Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про встановлення туристичного збору
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я
№7- ХLІІ -VІІ
Від 26.06.2018 року
Про встановлення туристичного збору
З метою наповнення бюджету міста Фастів, керуючись ст. 268 Податкового кодексу України, cт. 64 Бюджетного кодексу України Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності пунктом 24 ч. 1 ст. 26, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».
міська рада
В И Р І Ш И Л А:
1. Затвердити Порядок сплати туристичного збору на території міста Фастів згідно Додатку1.
2. Встановити з 01.01.2019 року ставку туристичного збору у розмірі 1,0 відсотка до бази справляння збору, визначеної пунктом 4 Порядку сплати туристичного збору на території міста Фастів
3.Фінансовому управлінню виконавчого комітету Фастівської міської ради забезпечити направлення копії даного рішення до Фастівського відділення Києво - Святошинської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області та оприлюднити на сайті Фастівської міської ради.
4.Контроль за виконанням даного рішення покласти на на Фастівське відділення Києо-Святошинської ОДПІ ГУ ДФС у Киїській області в межах своїх повноважень та на постійну комісію з питань бюджету, економіки та фінансів.
5. Рішення Фастівської міської ради від 27.01.2015 року №3-LXIV-VI «Про втсановлення місцевих зборів», визнати таким,що втратили чинність
6.Рішення набирає чинності з 01.01.2019 року.
Міський голова М.В. Нетяжук
Зикова О.Б.
Цедзінська Л.В Cлободян М.В
Мельниченко А.В
Додаток
до рішення міської ради
Порядок сплати туристичного збору на території міста Фастів
1. Загальні положення
1.1 Порядок сплати туристичного збору на території міста Фастів (далі-Порядок) розроблено на підставі ст. 268 Податкового кодексу України № 2755-VI від 02.12.2010 року зі змінами та доповненнями, Бюджетного кодексу України, п.24 ч.1 ст.26, ч.1 ст.59, п.1 ст.69 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” № 280/97- ВР від 21.05.1997р. зі змінами та доповненнями та визначає порядок справляння туристичного збору на території міста.
Цей Порядок є обов’язковим до виконання юридичними та фізичними особами на території м.Фастів.
1.2. Туристичний збір – це місцевий збір, кошти від якого зараховуються до місцевого бюджету.
2. Платники збору
2.1. Платниками збору є громадяни України, іноземці, а також особи без громадянства, які прибувають на територію адміністративно-територіальної одиниці, на якій діє рішення міської ради про встановлення туристичного збору, та отримують (споживають) послуги з тимчасового проживання (ночівлі) із зобов’язанням залишити місце перебування в зазначений строк.
2.2. Платниками збору не можуть бути особи, які:
а) постійно проживають, у тому числі на умовах договорів найму, у місті, радою якого встановлено такий збір;
б) особи, які прибули у відрядження;
в) інваліди, діти-інваліди та особи, що супроводжують інвалідів I групи або дітей-інвалідів (не більше одного супроводжуючого);
г) ветерани війни;
ґ) учасники ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС;
д) особи, які прибули за путівками (курсівками) на лікування, оздоровлення, реабілітацію до лікувально-профілактичних, фізкультурно-оздоровчих та санаторно-курортних закладів, що мають ліцензію на медичну практику та акредитацію центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я;
е) діти віком до 18 років;
є) дитячі лікувально-профілактичні, фізкультурно-оздоровчі та санаторно-курортні заклади.
3. Ставка збору
3.1. Ставка туристичного збору встановлюється у розмірі 1,0 відсотка до бази справляння збору, визначеної пунктом 4 цього Положення.
4. База справляння збору
4.1. Базою справляння туристичного збору є вартість усього періоду проживання (ночівлі) в місцях, визначених пунктом 5 цього Порядку, за вирахуванням податку на додану вартість.
4.2. До вартості проживання не включаються витрати на харчування чи побутові послуги (прання, чистка, лагодження та прасування одягу, взуття чи білизни), телефонні рахунки, оформлення закордонних паспортів, дозволів на в’їзд (віз), обов’язкове страхування, витрати на усний та письмовий переклади, інші документально оформлені витрати, пов’язані з правилами в’їзду.
