Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
До відома споживачів теплової енергії м. Фастів
Пт, 19/10/2018 - 15:35 | Адміністрація2
КП «Фастівтепломережа» доводить інформацію про намір змінити тарифи на послугу централізованого опалення для населення, тарифу на теплову енергію для бюджетних установ та тарифу на теплову енергію для госпрозрахункових підприємств. Необхідність зміни діючих тарифів, які було введено 29.10.2017 р., зумовлена зміною обсягу витрат, обсягів виробництва, пов’язаних із впровадженням ліцензованої діяльності з транспортування, виробництва та постачання теплової енергії, ціновими чинниками для всіх груп споживачів, а саме: збільшенням ціни природного газу, електроенергії, води, заробітної плати, в зв’язку з технічним переоснащенням системи теплопостачання.
Структура тарифів та їх економічне обґрунтування викладено нижче в додатках.
Зауваження і пропозиції щодо наміру від фізичних та юридичних осіб приймаються за адресою підприємства: м.Фастів, вул. С.Палія, 9, протягом 14 календарних днів з 18 жовтня 2018 р.
Економічне обґрунтування
необхідності перерахунку планових витрат на теплову енергію по
КП “Фастівтепломережа”
Комунальне підприємство “Фастівтепломережа” засноване на власності територіальної громади міста Фастова Київської області і є комунальним комерційним унітарним підприємством, що діє на підставі статуту затвердженого рішенням Фастівської міської ради від 19.04.2012 р. №28-XХІV-VІ та зареєстровано відділом державної реєстрації виконавчого комітету Фастівської міської ради 25.07.2012 р. за № 13611050011000837 зі змінами.
Дата проведення державної реєстрації юридичної особи 23.02.1993 року. Свідоцтво в зв’язку зі зміною найменування юридичної особи видане виконавчим комітетом Фастівської міської ради Київської області від 03.03.2009 р. серія АОО № 475430.
Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість №100216085 серія НБ № 182712 від 20.03.2009 р.
Довідка про взяття на облік платника податку №2448 від 09.06.2009р.
Довідка Держкомстатистики про включення до єдиного Державного реєстру підприємств та організацій України серія АБ № 144469 від 03.06.2009 р.
Основним видом діяльності підприємства за КВЕД 40.30.0 є постачання пари та гарячої води.
Підприємство є юридичною особою, має самостійний баланс, розрахунковий рахунок в установі банку, печатку, штампи, бланки з власною назвою та інші реквізити.
Директор Комунального підприємства теплових мереж – Костецький Олександр Володимирович ( розпорядження про призначення на посаду директора від 29.05.2017 р. № 196), головний бухгалтер Остапенко Тамара Миколаївна (наказ про прийняття на роботу №500 від 17.01.08 р.)
Для розрахунку економічно обґрунтованих планових витрат застосовувалися нормативні документи:
§ Закон України “Про державний бюджет України на 2018» від 7 грудня 2017 року № 2246-VIII зі змінами
§ Податковий кодекс України № 2755-УІ від 02.12.2010 (зі змінами та доповненнями);
§ Галузева угода між Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, Об’єднанням організацій роботодавців «Всеукраїнська конфедерація роботодавців житлово-комунальної галузі України» та Центральним комітетом профспілки працівників житлово-комунального господарства, місцевої промисловості, побутового обслуговування населення України на 2017-2018 роки зі змінами
§ “Норми та вказівки по нормуванню витрат палива та теплової енергії на опалення житлових та громадських споруд, а також на господарсько-побутові потреби України” КТМ 204 України 244-94;
§ “Міжгалузеві норми витрат для опалювальних котлів, що експлуатуються в Україні”, затверджені наказом Держкоменергозбереження від 07.05.01 №46”
§ «Методика нормування питомих витрат ПЕР у суспільному виробництві Київської області», затвердженої КОДА 24.02.2012р.
