення виконання приписів інспекції державного архітектурно - будівельного контролю про припинення самовільного будівництва;
31) впорядкування паркування транспортних засобів на вулицях та майданах міста;
32) забезпечення правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян;
33) здійснення контролю за станом майнової безпеки об'єкта охорони;
34) здійснення у порядку встановленому законодавством, охорону громадського порядку в місцях розміщення об’єктів, які знаходяться під охороною;
35) забезпечення охорони пам'яток історії і культури, архітектури та містобудування, паркових і садибних комплексів, природних заповідників;
36) забезпечення державного і громадського порядку, життєдіяльності підприємств, установ та організацій, рятування життя людей, захисту їх здоров'я, збереження матеріальних цінностей у разі стихійного лиха, екологічних катастроф, епідемій, епізоотій, пожеж, інших надзвичайних ситуацій;
37) взаємодія з працівниками Національної поліції в забезпеченні евакуації транспортних засобів з місць ДТП;
38) повідомлення відповідних державних органів і громадських об'єднань про аварії, пожежі та інші надзвичайні ситуації, вживання невідкладних заходів для їх ліквідації, рятування людей;
39) надання допомоги мешканцям міста в межах своєї компетенції;
40) проведення спільних рейдів з працівниками Національної поліції;
41) забезпечення виконання наказів і розпоряджень директора КП ФМР «Центр торгівлі та благоустрою».
1.5. Покладені на неї завдання Муніципальна варта реалізовує шляхом:
1.5.1. Проведення перевірок на території міста;
1.5.2. Розгляду звернень підприємств, установ організацій, фізичних та юридичних осіб;
1.5.3. Складанням актів обстеження, приписів та протоколів про адміністративне правопорушення за порушення законодавства у сфері благоустрою та Правил благоустрою міста.
1.6. До відповідальності за порушення законодавства у сферах містобудування, благоустрою, екологічної безпеки, незаконної торгівлі тощо притягуються фізичні та юридичні особи, винні у:
1.6.1. Порушенні Правил благоустрою території міста Фастова;
1.6.2. Порушенні встановлених державних стандартів, норм і правил у сфері благоустрою населених пунктів;
1.6.3. Порушенні проектування об'єктів благоустрою на території міста з порушенням затвердженої в установленому законодавством порядку містобудівної документації та державних будівельних норм;
1.6.4. Порушенні встановлених законодавством екологічних, санітарно-гігієнічних вимог та санітарних норм під час експлуатації об'єктів благоустрою;
1.6.5. Порушенні режиму використання та охорони території та об'єктів рекреаційного, історичного та культурного призначення;
1.6.6. Самовільному зайнятті чи захопленні території (частини території) об'єкта благоустрою на території міста;
1.6.7. Пошкодженні (руйнуванні чи псуванні) вулично-дорожньої мережі, інших об'єктів благоустрою на території міста;
1.6.8. Порушенні правил охорони і використання пам'яток історії та культури;
1.6.9. Порушенні правил охорони смуги відводу автомобільних шляхів;
1.6.10. Порушенні землекористувачами правил утримання ділянок, прилеглих до автомобільних шляхів, порушення обов'язків по очищенню тротуарів, пішохідних доріжок та території у межах закріплених за ними ділянок;
1.6.11. Забрудненні (засміченні) території міста;
1.6.12. Неналежному утриманні об'єктів благоустрою, зокрема покриття доріг, тротуарів, освітлення території міста, не прибирання доріг, тротуарів від льоду та снігу у зимовий період;
1.6.13. Самовільному зайнятті земельних ділянок, що належать до комунальної власності;
1.6.14. Порушенні інших норм, передбачених Правилами благоустрою на території міста Фастова та іншими нормативно - правовими актами, в тому числі ухваленими Фастівською міською радою та її виконавчих органів.
