Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно,відмінне від земельної ділянки
податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки1
Код області
|
Код району
|
Код згідно з КОАТУУ
|
Найменування адміністративно-територіальної одиниці або населеного пункту, або території об’єднаної територіальної громади
|
10
|
24
|
3211200000
|
Фастівська міська рада, Київської області (м.Фастів)
|
Класифікація будівель та споруд2
|
Ставки податку3 за 1 кв. метр (відсотків розміру мінімальної заробітної плати)
|
||
код2
|
найменування2
|
для юридичних осіб
|
для фізичних осіб
|
11
|
Будівлі житлові
|
|
|
111
|
Будинки одноквартирні
|
|
|
1110
|
Будинки одноквартирні5
|
|
|
1110.1
|
Будинки одноквартирні масової забудови
|
0,500
|
0,500
|
1110.2
|
Котеджі та будинки одноквартирні підвищеної комфортності
|
0,500
|
0,500
|
1110.3
|
Будинки садибного типу
|
0,500
|
0,500
|
1110.4
|
Будинки дачні та садові
|
0,500
|
0,500
|
112
|
Будинки з двома та більше квартирами
|
|
|
1121
|
Будинки з двома квартирами5
|
|
|
1121.1
|
Будинки двоквартирні масової забудови
|
0,500
|
0,500
|
1121.2
|
Котеджі та будинки двоквартирні підвищеної комфортності
|
0,500
|
0,500
|
1122
|
Будинки з трьома та більше квартирами5
|
|
|
1122.1
|
Будинки багатоквартирні масової забудови
|
0,500
|
0,500
|
1122.2
|
Будинки багатоквартирні підвищеної комфортності, індивідуальні
|
0,500
|
0,500
|
1122.3
|
Будинки житлові готельного типу
|
0,500
|
0,500
|
113
|
Гуртожитки5
|
|
|
1130.1
|
Гуртожитки для робітників та службовців
|
0,500
|
0,500
|
1130.2
|
Гуртожитки для студентів вищих навчальних закладів5
|
0,000
|
0,000
|
1130.3
|
Гуртожитки для учнів навчальних закладів5
|
0,000
|
0,000
|
1130.4
|
Будинки-інтернати для людей похилого віку та інвалідів5
|
0,000
|
0,000
|
1130.5
|
Будинки дитини та сирітські будинки5
|
0,000
|
0,000
|
1130.6
|
Будинки для біженців, притулки для бездомних5
|
0,000
|
0,000
|
1130.9
|
Будинки для колективного проживання інші
|
0,500
|
0,500
|
12
|
Будівлі нежитлові
|
|
|
121
|
Готелі, ресторани та подібні будівлі
|
|
|
1211
|
Будівлі готельні
|
|
|
1211.1
|
Готелі
|
0,500
|
0,500
|
1211.2
|
Мотелі
|
0,500
|
0,500
|
1211.3
|
Кемпінги
|
0,500
|
0,500
|
1211.4
|
Пансіонати
|
0,500
|
0,500
|
1211.5
|
Ресторани та бари
|
0,500
|
0,500
|
1212
|
Інші будівлі для тимчасового проживання
|
|
|
1212.1
|
Туристичні бази та гірські притулки
|
0,010
|
0,010
|
1212.2
|
Дитячі та сімейні табори відпочинку
|
0,010
|
0,010
|
1212.3
|
Центри та будинки відпочинку
|
0,010
|
0,010
|
1212.9
|
Інші будівлі для тимчасового проживання, не класифіковані раніше
|
0,500
|
0,500
|
122
|
Будівлі офісні
|
|
|
1220
|
Будівлі офісні5
|
|
|
1220.1
|
Будівлі органів державного та місцевого управління5
|
0,000
|
0,000
|
1220.2
|
Будівлі фінансового обслуговування
|
1,000
|
1,000
|
1220.3
|
Будівлі органів правосуддя5
|
0,000
|
0,000
|
1220.4
|
Будівлі закордонних представництв5
|
0,000
|
0,000
|
1220.5
|
Адміністративно-побутові будівлі промислових підприємств
|
1,000
|
1,000
|
1220.9
|
Будівлі для конторських та адміністративних цілей інші
|
1,500
|
1,500
|
123
|
Будівлі торговельні
|
|
|
1230
|
Будівлі торговельні
|
|
|
1230.1
|
Торгові центри, універмаги, магазини
|
0,500
|
0,500
|
1230.2
|
Криті ринки, павільйони та зали для ярмарків5
|
0,000
