Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Петиції: а ви скористалися цим інструментом комунікації з владою?
Чт, 06/12/2018 - 12:41 | Адміністрація2
З липня 2015 р., коли Верховна Рада внесла зміни до Закону України «Про звернення громадян», громадяни отримали можливість комунікації з Президентом України, Верховною Радою України, Кабінетом Міністрів України, органами місцевого самоврядування за допомогою електронних петицій.
Досягнення
Успіхи України у запровадженні петиції як інструменту електронної демократії вже визнані і на міжнародному рівні. За оцінкою ООН, українці піднялися на 45 позицій за розвитком електронної участі громадян за останні два роки та увійшли у топ-35 країн світу за цим показником.
Які питання найчастіше фігурують в петиціях:
· питання правопорядку, соцзахисту та медичної сфери;
· питання інфраструктури та комунальної сфери;
· питання стосовно реформ та контролю за діями місцевої чи загальнодержавної влади.
Щоб петиція була успішною, треба:
- Обрати для петиції проблему, котра важлива не лише для вас, але й для місцевої спільноти чи значного прошарку людей в усій країні.
- Запропонувати спосіб подолання проблеми, на яку ви вказуєте — і бажано, аби це подолання відбувалося у законний спосіб.
- Забезпечити висвітлення петиції у медіа та соцмережах, під час особистого спілкування із громадянами та лідерами суспільної думки, аби донести важливість і нагальність питання до якомога більшої кількості людей, котрі можуть підтримати таку петицію.
- Налагодити діалог з представниками влади ще на етапі збирання підписів. Компромісне рішення за результатами внесення петиції часто може піти на користь і чиновникам, і прихильникам петиції.
- Якщо петиція здобула підтримку та була розглянута, не забудьте поділитися історією кампанії та основними кроками, які допомогли вам домогтися успіху у вирішенні питання.
Чому про петиції говорять усі, але дієвість їх у більшості випадків залишається невисокою?
Електронні петиції і справді часто фігурують у ЗМІ та під час різноманітних конференцій про електронну демократію. Але проблеми є:
- низький рівень довіри до незвичних інструментів комунікації з владою;
- низька обізнаність із тим, як загалом працюють петиції та сервіси, котрі дають змогу їх створювати;
- невисокий рівень проникнення електронних цифрових підписів та Bank ID серед населення в цілому по державі;
- хибні формулювання, надто загальний спектр тем чи неправильно обрані адресати звернень;
- спроби накручувати результати чи використовувати фейкові акаунти для пришвидшення збору потрібної кількості голосів (від 350 на місцевому рівні до 10 тис — на загальнодержавному).
Про несерйозність ставлення до сервісу петицій у більшості випадків свідчить перелік тих запитів, що надіслані до міської ради. Переглянути петиції, а також сформулювати своє «запитання» до влади можна тут: https://e-dem.in.ua/fastiv