Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про погодження «Міської цільової програми захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру на 2018 - 2022 роки»
ПРОЄКТ
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА
КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
Від №
м. Фастів
Про погодження «Міської цільової
програми захисту населення і територій
від надзвичайних ситуацій техногенного
та природного характеру на 2018 - 2022 роки»
З метою послідовного зниження ризику виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, підвищення рівня безпеки населення і захищеності територій від наслідків таких ситуацій, належного функціонування місцевої системи централізованого оповіщення, забезпечення безпеки населення на водних об’єктах, створення місцевого матеріального резерву для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків, забезпечення оперативного реагування на надзвичайні ситуації, підвищення рівня протипожежного захисту та створення сприятливих умов для реалізації державної політики у сфері пожежної безпеки, заслухавши інформацію завідувача сектором з питань надзвичайних ситуацій, цивільного захисту населення виконавчого комітету Фастівської міської ради про «Міську цільову програму захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру на 2018 - 2022 роки», керуючись пп.1 п.а. ст.27, п.1 ч.2 ст.52 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради вирішив:
1. Погодити проект Міської цільової програми захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру на 2018 - 2022 роки (далі проект Програми), що додається.
2. «Міську цільову програму захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру на 2018 – 2022 роки» винести на затвердження міської ради.
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань капітального будівництва Рудяка Т.Я..
Міський голова М.В. Нетяжук
Додаток до рішення
виконавчого комітету
Фастівської міської ради
№
від
Міська цільова програма захисту населення
і територій від надзвичайних ситуацій
техногенного та природного характеру
на 2018-2022 роки
м. Фастів
1. ВИЗНАЧЕННЯ ПРОБЛЕМ,
НА РОЗВ’ЯЗАННЯ ЯКИХ СПРЯМОВАНА ПРОГРАМА
1.1. Міська цільова програма захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру на 2018 - 2022 роки (далі – Програма) розроблена на виконання:
Кодексу цивільного захисту України від 02 жовтня 2012 року № 5403-VI,
Указу Президента України від 25 вересня 2017 року № 283/2017 „Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 вересня 2017 року „Про Концепцію реформування та подальшого розвитку системи управління державою в умовах надзвичайного стану і в особливий період”;
постанов Кабінету Міністрів України:
від 09 січня 2014 року № 11 „Про затвердження Положення про єдину державну систему цивільного захисту”;
від 11 березня 2015 року № 101 „Про затвердження типових положень про функціональну і територіальну підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту”;
від 30 вересня 2015 року № 775 „Про затвердження Порядку створення та використання матеріальних резервів для запобігання і ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій”;
від 10 березня 2017 року № 138 „Деякі питання використання захисних споруд цивільного захисту”;
від 27 вересня 2017 року № 733 „Про затвердження Положення про організацію оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій та зв’язку у сфері цивільного захисту”;
розпоряджень голови Київської обласної державної адміністрації:
від 25 грудня 2015 року № 494 „Про затвердження положення про територіальну підсистему єдиної державної системи цивільного захисту Київської області”;
від 02 лютого 2016 року № 25 „Про регіональний матеріальний резерв Київської області”;
від 23 вересня 2016 року № 384 „Про територіальні спеціалізовані служби цивільного захисту територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Київської області”;
і спрямована на:
реалізацію державної політики щодо забезпечення створення та функціонування міської територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Київської області;
реалізацію завдань і заходів щодо захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків;
реконструкцію (модернізацію) міської системи централізованого оповіщення керівного складу цивільного захисту та інформування населення;
проектування та створення міської системи централізованого оповіщення керівного складу цивільного захисту та інформування населення.
реалізацію заходів забезпечення непрацюючого населення і особового складу міських спеціалізованих служб і формувань цивільного захисту засобами індивідуального захисту;
забезпечення захисту життя і здоров’я громадян від надзвичайних ситуацій та їх негативних наслідків при користуванні водними об’єктами міста, тощо;
створення місцевого матеріального резерву для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків;
забезпечення оперативного реагування на надзвичайні ситуації техногенного і природного характеру та ліквідації їх наслідків;
1.2. У зв’язку з введенням в дію з 01 липня 2013 року Кодексу цивільного захисту України, а також прийняттям інших пов’язаних з ним законодавчих та нормативно-правових актів, потребують удосконалення та приведення у відповідність до законодавства організація і структура територіальної (міської) підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Київської області, планування та впровадження основних заходів цивільного захисту населення і територій.
На території міста функціонує 26об’єктів підвищеної небезпеки та потенційно-небезпечних об’єктів.
Крім того, на території області розташований об’єкт, аварія на якому може призвести до надзвичайної ситуації державного рівня, Київські ГЕС і ГАЕС.
Потребують приведення до рівня сучасних вимог матеріально-технічне оснащення органів управління та сил цивільного захисту, заміни та модернізації техніка та спорядження, що перебувають на озброєнні підрозділів та формувань цивільного захисту, спеціалізованих служб, а також інших підрозділів, які залучаються до виконання завдань цивільного захисту.
Гарантоване і своєчасне оповіщення та інформування населення в разі виникнення надзвичайних ситуацій є одним з найважливіших завдань місцевих органів виконавчої влади, для виконання якого повинна функціонувати ефективна система оповіщення.