2. Структура Муніципальної варти
2.1. Штатна чисельність працівників Муніципальної варти визначається директором комунального підприємства Фастівської міської ради «Центр торгівлі та благоустрою» за погодженням із Фастівським міським головою.
3. Права працівників Муніципальної варти
3.1. Працівникам Муніципальної варти при виконанні покладених на них обов'язків надається право:
3.1.1. Вимагати від громадян та службових осіб, які порушують громадський порядок, правила благоустрою міста, правила торгівлі та інші рішення міської ради та її виконавчих органів на території міста, припинення правопорушень та дій, що перешкоджають здійсненню повноважень Муніципальної варти, дотримання законності та правопорядку,виносити на місці усні попередження особам, які допустили малозначні адміністративні порушення, а в разі невиконання зазначених вимог, застосовувати передбачені законодавством заходи примусу, в тому числі, складати приписи та протоколи про адміністративні правопорушення;
3.1.2. Роз’яснювати громадянам, представникам підприємств, установ та організацій норми чинного законодавства в сфері благоустрою;
3.1.3. Виявляти і вести облік осіб, які підлягають профілактичному впливу на підставі та у порядку, встановленому законодавством, вносити їм офіційне застереження про неприпустимість протиправної поведінки;
3.1.4. Складати протоколи про адміністративні правопорушення, акти обстеження місця порушення, проводити особистий огляд, огляд речей, вилучення речей і документів, застосовувати інші, передбачені законом заходи забезпечення провадження у справах про адміністративні правопорушення, які віднесені до їх компетенції;
3.1.5. У випадках, передбачених Кодексом України про адміністративні правопорушення, передавати матеріали на розгляд тих органів, які мають на це право, громадських об'єднань або трудових колективів;
3.1.6. Проводити відео-, фото- та звуко- фіксацію як допоміжний засіб попередження протиправних дій та розкриття правопорушень;
З.1.7. При наявності посвідчення безперешкодного доступу на будівельні майданчики (об'єкти будівництва, нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту та реставрації) для отримання інформації про наявність дозволу на виконання будівельних робіт;
3.1.8. Під час стихійного лиха та інших надзвичайних обставин (тільки в разі нагальної необхідності) входити безперешкодно в будь-який час доби в порядку встановленому законом:
3.1.8.1. На територію і в приміщення підприємств, установ і організацій;
3.1.8.2. На земельні ділянки, в жилі та інші приміщення громадян.
3.1.9. Повідомляти з метою профілактичного впливу державним органам, громадським об'єднанням, трудовим колективам і громадськості за місцем проживання та роботи особи про факти вчинення нею адміністративного правопорушення;
3.1.10. Вносити відповідним державним органам, органам місцевого самоврядування, громадським об'єднанням або службовим особам, підприємствам, установам, організаціям обов'язкові для розгляду інформації та пропозиції про необхідність усунення причин і умов, що сприяють вчиненню правопорушень;
3.1.11. Відповідно до своєї компетенції, на виконання розпоряджень міського голови тимчасово обмежувати або забороняти доступ громадян на окремі ділянки місцевості чи об'єкти з метою забезпечення громадського порядку, громадської безпеки;
3.1.12. Обмежувати або забороняти у випадках затримання злочинців, при аваріях, інших надзвичайних обставинах, що загрожують життю і здоров'ю людей, рух транспорту і пішоходів на окремих ділянках вулиць і автомобільних шляхів;
3.1.13. Вимагати від громадян і організацій усунення порушень правил утримання шляхів, обмежувати або забороняти проведення ремонтно-будівельних та інших робіт, інших заходів на вулицях і автомобільних шляхах, якщо при цьому не додержуються вимоги по забезпеченню громадської безпеки або порушуються правила благоустрою міста;
3.1.14. Спільно з працівниками поліції вилучати у громадян і службових осіб документи, предмети і речі для забезпечення провадження у справах про адміністративні правопорушення, що віднесені до їх компетенції та виконання рішень суду з цих питань;
