Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про затвердження тарифів на надання ритуальних послуг
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Київської області
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
Від 21.05.2018 року №248
Про затвердження тарифів
на надання ритуальних послуг
Розглянувши подання Фастівського комбінату комунальних підприємств, щодо затвердження тарифів на ритуальні послуги , керуючись ст. 10 Закону України “Про поховання та похоронну справу”, пп. 2, п. а, ст. 28 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконавчий комітет міської ради вирішив:
1. Встановити тарифи на надання ритуальних послуг згідно з додатком.
2. Визнати таким, що втратило чинність рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради № 447 від 20.12.2013 р.
3. Рішення набирає чинності з моменту опублікування.
4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на першого заступника міського голови Зикову О. Б.
Фастівський міський голова М.В. Нетяжук
Додаток
до рішення виконкому
№ 248 від 21.05.2018 року
ТАРИФИ
на ритуальні послуги, що надаються Ритуальною службою Фастівського ККП
№
|
Найменування послуг
|
Одиниці виміру
|
Тариф на ритуальні послуги, грн
|
1
|
Оформлення договору-замовлення на організацію та проведення поховань
|
1 послуга
|
10,60
|
2
|
Оформлення свідоцтва про поховання
|
1 послуга
|
6,30
|
3
|
Копання могили ручним способом та поховання померлого
|
|
|
3.1.
|
Літній період (з 01 квітня по 30 листопада)
|
|
|
3.1.1.
|
грунт I групи*:
- довжина могили 2,4 м
- довжина могили 2,0 м
- довжина могили 1,6 м
- довжина могили 1,1 м
|
1 послуга
|
825,00
578,40
406,65
193,60
|
3.1.2.
|
грунт II групи**
- довжина могили 2,4 м
- довжина могили 2,0 м
- довжина могили 1,6 м
- довжина могили 1,1 м
|
1 послуга
|
1102,90
772,05
538,80
266,90
|
3.2.
|
Зимовий період ( з 01 грудня по 31 березня)
|
|
|
3.2.1.
|
грунт I групи*:
- довжина могили 2,4 м
- довжина могили 2,0 м
- довжина могили 1,6 м
- довжина могили 1,1 м
|
1 послуга
|
1590,65
1113,40
776,60
383,60
|
3.2.2.
|
грунт II групи**
- довжина могили 2,4 м
- довжина могили 2,0 м
- довжина могили 1,6 м
- довжина могили 1,1 м
|
1 послуга
|
2021,10
1422,25
1001,20
484,70
|
*Інтернаціональне, Зарічанське, Снігурівське, Завокзальське, Нове, Потіївське кладовища
|
**Журавлівське кладовище
|
Керуючий справами виконкому Л.О. Тхоржевська
В.о. начальника Фастівського ККП В.В. Сидоренко
ОГОЛОШЕННЯ ПРО ОПРИЛЮДНЕННЯ ПРОЕКТУ РЕГУЛЯТОРНОГО АКТУ
Відповідно до ст.9 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» повідомляємо, що 16.04.2018 року в мережі інтернет на офіційному Веб-сайті Фастівської міської ради опублікується проект регуляторного акту та аналіз регуляторного впливу проекту рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради «Про затвердження тарифів на надання ритуальних послуг».
Пропозиції та зауваження від фізичних та юридичних осіб, їх об`єднань приймаються протягом одного місяця з моменту опублікування проекту даного рішення.
Поштова адреса: 08500, м.Фастів пл.Соборна,1 каб.111,
тел. 6-02-11
16.04.2018 рік
АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ
до проекту рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради
«Про затвердження тарифів на надання ритуальних послуг»
I. Визначення проблеми
Організацію поховання померлих і надання ритуальних послуг, передбачених необхідним переліком окремих видів ритуальних послуг, відповідно до статей 9, 10, 12 Закону України “Про поховання та похоронну справу” здійснює спеціалізоване комунальне підприємство, що створюється органами місцевого самоврядування (надалі ритуальна служба). Надання ритуальних послуг та виготовлення предметів ритуальної належності може також здійснювати суб’єкт господарювання, що виявив бажання працювати на ринку ритуальних послуг, який згідно із Законом України «Про поховання та похоронну справу» уклав договір з ритуальною службою про надання цих послуг. На території міста Фастова функції ритуальної служби здійснює структурний підрозділ Фастівського комбінату комунальних підприємств.
