Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про схвалення індикативних прогнозних показників міського бюджету на 2020-2021 роки
Вт, 04/12/2018 - 09:46 | Адміністрація2
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Київської області
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
рішення
Від 26.11.2018 № 614
Про схвалення індикативних
прогнозних показників міського
бюджету на 2020-2021 роки
прогнозних показників міського
бюджету на 2020-2021 роки
Керуючись пунктом 1 статті 28 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” та статтями 21, 76 Бюджетного кодексу України, виконавчий комітет Фастівської міської ради
В и р і ш и в :
1. Схвалити індикативні прогнозні показники міського бюджету на 2020-2021 роки (Додаток).
2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради за напрямками роботи.
Міський голова М.В.Нетяжук
Додаток
до рішення виконкому
від 26.11. 2018 року
№ 614
ПРОГНОЗ
міського бюджету на 2020 і 2021 роки
міського бюджету на 2020 і 2021 роки
1. Загальна частина
Прогноз міського бюджету міста Фастів на 2020 та 2021 роки (далі – Прогноз) розроблено на основі положень Бюджетного та Податкового кодексів України, Основних напрямів бюджетної політики, що охопили середньостроковий період – 2019–2021 роки, схвалених розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18.04.2018 року № 315-р, основних макропоказників економічного і соціального розвитку України на 2019–2021 роки, схвалених постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2018 № 546, міських (регіональних) цільових програм та інших законодавчих актів з питань бюджету та міжбюджетних відносин, прогнозних і програмних документів економічного та соціального розвитку міста, з урахуванням комплексного аналізу економічної ситуації, стану фінансового потенціалу, оцінки досягнутого рівня розвитку економіки і соціальної сфери м. Фастів.
Мета Прогнозу – створення дієвого та ефективного механізму управління бюджетними коштами, що визначає реальні шляхи досягнення середньострокових цілей соціально-економічного розвитку міста на базі наявних фінансових ресурсів та послідовної і прозорої бюджетної політики. Показники Прогнозу є орієнтирами бюджетної політики міста у середньостроковому періоді для збалансування напрямів політики розвитку з можливостями бюджету.
На середньострокову перспективу основними завданнями досягнення зазначеної мети є забезпечення реалізації заходів з ефективного використання економічного потенціалу регіону, підтримки структурних реформ в реальному секторі економіки і соціальній сфері та залучення інвестицій в економіку, зміцнення фінансово-економічної самостійності міського бюджету, підвищення ефективності управління бюджетними коштами шляхом запровадження програмно-цільового методу складання та виконання міського бюджету, подальша оптимізація бюджетних видатків.
Під час реалізації Прогнозу очікується, що бюджетні нововведення забезпечать бюджетну самостійність та фінансову незалежність міського бюджету, сприятимуть створенню реального підґрунтя для виконання органами місцевого самоврядування своїх повноважень в частині надання якісних суспільних послуг та ефективному функціонуванню бюджетної системи.
Прогноз міського бюджету на 2020-2021 роки визначає основні напрями дій в середньостроковій перспективі, які сприятимуть досягненню довгострокових стратегічних цілей та є основою для складання головними розпорядниками коштів міського бюджету планів своєї діяльності та регіональних програм.
Основними завданнями Прогнозу є підвищення результативності та ефективності управління бюджетними коштами.
Прогноз міського бюджету на 2020-2021 роки включає індикативні прогнозні показники міського бюджету за основними видами доходів, фінансування, видатків і кредитування, за бюджетними програмами, які забезпечують протягом декількох років виконання інвестиційних проектів, взаємовідносин міського та обласного бюджету.
2. Індикативні прогнозні показники бюджету
Індикативні прогнозні показники міського бюджету на 2020 та 2021 роки є основою для складання головними розпорядниками бюджетних коштів планів своєї діяльності та формування показників проекту міського бюджету на середньострокову перспективу. Індикативними показниками соціально-економічного розвитку, які використовуються при складанні Прогнозу, є основні прогнозні макропоказники економічного і соціального розвитку України.