§ Постанова КМУ від 1 червня 2011 р. №869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги» та «Порядку формування тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води» зі змінами
§ Колективний договір КП «Фастівтепломережа» на 2018-2022рр, зареєстрований управлінням праці та соціального захисту населення Фастівського міськвиконкому, реєстровий № 64 від 21.09.2018р. зі змінами ;
§ Статистична звітність
Необхідність перерахунку планових витрат на теплову енергію та приведення їх до економічно обґрунтованих витрат зумовлено технічними змінами в системі теплопостачання, зміною обсягу витрат, пов'язаних із провадженням ліцензованої діяльності з виробництва, транспортування та постачання теплової енергії, а саме: зменшенням обсягів виробництва теплової енергії відповідно до зміни приєднаного теплового навантаження та ціновими чинниками - збільшенням ціни природного газу, електроенергії, води, а також збільшенням заробітної плати. Зменшення обсягів реалізації теплової енергії по групах споживачів пов’язано з тим, що:
По І групі споживачів- триває процес відключення від системи централізованого опалення. Кількість абонентів зменшилась з 251 до 173. Відповідно зменшився обсяг опалювальної площі з 7408,05 кв.м., що застосовувався в розрахунку попереднього тарифу до 4819,10 кв.м., тобто на 2588,95 кв.м. або на 35% до попередньо діючого тарифу. Це вплинуло на зменшення обсягів реалізації теплової енергії по населенню з 1760,90 Гкал до 1145,539 Гкал ( на 35%).
|
кв м.
|
зменшення (до діючого тарифу) кв м.
|
Площа в тарифі
|
7408,05
|
|
2017 рік
|
|
|
січень 2017
|
6855,25
|
552,8
|
лютий 2017
|
6855,25
|
552,8
|
березень 2017
|
6779,25
|
628,8
|
жовтень2017
|
6150,45
|
1257,6
|
листопад 2017
|
6089,65
|
1318,4
|
грудень 2017
|
5869,25
|
1538,8
|
2018 рік
|
|
|
січень 2018
|
5623,60
|
1784,45
|
лютий 2018
|
5560,90
|
1847,15
|
березень 2018
|
5560,90
|
1847,15
|
квітень 2018
|
5560,90
|
1847,15
|
жовтень2018
|
4819,10
|
2588,95
|
листопад 2018 прогноз
|
4819,10
|
2588,95
|
грудень 2018 прогноз
|
4819,10
|
2588,95
|
По ІІ групі споживачів (бюджетні установи та організації) обсяг реалізованої теплової енергії зменшився з 12384,79 Гкал ( на 01.10.2016 року) до 11100,472 Гкал , тобто на 1284,318 Гкал ( на 10%) у зв’язку проведенням коригування із застосуванням розрахункових даних при обрахунку теплової енергії окремих об’єктів тепло споживання.
По ІІІ групі споживачів (госпрозрахункові підприємства) обсяг реалізованої теплової енергії зменшився з 940,03 Гкал ( на 01.10.2016 року) до 569,724 Гкал , тобто на 370,306 Гкал ( на 39%) у зв’язку із відключенням споживачів від централізованої системи теплопостачання.