Діючі тарифи на ритуальні послуги, які надаються Фастівським комбінатом комунальних підприємств були затверджені рішенням виконавчого комітету Фастівської міської ради від 20.12.2013 р. № 447. На сьогоднішній день тарифи є збитковими і не покривають фактичних витрат підприємства на їх надання. Зростання фактичних витрат насамперед пов’язане з підвищенням на 205,7 % розміру мінімальної заробітної плати від розміру мінімальної заробітної плати, яка прийнята до розрахунку в діючих тарифах, а також із зростанням вартості матеріалів, комунальних послуг у порівнянні з витратами в діючих тарифах.
Для недопущення істотного зростання тарифів, комунальне підприємство постійно контролювало розмір витрат. На даний час резерви скорочення витрат вичерпані, фінансовий результат господарської діяльності збитковий.
Основними групами, на які визначена проблема справляє вплив, є:
Групи (підгрупи)
|
Так
|
Ні
|
Громадяни
|
так
|
|
Держава
|
|
ні
|
Суб’єкти господарювання в т.ч. суб’єкти малого підприємництва
|
|
ні
|
Проблема чинного регуляторного акта не може бути вирішена за допомогою ринкових механізмів, оскільки виключно до компетенції органів місцевого самоврядування належать повноваження щодо затвердження тарифів для комунальних підприємств, згідно абзацу 1, ст. 10. Закону України «Про поховання та похоронну справу» від 10.07.2003 р. із змінами та доповненнями.
II. Цілі державного регулювання
Основними цілями прийняття даного регуляторного акту є:
· приведення тарифів на ритуальні послуги до економічно обґрунтованого рівня з урахуванням інтересів населення та відшкодування витрат підприємства, які відповідають діючим нормативно-правовим законодавчим актам України;
· гарантування належного поховання померлих;
· покращення фінансового стану підприємства;
· поліпшення умов роботи виробничого персоналу підприємства та соціально-матеріального забезпечення.
III. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей
1. Визначення альтернативних способів
Вид альтернативи
|
Опис альтернативи
|
Альтернатива 1
|
Збереження діючого регуляторного акту
|
Альтернатива 2
|
Встановлення тарифів з урахуванням дотацій міського
бюджету на покриття різниці між собівартістю послуг що
входять до мінімального переліку окремих видів ритуальних послуг і існуючим тарифом.
|
Альтернатива 3
|
Прийняття даного регуляторного акта
|
2. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей
Вид альтернативи
|
Вигоди
|
Витрати
|
Альтернатива 1
|
Альтернатива не є прийнятною, оскільки така ситуація призведе до зростання збитковості підприємства, невиплати заробітної плати робітникам, заборгованості за отримані послуги.
|
-
|
Альтернатива 2
|
Недоцільність цього методу полягає в скорочені фінансування інших статей міського бюджету на користь дотацій на ритуальні послуги. Метод суперечить досягненню цілей у сфері бюджетного регулювання та формування міського бюджету.
|
Розмір витрат залежить від фактичних показників наданих послуг
|
Альтернатива 3
|
Дотримання принципів державної регуляторної політики у сфері надання послуг населенню.
Збільшення надходжень до державного та місцевого бюджетів, Пенсійного та інших соціальних фондів.
Стабільний економічний стан Фастівського ККП
|
-
|
Оцінка впливу на сферу інтересів громадян
Вид альтернативи
|
Вигоди
|
Витрати
|
Альтернатива 1
|
Вартість послуг залишиться на рівні 2013 року.
|
-
|
Альтернатива 2
|
Направлення коштів на фінансування інших статей міського бюджету.
|
-
|
Альтернатива 3
|
Гарантування належного поховання померлих.
|
-
|
Оцінка впливу на сферу інтересів суб'єктів господарювання
Показник
|
Великі
|
Середні
|
Малі
|
Мікро
|
Разом
|
Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць
|
*
|
*
|
*
|
*
|
*
|
Питома вага групи у загальній кількості, відсотків
|
*
|
*
|
*
|
*
|
*
|
*Примітка: Інформація щодо розподілу суб’єктів господарювання на групи в розрізі великих, середніх, малих та мікро відсутня.
