Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про встановлення ставок та пільг зі сплати транспортного податку
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я
№6- ХLІІ -VІІ
Від 26.06.2018 року
Про встановлення ставок та пільг зі сплати транспортного податку
З метою наповнення бюджету міста Фастів, керуючись ст.143 Конституції України, ст.64 Бюджетного кодексу України, п..8.3 ст.8 та ст.267 Податкового кодексу України, керуючись ст. 25, пунктом 24 ч. 1 ст. 26, ст.69 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,
міська рада
В И Р І Ш И Л А:
1. Затвердити Порядок сплати транспортного податку на території міста Фастів згідно Додатку 1.
2. Встановити з 01.01.2019 року ставку транспортного податку відповідно до п.4 Порядку сплати транспортного податку на території міста Фастів.
3. Фінансовому управлінню виконавчого комітету Фастівської міської ради забезпечити направлення копії даного рішення до Фастівського відділення Києво - Святошинської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області та оприлюднити на сайті Фастівської міської ради.
4. Рішення №4-LXIV-VI від 21.01.2015 року, №4-VII-VII від 14.01.2016 року, №32-XXVI-VII від 02.03.2017 року визнати таким, що втратили чинність.
5. Рішення набирає чинності з 01.01.2019 року.
6. Контроль за виконанням даного рішення покласти на на Фастівське відділення Києо-Святошинської ОДПІ ГУ ДФС у Киїській області в межах своїх повноважень та на постійну комісію з питань бюджету, економіки та фінансів.
Міський голова М.В. Нетяжук
Цедзінська Л.В. О.Б. Зикова
М.В. Cлободян
А.В. Мельниченко
Додаток
до рішення міської ради
Порядок встановлення ставки транспортного податку
1. Загальні положення
1.1. Порядок розроблено на підставі Податкового кодексу України (ст. 267 Розділу ХІІ “Податок на майно”).
2. Платники податку
2.1.Платниками транспортного податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які мають зареєстровані в Україні згідно з чинним законодавством власні легкові автомобілі, що відповідно до пункту 3.1. цього додатку є об’єктами оподаткування.
3. Об’єкт та база оподаткування
3.1.Об’єктом оподаткування є легкові автомобілі, з року випуску яких минуло не більше 5 років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року. Така вартість визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику економічного, соціального розвитку і торгівлі, за методикою, затвердженою Кабінетом Міністрів України, станом на 1 січня податкового (звітного) року виходячи з марки, моделі, року випуску, об’єму циліндрів двигуна, типу пального.Щороку до 1 лютого податкового (звітного) року центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику економічного, соціального розвитку і торгівлі, на своєму офіційному веб-сайті розміщується перелік легкових автомобілів, з року випуску яких минуло не більше п’яти років (включно) та середньо ринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року, який повинен містити такі дані щодо цих автомобілів: марка, модель, рік випуску, об’єм циліндрів двигуна, тип пального
3.2. Базою оподаткування є легковий автомобіль, що є об’єктом оподаткування відповідно до пункту 3.1. цього додатку.
4. Ставки податку та податковий період
4.1. Ставка податку встановлюється з розрахунку на календарний рік у розмірі 25 000,00 гривень за кожен легковий автомобіль, що є об’єктом оподаткування відповідно до пункту 3.1. цього додатку.
4.2. Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному року.
5. Порядок обчислення та сплати податку
5.1. Обчислення суми податку з об'єкта/об'єктів оподаткування фізичних осіб здійснюється Фастівським відділенням Києво-Святошинської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області.
5.2. Податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату суми/сум податку та відповідні платіжні реквізити надсилаються (вручаються) платнику податку Фастівським відділенням Києво-Святошинської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області до 1 липня року базового податкового (звітного) періоду.
Щодо об'єктів оподаткування, придбаних протягом року, податок сплачується фізичною особою-платником починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об'єкт. Фастівське відділення Києво-Святошинської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.
