Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про затвердження Положення про Центр надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті Фастівської міської ради в новій редакції
Чт, 07/06/2018 - 07:56 | Адміністрація2
ПРОЕКТ
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я
Про затвердження Положення про
Центр надання адміністративних послуг
виконавчого комітету Фастівської міської ради в новій редакції
З метою приведення у відповідність до норм чинного законодавства керівних документів Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Фастівської міської ради та поліпшення якості надання адміністративних послуг суб’єктам звернень, діючи у відповідності до законів України «Про адміністративні послуги», «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг», Постанов Кабінету Міністрів України від № 118 від 20.02.2013 року «Про затвердження Примірного положення центру надання адміністративних послуг», № 565 від 31.08.2016 «Про внесення змін до Примірного положення про центр надання адміністративних послуг», керуючись ст.25, ч. 4 ст. 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,
міська рада
В И Р І Ш И Л А:
1. Затвердити Положення про Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Фастівської міської ради в новій редакції, відповідно до змін, передбачених Постановою Кабінету Міністрів України №565 від 31.08.2016 року «Про внесення змін до примірного положення про Центр надання адміністративних послуг» (додаток ).
2. Попередню редакцію Положення, затверджену рішенням Фастівської міської ради 08.04.2016 року №21-Х-VII «Про внесення змін до положення Центру надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті Фастівської міської ради, затвердженого рішенням міської ради №27-LXV-VI від 23.04.2015 р.» вважати такою, що втратила чинність.
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконавчого комітету Тхоржевську Л.О.
Міський голова М.В. Нетяжук
Додаток
до рішення Фастівської міської ради від __________________
№________________________
ПОЛОЖЕННЯ
про Центр надання адміністративних послуг
про Центр надання адміністративних послуг
виконавчого комітету Фастівської міської ради
І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Центр надання адміністративних послуг (далі - центр) утворюється з метою забезпечення надання адміністративних послуг виконавчим комітетом та виконавчими органами Фастівської міської ради.
1.2. Рішення щодо утворення, ліквідації або реорганізації центру як структурного підрозділу виконавчого органу міської ради приймається Фастівською міською радою.
1.3. Центр у своїй діяльності керується Конституцію України, Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про державну реєстрацію юридичних і фізичних осіб-підприємців», «Про запобігання корупції», «Про адміністративні послуги» та іншими законодавчими, нормативно-правовими актами та організаційно-розпорядчими документами за напрямом діяльності, рішеннями міської ради та її виконавчого комітету, розпорядчими актами міського голови, Колективним договором та правилами внутрішнього трудового розпорядку у виконавчих органах Фастівської міської ради.
1.4. Перелік та Реєстр адміністративних послуг, які надаються через центр, затверджуються виконавчим комітетом Фастівської міської ради.
1.5. Центром забезпечується надання адміністративних послуг через адміністратора шляхом його взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг.
1.6. Положення про центр затверджується міською радою.
ІІ. ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ
2.1. Основними завданнями центру є:
- організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;
- спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;
- забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора;
- надання суб’єктам звернень консультацій та інформації про адміністративні послуги та порядок їх одержання, перелік документів для одержання адміністративних послуг;
- забезпечення безоплатного одержання суб’єктами звернень бланків заяв та інших документів необхідних для надання адміністративних послуг.
ІІІ. ПРАВА ЦЕНТРУ
3.1. Центр під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з центральними та місцевими органами виконавчої влади, іншими державними органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами або організаціями.
3.2. Безоплатно одержує від суб’єктів надання адміністративних послуг, підприємств, установ та організацій, які належать до сфери їх управління, документи та інформацію, пов'язані з наданням адміністративних послуг.
3.3. Погоджує документи (рішення) в інших органах державної влади та органах місцевого самоврядування, отримувати їх висновки з метою надання адміністративної послуги без залучення суб’єкта звернення з дотриманням вимог Закону України "Про захист персональних даних";
3.4. Відмовляє у прийнятті документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, у разі подання суб’єктом звернення документів не в повному обсязі .
ІV. СТРУКТУРА ЦЕНТРУ
4.1. Штатний розпис центру затверджується у встановленому порядку.
4.2. Центр надання адміністративних послуг очолює начальник центру. На період відсутності (відпустки, службового відрядження, лікарняного, тощо) начальника ЦНАП, його обов’язки виконує адміністратор.
4.3. Начальник та адміністратори центру надання адміністративних послуг призначається на посаду та звільняється з посади міським головою, відповідно до чинного законодавства.
4.4. На посаду начальника Центру надання адміністративних послуг призначається особа, яка повинна мати вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра, та стаж роботи на державній службі або в органах місцевого самоврядування не менше двох років або стаж роботи в інших сферах управління не менше трьох років. Повинна вільно володіти комп’ютерною технікою та державною мовою.
4.5. Центр підпорядковується керуючому справами виконкому.
V. ПОВНОВАЖЕННЯ ЦЕНТРУ
5.1. Допомагає суб’єктам звернень в оформленні та написанні заяв, користуванні платіжним терміналом при оплаті адміністративного збору.
5.2. Інформує про готовність результату звернення за отриманням адміністративних послуг.
5.3. Видає або забезпечує надсилання через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення).
5.4. Здійснює контроль за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг термінів розгляду справ та прийняття рішень.