Основні прогнозні макропоказники економічного та соціального розвитку України на 2020-2021 роки, що покладені в основу розрахунку Прогнозу, характеризуються наступним чином:
1. Індекс споживчих цін:
у середньому до попереднього року
2020 рік-106,7%;
2021рік-105,5%;
(грудень до грудня попереднього року):
2020 рік-105,6%;
2021рік-105%;
2. Рівень мінімальної заробітної плати:
з 1 січня 2020 року у розмірі 4 407 гривень (+5,6 % до попереднього року);
з 1 січня 2021 року у розмірі 4 627 гривень (+5 % до попереднього року);
3. Посадовий оклад працівника І тарифного розряду Єдиної тарифної сітки:
з 1 січня 2020 року у розмірі 2 102 гривні (+ 9,4 % до попереднього року);
з 1 січня 2021 року у розмірі 2 262 гривні (+7,6 % до попереднього року);
4. Прожитковий мінімум:
у 2020 році на одну особу в розрахунку на місяць у розмірі з 1 січня 2020 року – 2 027 гривень, з 1 липня – 2 106 гривень, з 1 грудня – 2 181 гривню, а для основних соціальних і демографічних груп населення:
дітей віком до 6 років: з 1 січня 2020 року – 1 779 гривень, з 1 липня – 1 848 гривень, з 1 грудня – 1 914 гривень;
дітей віком від 6 до 18 років: з 1 січня 2020 року – 2 218 гривень, з 1 липня – 2 305 гривень, з 1 грудня – 2 387 гривень;
працездатних осіб: з 1 січня 2020 року – 2 102 гривні, з 1 липня – 2 184 гривні, з 1 грудня – 2 262 гривні;
осіб, які втратили працездатність: з 1 січня 2020 року – 1 638 гривень, з 1 липня – 1 702 гривні, з 1 грудня – 1 762 гривні;
у 2021 році на одну особу в розрахунку на місяць у розмірі з 1 січня 2021 року – 2 181 гривню, з 1 липня – 2 257 гривень, з 1 грудня – 2 334 гривні, а для основних соціальних і демографічних груп населення:
дітей віком до 6 років: з 1 січня 2021 року – 1 914 гривень, з 1 липня – 1 981 гривню, з 1 грудня – 2 048 гривень;
дітей віком від 6 до 18 років: з 1 січня 2021 року – 2 387 гривень, з 1 липня – 2 471 гривню, з 1 грудня – 2 554 гривні;
працездатних осіб: з 1 січня 2021 року – 2 262 гривні, з 1 липня – 2 341 гривню, з 1 грудня – 2 420 гривень;
осіб, які втратили працездатність: з 1 січня 2021 року – 1 762 гривні, з 1 липня – 1 824 гривні, з 1 грудня – 1 885 гривень;
Під час розрахунку індикативних прогнозних показників на 2020 і 2021 роки враховані припущення щодо факторів, які впливають на формування ресурсної та витратної частин бюджету.
Припущення в частині формування доходів бюджету передбачають: підвищення розміру мінімальної заробітної плати та посадового окладу (тарифної ставки) працівника I тарифного розряду Єдиної тарифної сітки; зміни в ціновій політиці щодо енергоносіїв; інші зміни до законодавства, що впливають на показники місцевих бюджетів та міжбюджетних трансфертів.
Припущення в частині видатків міського бюджету передбачають: забезпечення економічно обґрунтованого підвищення мінімальної заробітної плати та посадового окладу (тарифної ставки) працівника першого тарифного розряду Єдиної тарифної сітки; збільшення видатків бюджетних установ на оплату комунальних послуг та енергоносіїв з урахуванням прогнозного індексу цін виробників; здійснення заходів з підвищення рівня енергоефективності та енергозбереження; прогнозні показники видатків міського бюджету за бюджетними програмами, які забезпечують протягом декількох років виконання інвестиційних проектів.
Розрахунковий прогнозний обсяг видатків міського бюджету на галузі соціально-культурної сфери проведено із урахуванням проектної мережі бюджетних установ станом на 01 жовтня 2018 року в обсязі 54 одиниць, а саме: органів місцевого самоврядування – 5 одиниць, освіти – 36 одиниць; охорони здоров’я –1 одиниць; соціального захисту населення –3 одиниці; культури – 4 одиниць; фізичної культури – 5 одиниці.
Обсяг капітальних видатків галузей соціально-культурної сфери визначено з урахуванням нагальної потреби у проведенні заходів з енергозбереження установ міського бюджету (термомодернізації будівель, заміни та ремонту систем опалення, вентиляції та водопостачання тощо), капітальних ремонтів з метою оптимізації мережі бюджетних установ тощо (об’єднання, переведення та розширення існуючих установ з метою більш якісного надання послуг населенню).