5. Податкові агенти
5.1. Податковими агентами туристичного збору є:
а) адміністрації готелів, кемпінгів, мотелів, гуртожитки для приїжджих та інші заклади готельного типу, санаторно-курортні заклади;
б) квартирно-посередницькі організації, які направляють неорганізованих осіб на поселення у будинки (квартири), що належать фізичним особам на праві власності або на праві користування за договорами найму;
в) юридичні особи або фізичні особи – підприємці, які уповноважуються міською радою, або радою об’єднаних територіальних громад справляти збір на умовах договору, укладеного з відповідною радою.
6. Особливості справляння збору
6.1. Податкові агенти справляють збір під час надання послуг, пов’язаних з тимчасовим проживанням (ночівлею), і зазначають суму сплаченого збору окремим рядком у рахунку (квитанції) на проживання.
7. Порядок сплати збору
7.1. Сума туристичного збору, обчислена відповідно до податкової декларації за звітний (податковий) квартал, сплачується щоквартально, у визначений для квартального звітного(податкового) періоду строк, за місцезнаходженням податкових агентів.
7.2. Податковий агент, який має підрозділ без статусу юридичної особи, що надає послуги з тимчасового проживання (ночівлі) не за місцем реєстрації такого податкового агента зобов’язаний зареєструвати такий підрозділ як податкового агента туристичного збору в органі державної податкової служби за місцезнаходженням підрозділу.
7.3. Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному кварталу.
8. Податковий обов’язок
8.1. Податковим обов’язком визначається обов’язок платника сплатити суму податку в порядку і строки, визначені Податковим кодексом України та цим Порядком.
8.2. Податковий обов’язок виникає у платника за кожним податком і збором.
8.3. Податковим обов’язком є безумовним і першочерговим стосовно інших неподаткових обов’язків платника податків, крім випадків передбачених Податковим кодексом України.
8.4. Виконання податкового обов’язку може здійснюватися платником податку самостійно або за допомогою свого представника чи податкового агента.
8.5. Відповідальність за невиконання або неналежне виконання податкового обов’язку несе платник податку, крім випадку, визначених Податковим кодексом України.
9. Контроль
9.1. Контроль за дотриманням вимог податкового законодавства у частині справляння туристичного збору здійснює Фастівське відділення Києво-Святошинської ОДПІ.
Секретар міської ради С.А. Ясінський
ОГОЛОШЕННЯ ПРО ОПРИЛЮДНЕННЯ ПРОЕКТУ РЕГУЛЯТОРНОГО АКТУ
Відповідно до ст.9 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» повідомляємо, що 26.02.2018 року в мережі інтернет на офіційному Веб-сайті Фастівської міської ради опублікується проект регуляторного акту та аналіз регуляторного впливу проекту рішення міської ради проекту рішення Фастівської міської ради «Про встановлення туристичного збору ».
Пропозиції та зауваження від фізичних та юридичних осіб, їх об`єднань приймаються протягом одного місяця з моменту опублікування проекту даного рішення.
Поштова адреса: 08500, м.Фастів пл.Соборна,1, каб.504, каб.111,
тел.6-35-60, 6-02-14
26.02.2018 року
АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ
до проекту рішення Фастівської міської ради
«Про встановлення туристичного збору»
I. Визначення проблеми
Джерелами надходження коштів до місцевого бюджету, є податки та збори, які сплачуються суб’єктами господарської діяльності, зареєстрованими на території Фастівської міської ради, відповідно до Податкового кодексу України (ПКУ), та розміри ставок яких встановлюються місцевими радами.
Відповідно до статті 10 ПКУ місцеві ради обов’язково встановлюють розмір ставки туристичного збору.
Пунктом 24 частини 1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» задекларовано, що встановлення розмірів ставок місцевих податків і зборів у межах, визначених законом, відноситься до виключної компетенції органів місцевого самоврядування. Одним із місцевих зборів є туристичний збір. Платниками збору є громадяни України, іноземці, а також особи без громадянства, які прибувають на територію адміністративно-територіальної одиниці, на якій діє рішення міської ради про встановлення туристичного збору, та отримують (споживають) послуги з тимчасового проживання (ночівлі) із зобов’язанням залишити місце перебування в зазначений строк
Враховуючи вимоги статті 12.3.4. Податкового кодексу рішення про встановлення місцевих податків та зборів офіційно оприлюднюється відповідним органом місцевого самоврядування до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосовування встановлюваних місцевих податків та зборів або змін (плановий період). Тобто для встановлення місцевого туристичного збору, з урахуванням змін ст.268 Податкового Кодексу, з 2019 року необхідно проведення регуляторної процедури.