|
0,000
|
1230.3
|
Станції технічного обслуговування автомобілів
|
0,500
|
0,500
|
1230.4
|
Їдальні, кафе, закусочні тощо
|
0,500
|
0,500
|
1230.5
|
Бази та склади підприємств торгівлі і громадського харчування
|
0,500
|
0,500
|
1230.6
|
Будівлі підприємств побутового обслуговування
|
0,500
|
0,500
|
1230.9
|
Будівлі торговельні інші
|
0,500
|
0,500
|
124
|
Будівлі транспорту та засобів зв’язку
|
|
|
1241
|
Вокзали, аеровокзали, будівлі засобів зв’язку та пов’язані з ними будівлі
|
|
|
1241.1
|
Автовокзали та інші будівлі автомобільного транспорту
|
0,500
|
0,500
|
1241.2
|
Вокзали та інші будівлі залізничного транспорту
|
0,500
|
0,500
|
1241.3
|
Будівлі міського електротранспорту
|
0,500
|
0,500
|
1241.4
|
Аеровокзали та інші будівлі повітряного транспорту
|
0,500
|
0,500
|
1241.5
|
Морські та річкові вокзали, маяки та пов’язані з ними будівлі
|
0,500
|
0,500
|
1241.6
|
Будівлі станцій підвісних та канатних доріг
|
0,500
|
0,500
|
1241.7
|
Будівлі центрів радіо- та телевізійного мовлення, телефонних станцій, телекомунікаційних центрів тощо
|
1,000
|
1,000
|
1241.8
|
Ангари для літаків, локомотивні, вагонні, трамвайні та тролейбусні депо
|
0,500
|
0,500
|
1241.9
|
Будівлі транспорту та засобів зв’язку інші
|
0,500
|
0,500
|
1242
|
Гаражі
|
|
|
1242.1
|
Гаражі наземні
|
1,000
|
1,000
|
1242.2
|
Гаражі підземні
|
1,000
|
1,000
|
1242.3
|
Стоянки автомобільні криті
|
0,500
|
0,500
|
1242.4
|
Навіси для велосипедів
|
0,000
|
0,000
|
125
|
Будівлі промислові та склади
|
|
|
1251
|
Будівлі промислові5
|
|
|
1251.1
|
Будівлі підприємств машинобудування та металообробної промисловості5
|
0,000
|
0,000
|
1251.2
|
Будівлі підприємств чорної металургії5
|
0,000
|
0,000
|
1251.3
|
Будівлі підприємств хімічної та нафтохімічної промисловості5
|
0,000
|
0,000
|
1251.4
|
Будівлі підприємств легкої промисловості5
|
0,000
|
0,000
|
1251.5
|
Будівлі підприємств харчової промисловості5
|
0,000
|
0,000
|
1251.6
|
Будівлі підприємств медичної та мікробіологічної промисловості5
|
0,000
|
0,000
|
1251.7
|
Будівлі підприємств лісової, деревообробної та целюлозно-паперової промисловості5
|
0,000
|
0,000
|
1251.8
|
Будівлі підприємств будівельної індустрії, будівельних матеріалів та виробів, скляної та фарфоро-фаянсової промисловості5
|
0,000
|
0,000
|
1251.9
|
Будівлі інших промислових виробництв, включаючи поліграфічне5
|
0,000
|
0,000
|
1252
|
Резервуари, силоси та склади
|
|
|
1252.1
|
Резервуари для нафти, нафтопродуктів та газу
|
1,000
|
1,000
|
1252.2
|
Резервуари та ємності інші
|
0,500
|
0,500
|
1252.3
|
Силоси для зерна
|
1,000
|
1,000
|
1252.4
|
Силоси для цементу та інших сипучих матеріалів
|
0,500
|
0,500
|
1252.5
|
Склади спеціальні товарні
|
0,500
|
0,500
|
1252.6
|
Холодильники
|
0,500
|
0,500
|
1252.7
|
Складські майданчики
|
1,000
|
1,000
|
1252.8
|
Склади універсальні
|
1,000
|
1,000
|
1252.9
|
Склади та сховища інші
|
1,000
|
1,000
|
126
|
Будівлі для публічних виступів, закладів освітнього, медичного та оздоровчого призначення
|
|
|
1261
|
Будівлі для публічних виступів
|
|
|
1261.1
|
Театри, кінотеатри та концертні зали
|
0,000
|
0,000
|
1261.2
|
Зали засідань та багатоцільові зали для публічних виступів
|
0,000
|
0,000
|
1261.3
|
Цирки
|
0,000
|
0,000
|
1261.4
|
Казино, ігорні будинки
|
1,500
|
1,500
|
1261.5
|
Музичні та танцювальні зали, дискотеки
|
0,000
|
0,000
|
1261.9
|
Будівлі для публічних виступів інші
|
0,000
|
0,000
|
1262
|
Музеї та бібліотеки
|
|
|
1262.1
|
Музеї та художні галереї5
|
|
|
1262.2
|
Бібліотеки, книгосховища5
|
0,000
|
0,000
|
1262.3
|
Технічні центри
|
0,000
|
0,000
|
1262.4
|
Планетарії5
|
0,000
|
0,000
|
1262.5
|
Будівлі архівів5
|
0,000
|
0,000
|
1262.6
|
Будівлі зоологічних та ботанічних садів5
|
0,000
|
0,000
|
1263
|
Будівлі навчальних та дослідних закладів
|
|
|
1263.1
|
Будівлі науково-дослідних та проектно-вишукувальних установ
|
0,000
|
0,000
|
1263.2
|
Будівлі вищих навчальних закладів
|
0,000
|
0,000
|
1263.3
|
Будівлі шкіл та інших середніх навчальних закладів5
|
0,000
|
0,000
|
1263.4
|
Будівлі професійно-технічних навчальних закладів5
|
0,000
|
0,000
|
1263.5
|
Будівлі дошкільних та позашкільних навчальних закладів5
|
0,000
|
0,000
|
1263.6
|
Будівлі спеціальних навчальних закладів для дітей з особливими потребами5
|
0,000
|
0,000
|
1263.7
|
Будівлі закладів з фахової перепідготовки
|
0,000
|
0,000
|
1263.8
|
Будівлі метеорологічних станцій, обсерваторій5
|
0,000
|
0,000
|
1263.9
|
Будівлі освітніх та науково-дослідних закладів інші5
|
0,000
|
0,000
|
1264
|
Будівлі лікарень та оздоровчих закладів
|
|
|
1264.1
|
Лікарні багатопрофільні територіального обслуговування, навчальних закладів5
|
0,000
|
0,000
|
1264.2
|
Лікарні профільні, диспансери5
|
0,000
|
0,000
|
1264.3
|
Материнські та дитячі реабілітаційні центри, пологові будинки5
|
0,000
|
0,000
|
1264.4
|
Поліклініки, пункти медичного обслуговування та консультації5
|
0,000
|
0,000
|
1264.5
|
Шпиталі виправних закладів, в’язниць та Збройних Сил5
|
0,000
|
0,000
|
1264.6
|
Санаторії, профілакторії та центри функціональної реабілітації5
|
0,000
|
0,000
|
1264.9
|
Заклади лікувально-профілактичні та оздоровчі інші5
|
0,000
|
0,000
|
1265
|
Зали спортивні5
|
|
|
1265.1
|
Зали гімнастичні, баскетбольні, волейбольні, тенісні тощо
|
0,000
|
0,000
|
1265.2
|
Басейни криті для плавання
|
0,000
|
0,000
|
1265.3
|
Хокейні та льодові стадіони криті
|
0,000
|
0,000
|
1265.4
|
Манежі легкоатлетичні
|
0,000
|
0,000
|
1265.5
|
Тири
|
0,000
|
0,000
|
1265.9
|
Зали спортивні інші
|
0,000
|
0,000
|
127
|
Будівлі нежитлові інші
|
|
|
1271
|
Будівлі сільськогосподарського призначення, лісівництва та рибного господарства5
|
|
|
1271.1
|
Будівлі для тваринництва5
|
0,000
|
0,000
|
1271.2
|
Будівлі для птахівництва5
|
0,000
|
0,000
|
1271.3
|
Будівлі для зберігання зерна5
|
0,000
|
0,000
|
1271.4
|
Будівлі силосні та сінажні5
|
0,000
|
0,000
|
1271.5
|
Будівлі для садівництва, виноградарства та виноробства5
|
0,000
|
0,000
|
1271.6
|
Будівлі тепличного господарства5
|
0,000
|
0,000
|
1271.7
|
Будівлі рибного господарства5
|
0,000
|
0,000
|
1271.8
|
Будівлі підприємств лісівництва та звірівництва5
|
0,000
|
0,000
|
1271.9
|
Будівлі сільськогосподарського призначення інші5
|
0,000
|
0,000
|
1272
|
Будівлі для культової та релігійної діяльності5
|
|
|
1272.1
|
Церкви, собори, костьоли, мечеті, синагоги тощо5
|
0,000
|
0,000
|
1272.2
|
Похоронні бюро та ритуальні зали
|
0,500
|
0,500
|
1272.3
|
Цвинтарі та крематорії5
|
0,000
|
0,000
|
1273
|
Пам’ятки історичні та такі, що охороняються державою5
|
|
|
1273.1
|
Пам’ятки історії та архітектури5