Існуюча система оповіщення створена в 70-80-х роках минулого століття за командно-сигнальним принципом в умовах глобального воєнного протистояння та орієнтована на доведення сигналів оповіщення лише в особливий період.
На сьогодні міська система централізованого оповіщення керівного складу органів управління і сил міської ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Київської області не відповідає сучасним вимогам.
Структура існуючої системи централізованого оповіщення не враховує:
змін структури центральних і місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування;
нової структури єдиної державної системи цивільного захисту;
структури сил реагування на надзвичайні ситуації та їх правового статусу;
діючих законодавчих та інших нормативно-правових актів у відповідній сфері;
економічно-правових відносин між суб’єктами, що залучаються до оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій (форми власності новоутворених суб’єктів).
Діюча система централізованого оповіщення має критичний стан технічного забезпечення, що обумовлено:
більш як трикратним перевищенням установлених строків експлуатації технічних засобів оповіщення;
моральною застарілістю технологій обробки і передачі інформації;
неможливістю використання на окремих ділянках у мікрорайонах застарілої апаратури сповіщення, що працює за аналоговим принципом, у зв’язку з упровадженням сучасних цифрових телекомунікаційних систем;
значним зменшенням кількості радіоприймачів, що використовуються населенням під час отримання повідомлення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій, у зв’язку із застарілістю мереж ефірного радіомовлення;
неузгодженістю технічних характеристик апаратури і обладнання, що використовується в системі з технічними характеристиками сучасних побутових електронних пристроїв зв’язку, приймання та обробки інформації (комп’ютери, телефони, телевізори, радіоприймачі тощо), що перебувають в користуванні більшості населення;
несумісністю з автоматизованими системами раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення в разі їх виникнення, якими обладнуються об’єкти підвищеної небезпеки;
відсутністю технічної можливості доведення сигналів та повідомлень до осіб з інвалідністю.
Таким чином, існуюча міська система централізованого оповіщення неспроможна в повному обсязі забезпечити виконання покладених на неї завдань.
З прийняттям постанови Кабінету Міністрів України від 27 вересня
2017 року № 733 „Про затвердження Положення про організацію оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій та зв’язку у сфері цивільного захисту” єдина державна система централізованого оповіщення розмежована на 4 рівні (державну, регіональні (обласні), місцеві (районів, міст обласного значення) та об’єктові).
2017 року № 733 „Про затвердження Положення про організацію оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій та зв’язку у сфері цивільного захисту” єдина державна система централізованого оповіщення розмежована на 4 рівні (державну, регіональні (обласні), місцеві (районів, міст обласного значення) та об’єктові).
Враховуючи потребу впровадження заходів забезпечення оповіщення, на місцевому рівні виникає нагальна необхідність проектування та створення системи централізованого оповіщення керівного складу цивільного захисту та інформування населення у мікрорайонах, та органах місцевого самоврядування після їх об’єднання у Київській області та їх підключення до регіональної системи централізованого оповіщення.
Ураховуючи економічну і соціальну значущість оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій та комплексний характер механізму його реалізації, є нагальна необхідність удосконалення існуючої системи оповіщення та приведення її у відповідність з вимогами міжнародних стандартів на місцевому рівні з використанням новітніх інформаційних та телекомунікаційних технологій, а також з урахуванням змін, що відбулися в суспільстві.
Згідно з вимогами чинного законодавства є нагальна потреба реалізації заходів щодо забезпечення непрацюючого населення і особового складу спеціалізованих служб і формувань цивільного захисту засобами індивідуального захисту.
Впродовж 2014–2017 років були здійснені заходи щодо створення матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків.
Разом з тим, зазначена робота потребує продовження і завершення накопичення матеріальних резервів до 100% потреби, згідно затвердженої номенклатури і обсягів.
3. ВИЗНАЧЕННЯ МЕТИ ПРОГРАМИ
Відповідно до Стратегії розвитку Київської області до 2020 року, схваленої розпорядженням голови Київської обласної державної адміністрації від 06 листопада 2014 року № 370, саме людина стає центром та пріоритетом розвитку.
Діяльність демократичної, цивілізованої, виконавчої влади має бути орієнтована на людину, на зростання людського потенціалу, на покращення якості життя кожного члена суспільства, охорони життя людей.
Головною метою Програми є послідовне зниження ризику виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, підвищення рівня безпеки населення і захищеності територій від наслідків таких ситуацій, запобігання надзвичайним ситуаціям, належного функціонування місцевої системи централізованого оповіщення, забезпечення безпеки населення на водних об’єктах, загибелі і травматизму людей на воді, створення місцевого матеріального резерву для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків, забезпечення оперативного реагування на надзвичайні ситуації, забезпечення захисту населення, навколишнього природного середовища і небезпечних об’єктів, об’єктів підвищеної небезпеки, об’єктів з масовим перебуванням людей від пожеж, підвищення рівня протипожежного захисту та створення сприятливих умов для реалізації державної політики у сфері пожежної безпеки.