3.1.15. Проводити за участю адміністрації підприємств, установ і організацій огляд виробничих, складських та інших службових приміщень і територій з метою додержання правил продажу товарів і надання послуг населенню;
3.1.16. У невідкладних випадках використовувати транспортні засоби, що належать підприємствам, установам та організаціям і громадянам (за їх згодою) для доставлення до лікувальних закладів осіб, що перебувають у безпорадному стані, а також осіб, які потерпіли від нещасних випадків або правопорушень і потребують термінової медичної допомоги;
3.1.17. Користуватися у невідкладних випадках безперешкодно і безоплатно засобами зв'язку, що належать підприємствам, установам та організаціям, а також громадянам (за їх згодою);
3.1.18. Матеріально і морально заохочувати громадян, які надають допомогу в охороні громадського порядку, забезпеченні правил благоустрою міста;
3.1.19. Зберігати, носити і застосовувати спеціальні засоби індивідуального захисту та самооборони у встановленому законом порядку;
3.1.20. Звертатися до суду з питань відшкодування шкоди, заподіяної внаслідок порушення законодавства з питань благоустрою;
3.1.21. При порушенні законодавства з питань благоустрою особам з використанням автотранспортних засобів повідомляти Національну поліцію про порушення та спільно з працівниками поліції проводити огляд автотранспорту, складати акти та протоколи про адміністративні правопорушення у сфері благоустрою;
3.1.22. Спільно з працівниками Національної поліції реагувати на порушення правил паркування транспортних засобів з порушенням законодавства про благоустрій;
3.1.23. Здійснювати примусову евакуацію транспортних засобів, які порушують правила паркування, а також зазнали пошкоджень при ДТП;
3.1.24. Здійснювати заходи, пов'язані з благоустроєм міста;
3.1.25. Застосовувати заходи фізичного впливу і спеціальні засоби у випадках і в порядку, передбачених чинним законодавством України.
4. Обов'язки працівників Муніципальної варти
4.1. Працівники Муніципальної варти відповідно до покладених на них завдань зобов'язані:
4.1.1. У практичній діяльності проявляти високу культуру, такт та повагу до законних свобод та прав людини і громадянина;
4.1.2. При здійсненні своїх повноважень бути у форменому одязі, мати посвідчення особи встановленого зразка з підписом директора КП ФМР «Центр торгівлі та благоустрою», особистий номерний жетон, дотримуватися службової дисципліни;
4.1.3. Забезпечувати охорону законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян в межах передбачених повноважень;
4.1.4. Приймати і реєструвати заяви й повідомлення про адміністративні правопорушення;
4.1.5. Припиняти адміністративні правопорушення і здійснювати провадження у справах по них в межах передбачених повноважень;
4.1.6. Виявляти причини і умови, що сприяють вчиненню правопорушень, вживати в межах своєї компетенції заходів до їх усунення, брати участь у правовому вихованні населення;
4.1.7. Повідомляти відповідним державним органам і громадським об'єднанням про аварії, пожежі, катастрофи, стихійне лихо та інші надзвичайні події, вживати невідкладних заходів для ліквідації їх наслідків, рятування людей і надання їм допомоги, охорони майна, що залишилось без нагляду;
4.1.8. Брати участь у проведенні карантинних заходів під час епідемій і епізоотій;
4.1.9. Контролювати утримання в належній чистоті територій дворів і
прибудинкових територій у місті, що належить до комунальної власності;
4.1.10. Контролювати додержання законодавства у сфері благоустрою, самовільного будівництва, забезпечувати належний порядок на вулицях, площах, тощо;
4.1.11. Контролювати дотримання правил благоустрою у м. Фастів;
4.1.12. Забезпечувати виконання рішень міської ради та її виконавчих органів, прийнятих ними в межах своєї компетенції;
4.1.13. Надавати допомогу у виконанні рішень міської ради та її виконавчих органів іншими установами і організаціями, виконувати рішення міської ради та її виконавчих органів з питань, що входить до їх компетенції;
4.1.14. Проводити перевірки з питань додержання законодавства у сфері благоустрою, самовільного будівництва, за наказом директора комунального підприємства Фастівської міської ради «Центр торгівлі та благоустрою»;
4.1.15. Володіти навиками надання першої медичної допомоги.
