Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про проведення річної інвентаризації активів та зобов’язань
Пн, 24/09/2018 - 08:52 | Адміністрація2
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА
КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 20.09.2018 № 297 од
Про проведення річної інвентаризації
активів та зобов’язань
Для забезпечення достовiрностi даних бухгалтерського облiку та фiнансової звiтностi , у зв’язку з підготовкою до складання та здавання річної фінансової звітності, відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.99р. № 996-ХІV, Порядку подання фінансової звітності, затвердженого постановою КМУ від 28.02.2000 р. № 419, Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.09.2014р. №879, Наказу Міністерства фінансів України від 17.06.15 №572 «Про затвердження типових форм для відображення бюджетними установами результатів інвентаризації» керуючись п.20 ч.4. ст. 42 Закону України “ Про місцеве самоврядування в Україні:
1. Розпочати проведення інвентаризації з 01.10.2018р. для необоротних активів, запасів, дебіторської та кредиторської заборгованостей, грошових коштів, матеріальних цінностей, які були передані на відповідальне зберігання Київською обласною державною адміністрацією .
2. Створити інвентаризаційну комісію виконавчого комітету Фастівської міської ради в складі:
Голова комісії:
Тхоржевська Л.О. – керуючий справами виконавчого комітету Фастівської міської ради;
Члени комісії:
Міхеєва О.О. – начальник фінансово-господарського відділу,головний бухгалтер виконавчого комітету Фастівської міської ради;
Свиридович А.Ю.- головний спеціаліст відділу інформаційних технологій та комп’ютерного забезпечення виконавчого комітету Фастівської міської ради;
Посудієвська Л.М.- головний спеціаліст по бухгалтерському обліку фінансово-господарського відділу виконавчого комітету Фастівської міської ради;
Калакутська В.Є.- головний спеціаліст по бухгалтерському обліку фінансово-господарського відділу виконавчого комітету Фастівської міської ради.
Приліпко І.А.-начальник відділу ведення Державного реєстру виборців (в частині переданих на відповідальне зберігання Київською обласною державною адміністрацією матеріальних цінностей).
3. Інвентаризацію провести у присутності матеріально відповідальних осіб:
Остапчука Ю.В.- начальника відділу господарського забезпечення виконавчого комітету Фастівської міської ради;
Долгого С.О.- начальника сектора з питань надзвичайних ситуацій,цивільного захисту населення;
Васильєвої Л.В.-головного спеціаліста по бухгалтерському обліку фінансово-господарського відділу виконавчого комітету Фастівської міської ради;
Ковальова М.О.- начальника відділу інформаційних технологій та комп’ютерного забезпечення виконавчого комітету Фастівської міської ради.
4. Заборонити проведення інвентаризації в разі відсутності одного з членів інвентаризаційної комісії.
5.Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на керуючого справами виконавчого комітету Фастівської міської ради Тхоржевську Л.О.
Міський голова М.В. Нетяжук