Групи (підгрупи)
|
Так
|
Ні
|
Громадяни
|
V
|
|
Держава
|
V
|
|
Суб'єкти господарювання,
|
V
|
|
у тому числі суб'єкти малого підприємництва*
|
V
|
|
Відповідно до чинного законодавства повноваження щодо встановлення місцевих податків і зборів є виключною компетенцією органів місцевого самоврядування. Застосування регуляторної процедури не має альтернативи, проблема встановлення туристичного збору не може бути розв’язана за допомогою ринкових механізмів.
II. Цілі державного регулювання
- забезпечення дотримання вимог Податкового кодексу України
- встановлення в місті ставок туристичного збору в межах, визначених Податковим кодексом України, граничних розмірів ставок;
- наповнення дохідної частини міського бюджету
III. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей
1. Визначення альтернативних способів
Вид альтернативи
|
Опис альтернативи
|
Не прийняття регуляторного акта (залишення існуючої на даний момент ситуації без змін)
|
Ця альтернатива не може бути прийнятою для органів місцевого самоврядування, оскільки буде не дотримана вимога до п.12.4.1. ст.12 Податкового кодексу України.
|
Прийняття регуляторного акта відповідно до вимог Податкового кодексу України
|
Дотримання вимог податкового законодавства.
Забезпечення досягнення цілей державного регулювання.
Врегулювання правовідносин суб’єкта господарювання і контролюючих органів у процесі справляння збору.
|
2. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей
Опис вигод та витрат за кожною альтернативою для сфер інтересів держави, громадян та суб'єктів господарювання.
Оцінка впливу на сферу інтересів держави
Вид альтернативи
|
Вигоди
|
Витрати
|
Не прийняття регуляторного акта (залишення існуючої на даний момент ситуації без змін)
|
Відсутні
|
Відсутні
|
Прийняття регуляторного акта відповідно до вимог Податкового кодексу України
|
Дотримання вимог податкового законодавства.
Забезпечення досягнення цілей державного регулювання.
Врегулювання правовідносин суб’єкта господарювання і контролюючих органів у процесі справляння збору.
|
Відсутні
|
Оцінка впливу на сферу інтересів громадян
Вид альтернативи
|
Вигоди
|
Витрати
|
Не прийняття регуляторного акта (залишення існуючої на даний момент ситуації без змін)
|
Відсутні
|
Відсутні.
|
Прийняття регуляторного акта відповідно до вимог Податкового кодексу України
|
Відсутні
|
Особи, які будуть отримувати послуги з тимчасового проживання на території міста Фастів, у будуть сплачувати туристичний збір у розмірі передбаченим нормативно-правовим актом
|
Оцінка впливу на сферу інтересів суб'єктів господарювання
Показник
|
Великі
|
Середні
|
Малі
|
Мікро
|
Разом
|
Кількість суб'єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць
|
-
|
-
|
-
|
-
|
2
|
Питома вага групи у загальній кількості, відсотків
|
-
|
-
|
-
|
-
|
100
|
Вид альтернативи
|
Вигоди
|
Витрати
|
Не прийняття регуляторного акта (залишення існуючої на даний момент ситуації без змін)
|
Звітність по нарахуванню та сплаті туристичного збору не подається до контролюючого органу.
|
Відсутні.
|
Прийняття регуляторного акта відповідно до вимог Податкового кодексу України
|
Створення прозорого механізму врегулювання ставки туристичного збору в рамках вимог Податкового кодексу України
|
Відсутні
|
IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей
Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)
|
Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки)
|
Коментарі щодо присвоєння відповідного бала
|
Не прийняття регуляторного акта (залишення існуючої на даний момент ситуації без змін)
|
1
|
Місцеві ради в межах повноважень, визначених цим Кодексом, вирішують питання відповідно до вимог цього Кодексу щодо встановлення податку на майно (в частині податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки) та встановлення збору за місця для паркування транспортних засобів, туристичного збору.
