Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Світло й газ: як надалі сплачувати
Пт, 26/10/2018 - 13:30 | Адміністрація3
Багато запитань було, як і у представників бюджетних установ, так і зі сторони побутових споживачів. Що ж насамперед необхідно знати споживачам, які отримали «платіжки» по сплаті за електроенергію.
Для подальшого отримання електроенергії, споживачу не обов’язково безпосередньо звертатись із заявою до Фастівського РП, оплата зазначеної квитанції вважається укладенням публічного договору, також у разі неповернення підписаної заяви-приєднання та ненадання вмотивованої
відмови в укладанні договору протягом терміну, який вказано у заяві-приєднання, публічний договір вважається укладеним з наступного дня після завершення терміну пропозиції та за умови споживання будь-якого обсягу електроенергії, - це означає, що споживач вважається таким, що уклав публічний договір, якщо він і надалі продовжує споживати електричну енергію.
Багато запитань виникало у присутніх щодо отримання квитанцій за послуги газопостачання, наприклад, у графі «рекомендований платіж» зазначено суму із авансовим платежем, а також у разі сплати за послуги газопостачання у попередньому місяці, уже сплачена сума відображається, як борг у наступному платіжному документі, що викликає справедливе обурення та занепокоєння у споживача. Зрозуміло, що така ситуація виникає через невчасне отримання платіжного документа. За інформацією, наданою представником Васильківського відділення ПАТ КИЇВОБЛГАЗ, проводиться робота для того щоб споживачі вчасно отримували платіжні документи по сплаті за послуги газопостачання. У разі виникнення будь-яких запитань вони можуть звернутись до Васильківського відділення, що розташоване по вул. Матросова, 2а, прийом громадян проводиться з понеділка по суботу.
Відділ ЖКГ