Нарахування податку та надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень про сплату податку фізичним особам - нерезидентам здійснює Фастівське відділення Києво-Святошинської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області за місцем реєстрації об’єктів оподаткування, що перебувають у власності таких нерезидентів.
5.3. Органи внутрішніх справ зобов’язані були до 1 квітня 2015 року подати контролюючим органам за місцем реєстрації об’єкта оподаткування відомості, необхідні для розрахунку та справляння податку фізичними та юридичними особами.
З 1 квітня 2015 року органи внутрішніх справ зобов’язані щомісяця у десятиденний строк після закінчення календарного місяця подавати контролюючим органам відомості, необхідні для розрахунку та справляння податку фізичними та юридичними особами, за місцем реєстрації об’єкта оподаткування станом на перше число відповідного місяця.
Форма подачі інформації встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
5.4. Платники податку - юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають до Фастівського відділення Києво-Святошинської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області декларацію за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 Податкового Кодексу України, з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.
Щодо об'єктів оподаткування, придбаних протягом року, декларація юридичною особою – платником подається протягом місяця з дня виникнення права власності на такий об'єкт, а податок сплачується починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об'єкт.
5.5. У разі переходу права власності на об’єкт оподаткування від одного власника до іншого протягом звітного року податок обчислюється попереднім власником за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому він втратив право власності на зазначений об’єкт оподаткування, а новим власником – починаючи з місяця, в якому він набув право власності на цей об’єкт.
Фастівське відділення Києво-Святошинської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.
5.6. За об’єкти оподаткування, придбані протягом року, податок сплачується пропорційно кількості місяців, які залишилися до кінця року, починаючи з місяця, в якому проведено реєстрацію транспортного засобу.
5.7. У разі спливу п’ятирічного віку легкового автомобіля протягом звітного року, податок сплачується за період з 1 січня цього року до початку місяця, наступного за місяцем, в якому вік такого автомобіля досяг (досягне) 5 років.
5.8. У разі незаконного заволодіння третьою особою легкового автомобіля, який відповідно до пункту 3.1. цього Порядку є об’єктом оподаткування, транспортний податок за такий легковий автомобіль не сплачується з місяця, наступного за місяцем, в якому мав місце факт незаконного заволодіння легкового автомобіля, якщо такий факт підтверджується відповідним документом про внесення відомостей про вчинення кримінального правопорушення до Єдиного реєстру досудових розслідувань, виданим уповноваженим державним органом.
У разі повернення легкового автомобіля його власнику (законному володільцю) податок за такий легковий автомобіль сплачується з місяця, в якому легковий автомобіль було повернено відповідно до постанови слідчого, прокурора, чи рішення суду. Платник податку зобов’язаний надати контролюючому органу копію такої постанови (рішення) протягом 10 днів з моменту отримання.
5.9. У разі незаконного заволодіння третьою особою легкового автомобіля, який відповідно до пункту 3.1. цього Порядку є об’єктом оподаткування, уточнююча декларація юридичною особою — платником подається протягом 30 календарних днів з дня внесення відомостей про вчинення кримінального правопорушення до Єдиного реєстру досудових розслідувань.
У разі повернення легкового автомобіля його власнику уточнююча декларація юридичною особою — платником подається протягом 30 календарних днів з дня складення постанови слідчого, прокурора чи винесення ухвали суду.
5.10. Фізичні особи-платники податку мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем своєї реєстрації для проведення звірки даних щодо:
а) об’єктів оподаткування, що перебувають у власності платника податку;
б) розміру ставки податку;
в) нарахованої суми податку.
У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів (зокрема документів, які підтверджують право власності на об’єкт оподаткування, перехід права власності на об’єкт оподаткування), контролюючий орган за місцем реєстрації платника податку проводить перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).
Фізичні особи — нерезиденти у порядку, визначеному цим пунктом, звертаються за проведенням звірки даних до контролюючих органів за місцем реєстрації об’єктів оподаткування
6. Порядок і строки сплати податку
6.1. Податок сплачується за місцем реєстрації об’єктів оподаткування і зараховується до бюджету м.Фастів згідно з положеннями Бюджетного кодексу України.