Прогноз доходів бюджету міста Фастів на 2020 та 2021 роки розроблено з урахуванням положень Податкового та Бюджетного кодексів України, інших законодавчих актів, спрямованих на подальшу реалізацію податкової реформи та реформи міжбюджетних відносин, з метою децентралізації місцевих фінансів та зміцнення фінансової основи місцевого самоврядування. Крім того, прогноз доходів міського бюджету враховує поступові позитивні зрушення у розвитку основних бюджетоутворюючих галузей міста, у першу чергу промисловості, прогнозні індекси споживчих цін; підвищення розміру мінімальної заробітної плати та доходів населення, а також тенденції надходжень окремих податків за останні роки тощо.
В результаті прогноз власних доходів загального фонду бюджету (без урахування міжбюджетних трансфертів) на 2020 рік визначено в сумі 287036200 грн., на 2021 рік – 312869458 грн., що відповідно на 10 % та 19,9% більше порівняно з відповідними плановими показниками на 2019 рік.
В структурі доходів бюджету міста Фастів основним бюджетоутворюючим джерелом надходжень традиційно залишається податок на доходи фізичних осіб, питома вага якого в прогнозній сумі власних доходів загального фонду на 2020-2021 роки складатиме 57,1% .
Розрахунок прогнозу надходжень податку на доходи фізичних осіб з урахуванням прогнозного обсягу фонду оплати праці, рівня середньої заробітної плати по місту (щорічний ріст 10%-10,3%) та з урахуванням задекларованого державою щорічного підвищення мінімальної заробітної плати (2020 рік – 4407 грн., 2021 рік – 4627 грн.), а також діючої бази та ставок оподаткування.
Відповідно до Податкового кодексу України до місцевих податків і зборів належать єдиний податок, податок на майно (податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки; плата за землю; транспортний податок), збір за місця для паркування транспортних засобів та туристичний збір.
Питома вага податку на майно в прогнозній сумі власних доходів загального фонду на 2020-2021 роки складатиме 29,0% та 31,6% та єдиного податку відповідно 10,4% та 11,3%.
При прогнозуванні інших платежів дохідної частини міського бюджету на два наступні періоди, взято до уваги статистичні показники, прогноз Фастівської ДПІ Васильківського управління ГУ ДФС у Київської області, управлінь та відділів міської ради, на які покладено контроль за справлянням відповідних платежів до бюджету.
Головним пріоритетом бюджетної політики в частині доходів є забезпечення надходжень до міського бюджету з урахуванням позитивної динаміки у порівнянні з попередніми роками та недопущення негативних тенденцій у наповненні бюджету.
Основними заходами, які необхідно здійснити для досягнення поставлених цілей, мають бути:
- активізація роботи виконавчих органів, фіскальних та інших контролюючих органів із залучення коштів до міського бюджету;
- пошук додаткових шляхів наповнення міського бюджету, зокрема шляхом ліквідації заборгованості з виплати заробітної плати у господарському комплексі, руйнування існуючих схем мінімізації сплати податків, забезпечення беззбиткової діяльності підприємств та створення рівних умов для усіх суб’єктів господарювання;
- забезпечення ефективного і раціонального підходу до використання земельних ресурсів та комунального майна як засобу збільшення надходжень до бюджету міста;
- організація своєчасного затвердження та перегляду ставок місцевих податків і зборів згідно з чинним законодавством.
Основними результатами, яких планується досягти, є забезпечення зростання дохідної частини міського бюджету за рахунок активізації підприємницького потенціалу, зниження частки тіньової економіки.
Таблиця
Індикативні прогнозні показники міського бюджету на 2020 і 2021 роки
(грн.)
Назва показника
|
Прогноз на 2020 рік
|
Прогноз на 2021 рік
|
ДОХОДИ - РАЗОМ
|
655 588 638,00
|
714 591 615,00
|
в тому числі:
|
|
|
ДОХОДИ ЗАГАЛЬНОГО ФОНДУ
|
632 292 961,00
|
689 199 327,00
|
ВЛАСНІ ДОХОДИ ЗАГАЛЬНОГО ФОНДУ
|
287 036 200,00
|
312 869 458,00
|
в тому числі за основними видами податків:
|
|
|
податок на доходи фізичних осіб
|
163 787 360,00
|
178 617 236,00
|
податок на майно
|
83 316 675,00
|
90 815 176,00
|
податок на прибуток підприємств та фінансових установ, що належать до комунальної власності
|
81 664,00
|
89 014,00
|
акцизний податок з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів
|
7 400 800,00
|
8 066 872,00
|
єдиний податок
|
29 790 516,00
|
32 471 663,00
|
плата за надання адміністративних послуг
|
2 264 900,00
|
2 468 741,00
|
ТРАНСФЕРТИ
|
345 256 761,00
|
376 329 869,00
|
з них:
|
|
|
Дотації з державного бюджету
|
5 121 864,00
|
5 582 832,00
|
Субвенції з державного бюджету
|
125 695 697,00
|
137 008 310,00
|
Субвенції з місцевих бюджетів
|
214 439 200,00
|
233 738 727,00
|
ДОХОДИ СПЕЦІАЛЬНОГО ФОНДУ
|
23 295 677,00
|
25 392 288,00
|
в тому числі за основними видами надходжень:
|
|
|
бюджет розвитку
|
5 646 300,00
|
6 154 467,00
|
фонд охорони навколишнього природного середовища
|
51 040,00
|
55 635,00
|
цільові фонди, утворені Верховною Радою Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування та місцевими органами виконавчої влади
|
216 920,00
|
236 443,00
|
ВИДАТКИ – РАЗОМ
|
652 812 052,00
|
712 509 175,00
|
у тому числі:
|
|
|
ВИДАТКИ ЗАГАЛЬНОГО ФОНДУ
|
612 447 300,00
|
667 567 500,00
|
Державне управління
|
43 240 300,00
|
47 131 880,00
|
Освіта
|
218 430 900,00
|
238 089 700,00
|
Охорона здоров’я
|
20 390 000,00
|
22 225 100,00
|
Соціальний захист
|
221 307 000,00
|
241 224 600,00
|
Культура і мистецтво
|
10 859 100,00
|
11 836 500,00
|
Фізична культура і спорт
|
12 109 600,00
|
13 199 400,00
|
Житлово-комунальне господарство:
|
27 862 600,00
|
30 370 200,00
|
організація благоустрою населених пунктів
|
25 120 900,00
|
27 381 700,00
|
Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури
|
9 000 000,00
|
9 815 000,00
|
обслуговування місцевого боргу
|
116 444,00
|
31 584,00
|
Резервний фонд
|
1 300 000,00
|
1 400 000,00
|
МІЖБЮДЖЕТНІ ТРАНСФЕРТИ
|
47 254 000,00
|
51 506 800,00
|
субвенції з місцевого бюджету іншим місцевим бюджетам на здійснення переданих видатків у сфері охорони здоров»я за рахунок коштів медичної субвенції
|
43 156 600,00
|
47 040 700,00
|
ВИДАТКИ СПЕЦІАЛЬНОГО ФОНДУ
|
40 364 752,00
|
44 941 675,00
|
В тому числі
|
|
|
Виконання заходів за рахунок цільових фондів, утворених Верховною Радою Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування і місцевими органами виконавчої влади і фондів, утворених Верховною Радою Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування
|
216 920,00
|
236 443,00
|
Природоохоронні заходи за рахунок цільових фондів
|
51 040,00
|
55 635,00
|
бюджет розвитку
|
22 715 400,00
|
25 703 897,00
|
ФІНАНСУВАННЯ
|
|
|
у тому числі:
|
|
|
погашення кредиту
|
2 776 586,00
|
2 082 440,00
|
Дефіцит (-)/профіцит(+) загальний фонд
|
19 845 661,00
|
21 631 827,00
|
Дефіцит (-)/профіцит(+) спеціальний фонд
|
- 19 845 661,00
|
- 21 631 827,00
|
3. Пріоритетні завдання, перелік заходів, які необхідно здійснити, та результати, яких планується досягти в рамках реалізації бюджетної політики
3.1. Наповнення місцевих бюджетів
Пріоритетні напрями розвитку бюджетоутворюючих галузей регіону та основні завдання щодо активізації підприємницької діяльності:
- підвищення рівня конкурентоспроможності виробництв, технологічне оновлення, впровадження енерго- та ресурсозберігаючих технологій;
- розвиток галузей промислового комплексу, які зорієнтовані на кінцеве споживання;
- подальше усунення перешкод для розвитку підприємництва;
- поліпшення бізнес-клімату, створення сприятливих умов для стабільної та ефективної роботи суб’єктів підприємництва.
