Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Фастівської міської ради за перше півріччя 2018 р.
Чт, 26/07/2018 - 12:32 | Адміністрація2
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА
КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
Від 20.07.2018 м. Фастів № 311
Про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян
у виконавчому комітеті Фастівської міської ради
за перше півріччя 2018 р.
Заслухавши інформацію начальника відділу по роботі із зверненнями громадян О.С.Папко «Про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у виконкомі Фастівської міської ради за прше півріччя 2018 р. та виконання Указу Президента України №109/2008 р. «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», керуючись Законами України «Про звернення громадян», пп.1 п. «б» ч.1 ст.38 «Про місцеве самоврядування в Україні», Указом Президента №109/2008 від 07.02.2008 р. «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», виконавчий комітет вирішив:
1. Інформацію «Про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у виконкомі Фастівської міської ради за перше півріччя 2018 р. та виконання Указу Президента України №109/2008 р. «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» взяти до відома.
2. Продовжити практику виїзних прийомів за місцем роботи та проживання громадян, проведення прямих телефонних зв’язків з населенням міста.
3. Приділяти увагу життєвим проблемам соціально незахищених категорій населення.
4. Продовжувати практику обов’язкового надання письмових роз’яснень мотивів відмови в задоволенні необґрунтованих вимог, викладених у зверненнях громадян та порядку оскарження прийнятих за ними рішень.
5. Проводити первинний розгляд та підготовку доручень за зверненнями громадян в одноденний термін.
6. Вживати відповідних дисциплінарних заходів до посадових осіб, винних у несвоєчасному, формальному та упередженому розгляді звернень громадян
7. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконкому Тхоржевську Л.О.
Міський голова М.В.Нетяжук
І Н Ф О Р М А Ц І Я
Про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у виконкомі Фастівської міської ради за перше півріччя 2018 р. та виконання Указу Президента України №109/2008 р. «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»
Відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України №109/2008 від 07.08.2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» виконавчий комітет Фастівської міської ради проводить роботу по створенню умов для реалізації громадянами наданого їм права особисто звертатись до органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, посадових осіб усіх органів.
Згідно з вимогами вищеназваного виконавчим комітетом Фастівської міської ради проведена конкретна робота щодо організації його виконання.
Видані розпорядження:
1. «Про затвердження графіка прийому громадян з особистих питань в трудових колективах та мікрорайонах міста в 2018 р.» (розпорядження №3 од від 02.01.2018 р).
2. «Про організацію проведення прямого телефонного зв’язку з мешканцями м. Фастова в 2018 році керівництвом міської ради та її виконавчих органів» (розпорядження №4 од від 02.01.2018 р.).
3. «Про організацію особистого прийому громадян в Фастівській міській раді та її виконавчому комітеті в 2018 році» (розпорядження №2од від 02.01.2018 р.)
4. «Про перевірку в структурних підрозділах, організаціях, установах додержання законодавства про звернення громадян у 2018 р.» (розпорядження №5 од від 02.01.2018 р.)
5. «Про організацію виконання в місті Фастові Указу Президента України «109/2008 від 07 лютого 2008 року «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в 2018 році» ( розпорядження №6 од від 02.01.2018 р.)
6. «Про внесення змін до розпорядження №5од від 02.01.2018 року «Про перевірку в структурних підрозділах, організаціях, установах додержання законодавства про звернення громадян у 2018 році».
7. «Про затвердження положення про «телефон довіри» виконавчого комітету Фастівської міської ради (розпорядження № 266 від 11.11.2013 р.)
8. «Про затвердження Порядку функціонування «гарячої» телефонної лінії у виконавчому комітету Фастівської міської ради (розпорядження №267 від 11.11.2013 р.)
9. «Про затвердження інструкції з діловодства за зверненнями громадян у Фастівській міській раді та її виконавчих органах» (розпорядження №7 від 02.01.2013 р.)
