Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
На шляху до інклюзії…
Чт, 25/10/2018 - 12:18 | Адміністрація3
23 жовтня 2018 року директори 41 інклюзивно-ресурсного центру Київської області стали учасниками українсько-чеського практичного семінару «На шляху до інклюзії. Як працювати з іншістю у школі», який відбувся на базі КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів».
Для участі у заході до Білої Церкви завітали Віра Рогова, директор департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації; Свозіл Бржетіслав, доктор природничих наук та філософії, директор ЗШ Лабіринт та менеджер проекту Open Scool Space; Маркета Седлакова, викладач кафедри «соціальна педагогіка» педагогічного факультету Університету Т.Ґ. Масарика; Деніса Денґлерова, доктор наук, психолог, викладач кафедри «Соціальна педагогіка» педагогічного факультету Університету Т.Ґ. Масарика; працівники ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти КНЗ КОР «КОІПОПК».
На семінарі розглядалися питання:
процес інклюзії у Чеській республіці. Співпраця «школа – батьки – педагогічно-психологічні консультації». Приклади позитивного досвіду закладів освіти;
учень із особливими освітніми потребами у класі: діагностика, методика, корекція.
У ході проведення семінару відбулася конструктивна дискусія з питань створення інклюзивного середовища у закладах освіти, підготовки вчителя до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами та організації роботи з батьками. В обговоренні цих питань активну участь взяла директор Фастівського інклюзивно-ресурсного центру Тетяна Хмельницька, яка, зокрема, звернула увагу на схожість проблем у створенні освітнього простору для організації роботи з дітьми з особливими потребами в Україні та Чехії.
За результатами роботи семінару директори інклюзивно-ресурсних центрів отримали сертифікати.