4. ОБГРУНТУВАННЯ ШЛЯХІВ І СПОСОБІВ РОЗВ’ЯЗАННЯ
ПРОБЛЕМ, ОБСЯГІВ ТА ДЖЕРЕЛ ФІНАНСУВАННЯ;
СТРОКИ ТА ЕТАПИ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ
Оптимальним варіантом розв’язання проблеми захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру є реалізація державної політики у сфері захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій шляхом:
системного здійснення першочергових заходів щодо захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій;
реконструкції (модернізації) існуючої міської системи централізованого оповіщення, як складової частини єдиної державної системи централізованого оповіщення та створення на її базі міської, автоматизованої системи оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій, шляхом реконструкції (модернізації) технічних засобів оповіщення для забезпечення технічної можливості виконання завдань, що покладаються на систему оповіщення в сучасних умовах,
використання в системі оповіщення цифрових телекомунікаційних систем і систем комутації, сучасних побутових електронних пристроїв отримання аудіовізуальної інформації для забезпечення збільшення чисельності населення, яке своєчасно отримує повідомлення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій, та значного розширення території оповіщення,
створення умов для доведення сигналів та повідомлень до осіб з інвалідністю,
створення умов для інтеграції автоматизованих систем раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення у разі їх виникнення, якими обладнуються об’єкти підвищеної небезпеки, до міської автоматизованої системи автоматизованого оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій;
створення міської системи автоматизованого оповіщення керівного складу цивільного захисту та інформування населення;
забезпечення непрацюючого населення і особового складу спеціалізованих служб і формувань цивільного захисту засобами індивідуального захисту;
створення міського матеріального резерву для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків.
розроблення і реалізація заходів щодо запобігання надзвичайним ситуаціям та загибелі людей на водних об’єктах;
проведення роз’яснювальної та профілактичної роботи серед населення, в першу чергу серед дітей та підлітків;
залучення волонтерів з числа спортсменів до комплектування сезонних рятувальних постів після проходження ними навчання за програмою плавців-рятувальників;
Розв’язання проблеми забезпечення пожежної безпеки полягає у комплексному вирішенні проблемних питань у сфері пожежної безпеки шляхом впровадження організаційних засад функціонування системи протипожежного захисту на всіх рівнях, підвищення ефективності управління з боку органів державної влади та органів місцевого самоврядування з питань забезпечення пожежної безпеки, удосконалення науково-технічної і ресурсної бази, що сприятиме підвищенню рівня пожежної безпеки.
Джерелами фінансування Програми є кошти міського бюджету, у тому кошти підприємств, установ і організацій всіх форм власності, добровільні пожертвування фізичних і юридичних осіб, благодійних організацій та об’єднань громадян, інші, незаборонені законодавством джерела.
Фінансування Програми за рахунок коштів міського бюджету здійснюється в обсягах, передбачених рішеннями Фастівської міської ради про міський бюджет на відповідний рік, виходячи з реальних можливостей міського бюджету та його пріоритетів.
Міську цільову програму передбачається виконати в один етап, протягом 2018 – 2022 років.
5. ПЕРЕЛІК ЗАВДАНЬ (НАПРЯМКІВ) І ЗАХОДІВ ПРОГРАМИ
ТА РЕЗУЛЬТАТИВНІ ПОКАЗНИКИ
У рамках виконання Програми передбачається вирішити такі завдання та здійснити заходи за такими основними напрямками:
удосконалення системи управління силами та засобами міської територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Київської області;
подальший розвиток сил цивільного захисту, забезпечення їх належного матеріально-технічного забезпечення та оснащення сучасним обладнанням;
забезпечення гарантованого Конституцією України права громадян на захист їх життя і здоров’я від надзвичайних ситуацій та їх негативних наслідків;
запобігання виникненню та створення передумов для своєчасної та успішної ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій на об’єктах і території, що характеризуються незадовільним техногенним та екологічним станом;
забезпечення оповіщення керівного складу міської територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту, населення міста про загрозу та виникнення надзвичайних ситуацій техногенного, природного або воєнного (військового) характеру;
забезпечення непрацюючого населення, спеціалізованих служб і формувань цивільного захисту засобами індивідуального захисту;
забезпечення безпеки населення на водних об’єктах;
створення міського матеріального резерву для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків;
удосконалення системи підготовки фахівців з питань цивільного захисту, та відповідного навчання населення;
забезпечення захисту населення, навколишнього природного середовища і небезпечних об’єктів, об’єктів підвищеної небезпеки, об’єктів з масовим перебуванням людей від пожеж, підвищення рівня протипожежного захисту та створення сприятливих умов для реалізації державної політики у сфері пожежної безпеки;
Показники ресурсного забезпечення Програми наведені у додатку № 1 до Програми.
Показники продукту Програми наведені у додатку № 1.1 до Програми.
Перелік завдань (напрямків) діяльності і заходів Програми, а також передбачувані обсяги фінансування по рокам наведені у додатку № 2 до Програми.
Завдання по рятуванню людей на водних об’єктах наведені у додатку
№ 3 до Програми.
ПЕРЕЛІК ЗАВДАНЬ (НАПРЯМКІВ) ДІЯЛЬНОСТІ
І ЗАХОДІВ ПРОГРАМИ
Удосконалення управління у сфері цивільного захисту:
1. Приведення у відповідність до вимог законодавства структури міської територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Київської області.