5.5. Надає суб’єктам звернень вичерпну інформацію і консультації щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг, суб’єктами надання яких є відділ державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців, прав на нерухоме майно та їх обтяжень, відділ ведення єдиного демографічного реєстру населення, районний відділ управління державної міграційної служби України в Київській області, Управління Держгеокадастру у Київській області, відділ державного архітектурно – будівельного контролю, Управління патрульної поліції у Київській області, Державного комітету телебачення і радіомовлення України та Управління Держпродспоживслужби в Київській області.
5.6.Приймає від суб’єктів звернень документи, необхідні для надання адміністративних послуг відділів державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців, прав на нерухоме майно та їх обтяжень, ведення єдиного демографічного реєстру населення, районного відділу управління державної міграційної служби України в Київській області, Управління Держгеокадастру у Київській області, відділ державного архітектурно – будівельного контролю, Управління патрульної поліції у Київській області, Державного комітету телебачення і радіомовлення України та Управління Держпродспоживслужби в Київській області для здійснення їх реєстрації та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання з дотриманням вимог Закону України "Про захист персональних даних".
5.7.Здійснює повноваження, делеговані органами місцевого самоврядування.
5.8.Здійснює контроль за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг термінів розгляду справ та прийняття рішень.
VІ. ЗАГАЛЬНО- ОРГАНІЗАЦІЙНІ ПИТАННЯ
6.1. Суб’єкт звернення для отримання адміністративної послуги в центрі звертається до адміністратора - посадової особи виконавчого комітету Фастівської міської ради, яка організовує надання адміністративних послуг.
6.2. Центр повинен бути облаштований у місцях прийому суб’єктів звернень інформаційними стендами із зразками відповідних документів та інформацією в обсязі , достатньому для отримання адміністративної послуги без сторонньої допомоги.
6.3. Адміністратор має іменну печатку (штамп) із зазначенням його прізвища, імені, по батькові та найменування центру.
6.4. Основними завданнями адміністратора є:
1) надання суб’єктам звернень вичерпної інформації і консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг;
2) прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, здійснення їх реєстрації та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання з дотриманням вимог Закону України “Про захист персональних даних”;
3) видача або забезпечення надсилання через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення про можливість отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг;
4) організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання;
5)здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень;
6) надання адміністративних послуг у випадках, передбачених законом.
7) складати адміністративні протоколи про адміністративні правопорушення у випадках передбачених законом.
6.5. Адміністратор має право:
1) безоплатно одержувати від суб’єкта надання адміністративних послуг, державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ або організацій, що належать до сфери їх управління, документи та інформацію, пов’язані з наданням таких послуг, в установленому законом порядку;
2) погоджувати документи (рішення) в інших органах державної влади та органах місцевого самоврядування, отримувати їх висновки з метою надання адміністративної послуги без залучення суб’єкта звернення;
3) інформувати керівника центру та суб’єктів надання адміністративних послуг про порушення строку розгляду заяв про надання адміністративної послуги, вимагати вжиття заходів до усунення виявлених порушень;
4) посвідчувати власним підписом та печаткою (штампом) копії (фотокопії) документів і виписок з них, витягів з реєстрів та баз даних, які необхідні для надання адміністративної послуги;
5) порушувати клопотання перед керівником центру щодо вжиття заходів з метою забезпечення ефективної роботи центру.
6.6. Керівник центру:
1) здійснює керівництво роботою центру, несе персональну відповідальність за організацію діяльності центру;
2) організовує діяльність центру, у тому числі щодо взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг, вживає заходів до підвищення ефективності роботи центру;
3) координує діяльність адміністраторів, контролює якість та своєчасність виконання ними обов’язків;
4) організовує інформаційне забезпечення роботи центру, роботу із засобами масової інформації, визначає зміст та час проведення інформаційних заходів;
5) сприяє створенню належних умов праці у центрі, вносить пропозиції органу (посадовій особі), що утворив центр, щодо матеріально-технічного забезпечення центру;
6) розглядає скарги на діяльність чи бездіяльність адміністраторів;
7) може здійснювати функції адміністратора;
8) виконує інші повноваження згідно з актами законодавства та положенням про центр.
6.7. Час прийому суб’єктів звернень у центрі становить не менше як шість днів на тиждень та сім годин на день без перерви на обід. Центр один раз на тиждень здійснює прийом суб’єктів звернень до 20-ї години.
6.8. Фінансування та матеріально-технічне забезпечення діяльності центру здійснюється за рахунок державного та місцевих бюджетів.
VІІ. Відповідальність
7.1.Начальник та адміністратори ЦНАП несуть відповідальність відповідно до посадових інструкцій .
7.2. Дії або бездіяльність посадових осіб, уповноважених відповідно до закону надавати адміністративні послуги, адміністраторів можуть бути оскаржені до суду в порядку, встановленому законом.
VІІІ. Взаємовідносини і взаємодія
Центр надання адміністративних послуг:
8.1. Взаємодіє із суб’єктами надання адміністративних послуг, підприємствами, установами, організаціями з питань, що належать до його повноважень та відповідно до Регламенту Центру надання адміністративних послуг.
8.2. Одержує інформацію, розпорядження, рішення, листи, доручення інші документи, що відносяться до діяльності центру, від посадових осіб органів місцевого самоврядування.
8.3. Розглядає та надає відповіді на звернення суб’єктів звернень у встановленому законом порядку.
Секретар міської ради С.А. Ясінський