Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про встановлення ставок та пільг зі сплати єдиного податку
Групи (підгрупи)
|
Так
|
Ні
|
Громадяни
|
V
|
|
Держава
|
V
|
|
Суб'єкти господарювання,
|
V
|
|
у тому числі суб'єкти малого підприємництва*
|
V
|
|
Вид альтернативи
|
Опис альтернативи
|
Альтернатива1 Не прийняття регуляторного акта
|
По закінченню 2018 року діюче на території міста Фастів рішення про встановлення єдиного податку має бути скасовано як таке, що не пройшло регуляторну процедуру і не поширюється на подальші періоди. Суб’єкти господарювання залишаться без нормативного акту.
|
Альтернатива 2 Прийняття регуляторного акта відповідно до
|
Належне фінансування програм соціально-економічного розвитку міста.
Приведення рішення у відповідність до вимог Податкового кодексу України.
|
Вид альтернативи
|
Вигоди
|
Витрати
|
Альтернатива1 Не прийняття регуляторного акта (залишення існуючої на даний момент ситуації без змін)
|
Відсутні
|
Відсутні
|
Альтернатива 2 Прийняття регуляторного акта відповідно до Податкового кодексу України.
|
Впорядкування прийнятого рішення відповідно до чинного законодавства-затвердження ставок єдиного податку відноситься до компетенції органів місцевого самоврядування.
|
Відсутні
|
Вид альтернативи
|
Вигоди
|
Витрати
|
Альтернатива 1 Не прийняття регуляторного акта
|
Відсутні
|
Відсутні
|
Альтернатива 2 Прийняття регуляторного акта
|
Значні надходження обсягів єдиного податку до міського бюджету сприятимуть збільшенню видатків на надання суспільних послуг мешканців міста
|
Відсутні
|
Показник
|
Великі
|
Середні
|
Малі
|
Мікро
|
Разом*
|
Кількість суб'єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць
|
0
|
0
|
0
|
0
|
1738
|
Питома вага групи у загальній кількості, відсотків
|
0
|
0
|
0
|
0
|
100%
|
Вид альтернативи
|
Вигоди
|
Витрати
|
Альтернатива 1 Не прийняття регуляторного акта
|
Суб'єкти господарювання – платники податку у 2019 році будуть сплачувати податок за мінімальними ставками (1 відсоток).
|
Витрати на сплату податку зменшаться, при цьому конкурентоспроможність не зміниться.
|
Альтернатива 2
Прийняття регуляторного акта
|
Сплата єдиного податку за умовами передбаченими Податковим кодексом України.
Відкритість процедури,прозорість до місцевого самоврядування. Вдосконалення відносин між міською радою,органом фіскальної служби та суб’єктами господарювання пов’язаних із справлянням податків та зборів.
|
Суб'єкти господарювання будуть сплачувати податок за ставками згідно рішення Фастівської міської ради.
|
Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)
|
Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки)
|
Коментарі щодо присвоєння відповідного бала
|
Альтернатива 1 Не прийняття регуляторного акта
|
1
|
Рішення про встановлення єдиного податку на 2018 рік не буде діяти у 2019 році, що значно зменшить надходження до міського бюджету. Проблема сплати податку в мінімальному розмірі буде існувати до 2020 року.
|
Альтернатива 2 Прийняття регуляторного акта
|
4
|
Цей регуляторний акт відповідає потребам у розв’язанні визначеної проблеми та принципам державної регуляторної політики. Затвердження такого регуляторного акта забезпечить поступове досягнення встановлених цілей.
|
Рейтинг результативності
|
Вигоди (підсумок)
|
Витрати (підсумок)
|
Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу
|
Прийняття регуляторного акта відповідно до Податкового кодексу України
|
Забезпечує досягнення цілей державного регулювання, сталість надходжень до міського бюджету без погіршення умов для розвитку мікробізнесу, а також належне фінансування програм соціально-економічного розвитку міста.
|
Витрати пов’язані зі сплатою єдиного податку за запропонованими ставками.
|
Забезпечить виконання вимог Податкового кодексу України з внесеними до нього змінами щодо його вдосконалення та досягнення поставлених цілей,а саме збільшиться обсяг видатків для забезпечення фінансування повноважень органів місцевого самоврядування за рахунок додаткових надходжень
|
Не прийняття регуляторного акта (залишення існуючої на даний момент ситуації без змін)
|
Відсутні
|
Відсутні
|
Рішення про встановлення єдиного податку на 2018 рік не буде діяти у 2019 році, що значно зменшить надходження до міського бюджету. Місто не отримає належного фінансування програм соціально-економічного розвитку.
|
Рейтинг
|
Аргументи щодо переваги обраної альтернативи / причини відмови від альтернативи
|
Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта
|
Прийняття регуляторного акта відповідно до Податкового кодексу України
|
Цей регуляторний акт відповідає потребам у розв’язанні визначеної проблеми та принципам державної регуляторної політики. Затвердження такого регуляторного акта забезпечить поступове досягнення встановлених цілей. Таким чином, прийняття вказаного рішення буде досягнуто балансу інтересів міської ради і платників податку.
