Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Архівний відділ Фастівської міської ради
Відділ є виконавчим органом Фастівської міської ради та підпорядкований керуючому справами виконавчого комітету.
Начальник відділу: Почапська Оксана Володимирівна
Головний спеціаліст відділу: Савченко Наталія Валеріївна
Адреса відділу:
08500, вул.Брандта,65,м.Фастів
08500, вул.Брандта,65,м.Фастів
т. (04565) – 6-30-90
Графік роботи:
понеділок- четвер з 8.00 до 17.15
п'ятниця з 8. 00 до 16. 00
перерва з 12. 00 до 13. 00
понеділок- четвер з 8.00 до 17.15
п'ятниця з 8. 00 до 16. 00
перерва з 12. 00 до 13. 00
Основним завданням відділу є :
- реалізація державної політики у сфері архівної справи і діловодства в межах своєї компетенції, здійснення управління архівною справою і діловодством на території міста Фастова;
- забезпечення дотримання законодавства України про архівний фонд та архівні установи;
- забезпечення поповнення архівного фонду документами, що мають місцеве значення, їх державної реєстрації, обліку, зберігання та використання їх інформації.
- реалізація державної політики у сфері архівної справи і діловодства в межах своєї компетенції, здійснення управління архівною справою і діловодством на території міста Фастова;
- забезпечення дотримання законодавства України про архівний фонд та архівні установи;
- забезпечення поповнення архівного фонду документами, що мають місцеве значення, їх державної реєстрації, обліку, зберігання та використання їх інформації.
Функції відділу:
1)Забезпечує реалізацію державної політики у сфері архівної справи і
діловодства в межах своєї компетенції в м. Фастові .
2) Здійснює координацію та контроль за комплектуванням, реєстрацією, обліком документів, які надходять до архівного відділу.
3) Надає методичну і практичну допомогу представникам установ, організацій і підприємств у підготовці супровідних паперів до документів, які передаються на зберігання, надає допомогу в оформленні документів.
4) Здійснює координацію та контроль за складанням списку підприємств, установ, організацій в діяльності яких утворюються документи НАФ і які передають їх на зберігання до архівного відділу; списку організацій, установ і підприємств в діяльності яких утворюються документи НАФ, але які не передають їх на зберігання до архівного відділу; списку організацій , установ і підприємств, які в своїй діяльності не утворюють документи Національного архівного фонду та подає їх на погодження до Державного архіву Київської області.
5) Приймає на зберігання документи Національного архівного фонду від органів місцевого самоврядування, комунальних підприємств, установ, організацій міста, а також архівні документи громадян і їх об’єднань.
6) Приймає на зберігання документи з особового складу підприємств,
установ і організацій, що ліквідуються без визначення правонаступників.
7)Видає підприємствам, установам, організаціям архівні довідки, копії,
витяги з документів, що зберігаються в архівному відділі,а громадянам –
довідки соціально-правового характеру.
8) Проводить у встановленому порядку облік, обстеження та аналіз діяльності архівних установ , які створені на території міста, незалежно від форми власності та підпорядкування.
9) Інформує міського голову , Державний архів Київської області про факти втрати, знищення , пошкодження архівних документів, інші порушення законодавства про Національний архівний фонд та архівні установи.
10)Забезпечує облік, зберігання і охорону документів;
11) Документів особового походження, що надійшли до відділу;
- фотодокументів та аудіовізуальних документів з історії міста;
- документів, переданих в установленому законом порядку на постійне
чи тимчасове зберігання підприємствами, установами, організаціями
незалежно від форм власності, а також об’єднаннями громадян;
- облікових документів і довідкового апарату до документів.
12)Проводить у встановленому порядку облік, обстеження та аналіз
діяльності архівних установ, які створені на території міста, незалежно
від форми власності та підпорядкування.
13)За дорученням Державної архівної служби України контролює
дотримання власниками документів архівного фонду вимог
законодавства щодо здійснення права власності на зазначені
документи.