Зміна цінових чинників до застосованих в діючому тарифі:
Зростання цін на газ для населення, бюджетних установ, організацій та госпрозрахункових підприємств складає - 52%, електроенергії - 13%, послуги водопостачання та водовідведення - 46%, зростання заробітної плати - 35% (таблиця 2)
Паливо
Показник
|
Попередній тариф
|
Плановий рік
|
% (гр.3/гр.2)х100%
|
1
|
2
|
3
|
4
|
Норма умовного палива (кг у.п./Гкал)
|
|||
населення
|
166,9
|
162,7
|
97%
|
бюджет
|
166,4
|
163,9
|
98%
|
госпрозрахункові підприємства
|
163,9
|
157,7
|
96%
|
Приєднане теплове навантаження споживачів (Гкал/год)
|
|||
населення
|
0,922
|
0,622
|
67%
|
бюджет
|
7,0501
|
6,7387
|
96%
|
госпрозрахункові підприємства
|
0,5272
|
0,3816
|
72%
|
Кількість палива , (газ тис.м3)
|
|||
населення
|
282,8
|
179,51
|
63%
|
бюджет
|
1903,16
|
1674,70
|
88%
|
госпрозрахункові підприємства
|
155,77
|
91,04
|
58%
|
Ціна газу за тис.м3 (без ПДВ), в т.ч.:
|
|||
населення
|
8302,70
|
12582,70
|
152%
|
бюджетні організації
|
8302,70
|
12582,70
|
152%
|
госпрозрахункові підприємства
|
8302,70
|
12582,70
|
152%
|
Реалізовано теплової енергії, тис.Гкал
|
|||
населення
|
1760,90
|
1145,539
|
65%
|
бюджетні організації
|
12384,79
|
11100,472
|
90%
|
госпрозрахункові підприємства
|
940,03
|
569,724
|
61%
|
Кількість опалювальних площ, тис.м3 (населення)
|
7408,05
|
4819,10
|
65%
|
Норма витрат теплової енергії в опалювальний період на 1 кв. м. опал. площі, населення
|
0,0238
|
0,0238
|
100%
|
Аналізуючи структуру діючого тарифу та планового тарифу (таблиця3) по статтях витрат, річні обсяги використання природного газу по населенню, бюджетним установам, організаціям та госпрозрахунковим підприємствам в сумі 282,8 тис. куб.м., 1903,16 тис. куб м та 155,77 тис. куб м відповідно знизились порівняно до минулих періодів і складають населення -179,51 тис.куб.м. (зниження на 37%) бюджетні установи та організації-1674,70 тис.куб.м. (зниження на 12%); госпрозрахункові підприємства-91,04 тис.куб.м.( зниження на 42%) відповідно до зменшення опалювальної площі та приєднаного навантаження;
Паливна складова витрат зросла для споживачів теплової енергії до 49% у зв’язку із збільшенням цін на газ на 52% і складає: 1971,75 грн/1Гкал для населення, 1898,32 грн/ 1Гкал для бюджетних установ та 2010,68 грн/1 Гкал для госпрозрахункових підприємств без ПДВ.
Зміна суми витрат на газ природний по населенню та госпрозрахунковим підприємствам в бік зменшення виникло у зв’язку із зменшенням кількості споживачів. Загальне збільшення витрат на паливо зросло на 5033,82 тис.грн за рахунок зростання ціни на паливо : І група-2258,72 тис.грн, ІІ група-21072,25 тис.грн, ІІІ група-1145,53 тис.грн (таблиця 3).
Питома вага витрат на газ в собівартості теплової енергії складає 67%
( додаток 1-4)
Електроенергія, вода
|
Попередній тариф
|
Плановий рік
|
%
|
Питома норма на виробництво теплової енергії кВт год/Гкал
|
|||
|
55,3
|
43,8
|
79%
|
Всього електроенергії, тис.кВт/год
|
|||
населення
|
110,279
|
46,146
|
42%
|
бюджет
|
744,367
|
538,791
|
72%
|
госпрозрахункові підприємства
|
62,917
|
30,279
|
48%
|
Ціна за 1 кВт/год, грн
|
|||
населення
|
1,89277
|
2,13108
|
113%
|
бюджет
|
1,89277
|
2,13108
|
113%
|
госпрозрахункові підприємства
|
1,89277
|
2,13108
|
113%
|
|
Попередній тариф
|
Плановий рік
|
збільшення+
зменшення-
|
Кількість води на технологічні потреби, тис.м3
|
7,47
|
7,33
|
-0,14
|
Кількість стоки, тис м3
|
4,501
|
4,477
|
-0,024
|
Зменшення річних обсягів використання електроенергії, води пов’язано з встановленням споживачами індивідуального (автономного) опалення, зменшенням опалювальних площ, зменшенням кількості споживачів та відповідно теплового навантаження системи а також заміною двигунів на котельні № 18 по пров. Шевченка 2а та № 19 по вул.. Г.Прикордонників,1а на більш економні. Тому, незважаючи на зростання ціни на електроенергію на 13% (таблиця 2), витрати на електроенергію знизились на 376,64 тис.грн. Питома вага витрат електроенергії в собівартості теплової енергії зменшилась з 6% до 4%( додаток 1-4).Витрати на воду зросли на 62 тис.грн, або на 45% за рахунок значного подорожчання на послугу (46% таблиця2)
Заробітна плата
Планування витрат на оплату праці здійснюється в установленому порядку із забезпеченням мінімальної заробітної плати та інших гарантій з оплати праці, передбачених законодавством Чисельність працівників за категоріями розраховано відповідно до "Типові норми чисельності працюючих на підприємствах комунальної теплоенергетики" (Державний комітет будівництва, архітектури та житлової політики України, 2001р)
|
Попередній тариф
|
Плановий тариф
|
Збільшення+
зменшення-
|
Фонд заробітної плати працівників основного виробництва, тис. грн.
