Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Повідомлення про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля
Пт, 30/11/2018 - 13:06 | Адміністрація2
Комунальне підприємство Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
код ЄДРПОУ 03346383
інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.
1. Інформація про суб’єкта господарювання
Юридична адреса: 08500, Київська область, м. Фастів, вул. Калинова, 15-А, телефон (04565) 6- 45-53
(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи – підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону)
2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи .
Планована діяльність, її характеристика.
Комунальне підприємство Фастівської міської ради «Фастівводоканал» має намір подовжити термін дії Спеціального дозволу на користування надрами № 1941 від 29.07.1999 року з метою видобування питних підземних вод (корисні копалини загальнодержавного значення, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 12.12.1994 № 827) із родовище «Фастівське», водозабір «Волицький» (свердловини №№ 1912 (3), 1912 (4), 1912 (5), 1912 (6), 2662 (7), 2662 (8), 2662 (9), 2662 (10), що розташоване в с.Волиця, Київської області, Фастівського району з метою забезпечення господарсько-питних і виробничих потреб населення та підприємств міста Фастів.
Вода із експлуатаційних свердловин забирається глибинними насосами. Від свердловин по збірних водоводах вода подається у резервуари чистої води. З резервуарів вода забирається насосами станції ІІ підйому і по нитці магістрального водогону подається у міську мережу м. Фастів.
Технічна альтернатива 1.
Експлуатація Фастівського родовища здійснюється в межах затверджених запасів ДКЗ СРСР (протокол №6277 від 18 червня 1971 року) в кількості кат. А+В+С1 - 15,5 тис.м3 / добу, (А – 3,9, В – 5,8, С1 – 5,8) . Вміст заліза загального у воді, що видобувається, складає 2-5 мг/дм3. На насосній станції другого підйому вода проходить знезалізнення відповідно до вимог ДержСанПіН 2.2.4-171-10 «Гігієнічні умови до води питної, призначеної для споживання людиною» та подається в загальноміську мережу. Видобуток води відбувається насосами 2ЕЦВ-10-65-110.
Технічна альтернатива 2.
Можливо видобуток води насосами іншої марки, але в зв`язку з тим, що свердловини знаходяться в експлуатації , з метою недопустимості погіршення дебіту свердловин технічна альтернатива 1 є оптимальним варіантом для задоволення потреби у воді населення та підприємств міста Фастів.
3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1.
Планована діяльність здійснюється у селі Волиця, Фастівський район, Київської області, 4-5 км на південний захід від м. Фастів. Найближча залізнична станція – Фастів.
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2.
Не розглядалася. Територіальна альтернатива 1 є діючим варіантом для задоволення потреби у воді населення та підприємств м. Фастів.
4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності
Водозабірні свердловини негативного впливу на довкілля мати не будуть, тому що експлуатація свердловин не погіршить:
- стан навколишнього середовища;
- умови життя населення;
- стан здоров’я населення.
Покращення економічної ситуації населення міста, забезпечення робочими місцями працездатного населення, сплатою податків в місцеві бюджети.
5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності
(потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо)
Волицький водозабір експлуатується КП ФМР «Фастівводоканал» та складається з восьми свердловин:
№ п/п
|
№ свердловини
|
Глибина, м
|
Рік пробурення
|
Дебет м3/годину
|
1
|
3
|
30
|
1974
|
96
|
2
|
4
|
32
|
1974
|
96
|
3
|
5
|
30
|
1974
|
80
|
4
|
6
|
29
|
1974
|
90
|
5
|
7
|
35
|
1980
|
83
|
6
|
8
|
35
|
1980
|
78
|
7
|
9
|
35
|
1980
|
67
|
8
|
10
|
35
|
1980
|
50
|
Середньорічний видуботок води у 2017 році у КП ФМР «Фастівводоканал» становить: 1843,704 тис. м3/рік. Свердловини обладнані водолічильниками відповідно до дозволу на спеціальне водокористування 171/12 від 01.06.2017 виданого Київською обласною державною адміністрацією Департементом екології та природних ресурсів, що діє до 01.06.2020 року. Дозволяється забір води з підземних джерел не більше 4456,908 тис м3/рік.
6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:
щодо технічної альтернативи 1
дотримання вимог та виконання заходів в межах поясів зони санітарної охорони (ЗСО);
дотримання умов спеціального водокористування
щодо технічної альтернативи 2
не розглядається
щодо територіальної альтернативи 1
дотримання меж поясів ЗСО;
щодо територіальної альтернативи 2
не розглядається
7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:
щодо технічної альтернативи 1
Завдяки прийнятим у проекті і застосованим при бурінні свердловин- заходам, а саме:
а) Спосіб буріння – роторним способом із зворотною промивкою (свердловини 7,8,9,10) та ударно-механічним способом (свердловини 3,4,5,6). Буріння проводило ДП «Українська геологічна компанія».