|
0,000
|
0,000
|
1273.2
|
Археологічні розкопки, руїни та історичні місця, що охороняються державою5
|
0,000
|
0,000
|
1273.3
|
Меморіали, художньо-декоративні будівлі, статуї5
|
0,000
|
0,000
|
1274
|
Будівлі інші, не класифіковані раніше5
|
|
|
1274.1
|
Казарми Збройних Сил5
|
0,000
|
0,000
|
1274.2
|
Будівлі поліцейських та пожежних служб5
|
0,000
|
0,000
|
1274.3
|
Будівлі виправних закладів, в’язниць та слідчих ізоляторів5
|
0,000
|
0,000
|
1274.4
|
Будівлі лазень та пралень
|
0,500
|
0,500
|
1274.5
|
Будівлі з облаштування населених пунктів
|
0,100
|
0,100
|
1275
|
Інші будівлі
|
|
|
1275.1
|
Будівлі що не ввійшли до цього переліку
|
1,5
|
1,5
|
міської ради/ради об’єднаних територіальних громад)
пільг для фізичних та юридичних осіб, наданих відповідно до підпункту 266.4.2 пункту 266.4 статті 266 Податкового кодексу України, із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки1
Код області
|
Код району
|
Код згідно з КОАТУУ
|
Найменування адміністративно-територіальної одиниці або населеного пункту, або території громади
|
10
|
24
|
3211200000
|
Фастівська міська рада, Київської області, м.Фастів
|
Група платників, категорія/класифікація
будівель та споруд |
Розмір пільги
(відсотків суми податкового зобов’язання за рік) |
Квартира/квартири, незалежно від їх кількості на 60 кв.метрів
|
100%
|
Житловий будинок/ будинки незалежно від їх кількості на 120 кв.метрів
|
100%
|
Різні типи об’єктів житлової нерухомості,в тому числі їх часток ( у разі одночасного перебування у власності платника податку квартири/квартир та житлового будинку/будинків у тому числі їх часток на 180 кв.метрів
|
100%
|
Об`єкти житлової та не житлової нерухомості, які перебувають у власності органів державної влади,органів місцевого самоврядування,а також організацій,створених ними в установленому порядку,що повністю утримуються за рахунок відповідного державного бюджету чи місцевого бюджету і є неприбутковими (їх спільній власності)
|
100%
|
Об`єкти житлової та нежитлової нерухомості,які розташовані в зонах відчуження та безумовного (обов’язкового) відселення, визначені законом, а в тому числі їх частки
|
100%
|
Будівлі дитячих будинків сімейного типу
|
100%
|
Гуртожитки (окрім гуртожитків для робітників та службовців)
|
100%
|
Житлова нерухомість непридатна для проживання, у тому числі у зв’язку з аварійним станом, визнана такою згідно з рішенням міської ради або ради територіальної громади,що створена згідно із законом та перспективним планом формування територій громад.
|
100%
|
Об`єкти житлової нерухомості, в тому числі їх частки, що належить дітям-сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування, та особам з їх числа, визнаним таким відповідно до закону, дітям-інвалідам, які виховуються одинокими матерями (батьками),але не більше одного такого об’єкта на дитину.
|
100%
|
Об`єкти нежитлової нерухомості, ,які використовуються об’єктами господарювання малого та середнього бізнесу,що провадять свою діяльність в малих архітектурних формах та на ринках.
|
100%
|
Будівлі промисловості,зокрема виробничі корпуси,цехи, складські приміщення промислових підприємств
|
100%
|
Будівлі, споруди сільськогосподарських товаровиробників, призначені для використання безпосередньо у сільськогосподарській діяльності.
|
100%
|
Об`єкти житлової та нежитлової нерухомості які перебувають у власності громадських організацій інвалідів та їх підприємств.
|
100%
|
Об`єкти нерухомості,що перебувають у власності релігійних організацій,статути (положення) яких зареєстровано у встановленому законом порядку,та використовуються виключно для забезпечення їхньої статутної діяльності, включаючи ті в яких здійснюють діяльність,засновані такими релігійними організаціями,добродійні заклади (притулки,лікарні,інтернати тощо),крім об’єктів нерухомості в яких здійснюється виробнича та/або господарська діяльність
|
100%
|
Будівлі дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів незалежно від форми власності та джерел фінансування,що використовуються для надання освітніх послуг
|
100%
|
Об`єкти житлової нерухомості,які належать багатодітним або прийомним сім`ям у яких виховується п’ять та більше дітей.
|
100%
|
Театри, кінотеатри та концертні зали, цирки
|
100%
|
Розважальні центри (роледром,боулінг,керлінг,ігроленд)
|
100%
|
Зали засідань та багатоцільові зали для публічних виступів
|
100%
|
Музичні та танцювальні зали, дискотеки
|
100%
|
Будівлі для публічних виступів інші
|
100%
|
Зали спортивні ( зали гімнастичні, баскетбольні, волейбольні, тенісні тощо, басейни криті для плавання, хокейні та льодові стадіони криті, манежі легкоатлетичні, тири, зали спортивні)
|
100%
|
Будівлі навчальних та дослідних закладів (будівлі науково-дослідних та проектно-вишукувальних установ, будівлі вищих навчальних закладів, будівлі закладів з фахової перепідготовки)
|
100%
|
Господарські (присадибні) будівлі –допоміжні (нежитлові) приміщення, до яких належать сараї, хліви,гаражі, літні кухні,майстерні,вбиральні,погреби,навіси,котельні бойлерні,трансформаторні підстанції тощо.
|
100 %
|
Обєкти житлової нерухомості, що є власністю пенсіонерів за віком, доход за місяць яких не перевищує розміру п`яти мінімальних заробітних плат,встановлених законодавстовм на 1 січня звітного року
|
100%
|
Обєкти житлової нерухомостіщо є власністю учасників бойових дій та осіб які безпосередньо приймали участь в зоні АТО, ліквідатори наслідків аварії на ЧАЕС І та ІІ категорії
|
100%
|
Групи (підгрупи)
|
Так
|
Ні
|
Громадяни
|
V
|
|
Держава
|
V
|
|
Суб'єкти господарювання,
|
V
|
|
у тому числі суб'єкти малого підприємництва*
|
V
|
|
Вид альтернативи
|
Опис альтернативи
|
Не прийняття регуляторного акта
|
По закінченню 2018 року рішення про встановлення податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, для об’єктів житлової і нежитлової нерухомості, будуть скасовані як такі, що не пройшли регуляторну процедуру і не поширюються на подальші періоди.
|
Прийняття регуляторного акта,
|
Застосування даної альтернативи є найбільш прийнятною. З введенням в дію запропонованого регуляторного акта будуть упорядковані відносини між суб’єктами господарювання та органами державної влади і місцевого самоврядування з питань сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. Встановлення ставок податку на нерухоме майно забезпечить додаткові надходження до міського бюджету.
|
Вид альтернативи
|
Вигоди
|
Витрати
|
Не прийняття регуляторного акта (залишення існуючої на даний момент ситуації без змін)
|
відсутні
|
Відсутні надходження до бюджету податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки
|
Прийняття регуляторного акта, положення якого повністю узгоджуються з Податковим Кодексом України
|
- приведення нормативних актів місцевого самоврядування у відповідність до Податкового Кодексу України (зі змінами) - збільшення витрат на соціально-економічний розвиток міста.
