Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про створення міської комісії щодо надання одноразової матеріальної допомоги деяким категоріям населення
Пт, 15/06/2018 - 15:32 | Адміністрація2
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Київської області
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
Від 13.06.2018 № 185 од
Про створення міської комісії щодо надання
одноразової матеріальної допомоги
деяким категоріям населення
На виконання рішення Київської обласної ради від 27 квітня 2018 року №399-21-VII «Про затвердження Київської обласної комплексної програми соціальної підтримки в Київській області учасників антитерористичної операції та членів їх сімей, членів сімей загиблих (померлих) учасників антитерористичної операції, а також родин Героїв Небесної Сотні та учасників Революції Гідності на 2018-2020 роки», рішення Київської обласної ради сьомого скликання від 22 червня 2017 року №346-15-VII «Про затвердження Київської обласної цільової програми соціальної підтримки в Київській області людей з інвалідністю на 2017-2020 роки», наказу Департаменту соціального захисту населення Київської ОДА від 271 від 07.11.2018 року «Про затвердження Порядку надання щорічної разової грошової допомоги сім’ям, які складаються з двох і більше осіб з інвалідністю, одиноким особам з інвалідністю, особам з інвалідністю по зору та слуху І та ІІ груп за рахунок коштів обласного бюджету» та керуючись п. 20 ч. 4 ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:
1. Затвердити Положення про міську комісію щодо надання одноразової матеріальної допомоги деяким категоріям населення, згідно з додатком 1.
2. Затвердити склад міської комісії щодо надання одноразової матеріальної допомоги деяким категоріям населення, згідно з додатком 2.
3. Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на заступника міського голови з гуманітарних питань Давиденко О.П.
Міський голова М. В. Нетяжук
Додаток 1
до розпорядження міського голови
№_____185 од______________
від___13.06.2018___________
ПОЛОЖЕННЯ
про міську комісію щодо надання одноразової матеріальної допомоги деяким категоріям населення
про міську комісію щодо надання одноразової матеріальної допомоги деяким категоріям населення
1. Загальні положення
1.1 Положення про міську комісію для щодо надання одноразової матеріальної допомоги деяким категоріям населення (далі-Положення) регламентує порядок створення і діяльності комісії щодо надання адресної матеріальної допомоги учасникам антитерористичної операції та членам їх сімей, членам сімей загиблих (померлих) учасників антитерористичної операції, а також родинам Героїв Небесної Сотні, учасникам Революції Гідності на 2018-2020 роки та надання одноразової щорічної адресної грошової допомоги сім’ям, які складаються з двох і більше осіб з інвалідністю, одиноким особам з інвалідністю, особам з інвалідністю по зору та слуху І та ІІ груп за рахунок коштів обласного бюджету (далі – Допомога).
1.2 Комісія для розгляду питань, пов’язаних із порядком надання вищезазначених видів Допомоги (далі - Комісія) створюється розпорядженням Фастівського міського голови.
1.3 Комісія у своїй роботі керується Конституцією України, Законом України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, «Про соціальний та правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей», «Про встановлення державної допомоги постраждалим учасникам масових акцій громадського протесту та членам їх сімей», рішеннями Київської обласної ради, розпорядження Київської обласної державної адміністрації, іншими нормативно-правовими актами та цим Положенням.
2. Завдання, права та обов'язки Комісії
2.1. Основними завданнями Комісії є:
2.1.1. розгляд заяв та документів про надання Допомоги наступним категоріям громадян:
- сім’ям військовослужбовців, учасників АТО, які знаходяться в складних життєвих обставинах;
- учасникам АТО, які належать до осіб, з інвалідністю внаслідок війни відповідно до статті 7 Закону України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”;
- учасникам АТО, які належать до учасників бойових дій відповідно до статті 6 Закону України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”;
- сім’ям військовослужбовців, які загинули в зоні АТО;
- членам сімей Героїв Небесної Сотні;
- військовослужбовцям, які підписали контракт на проходження служби в зоні проведення АТО, сім’ї яких знаходяться в складних життєвих обставинах;
- особам, які отримали тяжкі тілесні ушкодження під час участі у Революції Гідності;
- особам, які отримали тілесні ушкодження середньої тяжкості під час участі у Революції Гідності;
- особам, які отримали легкі тілесні ушкодження під час участі у Революції Гідності.