6.2. Строки сплати податку
1) фізичними особами – протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення;
2) юридичними особами - авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації.
7. Контроль
7.1. Контроль за правильністю нарахування, повнотою та своєчасністю сплати податку здійснює Фастівське відділення Києво-Святошинської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області.
Секретар міської ради С.А.Ясінський
ОГОЛОШЕННЯ ПРО ОПРИЛЮДНЕННЯ ПРОЕКТУ РЕГУЛЯТОРНОГО АКТУ
Відповідно до ст.9 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» повідомляємо, що 26.02.2018 року в мережі інтернет на офіційному Веб-сайті Фастівської міської ради опублікується проект регуляторного акту та аналіз регуляторного впливу проекту рішення міської ради проекту рішення Фастівської міської ради «Про встановлення ставок та пільг зі сплати транспортного податку».
Пропозиції та зауваження від фізичних та юридичних осіб, їх об`єднань приймаються протягом одного місяця з моменту опублікування проекту даного рішення.
Поштова адреса: 08500, м.Фастів пл.Соборна,1, каб.504, каб.111,
тел.6-35-60, 6-02-14
26.02.2018 року
АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ
до проекту рішення Фастівської міської ради
«Про встановлення ставок та пільг зі сплати транспортного податку»
I. Визначення проблеми
Аналіз регуляторного впливу проекту рішення Фастівської міської ради «Про встановлення транспортного податку» підготовлено відповідно до вимог Закону України від 11.03.2003 року №1160-IV «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Методики проведення аналізу впливу регуляторного акту, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 року №308 із змінами. З 2015- 2018 роки виконуючи вимоги Закону України «Про внесення змін до податкового кодексу України», рішеннями Фастівської міської ради від 14.01.2016 року №4-VII-VII та від 02.03.2017 року №32- XXVI-VII були внесені зміни до Рішення Фастівської міської ради від 27.01.2015 року №4-VII-VII «Про встановлення транспортного податку».
Оскільки згідно Прикінцевих положень ЗУ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України, щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2017-2018 роках до рішень місцевих рад про встановлення місцевих податків і зборів на не застосовуються вимоги,встановлені Законом України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».
Проблема полягає в необхідності встановлення транспортного податку на території міста Фастів шляхом прийняття даного рішення, відповідно до змін у податковому законодавстві.
Враховуючи суть окресленої проблеми її вирішення неможливе за допомогою ринкових механізмів або чинних регуляторних актів,та потребує правового врегулювання шляхом прийняття відповідного рішення Фастівської міської ради. З метою приведення у відповідність до законодавства України,проблему передбачається вирішити шляхом державного регулювання – прийняття рішення «Про встановлення транспортного податку на території міста Фастів».
Впровадження даного регулювання є доцільним,оскільки регуляторний акт спрямований на досягнення чітко визначеної мети – приведення справляння транспортного податку на території міста Фастів у відповідність чинного законодавства.
Вирішення цієї проблеми допоможе збалансувати інтереси таких груп:
|
Так
|
Ні
|
Громадяни
|
V
|
|
Держава
|
V
|
|
Суб'єкти господарювання,
|
V
|
|
II. Цілі державного регулювання
Основна мета розробки нормативно-правового акту-впорядкувати сплату транспортного податку на території міста Фастів. Впровадження регуляторного акта дозволить забезпечити реалізацію державної політики в податковій сфері, спрямовану на поповнення доходної частини місцевого бюджету для забезпечення реалізації міських програм, направлених на покращення життєдіяльності територіальної громади.
III. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей
1. Визначення альтернативних способів
Вид альтернативи
|
Опис альтернативи
|
Не прийняття регуляторного акта (залишення існуючої на даний момент ситуації без змін)
|
Порушення чинного законодавства (ст10 ПКУ)
|
Прийняття регуляторного акта
|
Податковим кодексом України відповідно до п.10.2 статті 10 передбачено,що місцеві ради зобов’язані встановлювати податок на майно (в частині транспортного податку»
|
2. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей
Опис вигод та витрат за кожною альтернативою для сфер інтересів держави, громадян та суб'єктів господарювання.