Відповідно до розпоряджень №167 від 04.07.2016 р., №260 від 04.10.2017 р., №320 від 20.11.2017 р., №345 від 05.12.2017 р. «Про розподіл основних обов’язків між міським головою, секретарем міської ради, першим заступником голови, заступниками міського голови, керуючим справами» роботу посадових та службових осіб зі зверненнями громадян координує керуючий справами.
Відділ по роботі із зверненнями громадян створений рішенням сесії №5-ІІ-ІУ від 27 червня 2002 року. Затверджене положення про відділ, де працює начальник відділу та головний спеціаліст. Для спеціалістів відділу є окреме приміщення, створені умови для відвідувачів. Обладнаний стенд з інформаційно-довідковими матеріалами. Прийом громадян здійснюється з 8.00 до 17.15 кожного дня, обідня перерва з 12.00 до 13.00. Для забезпечення вільного та зручного доступу до приміщення виконавчого комітету осіб літнього віку та осіб з обмеженими можливостями облаштований пандус.
План роботи відділу складається на кожен місяць поточного року за погодженням з керуючим справами виконкому.
Питання роботи із зверненнями громадян розглядаються на засіданнях виконкому:
на засіданні виконкому від 24.01.2018 року розглянуто питання «Про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у виконкомі Фастівської міської ради за 2017 рік» (рішення №7 від 24.01.2018р.),
на засіданні виконкому від 20.04.2018 року розглянуто питання «Про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у виконкомі Фастівської міської ради за перший квартал 2018 р.».
Також звернення громадян розглядаються на розширених апаратних нарадах у міського голови.
Велика увага в міськвиконкомі приділяється організації особистого прийому громадян. Згідно затвердженого графіка міський голова провів 27 особистих прийомів, з них - 11 виїзних:
1. 17.01.2018р. – мікрорайон Кадлубиця;
2. 07.02.2018р. – управління соціального захисту населення;
3. 21.02.2018р. – мікрорайон Завокзалля;
4. 07.03.2018 р. – філія «Рефрежираторна вагонна компанія» ПАТ «Українська залізниця»
5. 21.03.2018 р. – мікрорайон Снігурівка;
6. 04.04.2018 р. – ПРАТ «Елопак-Фастів»;
7. 18.04.2018 р. – мікрорайон Казнівка;
8. 16.05.2018 р. – ТОВ КПД;
9. 30.05.2018 р. – мікрорайон Заріччя;
10. 06.06.2018 р. – Фастівське обєднанне управління Пенсійного фонду України;
11. 21.06.2018 р. – мікрорайон Потіївка.
На особистому прийомі головою прийнято 224 звернення, що на 26 звернень більше ніж аналогічний період 2017 року.
Всього на особистому прийомі побувало 398 громадян ( 431 питання).
Про проведення прийому громадян повідомляється через голів комітетів самоорганізації населення мікрорайонів міста, голів вуличних комітетів, керівників підприємств. Всіх громадян уважно вислухано, обговорено шляхи розв’язання піднятих проблем, надані доручення службам міськвиконкому. Питання, порушені під час виїзних прийомів, вирішувались , по можливості , на місці. Про ті з них, що вимагали додаткового вивчення, заявників інформували додатково.
Аналогічно щотижня у визначені дні ведуть прийом громадян заступники міського голови, керуючий справами виконкому.
Ефективною формою роботи з громадянами є проведення «прямого телефонного зв’язку» з населенням міста. Відповідно до розпорядження №4од від 02.01.2018р. «Про організацію проведення прямого телефонного зв’язку з мешканцями м. Фастова в 2018 році керівництвом міської ради та її виконавчих органів»
За шість місяців 2018 року телефонні зв’язки з населенням провели:
1.Начальник відділу містобудування та архітектури Бромірський В.О. (24.01.2018р.);
2.Секретар Фастівської міської ради Ясінський С.А. (16.02.2018р.);
3.Заступник міського голови Давиденко О.П.(22.03.2018 р.).
4.Начальник управління освіти Єриш Н.Л. (25.04.2018 р.)
5. Начальник КП «Фастівська ЖЕК» Савочка М.М. (17.05.2018 р.)