Заходи та інструменти підвищення рівня транспарентності процесу оподаткування та рівня фіскальної й організаційної діяльності відповідних служб:
- забезпечення дотримання принципів державної регуляторної політики, зокрема прозорості та врахування громадської думки, під час підготовки, прийняття і перегляду законодавства з оподаткування;
- забезпечення проведення масово-роз’яснювальної роботи серед населення через засоби масової інформації щодо соціального значення легалізації праці та заробітної плати, обов’язкового декларування доходів та сплати податків.
Фактори впливу на збільшення/зменшення надходжень платежів до бюджету:
- ріст середньомісячної заробітної плати одного штатного працівника;
- ріст фонду оплати праці працівників (штатних та нештатних), зайнятих економічною діяльністю;
- ріст мінімальної заробітної плати.
3.2. Використання бюджетних коштів в основних сферах діяльності
Ключовим завданням бюджетної політики залишатиметься забезпечення макроекономічної стабільності, стійкості та збалансованості бюджетної системи.
Фінансування бюджетних видатків на період до 2021 року здійснюватиметься в рамках жорсткої економії бюджетних коштів. В цих умовах визначальним стане підвищення ефективності та результативності видатків, що відбуватиметься на основі їх приорітезації та оцінки ступеня досягнення очікуваних результатів.
У середньостроковому періоді бюджетна система України функціонуватиме на засадах нових Податкового і Бюджетного кодексів України в умовах реформи міжбюджетних відносин, побудованих на принципах децентралізації фінансів та зміцнення фінансової основи місцевого самоврядування, підвищення відповідальності учасників бюджетного процесу.
За видами діяльності головними завданнями бюджетної політики будуть такі:
державне управління:
пріоритетним завданням є належне фінансове забезпечення функціонування органів місцевого самоврядування для здійснення ними повноважень, визначених Конституцією України, Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні” та іншими законами. У 2020 та 2021 роках передбачається здійснити заходи щодо:
організаційного, інформаційно-аналітичного та матеріально-технічного забезпечення діяльності виконавчого комітету;
забезпечення повноцінного виконання повноважень міської ради та виконавчого комітету згідно з чинним законодавством;
освіта:
в умовах розробки на державному рівні подальших кроків реформування галузі “Освіта” та запровадження на місцевому рівні системи її модернізації пріоритетними завданнями розвитку галузі на 2020 – 2021 роки є:
забезпечення стабільного функціонування галузі;
посилення відповідальності навчальних закладів за якість надання освітніх послуг;
забезпечення права і комфортних умов на освіту дітей з обмеженими можливостями здоров’я в загальноосвітніх навчальних закладах, одержання освіти та участі в трудовій діяльності громадян, що відносяться до категорії «осіб з обмеженими можливостями здоров’я»;
розвиток і підтримка системи роботи з обдарованою і талановитою молоддю, різнобічний розвиток індивідуальності дитини, її задатків і здібностей;
створення належних умов для здобуття високоякісної освіти дітьми-сиротами, дітьми, позбавленими батьківського піклування, та дітьми, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, соціальної адаптації;
надання навчальним закладам більшої економічної самостійності з метою раціонального поєднання та ефективного використання бюджетних ресурсів;
удосконалення системи позашкільної освіти та створення умов для діяльності позашкільних навчальних закладів як координаційних центрів виховної та організаційно-методичної роботи в місті.
Основними результатами, яких планується досягти, є:
- збільшення рівня охоплення дітей дошкільною освітою;
- розширення можливості соціальної інтеграції різних категорій дітей з відхиленнями в розвитку, поведінці, обмеженими можливостями здоров’я та особливими освітніми потребами;
- 100-відсоткове охоплення дітей повною загальною середньою освітою;
- підвищення рівня забезпечення загальноосвітніх навчальних закладів сучасними комп'ютерними комплексами; підключення загальноосвітніх навчальних закладів до мережі Інтернет.