Оцінка впливу на сферу інтересів держави
Вид альтернативи
|
Вигоди
|
Витрати
|
Не прийняття регуляторного акта (залишення існуючої на даний момент ситуації без змін)
|
Відсутні
|
Відсутні
|
Прийняття регуляторного акта
|
Дотримання вимог податкового законодавства,забезпечення надходжень транспортного податку до бюджету. Застосування у роботі нормативного акта з питань оподаткування,який відповідає вимогам чинного законодавства.
|
Відсутні
|
Оцінка впливу на сферу інтересів громадян
Вид альтернативи
|
Вигоди
|
Витрати
|
Не прийняття регуляторного акта (залишення існуючої на даний момент ситуації без змін)
|
Відсутні
|
Відсутні
|
Прийняття регуляторного акта
|
Вирішення соціальних проблем міста за рахунок зростання доходної частини місцевого бюджету.
|
Для громадян-власників транспортних засобів сплата транспортного податку у сумі 25 000,00 грн .
|
Оцінка впливу на сферу інтересів суб'єктів господарювання
Показник
|
Великі
|
Середні
|
Малі
|
Мікро
|
Разом
|
Кількість суб'єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць
|
*
|
*
|
*
|
*
|
7
|
Питома вага групи у загальній кількості, відсотків
|
*
|
*
|
*
|
*
|
100%
|
* - Інформація в розрізі суб’єктів господарювання відсутня.
Вид альтернативи
|
Вигоди
|
Витрати
|
Не прийняття регуляторного акта (залишення існуючої на даний момент ситуації без змін)
|
Відсутні
|
Відсутні
|
Прийняття регуляторного акта
|
Забезпечення інтересів територіальної громади міста шляхом реалізації програм соціально-економічного розвитку.
|
25000, 00 гривень за кожен легковий автомобіль, що є об’єктом оподаткування, та середньострокова вартість яких становить понад 375 розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої на 1 січня податкового року.
|
IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей
Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)
|
Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки)
|
Коментарі щодо присвоєння відповідного бала
|
Не прийняття регуляторного акта)
|
1
|
Альтернатива не прийнята
|
Прийняття регуляторного акта
|
4
|
Забезпечує досягнення визначених цілей та повністю сприяє вирішенню проблем
|
Рейтинг результативності
|
Вигоди (підсумок)
|
Витрати (підсумок)
|
Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу
|
Прийняття регуляторного акта
|
Виконання вимог діючого законодавства
|
Витрати суб’єктів оподаткування на сплату транспортного податку
|
Реалізація ст10 Податкового кодексу України,щодо обов’язкового встановлення місцевою радою податку на майно (в частині транспортного податку)
|
Не прийняття регуляторного акта (залишення існуючої на даний момент ситуації без змін)
|
Відсутні
|
Витрати суб’єктів оподаткування на сплату транспортного податку, проте міська рада порушить вимоги Податкового кодексу України в частині обов’язкового встановлення транспортного податку.
|
Альтернатива не прийнята. Порушення чинного законодавства (ст10 ПКУ)
|
Рейтинг
|
Аргументи щодо переваги обраної альтернативи / причини відмови від альтернативи
|
Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта
|
Прийняття регуляторного акта
|
Досягнення встановлених цілей відбудеться лише за умови безпосереднього державного регулювання шляхом прийняття запропонованого акта. Цей спосіб досягнення цілей є найбільш оптимальним та доцільним оскільки відповідає вимогам чинного регулювання,забезпечує належні надходження до місцевого бюджету,які використовуватимуться на вирішення соціальних проблем населення міста,збільшення фінансування бюджетних програм.