14).Перевіряє роботу архівних підрозділів і служб діловодства на підприємствах, в установах і організаціях, що перебувають у зоні комплектування відділу, незалежно від форми власності з метою дотримання строків зберігання архівних документів, вимог щодо умов їх зберігання, порядку ведення обліку та доступу до них, надає зазначеним підрозділам і службам методичну допомогу в організації діловодства та зберігання документів.
1)Забезпечує реалізацію державної політики у сфері архівної справи і
діловодства в межах своєї компетенції в м. Фастові .
2) Здійснює координацію та контроль за комплектуванням, реєстрацією, обліком документів, які надходять до архівного відділу.
3) Надає методичну і практичну допомогу представникам установ, організацій і підприємств у підготовці супровідних паперів до документів, які передаються на зберігання, надає допомогу в оформленні документів.
4) Здійснює координацію та контроль за складанням списку підприємств, установ, організацій в діяльності яких утворюються документи НАФ і які передають їх на зберігання до архівного відділу; списку організацій, установ і підприємств в діяльності яких утворюються документи НАФ, але які не передають їх на зберігання до архівного відділу; списку організацій , установ і підприємств, які в своїй діяльності не утворюють документи Національного архівного фонду та подає їх на погодження до Державного архіву Київської області.
5) Приймає на зберігання документи Національного архівного фонду від органів місцевого самоврядування, комунальних підприємств, установ, організацій міста, а також архівні документи громадян і їх об’єднань.
6) Приймає на зберігання документи з особового складу підприємств,
установ і організацій, що ліквідуються без визначення правонаступників.
7)Видає підприємствам, установам, організаціям архівні довідки, копії,
витяги з документів, що зберігаються в архівному відділі,а громадянам –
довідки соціально-правового характеру.
8) Проводить у встановленому порядку облік, обстеження та аналіз діяльності архівних установ , які створені на території міста, незалежно від форми власності та підпорядкування.
9) Інформує міського голову , Державний архів Київської області про факти втрати, знищення , пошкодження архівних документів, інші порушення законодавства про Національний архівний фонд та архівні установи.
10)Забезпечує облік, зберігання і охорону документів;
11) Документів особового походження, що надійшли до відділу;
- фотодокументів та аудіовізуальних документів з історії міста;
- документів, переданих в установленому законом порядку на постійне
чи тимчасове зберігання підприємствами, установами, організаціями
незалежно від форм власності, а також об’єднаннями громадян;
- облікових документів і довідкового апарату до документів.
12)Проводить у встановленому порядку облік, обстеження та аналіз
діяльності архівних установ, які створені на території міста, незалежно
від форми власності та підпорядкування.
13)За дорученням Державної архівної служби України контролює
дотримання власниками документів архівного фонду вимог
законодавства щодо здійснення права власності на зазначені
документи.
14).Перевіряє роботу архівних підрозділів і служб діловодства на підприємствах, в установах і організаціях, що перебувають у зоні комплектування відділу, незалежно від форми власності з метою дотримання строків зберігання архівних документів, вимог щодо умов їх зберігання, порядку ведення обліку та доступу до них, надає зазначеним підрозділам і службам методичну допомогу в організації діловодства та зберігання документів.
Архівний відділ надає такі послуги:
1. Виконання запитів фізичних та юридичних осіб.
2. Надання документів для користування у читальному залі.
3. Упорядкування документів в установах та організаціях.
4. Надання консультацій по телефону та на особистому прийомі.
5. Виготовлення копій архівних документів.
1. Виконання запитів фізичних та юридичних осіб.
2. Надання документів для користування у читальному залі.
3. Упорядкування документів в установах та організаціях.
4. Надання консультацій по телефону та на особистому прийомі.
5. Виготовлення копій архівних документів.
Перелік запитів, що виконуються архівним відділом:
1. Про виділення або відведення землі приватним та юридичним особам.