охорона здоров’я:
пріоритетами розвитку галузі є забезпечення населення високоякісними і доступними медичними послугами, профілактика та раннє виявлення захворювань, створення сприятливих умов життєдіяльності людини, для чого передбачається здійснити наступні заходи:
- створення умов для переходу в перспективі до загальнообов’язкового державного соціального медичного страхування;
- удосконалення механізмів управління та фінансування охорони здоров’я, системи кадрового забезпечення галузі, системи управління якістю медичної допомоги та системи моніторингу індикаторів якості;
- здійснення поступового переходу до розподілу коштів у галузі охорони здоров’я за принципом оплати надання послуг, а не за принципом утримання медичних закладів;
- забезпечення виконання державних і міських програм, спрямованих на поліпшення показників здоров’я населення, стабілізацію ситуації із серцево-судинними захворюваннями, захворюваннями на туберкульоз, ВІЛ/СНІД, тощо;
- удосконалення процесу управління на основі подальшого розвитку інформаційного середовища системи охорони здоров’я.
Основні результати, яких планується досягти:
- підвищення рівня медичного обслуговування населення;
- запровадження нових підходів до організації роботи закладів охорони здоров’я та їх фінансового забезпечення;
- подальший розвиток системи медичного обслуговування населення та реформування системи охорони здоров’я;
- зниження рівнів загальної захворюваності населення;
соціальний захист та соціальне забезпечення:
пріоритетними напрямками у галузі є впровадження нових механізмів посилення адресності надання послуг, підтримки ветеранів війни, соціального захисту осіб з обмеженими фізичними можливостями та інших пільгових категорій громадян, подальше реформування сфери надання соціальних послуг та соціального захисту.
передбачається виконання таких завдань:
- створення системи всебічної підтримки громадянської активності молоді, формування необхідних для цього правових, гуманітарних та економічних передумов, надання соціальних гарантій;
- забезпечення своєчасності отримання громадянами державних соціальних гарантій, надання адресної соціальної допомоги населенню міста у вигляді субсидій та компенсацій, а також державних гарантій ветеранам війни, учасникам АТО та особам, постраждалим внаслідок ліквідації аварії на ЧАЕС;
- створення належних умов для проведення щорічного оздоровлення пільгових категорій громадян;
- основні результати, яких планується досягти:
- підвищення рівня соціального захисту найбільш соціально незахищених верств населення та ефективності використання бюджетних коштів соціального спрямування;
- створення сприятливих умов для формування свідомого ставлення молоді до збереження здоров’я, боротьби зі шкідливими звичками;
- забезпечення права дитини на сімейне виховання, розвиток сімейних форм виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;
культура та мистецтво:
головними пріоритетами галузі будуть:
- забезпечення на території міста реалізації державної політики у сфері культури і мистецтва, бібліотечної та музейної політики;
- реалізація прав громадян на свободу літературної та художньої творчості, вільного розвитку культурно-мистецьких процесів, доступності всіх видів культурних послуг для кожного;
- розроблення та здійснення заходів щодо забезпечення умов для відродження і розвитку української культури, культурної самобутності корінних народів і національних меншин;
- збереження, відтворення та примноження духовних та культурних здобутків українського народу.