5. Трудовий колектив Муніципальної варти
5.1. На роботу в Муніципальну варту приймаються на добровільних засадах особи, які досягли 21-річного віку, здатні за особистими якостями, освітою і станом здоров'я виконувати покладені на них обов'язки.
5.2. Не можуть прийматися на роботу в Муніципальну варту особи, які порушують громадський порядок, особи, судимість у яких не знята і не погашена у встановленому законодавством порядку та раніше засуджені за умисні злочини, хворі на хронічний алкоголізм і наркоманію, визнані в судовому порядку недієздатними чи обмежено дієздатними, та інші особи у випадках, передбачених законами України.
5.3. Працівники Муніципальної варти зобов'язані працювати там, де це викликано інтересами громади міста, санітарного стану та благоустрою міста і обумовлено розпорядженнями керівника, міського голови і начальником підрозділу.
5.4. Керівника Муніципальної варти призначає на посаду директор комунального підприємства Фастівської міської ради «Центр торгівлі та благоустрою».
5.5. При прийомі на роботу кандидат на заміщення вакантної посади в Муніципальній варті проходить співбесіду з директором КП ФМР «Центр торгівлі та благоустрою».
5.6. Звільнення працівників Муніципальної варти здійснюється керівником комунального підприємства Фастівської міської ради «Центр торгівлі та благоустрою» у відповідності з Кодексом законів України про працю.
5.7. Працівники Муніципальної варти користуються всіма соціально-економічними, політичними та особистими правами і свободами, виконують усі обов'язки громадян, передбачені Конституцією України та іншими законодавчими актами, а їх права, обов'язки і відповідальність, що випливають з умов роботи, визначаються законодавством і цим Положенням.
5.8. Працівники Муніципальної варти одержують заробітну плату у відповідності із законодавством.
5.9. За зразкове виконання обов'язків і досягнуті високі результати в роботі працівники Муніципальної варти можуть бути заохочені директором комунального підприємства Фастівської міської ради «Центр торгівлі та благоустрою».
5.10. Пенсійне забезпечення працівників Муніципальної варти здійснюється в порядку, встановленому законодавством.
5.11. Час перебування працівників у складі Муніципальної варти зараховується до загального і безперервного трудового стажу, а також до стажу за спеціальністю згідно з законодавством.
5.12. Для працівників Муніципальної варти встановлюється 40-годинний робочий тиждень. У необхідних випадках вони несуть службу понад установлену тривалість робочого часу, а також у вихідні та святкові дні. Оплата праці в понадурочний, нічний час, у вихідні та святкові дні проводиться відповідно до законодавства.
5.13. При змінній роботі і безперервному чергуванні працівникам Муніципальної варти встановлюється однакова тривалість денної, вечірньої та нічної зміни.
5.14. Працівники Муніципальної варти для охорони своїх професійних, трудових, соціально-економічних прав та інтересів можуть вступати в громадські організації, діяльність яких здійснюється згідно з законодавством.
5.15. Працівники Муніципальної варти несуть дисциплінарну, адміністративну, матеріальну та кримінальну відповідальність згідно з законодавством.
6. Правові гарантії та соціальний захист працівників Муніципальної варти
6.1.Захист життя, здоров'я, честі, гідності, майна працівників Муніципальної варти та членів його сім'ї від злочинних посягань та інших протиправних дій гарантовано законодавством України та цим Положенням.
6.2. Злісна непокора працівникові Муніципальної варти, а також його образа та інші дії, що перешкоджають виконанню покладених на нього обов'язків, тягнуть за собою відповідальність згідно з законом.