Виконавчий комітет Фастівської міської ради (сектор з питань НС,ЦЗН);
Фастівський РС ГУ ДСНС України у Київській обл.,
Постійно (згідно з Положенням про територіальну (міську) підсистему ЄДС ЦЗ Київської області.
2. Упровадження інженерно-технічних вимог цивільного захисту (цивільної оборони), забезпечення захисту населення в захисних спорудах цивільного захисту (цивільної оборони):
2.1. Завершити технічну інвентаризацію захисних споруд цивільного захисту як об’єктів нерухомого майна.
Виконавчий комітет Фастівської міської ради (сектор з питань НС,ЦЗН);
Фастівський РС ГУ ДСНС України у Київській обл.,
Балансоутримувачи ЗСЦЗ.
До 30 грудня 2018 року.
2.2. З урахуванням результатів технічної інвентаризації відкоригувати обліки наявного фонду захисних споруд цивільного захисту, розрахунки укриття всіх категорій населення.
Виконавчий комітет Фастівської міської ради (сектор з питань НС,ЦЗН);
Фастівський РС ГУ ДСНС України у Київській обл.,
Балансоутримувачи ЗСЦЗ.
До 31 грудня 2019 року.
2.3. Забезпечити укладення угод на збереження і утримання захисних споруд цивільного захисту, що перебувають у державній та комунальній власності, з власниками об’єктів, які їх фактично зберігають, утримують або використовують для власних господарчих, побутових та інших незаборонених законодавством потреб.
Виконавчий комітет Фастівської міської ради (сектор з питань НС,ЦЗН);
Фастівський РС ГУ ДСНС України у Київській обл.,
Балансоутримувачи ЗСЦЗ.
Постійно.
2.4. Забезпечити врахування у міському бюджеті (кошторисах) витрат, пов’язаних з утриманням належних захисних споруд цивільного захисту, та здійснювати відповідні видатки на зазначені цілі.
Виконавчий комітет Фастівської міської ради (фінансове управління)
Балансоутримувачи ЗСЦЗ (комунальної власності).
Постійно.
2.5. Продовжити роботу по створенню фонду захисних споруд цивільного захисту (цивільної оборони) шляхом взяття на облік найпростіших укриттів, а також інших заглиблених споруд та приміщень, що знаходяться в підвальних та цокольних поверхах і можуть бути використані для укриття населення.
Виконавчий комітет Фастівської міської ради (сектор з питань НС,ЦЗН);
Фастівський РС ГУ ДСНС України у Київській обл.,
Балансоутримувачи ЗСЦЗ.
Постійно.
2.6. Забезпечити надання проектантам, забудовникам (інвесторам), та іншим зацікавленим органам вихідних даних та завдань на розробку розділу інженерно-технічних заходів цивільного захисту при виконанні містобудівної та інших видів проектної документації.
Виконавчий комітет Фастівської міської ради (відділ містобудування та архітектури);
Фастівський РС ГУ ДСНС України у Київській обл.,
Балансоутримувачи ЗСЦЗ.
Постійно
3. Створення системи оповіщення керівного складу органів управління міської ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Київської області та населення у разі виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру аварії і ліквідації їх наслідків:
3.1. Підготовка проекту створення міської системи централізованого оповіщення МСЦО після об’єднання в ОТГ.
Виконавчий комітет Фастівської міської ради (сектор з питань НС,ЦЗН);
Фастівський РС ГУ ДСНС України у Київській обл.,
об’єднані територіальні громади (за згодою)
До 31 грудня 2019 року.
3.2. Закупка обладнання, монтаж і введення в експлуатацію міської системи централізованого оповіщення МСЦО після об’єднання в ОТГ.
Виконавчий комітет Фастівської міської ради;
Фастівський РС ГУ ДСНС України у Київській обл.,
об’єднані територіальні громади (за згодою).
До 31 грудня 2022 року.
3.3. Експлуатаційно-технічне обслуговування міської системи централізованого оповіщення МСЦО після об’єднання в ОТГ Фастівською СЛД ПАТ „Укртелеком”.
Виконавчий комітет Фастівської міської ради;
Фастівський РС ГУ ДСНС України у Київській обл.,
об’єднані територіальні громади (за згодою).
Постійно.
3.4. Забезпечення функціонування міської системи централізованого оповіщення МСЦО після об’єднання в ОТГ.
Виконавчий комітет Фастівської міської ради;
Фастівський РС ГУ ДСНС України у Київській обл.,
об’єднані територіальні громади (за згодою).
Постійно.
3.5. Забезпечення непрацюючого населення, яке потрапляє до зони можливого хімічного забруднення навколо об’єктів підвищеної небезпеки, а також формувань цивільного захисту засобами індивідуального захисту:
Виконавчий комітет Фастівської міської ради;
Фастівський РС ГУ ДСНС України у Київській обл.,
об’єднані територіальні громади (за згодою
До 31 грудня 2022 року.
3.5.1. Зобов’язати підприємства, установи та організації всіх форм власності, суб’єкти забезпечення цивільного захисту, у відповідності до вимог законодавства забезпечити працівників та службовців промисловими засобами захисту органів дихання згідно норм належності.