Вид альтернативи
|
Вигоди
|
Витрати
|
Альтернатива 1
|
-
|
Погіршення якості надання послуг Фастівським ККП, збиткова робота підприємства, скорочення робочих місць, банкрутство.
|
Альтернатива 2
|
-
|
-
|
Альтернатива 3
|
В результаті затвердження нових тарифів фінансовий стан Фастівського ККП стабілізується, підвищиться конкурентоспроможність підприємства.
|
Витрати, що відносяться до собівартості послуг, враховуються в межах чинного законодавства та з урахуванням норм на їх надання.
|
IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей
Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)
|
Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки)
|
Коментарі щодо присвоєння відповідного бала
|
Альтернатива 1
|
1
|
У разі прийняття даної альтернативи проблема, яку передбачається розв’язати, продовжуватиме існувати
|
Альтернатива 2
|
2
|
Цілі прийняття регуляторного акта будуть досягнуті частково
|
Альтернатива 3
|
4
|
При прийнятті даної альтернативи важливі аспекти проблеми існувати не будуть
|
Рейтинг результативності
|
Вигоди (підсумок)
|
Витрати (підсумок)
|
Обґрунтування відповідного місця альтернативи в рейтингу
|
Альтернатива 3
|
Встановлення тарифів в економічно обґрунтованих розмірах, забезпечення стабільного та якісного рівня надання послуг, збереження робочих місць та збільшення відрахувань до бюджетів та соціальних фондів.
|
Підвищення витрат на послуги в межах чинного законодавства та з урахуванням норм витрат на їх проведення.
|
При прийнятті даної альтернативи важливі аспекти проблеми існувати не будуть
|
Альтернатива 2
|
-
|
Розмір витрат залежить від фактичних показників наданих послуг
|
Цілі прийняття регуляторного акта будуть досягнуті частково
|
Альтернатива 1
|
-
|
При прийнятті даної альтернативи не буде забезпечено якісне надання ритуальних послуг.
|
При прийнятті даної альтернативи проблема, яку передбачається розв’язати, продовжуватиме існувати.
|
Рейтинг
|
Аргументи щодо переваги обраної альтернативи / причини відмови від альтернативи
|
Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта
|
Альтернатива 3
|
Дана альтернатива є економічно обґрунтованою, дає змогу забезпечити стабільний економічний стан Фастівського ККП.
|
Підвищення цін і тарифів на складові собівартості послуг, які не підлягають державному регулюванню.
|
Альтернатива 2
|
Направлення коштів на фінансування інших статей міського бюджету в повному обсязі
|
-
|
Альтернатива 1
|
Дана альтернатива не є прийнятною, оскільки діючі тарифи не відповідають фактичним витратам підприємства, що не дає підприємству ефективно та безперервно надавати послуги.
|
Соціальна напруга в колективі Фастівського ККП у зв’язку з невиплатою заробітної плати.
|
V. Механізми та заходи, які забезпечать розв'язання визначеної проблеми
Встановлення нових тарифів на послуги дозволить відшкодовувати витрати підприємства з надання послуг та забезпечити рентабельну роботу комунальному підприємству. Враховуючи, що запропоновані тарифи на послуги регулюється за допомогою даного регуляторного акта, це перешкоджатиме необґрунтованому підвищенню цін на ритуальні послуги Фастівського ККП. Застосування економічно обґрунтованих тарифів сприятиме недопущенню безпідставного зростання тарифів та здійсненню контролю за правильністю їх формування.
Організаційні заходи для впровадження регулювання:
1. Розробка регуляторного акта проекту рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради «Про затвердження тарифів на надання ритуальних послуг», що надаються Фастівським комбінатом комунальних підприємств відповідно до цілей державного регулювання.
2. Оприлюднення проекту регуляторного акта «Про затвердження тарифів на надання ритуальних послуг» на офіційному сайті Фастівської міської ради для отримання пропозицій та зауважень.
3. Розгляд проекту регуляторного акта та прийняття відповідного рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради.
VI. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги
Досягнення встановлених цілей шляхом прийняття проекту рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради «Про затвердження тарифів на надання ритуальних послуг» можливе без найменших витрат як для органів місцевого самоврядування так і для підприємства.
VII. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта
Строк дії регуляторного акта встановлюється на необмежений термін, доки зміни в законодавстві або інші причини не призведуть до необхідності прийняття іншого рішення.
VIII. Визначення показників результативності дії регуляторного акта
З метою відстеження результативності даного регуляторного акту визначені наступні показники результативності:
o Кількість субєктів господарювання на яких поширюється дія данного регуляторного акта.
o Кількість укладених договорів-замовлень на організацію та проведення поховань і оформлених свідоцтв про поховання, шт.
o Кількість наданих послуг з копання могили та поховання померлого, шт.
o Надходження коштів за фактично надані послуги, тис.грн.
o Результативність діяльності підприємства від здійснення відповідного роду діяльності, чистий прибуток (збиток), тис.грн.
