Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Корисна інформація: про соціальну підтримку людей з інвалідністю
Пт, 05/10/2018 - 12:51 | Адміністрація2
Рішенням Київської обласної ради VII скликання від 22. 06. 2017 року №346-15-VII було затверджено Київську обласну цільову програму соціальної підтримки в Київській області людей з інвалідністю на 2017-2020 роки.
Основною метою Програми є виконання першочергових завдань Стратегії розвитку Київської області до 2020 року в тому числі-подолання бідності, підняття рівня матеріального забезпечення найбільш вразливої частини населення області в частині реалізації державної політики в системі соціального захисту населення на регіональному рівні за рахунок коштів обласного бюджету, що буде сприяти зниженню рівня бідності шляхом забезпечення матеріальної підтримки сім’ям, які складаються з двох і більше осіб із інвалідністю, одиноким особам із інвалідністю, особам із інвалідністю по зору та слуху I та II групи на лікування, оздоровлення, покращення матеріально-побутових, соціальних проблем та інших особливих обставин, також надання компенсації батькам (сім’ям) дітей з інвалідністю із захворюванням ДЦП на оплату реабілітаційних послуг в центрах реабілітації.
Зазначена Програма передбачає два напрямки діяльності та заходи, зокрема це:
· використання коштів, передбачених в обласному бюджеті для здійснення заходів із реабілітації дітей із інвалідністю із захворюванням ДЦП на оплату послуг в центрах реабілітації в розмірі середньої вартості таких послуг;
· виплата щорічної разової грошової допомоги в розмірі прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, станом на 01 січня року, в якому надається матеріальна допомога.
На виплату щорічної разової адресної грошової допомоги мають право сім’ї, які складаються з двох і більше осіб із інвалідністю, одинокі особи з інвалідністю, особи з інвалідністю по зору та слуху I та II групи, якщо розмір сукупного доходу інваліда в місяці, що передує місяцю звернення, не перевищує двох прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність (станом на 01. 01. 2018 року цей показник становить – 1 373 грн., всього – 2 746 грн.), а також на компенсацію батькам дітей з інвалідністю із захворюванням ДЦП на оплату реабілітаційних послуг в центрах реабілітації.
Для отримання більш детальної інформації особи з інвалідністю можуть звертатися безпосередньо до управління соціального захисту населення виконавчого комітету Фастівської міської ради (конт. тел.: 5-15-04, 6-38-01, 5-15-49).
УСЗН
Список необхідних документів для отримання матеріальної допомоги:
1. Для сімей, які складаються з двох та більше осіб з інвалідністю:
· Заяви на ім’я голови комісії;
· Копії паспортів;
· Копії документів про реєстраційний номер облікової картки платника податків (для осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган – відмітка у паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта.);
· Копії пенсійних посвідчень або посвідчень отримувачів державної соціальної допомоги;
· Копії довідок МСЕК про встановлення інвалідності;
· Реквізити рахунків, для переказу коштів;
· Довідки про доходи;
· Довідки про склад сім’ї.
2. Для одиноких осіб з інвалідністю:
· Заява на ім’я голови комісії;
· Копія паспорта;
· Копія документу про реєстраційний номер облікової картки платника податків (для осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган – відмітка у паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта.);
· Копія пенсійного посвідчення або посвідчення отримувача державної соціальної допомоги;
· Копія довідки МСЕК про встановлення інвалідності;
· Реквізити рахунку, для переказу коштів;
· Довідка про доходи;
· Довідка про склад сім’ї;
· Довідка про те, що особа дійсно одинока та перебуває на обслуговуванні в територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) або довідка з сільської ради чи органів РАЦСу, про те, що особа дітей працездатного віку не має.
3. Для осіб з інвалідністю по зору та по слуху І та ІІ груп:
· Перелік документів аналогічний, як і для одиноких осіб з інвалідністю, (за винятком довідки з територіального центру соціального обслуговування);
· Довідка МСЕК обов’язково повинна містити відмітку «по зору» або «по слуху».