Виконавчий комітет Фастівської міської ради;
Фастівський РС ГУ ДСНС України у Київській обл.,
суб’єкти господарювання всіх форм власності.
До 31 грудня 2022 року.
3.6.Забезпечення безпеки населення на водних об’єктах міста:
3.6.1. Визначення місць масового відпочинку населення на водних об’єктах, оформлення на них відповідних документів (паспортизація).
Виконавчий комітет Фастівської міської ради;
Фастівський РС ГУ ДСНС України у Київській обл.,
об’єднані територіальні громади (за згодою;
керівники підприємств, установ, організацій та особи, які використовують водні об’єкти.
До 01 квітня щороку.
3.6.2. Проведення водолазного обстеження дна акваторій пляжів (водних об’єктів) з усуненням небезпечних для купання предметів з дна акваторії пляжів, (водних об’єктів), укладання договорів на обслуговування з професійними аварійно-рятувальними службами.
Виконавчий комітет Фастівської міської ради;
Фастівський РС ГУ ДСНС України у Київській обл.,
об’єднані територіальні громади (за згодою;
Комунальна рятувально-водолазна служба „Київська обласна служба порятунку” (за згодою), керівники підприємств, установ, організацій та особи, які використовують водні об’єкти .
Щороку перед початком купального сезону.
3.6.3. Забезпечення створення, обладнання та утримання рятувальних постів і рятувальних засобів на водних об’єктах згідно з додатком 3 до Програми.
Виконавчий комітет Фастівської міської ради;
Фастівський РС ГУ ДСНС України у Київській обл.,
об’єднані територіальні громади (за згодою;
Керівники підприємств, установ, організацій та особи, які використовують водні об’єкти,
2018- 2022 року.
3.6.4 Проходження матросами-рятувальниками (плавцями – рятувальниками) рятувальних постів, в тому числі з громадських та волонтерських організацій початкової та подальшої професійної підготовки у спеціалізованих навчальних закладах і спеціалізованої підготовки за програмою домедичної підготовки «Медицина невідкладних станів».
Виконавчий комітет Фастівської міської ради;
Фастівський РС ГУ ДСНС України у Київській обл.,
об’єднані територіальні громади (за згодою;
Керівники підприємств, установ, організацій та особи, які використовують водні об’єкти, навчальний пункт аварійно-рятувального загону спеціального призначення Головного управління ДСНС України у Київській області (за згодою),
керівники громадських та волонтерських організацій (за згодою),
Київський обласний центр медичної допомоги та медицини катастроф
2018- 2022 року.
3.6.5 Встановлення щитів з написами «Купатися заборонено» в місцях, заборонених для купання, віх (червоних буїв) з написами „Небезпечно” в небезпечних місцях акваторій.
Виконавчий комітет Фастівської міської ради (КП Фастівблагоустрій);
Фастівський РС ГУ ДСНС України у Київській обл.,
об’єднані територіальні громади (за згодою;
Керівники підприємств, установ, організацій та особи, які використовують водні об’єкти (за згодою),
Постійно.
3.6.6 Забезпечення через засоби масової інформації доведення до населення інформації, проведення круглих столів, щодо правил користування водними об’єктами, поводження на воді, прийомів надання допомоги особам, які потопають.
Виконавчий комітет Фастівської міської ради;
Фастівський РС ГУ ДСНС України у Київській обл.,
об’єднані територіальні громади (за згодою;
Комунальна рятувально-водолазна служба „Київська обласна служба порятунку” (за згодою),
керівники громадських та волонтерських організацій (за згодою)
Постійно.
3.6.7 Перегляд договорів оренди водних об’єктів з метою внесення змін (доповнень) до них в частині обов’язкового покладання відповідальності за дотримання правил охорони життя людей на водних об’єктах на конкретних посадових осіб.
Виконавчий комітет Фастівської міської ради;
Фастівський РС ГУ ДСНС України у Київській обл.,
об’єднані територіальні громади (за згодою;
власники водних об’єктів та особи, які використовують водні об’єкти з фізкультурно-оздоровчою метою
або для відпочинку людей (за згодою)
Постійно.
3.6.8. Проведення занять з учнями загальноосвітніх шкіл, щодо правил поведінки на воді в місцях та районах розташування рятувальних станцій Комунальної рятувально-водолазної служби „Київська обласна служба порятунку” та підрозділів ГУ ДСН України в Київській області.
Виконавчий комітет Фастівської міської ради (управління освіти);
Фастівський РС ГУ ДСНС України у Київській обл.,
об’єднані територіальні громади (за згодою;
Комунальна рятувально-водолазна служба „Київська обласна служба порятунку”(за згодою).
За окремим планом щороку.
3.7. Створення матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків:
3.7.1. Забезпечити накопичення та утримання матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків на об’єктах, призначених або пристосованих для їх зберігання, з урахуванням їх оперативної доставки до зон можливих надзвичайних ситуацій.
Виконавчий комітет Фастівської міської ради (КП життєзабезпечення міста);
Фастівський РС ГУ ДСНС України у Київській обл.,
об’єднані територіальні громади (за згодою;
Постійно.
3.7.2. Забезпечити належне зберігання та облік місцевого матеріального резерву для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків.