Згідно підпункту 12.3.5 пункту 12.3 статті 12 Податкового кодексу України туристичний збір як такий, що є обов’язковим для встановлення, не буде справлятись.
|
Прийняття регуляторного акта відповідно до вимог Податкового кодексу України
|
4
|
Цей регуляторний акт відповідає потребам у розв’язанні визначеної проблеми та принципам державної регуляторної політики. Затвердження такого регуляторного акта забезпечить дотримання вимог податкового законодавства. Необхідність прийняття регуляторного акта зумовлена наявністю на території міста двох суб’єктів господарської діяльності, котрі займаються готельним бізнесом.
|
Рейтинг результативності
|
Вигоди (підсумок)
|
Витрати (підсумок)
|
Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу
|
Прийняття регуляторного акта відповідно до вимог Податкового кодексу України
|
Врегулювання правовідносин суб’єкта господарювання і контролюючих органів у процесі справляння збору.
|
Нарахування та сплата збору, подання звітності до контролюючих органів.
|
Цей регуляторний акт відповідає потребам у розв’язанні визначеної проблеми та принципам державної регуляторної політики. Затвердження такого регуляторного акта забезпечить дотримання вимог податкового законодавства.
|
Не прийняття регуляторного акта (залишення існуючої на даний момент ситуації без змін)
|
Звітність по нарахуванню та сплаті туристичного збору не подається до контролюючого органу.
Особи, які будуть отримувати послуги з тимчасового проживання на території міста Фастів, не будуть сплачувати туристичний збір.
|
Обсяг надходжень до міського бюджету не зміниться, проте на території міста наявні два суб’єкта господарської діяльності, котрі займаються готельним бізнесом.
|
Дана альтернатива суперечить вимогам ПКУ
|
Рейтинг
|
Аргументи щодо переваги обраної альтернативи / причини відмови від альтернативи
|
Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта
|
Прийняття регуляторного акта відповідно до вимог Податкового кодексу України
|
Цей регуляторний акт відповідає потребам у розв’язанні визначеної проблеми та принципам державної регуляторної політики. Затвердження такого регуляторного акта забезпечить дотримання вимог податкового законодавства.
|
Зміни у Податковому кодексі України, зменшення кількості платників збору. Політична та економічна ситуація в країні.
|
Не прийняття регуляторного акта (залишення існуючої на даний момент ситуації без змін)
|
Обсяг надходжень до міського бюджету не зміниться, проте на території міста наявні три суб’єкта господарської діяльності, котрі займаються готельним бізнесом.
|
Х
|
V. Механізми та заходи, які забезпечать розв'язання визначеної проблеми
Запропоновані механізми регуляторного акту за допомогою яких можна розв’язати проблему. В результаті визначення цілі,проведення аналізу поточної ситуації на території Фастівської міської ради, аналітичних показників Фастівського відділення Києво - Святошинської ОДПІ у Київській області, основним механізмом яке забезпечить розв’язання визначеної проблеми є встановлення запропонованих ставок туристичного збору.
Заходи,які мають здійснити органи влади для впровадження цього регуляторного акту. Розробка проекту рішення Фастівської міської ради «Про встановлення туристичного збору на території міста Фастів» та АРВ до нього. Оприлюднення проекту разом з АРВ та отримання пропозицій та зауважень. Підготовка експертного висновку постійної відповідальної комісії щодо відповідності проекту рішення вимогами статей 4,8 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності». Отримання пропозицій по удосконаленню від Державної регуляторної служби України. Прийняття рішення на пленарному засіданні сесії міської ради. Оприлюднення рішення у встановленому законодавством порядку. Проведення заходів з відстеження результативності прийнятого рішення.
VI. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги
Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб`єктів господарської діяльності не підлягають розрахунку, оскільки встановлені нормами Податкового кодексу України. Органи місцевого самоврядування наділені повноваженнями лише встановлювати ставки місцевих податків і зборів, не змінюючи порядок її обчислення, сплати та інші адміністративні процедури
VII. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта
На дію цього регуляторного акта негативно можуть вплинути економічна криза, значні темпи інфляції, різке здорожчання тарифів на енергоносії та продукти харчування при незмінному розмірі мінімальної заробітної плати. Ці фактори впливають на рівень платоспроможності населення та призводять до закриття підприємницької діяльності.