- сім’ям, які складаються з двох та більше осіб з інвалідністю;
- одиноким особам з інвалідністю;
- особам з інвалідністю по зору та слуху І та ІІ групи.
2.1.2. прийняття рішення про надання допомоги.
2.1.3. ведення реєстру виплат (перерахування) одноразової матеріальної допомоги.
2.2. Комісія має право:
- розглядати заяви та додані до них документи громадян, які звернулися за допомогою, у порядку черговості звернення;
- проводити вибіркові перевірки достовірності надання інформації;
- приймати рішення про відмову у наданні допомоги у разі невідповідності поданих документів вимогам нормативно-правових актів або надані документи не підтверджують необхідність надання допомоги.
- приймати рішення про відмову у наданні допомоги у разі невідповідності поданих документів вимогам нормативно-правових актів або надані документи не підтверджують необхідність надання допомоги.
2.3. Комісія зобов'язана:
- дотримуватись вимог Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для надання допомоги.
- бути неупередженою при розгляді заяв та документів.
- забезпечувати своєчасний розгляд заяв та прийняття рішень у строки визначені чинним законодавством.
3. Надання Допомоги.
Для отримання матеріальної допомоги, заявником до структурного підрозділу соціального захисту населення подається наступний перелік документів:
3.1. Виплата щорічної одноразової грошової допомоги сім’ям військовослужбовців, учасників АТО, які знаходяться в складних життєвих обставинах (у розмірі 8 прожиткових мінімумів для працездатних осіб станом на 01 січня відповідного року, у якому вона надається):
· заява на ім’я голови Комісії;
· ксерокопія паспорта;
· ксерокопія ідентифікаційного коду;
· довідка про безпосередню участь в антитерористичній операції, або посвідчення учасника бойових дій;
· реквізити рахунку для переказу коштів;
· заява на ім’я голови комісії від інших родичів (матері, батька, дружини, повнолітніх дітей, братів, сестер, які зареєстровані на території Київської області) про не заперечення отримання матеріальної допомоги заявником.
3.2.Виплата у 2018 році одноразової грошової допомоги учасникам АТО які належать до осіб, з інвалідністю внаслідок війни відповідно до статті 7 Закону України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, яким встановлено інвалідність І групи (у розмірі 20 прожиткових мінімумів для працездатних осіб станом на 01 січня відповідного року, у якому вона надається):
· заява на ім’я голови Комісії;
· ксерокопія паспорта;
· ксерокопія ідентифікаційного коду;
· довідка про безпосередню участь в антитерористичній операції, або посвідчення учасника бойових дій;
· виписний епікриз, заключення військово-лікарської комісії, довідка про обставини травми або ксерокопія посвідчення інваліда війни;
· реквізити рахунку для переказу коштів.
У випадку подачі документів родичами військовослужбовців обов’язково надавати доручення на ім’я заявника (матері, батька, дружини, чоловіка, дочки, сина), свідоцтво про народження, свідоцтво про укладення шлюбу (документ, який посвідчує родинний зв'язок з військовослужбовцем), ксерокопію паспорта, ідентифікаційного коду та банківських реквізитів заявників.
3.3.Виплата у 2018 році одноразової грошової допомоги учасникам АТО які належать до осіб, з інвалідністю внаслідок війни відповідно до статті 7 Закону України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, яким встановлено інвалідність ІІ групи (у розмірі 15 прожиткових мінімумів для працездатних осіб станом на 01 січня відповідного року, у якому вона надається):
· заява на ім’я голови Комісії;
· ксерокопія паспорта;
· ксерокопія ідентифікаційного коду;
· довідка про безпосередню участь в антитерористичній операції, або посвідчення учасника бойових дій;
· виписний епікриз, заключення військово-лікарської комісії, довідка про обставини травми або ксерокопія посвідчення інваліда війни;
· реквізити рахунку для переказу коштів.