|
5257,6
|
7156,6
|
1899,0 (36%)
|
Чисельність, штат.од.
опалювальний період
ремонтний період
середньорічна
|
81
54
68
|
88
52
70
|
7
-2
2
|
Прожитковий мінімум для працездатних осібгрн
|
1600
|
1762
|
10%
|
Коефіцієнт за видами робіт по Галузевій угоді
|
1,58
|
1,66
|
5%
|
Мінімальна тарифна ставка І розряду (до прожиткового мінімуму) по Галузевій угоді
|
120%
|
140%
|
20%
|
Зростання витрат на оплату праці зумовлено підвищенням:
-мінімальної тарифної ставки робітника І розряду до розміру 140 відсотків прожиткового мінімуму для працездатних осіб (було 120%)
-коефіцієнту співвідношення мінімальної тарифної ставки І розряду за видами робіт. де експлуатація та обслуговування обладнання котелень, теплових пунктів, теплових та електричних мереж прийнято 1,66 ( було 1,58)
-прожиткового мінімуму для працездатних осіб з 1 січня 2018 року - 1762 гривні ( в попередньому тарифі 1600 грн) ( таблиця 2)
Загальна сума витрат на оплату праці збільшено на 1899,0 тис. грн. ( на 36% порівняно з попереднім тарифом).
Питома вага витрат на оплату праці основного виробництва в собівартості планового тарифу складає – 10%, ЄСВ - 2% на рівні питомої ваги витрат в діючому тарифі-9% та 2% (додаток 1-4).
Внески на загальнообов'язкове державне соціальне страхування
Згідно чинного законодавства відсоток єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування закладено у розмірі:
плановий тариф – 22%, для інвалідів у розмірі 8,41%
Амортизація (виробництво)
|
Попередній тариф тис.грн.
|
Плановий тариф
тис.грн.
|
Амортизація основних засобів виробничого призначення, тис.грн.
|
224,7
|
174,74
|
Зменшення амортизаційних відрахувань зумовлено зносом основних засобів.
Загально виробничі витрати
До складу загально виробничих витрат включено:
- з/плата персоналу управління виробництвом (майстри) та персоналу зайнятому обслуговуванням виробничого процесу (водії автотранспортних засобів, токар, сторож складських приміщень та авто техніки)
- амортизація основних засобів віднесених до загально виробничих витрат;
- витрати, пов'язані з утриманням виробничих приміщень (водопостачання, водовідведення, освітлення)
- витрати, пов'язані із забезпеченням належного стану обладнання, виконанням ремонтно-налагоджувальних робіт, передбачених проектно-техн. документацією, що використовуються для виробництва, транспортування та постачання теплової енергії (пусконалагоджувальні роботи та еколого-теплотехнічні випробування водогрійних котлів, повірка приладів та засобів контролю, обліку та вимірювання (лічильники газу, коректори газу, лічильники води, теплові лічильники, термометри, манометри, манометри, напороміри, сигналізатори), технічна діагностика, технічне обстеження котлів, електровимірювальні роботи.