|
Витрати часу, для фіскальних органів на адміністрування податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки
|
Вид альтернативи
|
Вигоди
|
Витрати
|
Не прийняття регуляторного акта (залишення існуючої на даний момент ситуації без змін)
|
відсутні
|
-
|
Прийняття регуляторного акта, положення якого повністю узгоджуються з Податковим Кодексом України
|
Забезпечує досягнення цілей державного регулювання, сталість надходжень до міського бюджету без погіршення умов для розвитку мікробізнесу, вирішення частини соціальних проблем міста за рахунок збільшення доходної частини міського бюджету
|
Витрат для власників нерухомості,яка підлягає оподаткування
|
Показник
|
Великі
|
Середні
|
Малі
|
Мікро
|
Разом
|
Кількість платників податку, що підпадають під дію регулювання, одиниць
|
*
|
*
|
*
|
*
|
321
|
Питома вага групи у загальній кількості, відсотків
|
*
|
*
|
*
|
*
|
100
|
Вид альтернативи
|
Вигоди
|
Витрати
|
Не прийняття регуляторного акта (залишення існуючої на даний момент ситуації без змін)
|
відсутні
|
-
|
Прийняття регуляторного акта, положення якого повністю узгоджуються з Податковим Кодексом України.
|
Відкритість процедури, прозорість дій органу місцевого самоврядування.
Встановлення пільг по сплаті податків для окремих категорій громадян
|
Часові витрати на отримання інформації про оподаткування нерухомості, ознайомлення з порядком звітування,здійснення розрахунку податку та матеріальні витрати на сплату податку суб’єктам господарювання,які мають у власності об’єкти нерухомості,що підлягають оподаткування.
|
Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)
|
Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки)
|
Коментарі щодо присвоєння відповідного бала
|
Не прийняття регуляторного акта (залишення існуючої на даний момент ситуації без змін)
|
1
|
Не вирішення проблеми. Відсутність надходження до бюджету
|
Прийняття регуляторного акта, положення якого повністю узгоджуються з Податковим Кодексом України.
|
4
|
Цей регуляторний акт відповідає потребам у розв’язанні визначеної проблеми та принципам державної регуляторної політики. Затвердження такого регуляторного акта забезпечить поступове досягнення встановлених цілей.
|
Рейтинг результативності
|
Вигоди (підсумок)
|
Витрати (підсумок)
|
Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу
|
Не прийняття регуляторного акта (залишення існуючої на даний момент ситуації без змін)
|
відсутні
|
-
|
Не вирішення проблеми. Зменшення надходжень до місцевого бюджету
|
Прийняття регуляторного акта, положення якого повністю узгоджуються з Податковим Кодексом України
|
Відкритість процедури, прозорість дій органу місцевого самоврядування, можливість сплачувати податок на нерухоме майно за обґрунтованими ставками
|
Витрати пов’язані з виконанням вимог,встановлених ЗУ «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», витрати на адміністрування регуляторного акта органами державної влади.
|
Цей регуляторний акт відповідає потребам у розв’язанні визначеної проблеми та принципам державної регуляторної політики. Затвердження такого регуляторного акта забезпечить поступове досягнення встановлених цілей.
|
Рейтинг
|
Аргументи щодо переваги обраної альтернативи / причини відмови від альтернативи
|
Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта
|
Не прийняття регуляторного акта (залишення існуючої на даний момент ситуації без змін)
|
Причиною відмови від даної альтернативи є необхідність в фінансуванні інфраструктури міста
|
На дію даного акта можливий вплив зовнішніх чинників-ухвалення змін та доповнень до чинного законодавства в цій сфері. В такому випадку рішення міської ради потребує внесення відповідних змін та доповнень що вплине на суму надходжень податку на нерухоме майно до місцевого бюджету.
|
Прийняття регуляторного акта, положення якого повністю узгоджуються з Податковим Кодексом України
|
Для досягнення встановлених цілей, перевага була надана даній альтернативі, що надасть можливість соціально підтримати окремі категорії громадян, які потребують додаткової пільги зі сплати податку на нерухоме майно, отримати додаткові надходження до місцевого бюджету, здійснити планування та прогнозування надходжень податку на нерухоме майно,відмінне від земельної ділянки, при формуванні міського бюджету, сприяти уникненню колізій в законодавстві та попередити виникнення конфліктних ситуацій між органами державної фіскальної служби та платниками податку.;
|
малого підприємництва (М-Тест)
Порядковий номер
|
Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернет-консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо)
|
Кількість учасників консультацій, осіб
|
Основні результати консультацій (опис)
|
1
|
Робочі зустрічі
|
5
|
Отримання інформації та пропозицій
|
2
|
круглі столи
|
2
|
Отримання інформації
|
Порядковий номер
|
Найменування оцінки
|
У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання)
|
Періодичні (за наступний рік)
|
Витрати за п'ять років
|
Оцінка "прямих" витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання регулювання
|
||||
1
|
Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів)
|
0
|
0
|
0
|
2
|
Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування
|
0
|
0
|
0
|
3
|
Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати - витратні матеріали)
|
0
|
0
|
0
|
4
|
Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування)
|
0
|
0
|
0
|
5
|
Інші процедури (сплата податку)
|
6978,63
|
6978,63
|
25161,9
|
6
|
Разом, гривень
Формула: (сума рядків 1 + 2 + 3 + 4 + 5) |
6978,63
|
6978,63
|
25161,9
|
7
|
Кількість суб'єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць
|
321
|
321
|
321
|
8
|
Сумарно, гривень
|
2240140,23
|
2240140,23
|
11200701,15
|
Оцінка вартості адміністративних процедур суб'єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування
|
||||
9
|
Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання
Формула: витрати часу на отримання інформації про регулювання, отримання необхідних форм та заявок Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість форм |
1г*6732/167=40,3грн.