2. Про підтвердження прав власності на нерухоме майно.
3. Пошук та надання копій документів (рішень виконавчих органів – про створення підприємства, установи чи організації, положення про них, тощо).
Характеристика основних видів запитів, які надходять до архівного відділу:
Запити громадян до архівного відділу поділяються на:
1. Соціально-правові;
2. Тематичні.
1. Про виділення або відведення землі приватним та юридичним особам.
2. Про підтвердження прав власності на нерухоме майно.
3. Пошук та надання копій документів (рішень виконавчих органів – про створення підприємства, установи чи організації, положення про них, тощо).
Характеристика основних видів запитів, які надходять до архівного відділу:
Запити громадян до архівного відділу поділяються на:
1. Соціально-правові;
2. Тематичні.
1. Соціально-правові запити стосуються надання необхідної інформації про:
1. трудовий стаж в ліквідованих установах та організаціях м.Фастова, які передали на зберігання документи до архівного відділу;
2. заробітну плату в ліквідованих установах та організаціях м.Фастова, які передали на зберігання документи до архівного відділу;
Термін виконання запитів – до 1 місяця з дня реєстрації заяви або листа.
1. Тематичні запити стосуються надання інформації з певної проблеми, теми за визначений хронологічний період про:
1. виділення земельних ділянок установам, організаціям та приватним особам в м.Фастові;
2. надання копій рішень, розпоряджень Фастівської міської ради таїї виконавчих органів;
3. зміни в адміністративно-територіальному устрої м.Фастова, перейменування вулиць;
4. створення, будівництво будинків , заводів, заснування навчальних закладів та інших організацій i підприємств.
Всі запити виконуються на безоплатній основі.
1. трудовий стаж в ліквідованих установах та організаціях м.Фастова, які передали на зберігання документи до архівного відділу;
2. заробітну плату в ліквідованих установах та організаціях м.Фастова, які передали на зберігання документи до архівного відділу;
Термін виконання запитів – до 1 місяця з дня реєстрації заяви або листа.
1. Тематичні запити стосуються надання інформації з певної проблеми, теми за визначений хронологічний період про:
1. виділення земельних ділянок установам, організаціям та приватним особам в м.Фастові;
2. надання копій рішень, розпоряджень Фастівської міської ради таїї виконавчих органів;
3. зміни в адміністративно-територіальному устрої м.Фастова, перейменування вулиць;
4. створення, будівництво будинків , заводів, заснування навчальних закладів та інших організацій i підприємств.
Всі запити виконуються на безоплатній основі.
ФОНДИ
СПИСОК ФОНДІВ
архівного відділу Фастівської міської ради (опис №1 та №2-ос)
станом 01.06.2015р.
№ фонду
|
Назва фонду
|
Крайні дати документів
|
Примітка
|
1
|
2
|
3
|
4
|
Р.1
|
Фастівська міська рада
|
1944-2010
|
|
Р.2
|
Міський комітет народного контролю
|
1963-1990
|
Ліквідовано
|
Р.3
|
Відділ соціально-економічного розвитку виконавчого комітету Фастівської міської ради
|
1965-2007
|
|
Р.4
|
Завод «Червоний Жовтень»
|
Опис №1 -1940-2006рр.
Опис №2-ос –1943-2006рр.
|
Ліквідовано
|
Р.5
|
Фінансове управління
|
1963-2007рр.
|
|
Р.6
|
Управління освіти
|
1963-2006рр.
|
|
Р.7
|
Фастівська дитяча музична школа
|
1960-2006рр.
|
|
Р.8
|
Відділ культури виконавчого комітету Фастівської міської ради
|
1979-2007рр.
|
|
Р.9
|
Управління торгівлі виконавчого комітету Фастівської міської ради
|
Опис №1 – 1981-1991рр.