Строк дії акта – не обмежений (проводиться через один рік), з подальшим продовженням чи внесенням відповідних змін.
VIII. Визначення показників результативності дії регуляторного акта
Виходячи з цілей державного регулювання, визначених у другому розділі аналізу регуляторного впливу, для відстеження результативності цього регуляторного акта обрано такі прогнозні статистичні показники:
- Збір інформації щодо кількості суб’єктів малого підприємництва, на яких поширюється дія акта, %;
- Загальна кількість платників туристичного збору, чол.;
- Рівень поінформованості суб’єктів господарювання стосовно основних положень регуляторного акта,%;
- Надходження до місцевого бюджету туристичного збору (тис. грн.).
IX. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта
Базове відстеження результативності здійснюватиметься до дати набрання чинності цього регуляторного акта. Повторне відстеження результативності планується здійснити через 1 рік після набуття чинності регуляторним актом.
З огляду на показники результативності, визначені в попередньому розділі аналізу регуляторного впливу, відстеження буде проводитись статистичним методом.
У рамках статистичного методу відстеження проведено аналіз звітності про виконання дохідної частини бюджету в частині інформації щодо розміру надходжень до міського бюджету, кількості осіб, на яких поширюватиметься дія акта.
ТЕСТ
малого підприємництва (М-Тест)
малого підприємництва (М-Тест)
1. Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання
Порядковий номер
|
Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернет-консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо)
|
Кількість учасників консультацій, осіб
|
Основні результати консультацій (опис)
|
1
|
Робочі зустрічі
|
1
|
Отримання інформації та пропозицій
|
2
|
Круглі столи
|
2
|
Отримання інформації
|
2. Вимірювання впливу регулювання на суб'єктів малого підприємництва (мікро- та малі):
кількість суб'єктів малого підприємництва, на яких поширюється регулювання: 2 (одиниць), у тому числі малого підприємництва 0 (одиниць) та мікропідприємництва 2 (одиниць);
питома вага суб'єктів малого підприємництва у загальній кількості суб'єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив 100 (відсотків) (відповідно до таблиці "Оцінка впливу на сферу інтересів суб'єктів господарювання" додатка 1 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта).
3. Розрахунок витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання
Порядковий номер
|
Найменування оцінки
|
У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання)
|
Періодичні (за наступний рік)
|
Витрати за п'ять років
|
Оцінка "прямих" витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання регулювання
|
||||
1
|
Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів)
|
0
|
0
|
0
|
2
|
Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування
|
0
|
0
|
0
|
3
|
Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати - витратні матеріали)
|
0
|
0
|
0
|
4
|
Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування)
|
0
|
0
|
0
|
5
|
Інші процедури (уточнити) (сплата податку)
|
2989,48
|
2989,48
|
14947,4
|
6
|
Разом, гривень
Формула: (сума рядків 1 + 2 + 3 + 4 + 5) |
2989,48
|
2989,48
|
14947,4
|
7
|
Кількість суб'єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць
|
2
|
2
|
2
|
8
|
Сумарно, гривень
|
5978,96
|
5978,96
|
74737,00
|
Оцінка вартості адміністративних процедур суб'єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування
|
||||
9
|
Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання
Формула: витрати часу на отримання інформації про регулювання, отримання необхідних форм та заявок Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість форм |
1г*6732/167=40,3грн.
|
40,3
|
201,5
|
10
|
Процедури організації виконання вимог регулювання
Формула: витрати часу на розроблення та впровадження внутрішніх для суб'єкта малого підприємництва процедур на впровадження вимог регулювання Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість внутрішніх процедур |
2г*6732/167=80,6 грн.