3.4.Виплата у 2018 році одноразової грошової допомоги учасникам АТО які належать до осіб, з інвалідністю внаслідок війни відповідно до статті 7 Закону України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, яким встановлено інвалідність ІІІ групи (у розмірі 10 прожиткових мінімумів для працездатних осіб станом на 01 січня відповідного року, у якому вона надається):
· заява на ім’я голови Комісії;
· ксерокопія паспорта;
· ксерокопія ідентифікаційного коду;
· довідка про безпосередню участь в антитерористичній операції, або посвідчення учасника бойових дій;
· виписний епікриз, заключення військово-лікарської комісії, довідка про обставини травми або ксерокопія посвідчення інваліда війни;
· реквізити рахунку для переказу коштів.
3.5.Виплата у 2018 році одноразової грошової допомоги учасникам АТО, які належать до учасників бойових дій відповідно до статті 6 Закону України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, яким встановлено відсоток втрати працездатності (у розмірі 5 прожиткових мінімумів для працездатних осіб станом на 01 січня відповідного року, у якому вона надається):
· заява на ім’я голови Комісії;
· ксерокопія паспорта;
· ксерокопія ідентифікаційного коду;
· довідка про безпосередню участь в антитерористичній операції, або посвідчення учасника бойових дій;
· виписний епікриз, заключення військово-лікарської комісії, довідка про обставини травми;
· реквізити рахунку для переказу коштів.
3.6.Виплата у 2018 році одноразової грошової допомоги сім’ям військовослужбовців, які загинули в зоні АТО (у розмірі 70 прожиткових мінімумів для працездатних осіб станом на 01 січня відповідного року, у якому вона надається):
· заява на ім’я голови Комісії;
· копія паспорта члена сім`ї загиблого;
· ідентифікаційний код члена сім`ї загиблого;
· документ, який посвідчує родинний зв`язок (свідоцтво про народження, про шлюб);
· посвідчення члена сім'ї загиблого;
· довідка військово-лікарської комісії про причинний зв'язок загибелі (смерті) військовослужбовця;
· лікарське свідоцтво про смерть (за наявності) або повідомлення про смерть (за наявності);
· свідоцтво про смерть загиблого;
· довідка із зони проведення АТО;
· довідка з реквізитами рахунку;
· заява на ім’я голови Комісії від інших родичів (матері, батька, дружини, повнолітніх дітей, братів, сестер, які зареєстровані на території Київської області) про не заперечення отримання матеріальної допомоги заявником.
У випадку подачі більше ніж однієї заяви родичами загиблого військовослужбовця, за рішенням комісії допомога буде розділена в рівних частинах.
3.7.Виплата щорічної одноразової грошової допомоги сім’ям військовослужбовців, які загинули в зоні АТО, та членам сімей Героїв Небесної Сотні (у розмірі 15 прожиткових мінімумів для працездатних осіб станом на 01 січня відповідного року, у якому вона надається):
· заява на ім’я голови Комісії;
· копія паспорта члена сім`ї загиблого;
· ідентифікаційний код члена сім`ї загиблого;
· документ, який посвідчує родинний зв`язок (свідоцтво про народження, про шлюб);
· посвідчення члена сім'ї загиблого;
· довідка військово-лікарської комісії про причинний зв'язок загибелі (смерті) військовослужбовця;
· лікарське свідоцтво про смерть (за наявності) або повідомлення про смерть (за наявності);
· свідоцтво про смерть загиблого;
· довідка із зони проведення АТО;
· довідка з реквізитами рахунку;
· заява на ім’я голови Комісії від інших родичів (матері, батька, дружини, повнолітніх дітей, братів, сестер, які зареєстровані на території Київської області) про не заперечення отримання матеріальної допомоги заявником.
Сім’ям загиблих учасників АТО, яким органами соціального захисту населення Київської облдержадміністрації було виплачено одноразову матеріальну допомогу, як сім'ї загиблого учасника АТО достатньо подати заяву та у разі зміни банківських реквізитів додати довідку з банку із зазначенням оновленої інформації про рахунок.