Опис №2-ос –1945-1995рр.
|
Ліквідовано
|
Р.10
|
Фастівський ливарно-механічний завод
|
1948-1950
|
Ліквідовано
|
Р.11
|
Загальноосвітня школа №10
|
1947-2010рр.
|
|
Р.12
|
Фастівський зоотехнікум
|
1959-1972рр.
|
Ліквідовано
|
Р.13
|
Профспілки працівників культури
|
1978-1997рр.
|
Ліквідовано
|
№14
|
Фонд комунального майна виконавчого комітету Фастівської міської ради
|
1993-1997рр.
|
Ліквідовано
|
№15
|
Управління Пенсійного фонду України в м. Фастові та Фастівському районі
|
1994-2008рр.
|
|
Р.16
|
Фастівська ОДПІ Київської області ДПС
|
1990-2008рр.
|
|
Р.17
|
Контрольно-ревізійний відділ в
м. Фастові і Фастівському районі
|
1994-2005рр.
|
|
Р.18
|
Фастівський ліцей-інтернат
|
1991-2008рр.
|
|
Р.19
|
Фастівський центр професійно-технічної освіти
|
1990-2008рр.
|
|
№20
|
Фастівське Управління Державної казначейської служби України Київської області
|
1996-2010рр.
|
|
№21
|
Фастівська школа народної майстерності
|
1993-2005рр.
|
|
№22
|
Міськрайонний центр зайнятості
|
2001-2006рр.
|
|
СПИСОК ФОНДІВ
архівного відділу Фастівської міської ради ліквідованих установ, підприємств, організацій (опис №1-ос) станом на 01.06.2015р.
№ фонду
|
Назва фонду
|
Крайні дати документів
|
Примітка
|
1
|
2
|
3
|
4
|
№ 1-ос
|
Фірма «Центртрейд»
|
1992-1999рр.
|
|
№ 2-ос
|
Фірма «Зевс»
|
1997-1999рр.
|
|
№ 3-ос
|
ПП ремонтно-будівельна фірма «Рембудсервіс»
|
1998-2000рр.
|
|
№ 4-ос
|
ТОВ фірма «Будматеріали»
|
1984-1997рр.
|
|
№ 5-ос
|
ПП «Медсервіс»
|
1999-2001рр.
|
|
№ 6-ос
|
Фастівська виробничо-проектна землевпорядна група (ФВПЗГ)
|
1998-2000рр.
|
|
№ 7-ос
|
КП «Лотос»
|
1993-1996рр.
|
|
№ 8-ос
|
ТОВ фірма «Міг»
|
2000-2002рр.
|
|
№ 9-ос
|
ТОВ «Маяк»
|
2000-2001рр.
|
|
№ 10-ос
|
МПП «Конікс»
|
1992-1996рр.
|
|
№ 11-ос
|
ВАТ «Фастівбуд»
|
1996-2002рр.
|
|
№ 12-ос
|
ТОВ «Ясен»
|
1992-1996рр.
|
|
№ 13-ос
|
ДП «Будматеріали»
|
1998-2002рр.
|
|
№ 14-ос
|
Комбінат громадського харчування
|
1945-1999рр.
|
|
№ 15-ос
|
Будівельне управління №145
|
1944-2004рр.
|
|
№ 16-ос
|
Міська кіномережа
|
1954-2002рр.
|
|
№ 17-ос
|
Фастівська філія «Укртатнафта»
|
1998-2001рр.
|
|
№ 18-ос
|
Торговий дім «Промгазапарат»
|
2001-2004рр.
|
|
№ 19-ос
|
МП «Колта»
|
1997-2003рр.
|
|
№ 20-ос
|
ТОВ «Темп-ХХІ»
|
1992-1996рр.
|
|
№ 21-ос
|
ТОВ «Ретро-меблі»
|
1995-2005рр.
|
|
№ 22-ос
|
ТОВ «Шкільне харчування»
|
1992-1998рр.
|
|
№ 23-ос
|
ТОВ «Девалі»
|
1997-2006рр.