- роботи та послуги виробничого призначення спеціалізованих підприємствами. метеопослуги та інш.;
- витрати по охороні праці визначені відповідно до встановлених нормативів безпеки, гігієни праці та виробничого середовища з проведенням періодичних, обов’язкових медоглядів, компенсації на спец харчування , забезпечення миючими засобами та спецодягом відповідно до атестації робочих місць;
- утримання транспорту виробничого призначення розраховано з урахуванням зростання цін на паливо-мастильні матеріали, розмір витрат в попередньому тарифі 173,17 тис.грн на рік, в плановому тарифі-277,22 тис.грн. Зростання витрат на ПММ зумовлено зростанням цін на пальне.
Назва ПММ
|
Попередній тариф
|
Включено до планового тарифу
|
% зростання
|
Бензин А95 1л
|
18,75
|
24,58
|
31
|
Дизельне паливо 1л
|
16,25
|
22,92
|
41
|
Газ стиснений 1 куб.м.
|
11,5
|
13,9
|
21
|
- витрати на сплату податків і обов’язкових платежів (обов’язкове страхування водіїв автотранспорту підприємства та цивільної відповідальності від нещасних випадків, збір за забруднення навколишнього середовища, збір за спеціальне використання водних ресурсів, податок з власників транспортних засобів, страхування пожежних дружин) розраховані відповідно до нормативів та постанов;
- витрати на службові відрядження та канцтовари заплановані з урахуванням фактичних витрат за 2017 рік..
Загальна сума загально виробничих витрат в складі собівартості збільшилась порівняно з попереднім тарифом з 2451,51 тис.грн до 3200,87 тис.грн за рахунок збільшення витрат на оплату праці, зростання витрат на утримання виробничих приміщень, зростанням цін на ПММ ( на 749,36 тис.грн, або 31%) (таблиця 3 «Порівняльна таблиця структури тарифу»). Питома вага статті затрат –загально виробничі витрати в собівартості збільшилась з 8% до 9% (додатки 1-4)
Адміністративні витрати
До складу адміністративних витрат включено:
- заробітна плата апарату управління
- амортизація основних засобів, матеріальних необоротних активів, нематеріальних активів адміністративного призначення;
- податки і збори крім тих, що ввійшли до у виробничу собівартість розраховано відповідно до нормативів та постанов;
- витрати на страхування майна визначено на підставі укладеного договору;
- оплата розрахунково-касового обслуговування та інші послуги банків визначені на підставі укладених договорів;
- витрати на службові відрядження, канцтовари, зв’язок, передплата професійних видань розраховані на рівні витрат 2017 року;
Загальна сума адміністративних витрат в складі собівартості збільшилась порівняно з попереднім тарифом з 1587,54 тис.грн до 1852,63 тис.грн переважно за рахунок збільшення витрат на оплату праці. Зростання витрат у сумі 265,09, або на 17% (таблиця 3 «Порівняльна таблиця структури тарифу»). Питома вага статті затрат –адміністративні витрати в собівартості залишилась на рівні попередньо діючого тарифу - 5% (додатки 1-4)
Таким чином , на основі вищевикладеного, економічно обґрунтовані планові витрати на одиницю теплової енергії підвищилися за рахунок зростання цін на енергоносії та матеріальні ресурси, та складають:
тариф на послугу з централізованого опалення для населення - 3484,97 грн/1Гкал з ПДВ та 143,23 грн з ПДВ за 1 кв.м. в опалювальний сезон
вартість одиниці (1 Гкал) теплової енергії що реалізується бюджетних установ та організацій складає - 3393,23 грн/1Гкал з ПДВ, для госпрозрахункових підприємств - 3527,96 грн/1Гкал з ПДВ, (таблиця 1).
Директор О.В.Костецький