|
80,6
|
403,0
|
11
|
Процедури офіційного звітування
Формула: витрати часу на отримання інформації про порядок звітування щодо регулювання, отримання необхідних форм та визначення органу, що приймає звіти та місця звітності + витрати часу на заповнення звітних форм + витрати часу на передачу звітних форм (окремо за засобами передачі інформації з оцінкою кількості суб'єктів, що користуються формами засобів - окремо електронна звітність, звітність до органу, поштовим зв'язком тощо) + оцінка витрат часу на корегування (оцінка природного рівня помилок)) Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість оригінальних звітів Х кількість періодів звітності за рік |
0
|
0
|
0
|
12
|
Процедури щодо забезпечення процесу перевірок
Формула: витрати часу на забезпечення процесу перевірок з боку контролюючих органів Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість перевірок за рік |
0
|
0
|
0
|
13
|
Інші процедури (уточнити)
|
0
|
0
|
0
|
14
|
Разом, гривень
Формула: (сума рядків 9 + 10 + 11 + 12 + 13) |
120,9
|
120,9
|
604,5
|
15
|
Кількість суб'єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць
|
2
|
2
|
2
|
16
|
Сумарно, гривень
Формула: відповідний стовпчик "разом" Х кількість суб'єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 14 Х рядок 15) |
241,8
|
241,8
|
1209,0
|
Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб'єктів малого підприємництва
Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва не підлягають розрахунку, оскільки встановлені нормами Податкового кодексу України. Органи місцевого самоврядування наділені повноваженням лише встановлювати ставки місцевих податків (зборів),не змінюючи порядок їх обчислення та інші адміністративні процедури.
4. Розрахунок сумарних витрат суб'єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання
Порядковий номер
|
Показник
|
Перший рік регулювання (стартовий)
|
За п'ять років
|
1
|
Оцінка "прямих" витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання регулювання
|
5978,96
|
74737,0
|
2
|
Оцінка вартості адміністративних процедур для суб'єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування
|
241,8
|
1209,0
|
3
|
Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання
|
6220,76
|
75946,0
|
4
|
Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб'єктів малого підприємництва
|
0
|
0
|
5
|
Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання
|
6220,76
|
75946
|
Начальник фінансового управління Л.В. Цедзінська
Звіт про базове відстеження результативності регуляторного акта
проекту рішення Фастівської міської ради
«Про встановлення туристичного збору»
Виконавець заходів з відстеження результативності:Фінансове управління виконавчого комітету Фастівської міської ради
Цілі прийняття акта
- встановлення обґрунтованих розмірів ставок туристичного збору по м.Фастів
- забезпечення стабільних надходжень до міського бюджету.
- забезпечення дотримання вимог Податкового кодексу щодо місцевих податків і зборів
Строк виконання заходів з відстеження:4 дні (15.01.18–19.01.18 р.)
Тип відстеження: базове
Заходи які були виконані з відстеження результативності – вивчення Податкового кодексу України, нормативно-правових актів, щодо визначення правомірності встановлення місцевих податків та зборів рішенням органу місцевого самоврядування
Методи одержання результатів відстеження результативності: Статистичний метод
Дані та припущення на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержання даних
Відстеження результативності здійснюється на основі даних, одержаних від фінансового управління виконавчого комітету Фастівськоїміської ради та Фастівського відділення Києво-Святошинської ОДПІ, а саме – дохід в місцевий бюджет від сплати туристичного збору та кількість платників туристичного збору.
З метою обговорення, отримання пропозицій та зауважень до проекту регуляторного акта, проект рішення разом з відповідним аналізом регуляторного впливу та М-тестом був оприлюднений відповідно до ст. 9 та ст. 13 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» на офіційному сайті Фастівської міської ради.
Кількісні показники результативності
Згідно з отриманою інформацією показники результативності за 2017 рік становлять
Назва показника
|
за 2016 р.
|
за 2017 р.
|
Збір інформації щодо кількості суб’єктів малого підприємництва, на яких поширюється дія акта
|
100%
|
100%
|
Загальна кількість платників туристичного збору
|
|
2
|
Рівень поінформованості суб’єктів господарювання стосовно основних положень регуляторного акта,%
|
100%
|
100%
|
Надходження до місцевого бюджету туристичного збору (тис.грн.)
|
5470,95
|
5703,00
|
Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей:Регуляторний акт має певний ступінь досягнення визначених цілей та направлений на врегулювання відносин між суб’єктами господарської діяльності, органами місцевого самоврядування та Державними фіскальними органами
Висновки та рекомендації:Прийняття даного регуляторного акту забезпечить впорядкування сплати туристичного збору на території міста Фастів. Оцінку результатів реалізації регуляторного акта та ступінь досягнення визначених цілей буде здійснено при проведені повторного та періодичного відстежень результативності регуляторного акта згідно вимог ЗУ «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».
Начальник фінансового управління Л.В. Цедзінська