6.3. За працівниками Муніципальної варти, які потерпіли від злочинного діяння, за винятком заподіяння такої шкоди при перевищенні ними меж необхідної оборони, зберігаються місце роботи та середня заробітна плата на весь період до відновлення працездатності або визнання їх у встановленому порядку інвалідами.
6.4. Кошти, передбачені в цьому розділі можуть виплачуватись за рахунок страховки, яка проводиться у відповідності до порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
7. Матеріально - технічне забезпечення Муніципальної варти
7.1. Матеріально - технічне забезпечення Муніципальної варти здійснюється за рахунок Фастівської міської ради Київської області, за рахунок комунального підприємства Фастівської міської ради «Центр торгівлі та благоустрою та благодійні внески.
7.2. Працівники Муніципальної варти можуть забезпечуватись спеціальною формою одягу, посвідченнями та нагрудними жетонами інспектора встановленого зразка, спецзасобами, засобами мобільного зв'язку, автотранспортом.
7.3. Проект моделі спецодягу, службового посвідчення, нагрудного жетона, спеціальних розпізнавальних знаків на автотранспорт затверджується рішенням виконавчого комітету Фастівської міської ради Київської області або наказом директора комунального підприємства Фастівської міської ради «Центр торгівлі та благоустрою».
7.4. Заміна форменого одягу здійснюється по закінченню строку його носіння.
7.5. Спецзасоби працівникам Муніципальної варти видаються на час несення служби, а у неробочий час зберігаються в службовому приміщенні сейфі, обладнаному сигналізацією.
8. Застосування заходів фізичного впливу і спеціальних засобів працівниками Муніципальної варти
8.1. Працівники Муніципальної варти мають право застосовувати заходи фізичного впливу і спеціальні засоби у випадках і в порядку, передбачених чинним законодавством України та цим Положенням.
8.2. Порядок придбання, видачі працівникам Муніципальної варти цих спеціальних засобів та їх зберігання визначається Міністерством внутрішніх справ України.
8.3. Працівникам Муніципальної варти забороняється під час виконання своїх обов'язків використовувати холодну та вогнепальну зброю, в тому числі мисливську, яка згідно з чинним законодавством перебуває у їх особистому користуванні.
9. Взаємовідносини Муніципальної варти з органами виконавчої влади, місцевого самоврядування, юридичними і фізичними особами
9.1. Виконавчі органи Фастівської міської ради спільно з органами внутрішніх справ та прокуратури здійснюють координацію діяльності Муніципальної варти.
9.2. Органи виконавчої влади, міська рада та її виконавчі органи, керівники підприємств, установ, організацій, а також громадяни повинні сприяти працівникам Муніципальної варти у вирішенні завдань і обов'язків, передбачених цим Положенням.
9.3. Муніципальна варта має право користуватися на договірних засадах майном підприємств, установ, організацій та інших власників, в тому числі транспортними засобами, інвентарем та засобами зв'язку.
9.4. Органи внутрішніх справ у разі потреби можуть надавати працівникам Муніципальної варти на період проведення спільних заходів мобільні радіотехнічні та спеціальні заходи, інші предмети екіпіровки.
10. Нагляд і контроль за додержанням законодавства Муніципальною вартою
10.1. Контроль за діяльністю Муніципальної варти здійснюється в порядку, передбаченому законодавством.
10.2. Нагляд за додержанням і застосуванням законів Муніципальною вартою здійснюється в порядку, визначеному Конституцією і Законами України.
10.3. Муніципальна варта постійно звітується перед директором комунального підприємства Фастівської міської ради «Центр торгівлі та благоустрою».
11. Реорганізація та ліквідація Муніципальної варти
11.1. Реорганізація та ліквідація Муніципальної варти здійснюється на підставі наказу рішення Фастівської міської ради Київської області у відповідності з чинним законодавством.
11.2. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться згідно з чинним законодавством.
Секретар міської ради С.А.Ясінський