Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про передачу документів та справ РСО
Ср, 18/07/2018 - 09:58 | Адміністрація2
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Київської області
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
Від 13.07.2018 № 221 од
Про передачу документів
та справ РСО
Відповідно до вимог ст.21 Закону України «Про державну таємницю», ст.39 «Порядку організації та забезпечення режиму секретності в державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18.12.2013 року № 939, керуючись п.20 ч.4 ст.42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:
1. Створити комісію щодо проведення повної перевірки наявності документів та справ режимно-секретного органу і передачі документів та справ і майна режимно-секретного органу завідуючому сектором з питань мобілізаційної роботи у складі:
Голова комісії: - Зикова О.Б. - перший заступник міського голови
Члени комісії: - Долгій С.О. - завідуючий сектором з питань НС,
ЦЗН
- Тягун О.М. - завідуючий сектором з питань мобілізаційної роботи
2. Комісії провести повну перевірку наявності документів та справ режимно-секретного органу, скласти акт передачі документів і справ, майна режимно-секретного органу та надати на затвердження до 20 липня 2018р.
3. Покласти обов’язки уповноваженого РСО з організації обліку і збереження секретних документів, а також заходів щодо забезпечення режиму секретності та охорони державної таємниці у виконавчому комітеті Фастівської міської ради на завідуючого сектором з питань мобілізаційної роботи Тягуна О.М.
4. Завідуючому сектором з питань мобілізаційної роботи Тягуну О.М. організовувати та здійснювати заходи щодо обліку і зберіганню секретних документів, а також забезпечення режиму секретності та охорони державної таємниці у відповідності до вимог чинних законодавчих та нормативно-правових документів України у сфері охорони державної таємниці.
5. Розпорядження довести до працівників виконавчого комітету Фастівської міської ради у частині, що стосується.
6. Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.
Міський голова М.В.Нетяжук