|
Зміни до чинного законодавства:
1.Податкового кодексу України
2. Бюджетного кодексу України
3. Зміна мінімальної заробітної плати, прожиткового мінімуму.
|
Не прийняттярегуляторного акта (залишення існуючої на даний момент ситуації без змін)
|
Рішення про встановлення єдиного податку на 2018 рік не буде діяти у 2019 році, що значно зменшить надходження до міського бюджету. Місто не отримає належного фінансування заході в для життєдіяльності міста. Вказана альтернатива є неприйнятною
|
Х
|
малого підприємництва (М-Тест)
Порядковий номер
|
Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернет-консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо)
|
Кількість учасників консультацій, осіб
|
Основні результати консультацій (опис)
|
1
|
Робочі зустрічі
|
1
|
Отримання інформації та пропозицій
|
2
|
Круглі столи
|
2
|
Отримання інформації
|
Порядковий номер
|
Найменування оцінки
|
У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання)
|
Періодичні (за наступний рік)
|
Витрати за п'ять років
|
Оцінка "прямих" витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання регулювання
|
||||
1
|
Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів)
|
0
|
0
|
0
|
2
|
Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування
|
0
|
0
|
0
|
3
|
Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати - витратні матеріали)
|
0
|
0
|
0
|
4
|
Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування)
|
0
|
0
|
0
|
5
|
Інші процедури (уточнити) (сплата податку)
|
12779,13
|
12779,13
|
63895,65
|
6
|
Разом, гривень
Формула: (сума рядків 1 + 2 + 3 + 4 + 5) |
12779,13
|
12779,13
|
63895,65
|
7
|
Кількість суб'єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць
|
1738
|
1738
|
1738
|
8
|
Сумарно, гривень
|
22 210 125,85
|
22 210125,85
|
111050629,25
|
Оцінка вартості адміністративних процедур суб'єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування
|
||||
9
|
Процедури отриманняпервинної інформації про вимоги регулювання
Формула: витрати часу на отримання інформації про регулювання, отримання необхідних форм та заявок Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість форм |
1г*6732/167=40,3грн
|
40,3
|
201,5
|
10
|
Процедури організації виконання вимог регулювання
Формула: витрати часу на розроблення та впровадження внутрішніх для суб'єкта малого підприємництва процедур на впровадження вимог регулювання Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість внутрішніх процедур |
2г*6732/167=80,6 грн
|
80,6
|
403,0
|
11
|
Процедури офіційного звітування
Формула: витрати часу на отримання інформації про порядок звітування щодо регулювання, отримання необхідних форм та визначення органу, що приймає звіти та місця звітності + витрати часу на заповнення звітних форм + витрати часу на передачу звітних форм (окремо за засобами передачі інформації з оцінкою кількості суб'єктів, що користуються формами засобів - окремо електронна звітність, звітність до органу, поштовим зв'язком тощо) + оцінка витрат часу на корегування (оцінка природного рівня помилок)) Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість оригінальних звітів Х кількість періодів звітності за рік |
0
|
0
|
0
|
12
|
Процедури щодо забезпечення процесу перевірок
Формула: витрати часу на забезпечення процесу перевірок з боку контролюючих органів Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість перевірок за рік |
0
|
0
|
0
|
13
|
Інші процедури (уточнити)
|
0
|
0
|
0
|
14
|
Разом, гривень
Формула: (сума рядків 9 + 10 + 11 + 12 + 13) |
120,9
|
120,9
|
604,5
|
15
|
Кількість суб'єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць
|
1738
|
1738
|
1738
|
16
|
Сумарно, гривень
Формула: відповідний стовпчик "разом" Х кількість суб'єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 14 Х рядок 15) |
210124,2
|
210124,2
|
1 050 621,00
|
Порядковий номер
|
Показник
|
Перший рік регулювання (стартовий)
|
За п'ять років
|
1
|
Оцінка "прямих" витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання регулювання
|
22210125,85
|
111050629,25
|
2
|
Оцінка вартості адміністративних процедур для суб'єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування
|
210124,2
|
1050621,00
|
3
|
Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання
|
22420250,05
|
112101250,25
|
4
|
Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб'єктів малого підприємництва
|
0
|
0
|
5
|
Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання
|
22420250,05
|
1112101250,25
|
Назва показника
|
за 2016р
|
2017 рік
|
Збір інформації щодо кількості суб’єктів малого підприємництва, на яких поширюється дія акта
|
100%
|
100%
|
Загальна кількість платників єдиного податку, чол.
|
1484
|
1738
|
Рівень поінформованості суб’єктів господарювання стосовно основних положень регуляторного акта,%
Оприлюднені повідомлення,проект рішення АРВ:
1. На офіційному сайті Фастівської міської ради.
2. Один екземпляр надається до місцевого органу Державної Фіскальної служби України
|
100%
|
100%
|
Надходження до місцевого бюджету єдиного податку від всіх груп платників (тис. грн.)
|
18 648 386,57
|
22 210 125,85
|