Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про встановлення приміщенню відділу ведення Державного реєстру виборців статусу приміщення з обмеженим доступом
Чт, 06/12/2018 - 09:29 | Адміністрація3
Фастівська міська рада
Київської області
Виконавчий комітет
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
Від 03.12.2018 № 394-од
м. Фастів
Про встановлення приміщенню
відділу ведення Державного реєстру виборців
статусу приміщення з обмеженим доступом
Відповідно до ст. 11 Закону України “Про Державний реєстр виборців”, ст. 4 Закону України “Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах”, керуючись п. 20 ч.4 ст. 42 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” та на виконання вимог постанови Центральної виборчої комісії від 20.12.2007 року №572 “Про вимоги до приміщень відділів ведення Державного реєстру виборців та регіональних відділів адміністрування Державного реєстру виборців та про норми забезпечення засобами зв’язку, обладнанням, інвентарем, оргтехнікою” (із змінами, внесеними постановою Центральної виборчої комісії від 04.06.2010 року №302):
1. Встановити приміщенню відділу ведення Державного реєстру виборців (каб.317) статус приміщення з обмеженим доступом.
2. Затвердити перелік посадових осіб виконавчого комітету Фастівської міської ради, які мають право доступу до приміщення відділу ведення Державного реєстру виборців (згідно додатку).
3. У разі необхідності, перебування сторонніх осіб в приміщенні відділу дозволяється у супроводі працівника відділу.
4. Технічні та ремонтні роботи, прибирання приміщень відділу проводити виключно у присутності працівника відділу.
5. Розпорядження від 18.03.2016 року №70 од вважати таким, що втратило чинність.
6. Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.
Міський голова М.В. Нетяжук
Додаток
до розпорядження міського голови
від 03.12.2018 № 394-од
ПЕРЕЛІК
посадових осіб виконавчого комітету Фастівської міської ради,
які мають право доступу до приміщень відділу ведення
Державного реєстру виборців
1. Нетяжук М.В. - міський голова
(доступ у разі надзвичайних ситуацій);
2. Приліпко І.А. - начальник відділу ведення Державного реєстру виборців,
оператор бази даних Реєстру;
3. Мазуренко Є.В. - головний спеціаліст відділу ведення Державного реєстру виборців,
оператор бази даних Реєстру;
4. Сташкевич А.А. - головний спеціаліст відділу ведення Державного реєстру виборців,
оператор бази даних Реєстру.
Керуючий справами виконкому Л.О.Тхоржевська