Виконавчий комітет Фастівської міської ради (КП життєзабезпечення міста);
Фастівський РС ГУ ДСНС України у Київській обл.,
об’єднані територіальні громади (за згодою;
Постійно.
3.7.3. У разі використання матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків забезпечити їх поповнення та подальше накопичення згідно з встановленими нормами та річними графіками за рахунок відповідного місцевого бюджету.
Виконавчий комітет Фастівської міської ради (КП життєзабезпечення міста);
Фастівський РС ГУ ДСНС України у Київській обл.,
об’єднані територіальні громади (за згодою;
Постійно.
3.7.4. Під час організації робіт з ліквідації надзвичайних ситуацій на відповідних територіях і розташованих на них об’єктах забезпечити порядок використання місцевого та об’єктових матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків відповідно до рівня надзвичайної ситуації.
Виконавчий комітет Фастівської міської ради (КП життєзабезпечення міста);
Фастівський РС ГУ ДСНС України у Київській обл.,
об’єднані територіальні громади (за згодою;
Постійно.
3.7.5. Здійснювати відпуск матеріально-технічних цінностей з матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків тільки за рішеннями виконавчого комітету Фастівської міської ради та органів місцевого самоврядування.
Виконавчий комітет Фастівської міської ради (КП життєзабезпечення міста);
Фастівський РС ГУ ДСНС України у Київській обл.,
об’єднані територіальні громади (за згодою;
Постійно.
3.7.6. Вживати заходів щодо створення матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків об’єктового рівня.
Виконавчий комітет Фастівської міської ради (КП життєзабезпечення міста);
Фастівський РС ГУ ДСНС України у Київській обл.,
об’єднані територіальні громади (за згодою;
Постійно.
3.8. Забезпечення пожежної безпеки:
3.8.1. Опрацювати питання створення нових аварійно-рятувальних підрозділів та служб, відновлення діяльності та подальший розвиток підрозділів місцевої пожежної охорони, добровільних протипожежних формувань, формувань цивільного захисту, та створення комунальних спеціалізованих аварійно-рятувальних підрозділів та служб для реагування на можливі надзвичайні ситуації техногенного і природного характеру та ліквідації їх наслідків, в залежності від рівня їх техногенного навантаження та інших небезпечних факторів.
Виконавчий комітет Фастівської міської ради (КП життєзабезпечення міста);
Фастівський РС ГУ ДСНС України у Київській обл.,
об’єднані територіальні громади (за згодою;
Постійно.
3.9. Забезпечити навчання населення правилам пожежної безпеки у побуті.
Виконавчий комітет Фастівської міської ради ;
Фастівський РС ГУ ДСНС України у Київській обл.,
об’єднані територіальні громади (за згодою;
Постійно (згідно з планом) .
3.9.1. Організувати проведення щорічних шкільних, місцевих змагань юних рятувальників „Школа безпеки.”
Виконавчий комітет Фастівської міської ради (управління освіти);
Фастівський РС ГУ ДСНС України у Київській обл.,
Щороку.
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ,
ВИЗНАЧЕННЯ ЇЇ ЕФЕКТИВНОСТІ
1. Реконструкція (модернізація) міської системи централізованого оповіщення та забезпечення функціонування діючої системи оповіщення:
- забезпечити проведення інвентаризації діючої системи та підготовка проекту реконструкції (модернізації) міської системи централізованого оповіщення;
- забезпечити постійне функціонування діючої системи централізованого оповіщення та її експлуатаційно-технічного обслуговування до введення в експлуатацію нової системи;
- забезпечити щорічне виконання завдань і заходів проекту реконструкції (модернізації) міської системи централізованого оповіщення, закупівлю та монтаж апаратури та необхідного обладнання;
- досягнути 100% рівень забезпечення оповіщення керівного складу органів управління цивільного захисту та інформування населення про надзвичайні ситуації.
2. Створення місцевої системи централізованого оповіщення МСЦО після об’єднання в ОТГ та забезпечення їх функціонування:
- забезпечити підготовку проекту місцевої системи централізованого оповіщення МСЦО після об’єднання в ОТГ;
- забезпечити щорічне виконання завдань і заходів проекту створення місцевої системи централізованого оповіщення МСЦО після об’єднання в ОТГ, закупівлю та монтаж апаратури та необхідного обладнання;
- забезпечити постійне функціонування місцевої системи централізованого оповіщення МСЦО після об’єднання в ОТГ та її експлуатаційно-технічного обслуговування;
- досягнути 100% рівень забезпечення оповіщення керівного складу органів управління цивільного захисту та інформування населення про надзвичайні ситуації.
3. Забезпечення засобами індивідуального захисту населення, яке потрапляє до зони можливого хімічного забруднення (придбання промислових противогазів):
- досягнення 100% забезпечення засобами індивідуального захисту населення, яке потрапляє до зони можливого хімічного забруднення (придбання промислових противогазів) та засобів індивідуального захисту для міських спеціалізованих служб цивільного захисту і формувань.
4. Забезпечення створення та функціонування рятувальних постів та встановлення попереджувальних знаків на водних об’єктах:
- забезпечення безпеки людей на водних об’єктах та попередження і ліквідації надзвичайних ситуацій.