У випадку подачі більше ніж однієї заяви родичами загиблого військовослужбовця, за рішенням Комісії допомога буде розділена в рівних частинах.
3.8.Виплата одноразової грошової допомоги військовослужбовцям, які підписали контракт на проходження служби в зоні проведення АТО, сім’ї яких знаходяться в складних життєвих обставинах (у розмірі 8 прожиткових мінімумів для працездатних осіб станом на 01 січня відповідного року, у якому вона надається):
· заява на ім’я голови Комісії;
· ксерокопія паспорта;
· ксерокопія ідентифікаційного коду;
· ксерокопія контракту;
· ксерокопія витягу з наказу про зарахування до військової частини;
· реквізити рахунку для переказу коштів.
3.9.Виплата у 2018 році одноразової грошової допомоги особам, які отримали тяжкі тілесні ушкодження під час участі у Революції Гідності (у розмірі 15 прожиткових мінімумів для працездатних осіб станом на 01 січня відповідного року, у якому вона надається):
· ксерокопія паспорта;
· ксерокопія ідентифікаційного коду;
· реквізити рахунку для переказу коштів.
3.10.Виплата у 2018 році одноразової грошової допомоги особам, які отримали тілесні ушкодження середньої тяжкості під час участі у Революції Гідності (у розмірі 10 прожиткових мінімумів для працездатних осіб станом на 01 січня відповідного року, у якому вона надається):
· заява на ім’я голови Комісії;
· ксерокопія паспорта;
· ксерокопія ідентифікаційного коду;
· реквізити рахунку для переказу коштів.
3.11.Виплата у 2018 році одноразової грошової допомоги особам, які отримали легкі тілесні ушкодження під час участі у Революції Гідності (у розмірі 5 прожиткових мінімумів для працездатних осіб станом на 01 січня відповідного року, у якому вона надається):
· заява на ім’я голови Комісії;
· ксерокопія паспорта;
· ксерокопія ідентифікаційного коду;
· реквізити рахунку для переказу коштів.
У випадку подачі документів родичами, необхідно обов’язково надавати доручення на ім’я заявника (матері, батька, дружини, чоловіка, дочки, сина), свідоцтво про народження, свідоцтво про укладення шлюбу (документ, який посвідчує родинний зв'язок з особою яка має право на отримання матеріальної допомоги), ксерокопію паспорта, ідентифікаційного коду та банківських реквізитів заявників.
3.12. Допомога сім’ям, які складаються з двох та більше осіб з інвалідністю, одиноким особам з інвалідністю, особам з інвалідністю по зору та слуху І та ІІ груп призначається у розмірі прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність згідно ЗУ «Про державний бюджет» на відповідний бюджетний рік, якщо розмір сукупного доходу особи з інвалідністю у місяці, що передує місяцю звернення, не перевищує двох прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність.
3.13.Для отримання допомоги, а саме:
- члени сім’ї , які складаються з двох та більше осіб з інвалідністю,
- одинокі особи з інвалідністю,
- особи з інвалідністю по зору та слуху І та ІІ груп або їх законні представники, подають до управління наступні документи:
· заяву на ім’я голови Комісії на отримання допомоги;
· копію довідки про причину та групу інвалідності (МСЕК);
· копію паспорта;
· копію реєстраційного номера облікової картки платника податків (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовились від прийняття реєстраційного номера та повідомили про це відповідний орган ДПС і мають відмутку в паспорті);
· номер особового банківського рахунка;
· довідку про склад сім’ї;
· довідка про надання/ненадання допомоги на місцевому рівні (коли, в якій сумі видано допомогу і хто її надав (міська, сільська рада, адміністрація, благодійний фонд).
У разі зміни місця проживання /реєстрації або інших обставин членам сім’ї, які складаються з двох або більше осіб з інвалідністю, одиноким особам з інвалідністю, особам з інвалідністю по зору та слуху І та ІІ груп, необхідно подати документи про зміну зазначених реквізитів до структурного підрозділу соціального захисту населення за місцем проживання/реєстрації.