Відповідно до ч. 5 ст. 12 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» регуляторні акти, прийняті органами та посадовими особами місцевого самоврядування, офіційно оприлюднюються у засобах масової інформації.
Таким чином, рівень поінформованості суб'єктів господарювання та громадян міста з основних положень акту очікується на рівні 100% за рахунок оприлюднення регуляторного акту в мережі Інтернет на офіційному веб-сайті Фастівської міської ради та її виконавчого комітету - fastiv-rada.gov.ua у розділі «Регуляторна політика».
IX. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта
Базове відстеження результативності здійснюватиметься до дати набрання чинності цього регуляторного акта.
Повторне відстеження результативності планується здійснити через 1 рік з дня набрання чинності регуляторного акта.
Періодичне відстеження результативності буде здійснюватись раз на кожні 3 роки починаючи з дня виконання заходів з повторного відстеження результативності цього акта.
При проведенні відстеження результативності даного акта буде проаналізовано статистичні дані підприємства за відповідний період.
В.о. начальника Фастівського ККП В.В.Сидоренко
Звіт про базове відстеження результативності регуляторного акту
проекту рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради
«Про затвердження тарифів на надання ритуальних послуг»
Виконавець заходів з відстеження – Фастівський ККП.
Мета прийняття акта: Проект рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради «Про затвердження тарифів на надання ритуальних послуг» розроблено з метою приведення тарифів на ритуальні послуги до економічно обґрунтованого рівня з урахуванням інтересів населення та відшкодування витрат підприємства, які відповідають діючим нормативно-правовим законодавчим актам України, гарантування належного поховання померлих, покращення фінансового стану підприємства, поліпшення умов роботи виробничого персоналу підприємства та соціально-матеріального забезпечення.
Строк виконання заходів з відстеження – 5 днів (19.03.18-23.03.18 рр.).
Тип відстеження – базове.
Метод одержання результатів відстеження результативності – відстеження результативності цього регуляторного акта здійснювалося шляхом аналізу фінансової звітності підприємства, статистичних даних та інших облікових документів.
Кількісні та якісні значення показників результативності:
Для відстеження результативності регуляторного акта були визначені такі показники результативності:
№
|
Показники результативності
|
2015 р.
|
2016 р.
|
2017 р.
|
1
|
Кількість суб’єктів господарювання, на яких поширюється дія даного регуляторного акту (шт.)
|
*
|
*
|
*
|
2
|
Кількість укладених договорів-замовлень на організацію та проведення поховань і оформлених свідоцтв про поховання, шт.
|
420
|
432
|
491
|
3
|
Кількість послуг копання могили та поховання померлого, шт.
|
420
|
432
|
491
|
4
|
Надходження коштів за фактично надані ритуальні послуги, тис.грн.
|
382,7
|
488,8
|
605,3
|
5
|
Результативність діяльності підприємства від здійснення відповідного роду діяльності, чистий прибуток (збиток), тис.грн.
|
-138,6
|
-127,2
|
-253,8
|
6
|
Рівень поінформованості суб’єктів господарювання та громадян міста з основних положень акту, %
|
100
|
100
|
100
|
*Примітка: Інформація щодо суб’єктів господарювання на яких поширюється дія даного регуляторного акту - відсутня.
Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей
Впровадження проекту рішення виконавчого комітету міської ради «Про затвердження тарифів на надання ритуальних послуг» не потребує додаткових витрат та коштів державного, обласного та місцевих бюджетів, а також не потребує додаткових витрат на здійснення контролю та виконанням даного регуляторного акту.
На дію регуляторного акту негативно можуть вплинути: значні темпи інфляції та інші фактори незалежні від підприємства.
Після впровадження регуляторного акту очікуєтьсяотримання своєчасних та якісних послуг.
Встановлення нових тарифів на ритуальні послуги дозволить стабілізувати фінансово-господарську діяльність підприємства.
У разі прийняття регуляторного акту, виконавчим комітетом Фастівської міської ради буде встановлено тарифи на ритуальні послуги на рівні економічно обґрунтованих витрат, а це, в свою чергу, матиме позитивний вплив на ціновий спектр послуг.
Ступінь досягнення визначених цілей можливо буде відстежити під час проведення повторного та періодичних відстежень.
В.о. начальника Фастівського ККП В.В.Сидоренко