5. Організація та здійснення запобіжних заходів на випадок виникнення надзвичайних ситуацій, створення передумов для їх локалізації та ліквідації, забезпечення проведення невідкладних аварійно-відновлювальних робіт, надання одноразової допомоги та забезпечення нормальних умов життєдіяльності для громадян, які постраждали від наслідків надзвичайних ситуацій, в тому числі шляхом розгортання та утримання тимчасових пунктів проживання та харчування.:
- досягнути 100% рівень створення міського матеріального резерву для попередження та ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та забезпечення функціонування складів для його зберігання;
6. Забезпечення захисту населення, навколишнього природного середовища і небезпечних об’єктів, об’єктів підвищеної небезпеки, об’єктів з масовим перебуванням людей від пожеж, підвищення рівня протипожежного захисту та створення сприятливих умов для реалізації державної політики у сфері пожежної безпеки:
- забезпечити 100% рівень створення та функціонування підрозділів місцевої пожежної охорони (МПО) згідно вимог ДБН та чинного законодавства з пожежної безпеки після об’єднання в ОТГ;
- підвищення вогнестійкості будівель та споруд, шляхом просочення конструкцій вогнетривкими сумішами (утримання);
- приведення у робочий стан димових і вентиляційних каналів і їх обслуговування (утримання).
Реалізація Програми є ефективним механізмом забезпечення цивільного захисту населення і територій м. Фастова від надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру в мирний час і в особливий період, що базується на відповідності виконання завдань визначених чинним законодавством у сфері цивільного захисту:
- реконструкції (модернізація) місцевої системи централізованого оповіщення та забезпечення функціонування діючої системи оповіщення;
- створення місцевої системи централізованого оповіщення МСЦО після об’єднання в ОТГ та забезпечення їх функціонування;
- забезпечення засобами індивідуального захисту населення, яке потрапляє до зони можливого прогнозованого хімічного забруднення (придбання промислових противогазів) та засобів індивідуального захисту для спеціалізованих служб цивільного захисту і формувань;
- забезпечення створення та функціонування рятувальних постів та встановлення попереджувальних знаків на водних об’єктах;
- створення 100% обсягу матеріального резерву місцевого рівня для ефективного реагування на надзвичайні ситуації техногенного і природного характеру;
- забезпечення захисту населення, навколишнього природного середовища і небезпечних об’єктів, об’єктів підвищеної небезпеки, об’єктів з масовим перебуванням людей та населених пунктів від пожеж, підвищення рівня протипожежного захисту та створення сприятливих умов для реалізації державної політики у сфері пожежної безпеки.
Міський голова М.В. Нетяжук
Додаток 1
до Програми
|
Ресурсне забезпечення міської цільової програми захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного
та природного характеру на 2018-2022 роки
|
Обсяг коштів, що пропонується залучити на виконання Програми
|
Етапи виконання Програми
|
Усього витрат на виконання Програми
тис. грн.:
|
||||
1
|
2
|
|||||
2018 рік
|
2019 рік
|
2020 рік
|
2021 рік
|
2022 рік
|
2018-2022 роки
|
|
Обсяг ресурсів, усього,
у тому числі:
|
-
|
-
|
759,396
|
759,396
|
874,396
|
2393,19
|
міській бюджет
|
-
|
-
|
759,396
|
759,396
|
874,396
|
2393,19
|
Керуючий справами Л.О. Тхоржевська
Додаток 1.1
до Програми
Показники продукту міської цільової програми
захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій
техногенного та природного характеру на 2018-2022 роки
№
з/п
|
Назва показника
|
Одиниця виміру
|
Вихідні дані на початок дії Програми
|
І етап виконання Програми
|
Всього витрат на виконання Програми
|
|||||||||
|
|
|
|
2018 рік
|
2019 рік
|
2020 рік
|
2021рік
|
2022 рік
|
тис. грн
|
|||||
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
|||||
І
|
Показники продукту Програми
|
|||||||||||||
1.
|
Реконструкція (модернізація) міської системи централізованого оповіщення та забезпечення функціонування діючої системи оповіщення
|
шт.
|
0
|
0
|
1
|
1
|
1
|
1
|
50,0
|
|||||
2.
|
Створення місцевої системи централізованого оповіщення МСЦО після об’єднання в ОТГ та забезпечення їх функціонування
|
шт.
|
0
|
0
|
0
|
1
|
1
|
1
|
1 500,0
|
|||||
3.
|
Забезпечення засобами індивідуального захисту населення міста, яке потрапляє до зони можливого прогнозованого хімічного забруднення (придбання промислових противогазів)
|
од.
|
0
|
0
|
50
|
100
|
150
|
200
|
200,0
|
|||||
4.
|
Забезпечення створення та функціонування рятувальних постів та попереджувальних знаків на водних об’єктах міста
|
од.
|
0
|
0
|
2
|
2
|
3
|
3
|
43,190
|
|||||
5.
|
Створення матеріального резерву місцевого рівня
|
од.
|
0
|
0
|
20
|
40
|
40
|
50
|
500,0
|
|||||
6.
|
Підвищення вогнестійкості будівель та споруд, шляхом просочення конструкцій вогнетривкими сумішами (утримання)
|
об’єкт
|
0
|
0
|
5
|
5
|
5
|
5
|
100,0
|
|||||
ІІ
|
Показники ефективності Програми
|
|||||||||||||
1.