|
Зміни до чинного законодавства:
1.Податкового кодексу України
2. Бюджетного кодексу України
3. Зміна мінімальної заробітної плати, прожиткового мінімуму
|
Не прийняття регуляторного акта
|
Порушення законодавства
|
Х
|
V. Механізми та заходи, які забезпечать розв'язання визначеної проблеми
Запропоновані механізми регуляторного акту за допомогою яких можна розв’язати проблему. Основним механізмом вирішення проблеми повинно здійснюватись шляхом винесення на розгляд Фастівської міської ради проекту рішення Фастівської міської ради «Про встановлення транспортного податку». Запропонований спосіб є єдиним шляхом вирішення проблеми і грунтується на загальнобов`язковому виконанні правовідносин у системі оподаткування. Дане рішення буде єдиним процедурним документом,відповідно до якого буде встановлена ставка транспортного податку на території міста Фастів.
Заходи, які мають здійснити органи влади для впровадження цього регуляторного акту. Розробка проекту рішення Фастівської міської ради «Про встановлення транспортного податку на території міста Фастів» та АРВ до нього. Оприлюднення проекту разом з АРВ та отримання пропозицій та зауважень. Підготовка експертного висновку постійної відповідальної комісії щодо відповідності проекту рішення вимогами статей 4,8 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності». Отримання пропозицій по удосконаленню від Державної регуляторної служби України. Прийняття рішення на пленарному засіданні сесії міської ради. Оприлюднення рішення у встановленому законодавством порядку. Проведення заходів з відстеження результативності прийнятого рішення
VI. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги
Прийняття зазначеного регуляторного акта повністю забезпечує досягнення цілей, сприятиме уникненню колізій в законодавстві. У органу місцевого самоврядування та суб’єктів господарювання є всі можливі ресурси впровадження та виконання даного регуляторного акта, а саме діючі законодавчі акти надають право органам місцевого самоврядування приймати зазначене рішення.
Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб`єктів господарської діяльності не підлягають розрахунку,оскільки встановлені нормами Податкового кодексу України. Органи місцевого самоврядування наділені повноваженнями лише встановлювати ставки місцевих податків і зборів, не змінюючи порядок її обчислення, сплати та інші адміністративні процедури
VII. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта
Термін дії запропонованого регуляторного акту не обмежений. У разі виникнення потреби у зв’язку із зміною чинного законодавства України та за підсумками аналізу відстеження його результативності, можуть бути внесені зміни до запропонованого регуляторного акта.
VIII. Визначення показників результативності дії регуляторного акта
Виходячи з цілей державного регулювання, визначених у другому розділі аналізу регуляторного впливу, для відстеження результативності цього регуляторного акта обрано такі прогнозні статистичні показники:
- Збір інформації щодо кількості суб’єктів малого підприємництва, на яких поширюється дія акта;
- Загальна кількість платників транспортного податку - юридичних осіб (осіб);
- Загальна кількість платників транспортного податку – фізичних осіб (осіб);
- Загальна кількість платників податку;
- Надходження до місцевого бюджету транспортного податку від юридичних осіб;
- Надходження до місцевого бюджету транспортного податку від фізичних осіб;
- Всього надходжень до місцевого бюджету
- Рівень поінформованості суб’єктів господарювання стосовно основних положень регуляторного акта очікується на рівні 100%.
IX. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта
Оцінка ефективності регуляторного акта буде здійснена за допомогою проведення базового, повторного та періодичного відстеження результативності регуляторного акта.
Відстеження результативності регуляторного акту буде здійснюватись фінансовим управлінням виконавчого комітету Фастівської міської ради.
З огляду на показники результативності, визначені у попередньому розділі аналізу регуляторного акта, відстеження результативності цього регуляторного акта буде здійснюватись статистичним методом.