6. Начальник управління соціального захисту населення Кабанець О.О. (21.06.2018 року).
Якщо вирішити питання безпосередньо під час проведення телефонного зв’язку було неможливо, воно залишалось на контролі для подальшого вивчення та інформування заявника про прийняте рішення.
За перше півріччя 2018 року надійшло 1431 звернень громадян, що на 150 звернень більше в порівнянні з аналогічним періодом 2017 року.
Вирішено позитивно - 546;
Дано роз’ярення – 536;
Звернення, що пересилаються за належністю – 47;
Звернення , що опрацьовуються виконавцями – 302.
Аналіз звернень громадян показує, що найбільша кількість питань стосуються соціального захисту ( щодо надання матеріальної допомоги, забезпечення транспортними засобами інвалідів, питання надання субсидій на квартплату і комунальні послуги, виплати пенсії), листів такого змісту отримано 490, що на 74 звернень більше ніж у вказаний період 2017 року. Авторами таких листів є переважно найменш соціально захищені категорії громадян, які потребують соціального захисту населення та підтримки.
Станом на 14.06.2018 р. за матеріальною допомогою звернулось 327 громадян, виплачено 639354 грн. 05 коп.
1.
|
Кількість звернень, що надійшли за
січень – червень 2018 р.
|
1431
|
2.
|
Кількість питань порушених у зверненнях громадян
|
1638
|
|
У тому числі питання:
|
|
Аграрної політики і земельних відносин
|
163
|
|
Транспорту і зв’язку
|
63
|
|
Соціального захисту
|
490
|
|
Праці і заробітної плати
|
9
|
|
Охорони здоров’я
|
51
|
|
Комунального господарства
|
373
|
|
Житлової політики
|
181
|
|
Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку
|
15
|
|
Діяльність органів місцевого самоврядування
|
10
|
|
Інші
|
283
|
Колективні звернення, а їх станом на 01.07.2018 року надійшло 89 звернень, питання стосувались:
- щодо приміщення дитячої консультації;
- щодо перевезення у міському транспорті;
- щодо функціонування відділень «Ощадбанку» у мікрорайонах;
- щодо благоустрою вулиць міста;
- щодо покращення вуличного освітлення;
- щодо утримання агресивних собак на Завокзальському ринку;
- щодо організації дозвілля молоді у мікрорайоні Снігурівка;
- щодо проекту рішення про оплату за оренду землі;
- щодо ремонту підїздів у будинку №3 по вул.І.Мазепи;
- щодо облаштування дитячого майданчика по вул.Соборна,52;
- щодо водовідведення стічних вод біля ДНЗ№8;
- та інші звернення.
До вищестоящих установ за звітний період від мешканців міста надійшло 207 звернень, у тому числі до:
- «урядової гарячої лінії» - 176 ;
- Київської обласної державної адміністрації – 31 ;
Питання порушені у зверненнях до вищестоящих організацій стосувались:
- житлових питань;
- земельних питань;
- питання пільгового перевезення пасажирів;
- питання комунального господарства;
- надання матеріальної допомоги;
- питання соціального захисту.
Всі вони своєчасно розглянуті і за результатами заявники поінформовані.
З метою оперативного реагування на звернення громадян та вирішення порушених ними питань», та з метою підвищення ефективності роботи виконавчого комітету Фастівської міської ради зі зверненнями громадян, об’єктивного та вчасного їх розгляду згідно з вимогами законодавства України
в адміністративній будівлі виконавчого комітету Фастівської міської ради: м. Фастів, пл.. Соборна,1 працює «Гаряча» телефонна лінія; щоденно та цілодобово за телефоном 6-31-00. В період з 8.00 до 17.00 інформація від громадян приймається працівником приймальної міськвиконкому – головним спеціалістом загального відділу. В період з 17.00 до 8.00 інформація від громадян приймається відповідними черговими або диспетчером міськвиконкому і о 8.00 передається для реагування відділу по роботі із зверненнями громадян. У вихідні дні чергування здійснюють заступники міського голови та спеціалісти міськвиконкому відповідно з затвердженим графіком.
Крім того, на всіх підприємствах житлово-комунального господарства створені цілодобові диспетчерські служби.
5-42-58, 5-20-40 та 098-037-05-03 – цілодобові номери телефонів єдиної диспетчерської служби Щоб дізнатися причину відсутності води, газо-, електро- чи теплопостачання, можна зателефонувати не тільки до диспетчера тієї організації, яка надає послугу, а й в житлово-експлуатаційну контору, в центр інформування населення. Саме в ЖЕК додзвонитися найпростіше. У диспетчерській службі працює три телефони: той, який був досі – 5-42-58, і два додаткові – 5-20-40 та 098-037-05-03.
За цими номерами фастівчанам неодмінно нададуть інформацію про те, чому абонент не отримує тієї чи іншої комунальної послуги і які перспективи вирішення цієї проблеми.
Для оперативного інформування населення диспетчери «Фастівводоканалу», районного підрозділу «Київобленерго», Фастівської філії по експлуатації газового господарства та «Фастівтепломережі» зобов’язані повідомляти єдину диспетчерську службу про аварійні ситуації (і, звичайно ж, про планові ремонтні роботи).
Сюди ж фастівчани можуть телефонувати й в разі пориву на водогоні чи обвислого або порваного електричного дроту. Повідомлення буде передане за адресою.
Інформація в разі аварійних ситуацій невідкладно передається заступнику міського голови згідно розподілу обов’язків.
Станом на 1 липня 2018 року на телефон гарячої лінії надійшло 25 звернень громадян, більшість звернень стосувалось питань комунального господарства, а саме: повідомлення про відсутність вуличного освітлення по вул.Щастя, (вирішено позитивно) , щодо безпритульних собак по вулиці Соборна,20, вул.Київська,9, щодо порушення графіку руху на маршруті №14, №3 та інші. Всі питання, які підняті у зверненнях були вирішені позитивно та надано роз’яснення.
Надання інформаційних послуг особам, які опинились у складних життєвих обставинах здійснюється через ««Телефон довіри» який працює у відділі по роботі із зверненнями громадян виконавчого комітету Фастівської міської ради: м. Фастів, пл.. Соборна,1; у робочі дні: понеділок-четвер з 09.00 до 12.00 та з 13.00 16.00 години, у п’ятницю з 9.00 до 12.00 та 13.00 до 15.00 години за номером 6-02-14.
Питання, з якими звертається громадянин, за можливості, вирішується під час телефонної розмови.
Звернення громадян, що потребують детальнішого вивчення, розглядаються у порядку, встановленому для розгляду письмових звернень, відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян». Строк розгляду звернень громадян не повинен перевищувати строків, які визначені чинним законодавством. «Телефон довіри» функціонує з метою оперативного реагування на повідомлення громадян, невідкладного вжиття заходів до припинення неправомірних дій, поновлення прав і свобод громадян.
Підсумки роботи зі зверненнями громадян підводяться щомісячно. Готуються довідки. Інформація про надходження звернень, їх розгляд озвучується на апаратних нарадах.
На сторінках міськрайонної газети «Перемога» друкуються виступи міського голови, секретаря ради, заступників міського голови, надається інформація про проведення прийомів громадян з особистих питань. Також інформація висвітлюється в місцевому журналі «Наш городок». Надаються консультації юристами виконкому. На сесійних засіданнях депутати міської ради також вирішують питання, які піднімають громадяни міста.
У міськвиконкомі існує система контролю заходів для виконання доручень щодо розгляду звернень громадян. Це розгляд стану роботи із зверненнями громадян на нарадах у міського голови, при порушенні термінів розгляду – доповідна записка керуючому справами для вжиття необхідних заходів, процедура усного нагадування виконавцям про порушення встановлених термінів розгляду.
Відповідно до розпорядження міського голови №5 од від 02.01.2018 р. «Про перевірку в структурних підрозділах, організаціях, установах додержання законодавства про звернення громадян у 2018 р.» введено щомісячне проведення дня контролю, у рамках якого здійснюються виїзні перевірки стану виконання доручень, наданих за результатами розгляду звернень громадян.