б) Обслуговування фільтрових колон проводиться існуючою інфраструктурою. Фільтрові колони обсипані гравієм та проведена цементація обсадних колон, устя свердловин загерметизовані, що не допускає забруднення водоносного горизонту.
в) Установленя зона санітарної охорони (ЗСО) навколо свердловин (водозаборів), розрахована на збереження якості води та запобігання забрудненням.
г) Передбачений контроль за хімічним та бактеріологічним складом води забезпечує нормативний стан навколишнього середовища і виконання умов екологічної безпеки.
щодо технічної альтернативи 2
Еколого-інженерна підготовка і захист території, щодо технічної альтернативи 2 відсутні через відсутнисть технічної альтернативи 2.
щодо територіальної альтернативи 1
Водозабір «Волицький» знаходиться на території Фастівського лісництва у лісовому заказнику загальнодержавног значення «Урочище «Унава»».
щодо територіальної альтернативи 2
Не розглядається.
8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:
щодо технічної альтернативи 1
атмосферне повітря – не впливає;
водне середовище – під час видобування підземних вод, водовідбір виконується у відповідності з дозволом на спеціальне водокористування. Підприємство проводить хімічні та бактеріологічні аналізи.
водовідведення – комунально-побутові та виробничі стічні води надходять по міській каналізаційній мережі до діючих каналізаційних очисних споруд повної біологічної очистки.
скид – скидання зворотних вод після повної механічної та біологічної очистки на каналізаційних очисних спорудах здійснюється у відповідності до умов на спеціальне водокористування та встановлених гранично-допустимих скидів забруднюючих речовин у поверхневі водні об`єкти. Скид зворотних вод здійснюється через випуск № 1 в струмок Снітка (притока р. Унава) за межами населеного пункту на землях Малоснітинської сільської ради Фастівського району.
Потенційних джерел забруднення підземних та поверхневих вод від планової діяльності по видобуванню не передбачається.
Грунти - в межах нормативів.
Рослинний та тваринний світ – не впливає.
Вплив на клімат та мікроклімат – не впливає.
Вплив на техногенне середовище – не впливає.
Соціальне середовище (населення) – позитивний вплив, забезпечення питною водою, створення робочих місць.
щодо технічної альтернативи 2
не розглядається.
щодо територіальної альтернативи 1
Соціальне середовище (населення) – позитивний вплив, забезпечення питною водою, створення робочих місць
щодо територіальної альтернативи 2
не розглядається.
9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та
об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу
на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про
оцінку впливу на довкілля”)
Планована діяльність належить до другої категорії видів планованої діяльності та об`єктів, які можуть впливати на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля згідно з п.13 частиною 3 статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля №2059 VIII від 23 травня 2017 року».
10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в
тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та
перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного
впливу (зачеплених держав)
Підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля немає.
11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає
включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля
Звіт з оцінки на довкілля буде включати відомості , визначені п. 2 статті 6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля».
12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості
Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”.
Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає:
підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;
проведення громадського обговорення планованої діяльності;
аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової
інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під
час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої
інформації;
надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що
враховує результати аналізу, передбаченого попереднім абзацом;
врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої
діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.
У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на
довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження
планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.
Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля
та отримання рішення про провадження планованої діяльності.
Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі
у цій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що
підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим
органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.
На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше
25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до
звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських
слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.
13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що
підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля
Протягом 20 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті
уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у
пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть унікальний реєстраційний номер справи про
оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля
(зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та
розгляду Ваших зауважень та пропозицій.
У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в
Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох
робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом
засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час
підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково
або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського
обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з
оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на
довкілля.
14. Рішення про провадження планованої діяльності
Відповідно до законодавства, рішенням про провадження даної планованої діяльності буде
подовження терміну дії Спеціального дозволу на користування надрами № 1941 від 29 липня 1999 року.
(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”), що видається Державною службою геології та надр України.
(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)
15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу
досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки
впливу на довкілля, необхідно надсилати до
Департамент Екології та Природних Ресурсів Київської ОДА,
01004, м. Київ, вул. Басейна, 1/2-а, Е-mail: eko.koda@ukr.net,
(044) 279-01-58, директор департаменту - Киреєва Вікторія Станіславівна.
(найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа)