Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про надання одноразової матеріальної допомоги громадянам м. Фастова
Вт, 23/10/2018 - 10:56 | Адміністрація2
Фастівська міська рада
Київської області
Виконавчий комітет
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
Від19.10.2018 № 334од
м. Фастів
Про надання одноразової матеріальної допомоги
громадянам м. Фастова
Розглянувши звернення громадян міста Жигінас О.М., Резніченка А.П., Сандуленко Р.В., Албутова В.О., Євпака О.О., Форощі Л.В.,Савченка Р.В., Ноздрачової О.О., Козлової Т.А., Сахно В.С., Кирилка В.І., Макарчук Л.В., Леонової С.С., Каблюк О.А., Березанської А.І., Боклаг Ю.Т., Жіліної І.В., враховуючи важкий матеріальний стан громадян, пропозиції робочої групи з надання одноразової матеріальної допомоги (протокол № 12 від 18.10.2018 р.), керуючись рішенням Фастівської міської ради №15-ХХХV-VІІ від 23.12.2017 року «Про міський бюджет на 2018 рік», рішенням №8-VІ-VІІ від 24.12.2015 року «Про міську комплексну Програму «Турбота» на 2016-2020 роки», п.20 ч.4 ст.42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».
1.Надати матеріальну допомогу вищеназваним громадянам в розмірі:
1. Жигінас Олені Миколаївні, що проживає за адресою: *** – 1500 грн. (одна тисяча п’ятсот гривень);
2. Резніченку Аркадію Петровичу, що проживає за адресою: *** – 3000 грн. (три тисячі гривень);
3. Сандуленко Раїсі Володимирівні, що проживає за адресою: *** – 1000 грн. (одна тисяча гривень);
4. Албутову Володимиру Олександровичу, що проживає за адресою: *** – 750 грн. (сімсот п’ятдесят гривень);
5. Євпаку Олегу Олександровичу, що проживає за адресою: *** – 10000 грн. (десять тисяч гривень);
6. Форощі Лідії Василівні, що проживає за адресою: ***– 3000 грн. (три тисячі гривень);
7. Савченку Роману Васильовичу, що проживає за адресою: *** – 2000 грн. (дві тисячі гривень);
8. Ноздрачовій Ользі Олександрівні, що проживає за адресою: *** – 3000 грн. (три тисячі гривень);
9. Козловій Тетяні Андріївні, що проживає за адресою: *** – 2000 грн. (дві тисячі гривень);
10. Сахно Валентині Степанівні, що проживає за адресою: *** – 1500 грн. (одна тисяча п’ятсот гривень);
11. Кирилку Віктору Івановичу, що проживає за адресою: *** – 2000 грн. (дві тисячі гривень);
12. Макарчук Лілії Вікторівні, що проживає за адресою: *** – 3000 грн. (три тисячі гривень);
13. Леоновій Станіславі Станіславівні, що проживає за адресою: *** – 5000 грн. (п’ять тисяч гривень);
14. Каблюк Оксані Анатоліївні, що проживає за адресою: *** – 1500 грн. (одна тисяча п’ятсот гривень);
15. Березанській Аллі Іванівні, що проживає за адресою: *** – 1500 грн. (одна тисяча п’ятсот гривень);
16. Боклаг Юлії Тарасівні, що проживає за адресою: *** – 3000 грн. (три тисячі гривень);
17. Жіліній Ірині Володимирівні, що проживає за адресою: *** – 3000 грн. (три тисячі гривень);
Всього: 46750 грн. (сорок шість тисяч сімсот п’ятдесят гривень)
2. Начальнику фінансово - господарського відділу, головному бухгалтеру Міхеєвій О.О. здійснити виплату матеріальної допомоги готівкою за рахунок коштів міського бюджету.
В.о. міського голови О.Б.Зикова