Станом на 01.07.2018 року робочою групою було здійснено 5 вказаних перевірок, а саме:
- КП «Центр торгівлі та благоустрою» 26.01.2018 р.
- комітет самоорганізації населення Казнівка 23.02.2018 р.;
- КП «Фастівтепломережа» 30.03.2018 ;
- Комітет самоорганізації Снігурівка 05.06.2018 р;
- КП «Фастівська ЖЕК» 08.06.2018 р.
Такі форми контролю дали позитивний результат. Служби, які мали заборгованість, відчуваючи посилений контроль з боку міського голови, з відповідальністю віднеслись до розгляду заяв.
Підсумовуючи викладене, можна зробити висновок, що робота із зверненнями громадян ведеться відповідно до Закону України «Про звернення громадян» та дотримання Указу Президента України №109/2009 від 07.02.2008 року.
З метою поліпшення роботи по розгляду звернень громадян проводяться наступні заходи:
- виконавчий комітет Фастівської міської ради здійснює роботу за зверненнями громадян у відповідності до вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року №348, Класифікатора звернень громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року №858;
- відділом по роботі із зверненнями громадян виконавчого комітету Фастівської міської ради щомісячно складаються статистичні звітності про стан організації роботи із зверненнями громадян та щоквартально готуються інформаційно-аналітичні довідки про вжиті заходи, спрямовані на гарантування громадянам реалізації їх конституційного права на звернення;
- відділ по роботі із зверненнями громадян виконавчого комітету Фастівської міської щотижнево інформує керуючого справами виконкому про надходження звернень та виконавчу дисципліну;
- щомісячно надаються довідкові матеріали про звернення громадян до відділу роботи із зверненнями громадян Київської обласної адміністрації;
- розгляд питань про роботу із зверненнями громадян на засіданнях сесії міської ради, виконавчого комітету, апаратних нарадах у міського голови;
- проведення прийомів громадян з особистих питань міським головою, заступниками, керуючим справами за місцем проживання та роботи;
- особистий прийом громадян проводиться у кабінеті міського голови;
- проведення «телефонних» ліній керівниками виконкому, міських служб, начальників управлінь та відділів з населенням міста;
- функціонування у виконавчому комітеті Фастівської міської ради «гарячої» телефонної лінії та «телефону довіри»;
- обстеження житлово-побутових умов соціально – незахищених громадян, надання допомоги;
- надання консультативної допомоги;
- відповідно до Закону України від 2 липня 2015 року №577-УІІІ «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції» забезпечено можливість подання громадянами до виконавчого комітету Фастівської міської ради письмового звернення з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення );
- у громадських приймальнях виконавчого комітету Фастівської міської ради оновлені інформаційні стенди, з урахуванням змін до діючого законодавства, що регламентує роботу із зверненнями громадян;
- на виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування права на звернення до органів місцевого самоврядування», відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян та з метою усунення недоліків по веденню діловодства затверджено графік перевірок додержання законодавства про звернення громадян в міській раді та її виконавчих органах, підприємствах, установах, введено щомісячне проведення днів контролю, у рамках якого здійснюються виїзні перевірки стану виконання доручень, наданих за результатами розгляду звернень громадян («Про перевірку в структурних підрозділах, організаціях, установах додержання законодавства про звернення громадян у 2018 р.» (розпорядження №5 од від 02.01.2018 р.)
- проведення навчання з працівниками міськвиконкому, управлінь, відділів, служб щодо виконання нормативних актів, що регламентують розгляд звернень громадян;
- щомісячно у засобах масової інформації та на офіційному сайті Фастівської міської ради висвітлюється інформація про надходження звернень громадян та вирішення порушених у них питань, розміщені графіки особистих прийомів, постійно надається правова допомога громадянам.
Керуючий справами виконкому Л.О.Тхоржевська
Теги: Рішення виконкому