Заходи
|
Відповідальний за надання інформації
|
Відповідальний за обробку інформації
|
Аналіз інформації щодо суми надходжень до місцевого бюджету транспортного податку
|
Фінансове управління виконавчого комітету ФМР
|
Фінансове управління виконавчого комітету ФМР
|
Збір інформації щодо кількості суб’єктів господарювання,які пов’язані з виконанням вимог акта
|
Фастівське відділення Києво -Святошинської ОДІ ГУ ДФС в Київській області
|
Фінансове управління виконавчого комітету ФМР
|
Збір інформації щодо надходжень до місцевого бюджету від сплати транспортного податку
|
Фастівське відділення Києво -Святошинської ОДІ ГУ ДФС в Київській області
|
Фінансове управління виконавчого комітету ФМР
|
ТЕСТ
малого підприємництва (М-Тест)
малого підприємництва (М-Тест)
Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб'єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проведено розробником у період з "січня 2018 р. по "лютий" 2018 р.
Порядковий номер
|
Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернет-консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо)
|
Кількість учасників консультацій, осіб
|
Основні результати консультацій (опис)
|
1
|
Робочі зустрічі
|
3
|
Отримання інформації та пропозицій
|
2. Вимірювання впливу регулювання на суб'єктів малого підприємництва (мікро- та малі):
кількість суб'єктів малого підприємництва, на яких поширюється регулювання: 7
питома вага групи суб’єктів підприємництва в загальній кількості суб'єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив 100 (відсотків) (відповідно до таблиці "Оцінка впливу на сферу інтересів суб'єктів господарювання" додатка 1 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта).
3. Розрахунок витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання
Порядковий номер
|
Найменування оцінки
|
У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання)
|
Періодичні (за наступний рік)
|
Витрати за п'ять років
|
Оцінка "прямих" витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання регулювання
|
||||
1
|
Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів)
|
0
|
0
|
0
|
2
|
Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування
|
0
|
0
|
0
|
3
|
Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати - витратні матеріали)
|
0
|
0
|
0
|
4
|
Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування)
|
0
|
0
|
0
|
5
|
Інші процедури (уточнити) (сплата податку)
|
27380,95
|
27380,95
|
136904,75
|
6
|
Разом, гривень
Формула: (сума рядків 1 + 2 + 3 + 4 + 5) |
27380,95
|
27380,95
|
136904,75
|
7
|
Кількість суб'єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць
|
7
|
7
|
7
|
8
|
Сумарно, гривень
|
191 666,65
|
191666,65
|
958333,25
|
Оцінка вартості адміністративних процедур суб'єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування
|
||||
9
|
Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання
Формула: витрати часу на отримання інформації про регулювання, отримання необхідних форм та заявок Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість форм |
1г*6732/167=40,3грн
|
40,3
|
201,5
|
10
|
Процедури організації виконання вимог регулювання
Формула: витрати часу на розроблення та впровадження внутрішніх для суб'єкта малого підприємництва процедур на впровадження вимог регулювання Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість внутрішніх процедур |
2г*6732/167=80,6 грн
|
80,6
|
403
|
11
|
Процедури офіційного звітування
Формула: витрати часу на отримання інформації про порядок звітування щодо регулювання, отримання необхідних форм та визначення органу, що приймає звіти та місця звітності + витрати часу на заповнення звітних форм + витрати часу на передачу звітних форм (окремо за засобами передачі інформації з оцінкою кількості суб'єктів, що користуються формами засобів - окремо електронна звітність, звітність до органу, поштовим зв'язком тощо) + оцінка витрат часу на корегування (оцінка природного рівня помилок)) Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість оригінальних звітів Х кількість періодів звітності за рік |
0
|
0
|
0
|
12
|
Процедури щодо забезпечення процесу перевірок
Формула: витрати часу на забезпечення процесу перевірок з боку контролюючих органів Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість перевірок за рік |
0
|
0
|
0
|
13
|
Інші процедури (уточнити)
|
0
|
0
|
0
|
14
|
Разом, гривень
Формула: (сума рядків 9 + 10 + 11 + 12 + 13) |
120,9
|
120,9
|
604,5
|
15
|
Кількість суб'єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць
|
7
|
7
|
7
|
16
|
Сумарно, гривень
Формула: відповідний стовпчик "разом" Х кількість суб'єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 14 Х рядок 15) |
846,3
|
846,3
|
4231,5
|
Бюджетні витрати
на адміністрування регулювання суб'єктів малого підприємництва
Бюджетні витрати на адміністрування регулювання платників податку не підлягають розрахунку, оскільки встановлені нормами Податкового кодексу України. Органи місцевого самоврядування наділені повноваженням лише встановлювати ставки місцевих податків (зборів), не змінюючи порядок їх обчислення та інші адміністративні процедури.