передбачається виконання таких завдань:
- зміцнення матеріально-технічної бази закладів культури;
- проведення міських конкурсів, фестивалів, виставок для учнів та викладачів шкіл естетичного виховання;
- зміцнення кадрового потенціалу працівників галузі “Культура і мистецтво” міста шляхом підвищення їх фахового рівня та проведення інноваційних семінарів, курсів підвищення кваліфікації тощо;
- збільшення чисельності читачів, відвідувачів музеїв, обсягу примірників бібліотечного фонду та книговидач;
- забезпечення проведення культурно-освітніх та мистецьких заходів на належному рівні, збільшення їх кількості;
фізична культура і спорт, молодіжні програми:
пріоритетами розвитку галузі будуть всебічне фізичне виховання та становлення здорової нації, забезпечення підтримки сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах або знаходяться у зоні ризику щодо потрапляння в такі ситуації;
передбачається виконання таких завдань:
- підвищення рівня залучення населення до занять фізичною культурою та масовим спортом, удосконалення механізму утворення та утримання мережі сучасних спортивних споруд;
- створення стимулів для здорового способу життя й здорових умов праці шляхом розвитку інфраструктури для занять спортом та активного відпочинку;
- розширення можливостей та активізація участі молоді в життєдіяльності територіальної громади міста;
- активне просування, всебічна підтримка та захист традиційних сімейних цінностей;
- формування гендерної культури та усунення гендерних стереотипів у суспільстві;
- удосконалення механізму запобігання та протидії насильству в сім’ї, формування громадського неприйняття будь-яких форм насильства;
житлово-комунальне господарство:
пріоритетними завданнями реформування житлово-комунального господарства у прогнозному періоді буде надання населенню якісних житлово-комунальних послуг, розвиток ринку послуг з ремонту та обслуговування житлового фонду;
у 2020 – 2021 роках передбачається здійснити заходи з підвищення експлуатаційних властивостей житлового фонду й утримання його у належному стані, а саме: проведення капітальних ремонтів ліфтів та покрівель у житлових будинках, підвищення рівня благоустрою, будівництво, реконструкція, заміна аварійних водопровідних мереж, забезпечення належної та безперебійної роботи об’єктів комунального господарства;
будівництво:
у прогнозний період буде продовжено реалізацію інвестиційних проектів будівництва (реконструкції) об’єктів соціально-культурної сфери, житлово-комунального господарства, які були розпочаті в минулі роки;
дорожньо-транспортний комплекс:
пріоритетами розвитку дорожньо-транспортної інфраструктури у прогнозному періоді є поліпшення наявних та побудова нових об’єктів для потреб економічного розвитку й підвищення якості життя громадян.
передбачається здійснити такі заходи:
- будівництво, реконструкція, ремонт й утримання автомобільних доріг місцевого значення, що знаходяться в комунальній власності міста;
- розробка довгострокових програм, перспективних планів утримання та розвитку дорожнього господарства;
- прискорення розвитку транспортної інфраструктури міста, що є каталізатором економічного зростання;
- створення конкурентного середовища у сфері дорожнього господарства.
Охорона навколишнього природного середовища:
пріоритетними завданнями діяльності у сфері охорони навколишнього природного середовища є забезпечення охорони довкілля та раціонального використання природних ресурсів;
передбачається здійснити заходи щодо забезпечення охорони та раціонального використання наявних в місті природних ресурсів, мінімізації шкідливого впливу на довкілля небезпечних відходів;
Конкретні показники обсягу видатків на 2020-2021 роки будуть уточнюватись залежно від реальних можливостей бюджету на відповідні роки.
4. Фінансування бюджету
На стадії планування та в ході внесення змін до міського бюджету згідно з положеннями Бюджетного кодексу України в міському бюджеті можуть виникати:
дефіцит за загальним фондом у разі використання вільного залишку бюджетних коштів;
профіцит за загальним фондом у разі спрямування до бюджету розвитку коштів із загального фонду бюджету;
дефіцит за спеціальним фондом у разі залучення до бюджету розвитку коштів із запозичень, коштів із загального фонду бюджету, а також у разі використання залишків коштів спеціального фонду міського бюджету, крім власних надходжень бюджетних установ.
У випадку виникнення тимчасових касових розривів буде використовуватись можливість отримання позик на їхнє покриття для фінансування захищених видатків загального фонду.
5. Виконання інвестиційних проектів
Реалізація інвестиційних проектів здійснюватиметься у пріоритетних сферах, зокрема у сфері житлово-комунального господарства, соціально-культурній сфері, сфері охорони навколишнього природного середовища, транспортній сфері, сфері надання органами влади послуг населенню.
Прогнозні показники міського бюджету за бюджетними програмами, які забезпечуватимуть виконання інвестиційних програм (проектів)
6.Міжбюджетні відносини
Прогнозні показники міжбюджетних трансфертів на 2020 – 2021 роки
грн.
Назва показника
|
2020 рік
|
2021 рік
|
Субвенція районному бюджету
|
43 156 600,00
|
47 040 700,00
|
Передбачається надання трансфертів з міського бюджету районному бюджету на здійснення переданих видатків у сфері охорони здоров’я за рахунок коштів медичної субвенції.
Пріоритетом бюджетної політики у середньостроковому періоді є реформування міжбюджетних відносин з метою забезпечення регіонального економічного зростання, підвищення рівня фінансової незалежності та підвищення ефективності використання бюджетних коштів.
Керуючий справами виконкому Л.О. Тхоржевська
Теги: Рішення виконкому