3.13. У разі смерті особи з інвалідністю надання допомоги припиняється.
3.14. Допомога надається у межах відповідних асигнувань, передбачених в обласному бюджеті на реалізацію Програм в частині надання допомоги.
3.15. Управління соціального захисту населення виконавчого комітету Фастівської міської ради перевіряє правильність оформлення заяви, достовірність викладених у ній відомостей про заявника.
4. Організація роботи Комісії.
4.1. Комісія створюється з посадових осіб виконавчого комітету Фастівської міської ради, її структурних підрозділів та представника міськрайонного громадського об’єднання «Асоціація учасників бойових дій та Учасників АТО».
4.2. Організаційною формою роботи Комісії є засідання.
4.3. Комісію очолює голова, який здійснює керівництво роботою Комісії.
Заступник голови Комісії виконує функції голови Комісії у разі його відсутності.
Секретар Комісії відповідає за організацію підготовки та проведення засідань Комісії, веде протокол та виконує інші доручення, пов'язані з організацією та проведенням засідань.
Секретар Комісії відповідає за організацію підготовки та проведення засідань Комісії, веде протокол та виконує інші доручення, пов'язані з організацією та проведенням засідань.
4.4. Засідання вважається правомірним, якщо на ньому присутні більше половини членів Комісії. Члени Комісії зобов'язані особисто брати участь у засіданнях
4.5 Засідання Комісії проводяться за потребою.
4.6. Рішення комісії приймається 2/3 голосів від загального складу.
4.7. Рішення Комісії щодо надання Допомоги, відмови у наданні Допомоги або зняття з розгляду заяви оформлюються протоколом засідання Комісії.
4.8. Про результати розгляду секретар Комісії готує письмові відповіді заявникам.
5.Звітність
5.1. Складення та подання фінансової і бюджетної звітності про отримання та використання бюджетних та місцевих коштів здійснюються в установленому законодавством порядку.
5.2.Оригінал протокольного рішення Комісії, реєстр на виплату матеріальної допомоги та клопотання на ім’я директора департаменту соціального захисту населення Київської обласної державної адміністрації за підписом міського голови, або голови Комісії, заступника міського голови надається департаменту соціального захисту населення Київської обласної державної адміністрації до 10 числа кожного місяця.
5.3.Ведення бухгалтерського обліку, відкриття рахунків, реєстрація, облік бюджетних зобов’язань в органах Казначейства та проведення операцій, пов’язаних з використанням бюджетних коштів, здійснюються в установленому законодавством порядку.
5.4.Відповідальність за цільове використання бюджетних коштів, складання і подання фінансової та бюджетної звітності про використання бюджетних коштів, а також контроль за їх цільовим та ефективним витрачанням здійснюються в установленому законодавством порядку.
Керуючий справами Л. О. Тхоржевська
Додаток 2
до розпорядження міського голови
№______185 од_______________
від_____13.06.2018___________
Склад міської комісії
щодо надання одноразової матеріальної допомоги деяким категоріям населення
Давиденко Олена Павлівна - голова комісії, заступник міського
голови.
Кабанець Олександр Олександрович – заступник голови комісії, начальник
Управління соціального захисту
населення ВК Фастівської МР.
Захарова Марія Сергіївна – секретар комісії, завідуючий сектором бухгалтерського обліку, головний бухгалтер УСЗН ВК Фастівської МР.
Члени комісії:
Гапонова Анна Вікторівна – заступник начальника УСЗН ВК Фастівської МР;
Демченко Олена Володимирівна - завідуючий сектором у справах інвалідів, ветеранів війни та праці УСЗН ВК Фастівської МР;
Лукашевич Поліна Анатоліївна - начальник відділу компенсаційних виплат особам постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи;
Мельниченко Анна Валеріївна - начальник юридичного управління;
Соловей Юрій Вікторович - голова міськрайонного громадського
об’єднання «Асоціація учасників
бойових дій та Учасників АТО»
(за згодою);
Цедзінська Людмила Василівна – начальник фінансового управління ВК ФМР
Керуючий справами Л. О. Тхоржевська