4. Розрахунок сумарних витрат суб'єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання
Порядковий номер
|
Показник
|
Перший рік регулювання (стартовий)
|
За п'ять років
|
1
|
Оцінка "прямих" витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання регулювання
|
191666,65
|
958333,25
|
2
|
Оцінка вартості адміністративних процедур для суб'єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування
|
846,3
|
4231,5
|
3
|
Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання
|
192512,95
|
962564,75
|
4
|
Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб'єктів малого підприємництва
|
0
|
0
|
5
|
Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання
|
192512,95
|
962564,75
|
Начальник фінансового управління Л.В. Цедзінська
Звіт про базове відстеження результативності регуляторного акта
проекту рішення Фастівської міської ради
«Про встановлення ставок та пільг зі сплати транспортного податку»
Виконавець заходів відстеження – фінансове управління виконавчого комітету Фастівської міської ради.
Цілі прийняття акта: впорядкування сплати транспортного податку на території міста Фастів. Впровадження регуляторного акта дозволить забезпечити реалізацію державної політики в податковій сфері, спрямовану на поповнення доходної частини місцевого бюджету для забезпечення реалізації міських програм, направлених на покращення життєдіяльності територіальної громади.
Строк виконання заходів з відстеження– 10 днів (05.01.18–15.01.18 р.)
Тип відстеження заходів– базове.
Заходи, які були виконані з відстеження результативності– вивчення Податкового кодексу України, нормативно-правових актів, щодо визначення правомірності встановлення місцевих податків та зборів рішенням органу місцевого самоврядування.
Метод відстеження результативності – аналіз відповідно до статистичних даних.
Дані та припущення на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержання даних - рішення підготовлено відповідно до вимог ст.10, 12, 265, 267 Податкового кодексу України. Для визначення кількісного значення статистичних показників результативності регуляторного акта використовується інформація Фастівського відділення Києво – Святошинської ОДПІ ГУ ДФС в Київській області та фінансового управління.
Аналіз отримання значень показників результативності
Відповідні відстеження будуть проводитись шляхом аналізу статистичних даних, виконавцем яких є фінансове управління виконавчого комітету Фастівської міської ради.
Кількісні та якісні значення показників результативності
1. Кількісним показником результативності рішення є :
Назва показника
|
за 2016 р.
|
за 2017 р.
|
Збір інформації щодо кількості суб’єктів малого підприємництва, на яких поширюється дія акта
|
100%
|
100%
|
Загальна кількість платників транспортного податку - юридичних осіб (осіб)
|
6
|
1
|
Загальна кількість платників транспортного податку – фізичних осіб (осіб)
|
7
|
6
|
Загальна кількість платників податку
|
13
|
7
|
Надходження до місцевого бюджету транспортного податку від юридичних осіб
|
57 500
|
6 250
|
Надходження до місцевого бюджету транспортного податку від фізичних осіб
|
75000
|
185 416,66
|
Всього надходжень до місцевого бюджету
|
132500,00
|
191666,66
|
Рівень поінформованості суб’єктів господарювання стосовно основних положень регуляторного акта
|
100%
|
100%
|
Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей:Регуляторний акт має певний ступінь досягнення визначених цілей та направлений на врегулювання відносин між суб’єктами господарської діяльності, органами місцевого самоврядування та Державними фіскальними органами
Висновки та рекомендації:Прийняття даного регуляторного акту забезпечить впорядкування сплати транспортного податку на території міста Фастів. Оцінку результатів реалізації регуляторного акта та ступінь досягнення визначених цілей буде здійснено при проведені повторного та періодичного відстежень результативності регуляторного акта згідно вимог ЗУ «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».
Начальник фінансового управління Л.В. Цедзінська