|
40,3
|
201,5
|
10
|
Процедури організації виконання вимог регулювання
Формула: витрати часу на розроблення та впровадження внутрішніх для суб'єкта малого підприємництва процедур на впровадження вимог регулювання Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість внутрішніх процедур |
2г*6732/167=80,6 грн.
|
80,6
|
403,0
|
11
|
Процедури офіційного звітування
Формула: витрати часу на отримання інформації про порядок звітування щодо регулювання, отримання необхідних форм та визначення органу, що приймає звіти та місця звітності + витрати часу на заповнення звітних форм + витрати часу на передачу звітних форм (окремо за засобами передачі інформації з оцінкою кількості суб'єктів, що користуються формами засобів - окремо електронна звітність, звітність до органу, поштовим зв'язком тощо) + оцінка витрат часу на корегування (оцінка природного рівня помилок)) Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість оригінальних звітів Х кількість періодів звітності за рік |
0
|
0
|
0
|
12
|
Процедури щодо забезпечення процесу перевірок
Формула: витрати часу на забезпечення процесу перевірок з боку контролюючих органів Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість перевірок за рік |
0
|
0
|
0
|
13
|
Інші процедури (уточнити)
|
0
|
0
|
0
|
14
|
Разом, гривень
Формула: (сума рядків 9 + 10 + 11 + 12 + 13) |
120,9
|
120,9
|
604,5
|
15
|
Кількість суб'єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць
|
321
|
321
|
321
|
16
|
Сумарно, гривень
Формула: відповідний стовпчик "разом" Х кількість суб'єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 14 Х рядок 15) |
38808,9
|
38808,9
|
194044,5
|
Порядковий номер
|
Показник
|
Перший рік регулювання (стартовий)
|
За п'ять років
|
1
|
Оцінка "прямих" витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання регулювання
|
2240140,23
|
11200701,15
|
2
|
Оцінка вартості адміністративних процедур для суб'єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування
|
38808,9
|
194044,5
|
3
|
Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання
|
2278949,13
|
11394745,65
|
4
|
Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб'єктів малого підприємництва
|
0
|
0
|
5
|
Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання
|
2278949,13
|
11394745,65
|
Назва показника
|
2016 р.
|
2017 р.
|
Збір інформації щодо кількості суб’єктів малого підприємництва, на яких поширюється дія акта
|
100%
|
100%
|
Кількість платників податку
|
268
|
520
|
Находження від податку на нерухоме майно,відмінне від земельної ділянки,сплачений юридичними особами,які є власниками об’єктів житлової нерухомості
|
40638,81
|
93 779,36
|
Находження від податку на нерухоме майно,відмінне від земельної ділянки,сплачений фізичними особами, які є власниками об’єктів житлової нерухомості
|
4087,44
|
147 247,47
|
Находження від податку на нерухоме майно,відмінне від земельної ділянки,сплачений фізичними особами, які є власниками об’єктів не житлової нерухомості
|
39333,47
|
37 044,51
|
Находження від податку на нерухоме майно,відмінне від земельної ділянки,сплачений юридичними особами,які є власниками об’єктів не житлової нерухомості
|
881132,29
|
1 962 067,31
|
Загальні надходження до місцевого бюджету
|
965192,01
|
2 240 138,65
|
Рівень поінформованості суб’єктів господарювання стосовно основних положень регуляторного акта,%
|
100%
|
100%
|