|
|
№ 24-ос
|
ТОВ «Скіф»
|
1994-2000рр.
|
|
№ 25-ос
|
СП ТОВ «Матра-ЛТД»
|
1992-2004рр.
|
|
№ 26-ос
|
ТОВ «Фастів-цукор»
|
1996-1999рр.
|
|
№ 27-ос
|
ТОВ «АМО»
|
1994-2002рр.
|
|
№ 28-ос
|
ТОВ «Агромехсервіс»
|
1996-2001рр.
|
|
№ 29-ос
|
ТОВ «Роса»
|
1992-2005рр.
|
|
№ 30-ос
|
ТОВ «Нафтапродуктсервіс»
|
1995-2000рр.
|
|
№ 31-ос
|
ТОВ «Автоколона»
|
1994-2000рр.
|
|
№ 32-ос
|
ПП «Атланта»
|
2000-2005рр.
|
|
№ 33-ос
|
ДП «Житлосервіс»
|
1999-2007рр.
|
|
№ 34-ос
|
ТОВ «Електрумплюс»
|
2003-2007рр.
|
|
№ 35-ос
|
ДП «Трансжитлосервіс»
|
2000-2007рр.
|
|
№ 36-ос
|
Фастівський цегельний завод
|
1971-2005рр.
|
|
№ 37-ос
|
Електромонтажний поїзд 707
|
1958-2005рр.
|
|
№ 38-ос
|
СПКТБ «Промгазапарат»
|
1978-1994рр.
|
|
№ 39-ос
|
ПП ЦСО «Темпосервіс»
|
2000-2008рр.
|
|
1
|
2
|
3
|
4
|
№ 40-ос
|
ТОВ «Аудиторська фірма «Фастів-аудит»
|
1997-2010рр.
|
|
№ 41-ос
|
ПП «Кронос»
|
2003-2011рр.
|
|
№ 42-ос
|
КО КОР «Асоціація «БТІ»
|
2008-2011рр.
|
|
№ 43-ос
|
КП «Госпрозрахункове проектно-виробниче архітектурно-планувальне бюро м. Фастова»
|
1974-2012рр.
|
|
№ 44-ос
|
ТОВ «Баркор»
|
1999-2011рр.
|
|
№ 45-ос
|
ТОВ «Будівельно-інвестиційна компанія «Київжитлобуд»
|
2009-2012рр.
|
|
№ 46-ос
|
АТЗТ «Київ нафтопродукт» (Фастівська нафтобаза)
|
1958-1999рр.
|
|
№ 47-ос
|
ПП «АЛНА»
|
2004-2012рр.
|
|
№ 48-ос
|
Комунальне підприємство «Оздоровчий центр – міська лазня «Струмок»
|
2005-2012рр.
|
|
№ 49-ос
|
ТОВ «Інтерпродсервіс»
|
1995-2006рр.
|
|
№ 50-ос
|
ПП «Молодість – Д»
|
1992-2005рр.
|
|
№ 51-ос
|
Комунальне підприємство «Об’єднання шкільних їдалень» Фастівської міської ради
|
1999-2003рр.
|
|
№ 52-ос
|
ПП «Бізнес клуб «Solar Wind»
|
1997-2010рр.
|
|
№ 53-ос
|
Госпрозрахункове відділення профілактичної дезінфекції при Фастівській райСЕС
|
1979-2009рр.
|
|
№ 54-ос
|
ТОВ « Конвалія плюс»
|
2005-2009рр.
|
|
№ 55-ос
|
ПП « Мадіна»
|
2000-2012рр.
|
|
№ 56-ос
|
ПТ « Ломбард « Карат»
|
1995-2013рр.
|
|
№ 57-ос
|
ТОВ Юридична кампанія « Лінія права»
|
2004-2013рр.
|
|
№ 58-ос
|
ДП завод « Промгазапарат»
|
1995-2013рр.
|
|