|
Реконструкція (модернізація) міської системи централізованого оповіщення та забезпечення функціонування діючої системи оповіщення
|
Тис.грн
|
-
|
-
|
-
|
15.0
|
15.0
|
20.0
|
50,0
|
|||||
2.
|
Створення місцевої системи централізованого оповіщення МСЦО після об’єднання в ОТГ та забезпечення їх функціонування
|
Тис.грн
|
-
|
-
|
-
|
500.0
|
500.0
|
500.0
|
1500,0
|
|||||
3.
|
Забезпечення засобами індивідуального захисту населення міста, яке потрапляє до зони можливого прогнозованого хімічного забруднення (придбання промислових противогазів)
|
Тис.грн
|
-
|
-
|
-
|
50.0
|
50.0
|
100.0
|
200,0
|
|||||
4.
|
Забезпечення створення та функціонування рятувальних постів та попереджувальних знаків на водних об’єктах міста
|
Тис.грн
|
-
|
-
|
-
|
14.396
|
14.396
|
14.396
|
43,190
|
|||||
5.
|
Створення матеріального резерву місцевого рівня
|
Тис.грн
|
-
|
-
|
-
|
150.0
|
150.0
|
200.0
|
500,0
|
|||||
6.
|
Підвищення вогнестійкості будівель та споруд, шляхом просочення конструкцій вогнетривкими сумішами (утримання)
|
Тис.грн
|
-
|
-
|
-
|
30.0
|
30.0
|
40.0
|
100,0
|
|||||
ІІІ
|
Показники якості Програми
|
|||||||||||||
1.
|
Рівень забезпечення оповіщення керівного складу органів управління цивільного захисту та інформування населення про надзвичайні ситуації
|
%
|
-
|
-
|
25
|
25
|
25
|
25
|
100
|
|||||
2.
|
Рівень створення місцевої системи централізованого оповіщення МСЦО після об’єднання в ОТГ та забезпечення їх функціонування
|
%
|
-
|
10
|
20
|
20
|
25
|
25
|
100
|
|||||
3.
|
Рівень забезпечення безпеки людей на водних об’єктах
|
%
|
-
|
20
|
20
|
20
|
20
|
20
|
100
|
|||||
4.
|
Рівень створення міського матеріального резерву
|
%
|
-
|
-
|
25
|
25
|
25
|
25
|
100
|
Керуючий справами Л.О. Тхоржевська
Додаток 2
до Програми
Напрями діяльності та заходи міської цільової програми
захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного
та природного характеру на 2018 – 2022 роки
№
з/п
|
Назва напряму діяльності (пріоритетні завдання)
|
Перелік заходів програми
|
Термін виконання заходу
|
Виконавці
|
Джерела фінансування
|
Орієнтовні обсяги фінансування (вартість),
тис. гривень,
у тому числі:
|
Очікуваний результат (в натуральних вимірниках)
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
Захист населення і територій від надзвичайних ситуацій
техногенного та природного характеру
|
|||||||
Реконструкція (модернізація) місцевої системи централізованого оповіщення РСЦО
після об’єднання громад
|
|||||||
1.1
|
Створення місцевої системи централізованого оповіщення МСЦО після об’єднання в ОТГ та забезпечення ії функціонування
|
|
2018-2022
|
МВК
|
Місцевий бюджет
відповідногорівня
|
1 500,0
|
Місто обласного значення,
(об’єднана територіальна громада)
|
2018
|
|||||||
2019
|
|||||||
2020
|
500,0
|
||||||
2021
|
500,0
|
||||||
2022
|
500,0
|
||||||
1.1.1
|
|
Підготовка проекту місцевої системи централізованого оповіщення МСЦО після об’єднання в ОТГ
|
2018-2022
|
МВК (міст обласного значення), органів самоврядува-ння ОТГ)
|
Місцевий бюджет відповідного рівня (на 1
МСЦО –
100,0 тис.грн)
|
100,0
|
Місто обласного значення,
(об’єднана територіальна громада)
|
2018
|
|||||||
2019
|
|||||||
2020
|
30.0
|
||||||
2021
|
30.0
|
||||||
2022
|
40.0
|
||||||
1.1.2
|
|
Закупка обладнання, монтаж і введення в експлуатацію місцевої системи централізованого оповіщення після об’єднання в ОТГ
|
2018-2022
|
МВК (міст обласного значення), органів самоврядува-ння ОТГ
|
Місцевий бюджет відповідногорівня
(на 1МСЦО – 500,0 тис.грн)
|
500,0
|
Місто обласного значення,
(об’єднана територіальна громада)
|
2018
|
-
|
||||||
2019
|
-
|
||||||
2020
|
150,0
|
||||||
2021
|
150,0
|
||||||
2022
|
200,0
|
||||||
1.1.3
|
|
Експлуатаційно-технічне обслуговування місцевої системи централізованого оповіщення МСЦО після об’єднання в ОТГ Київською міською філією ПАТ Укртелеком»
|
2018-2022
|
МВК (міст обласного значення), органів самоврядування ОТГ
|
Місцевий бюджет відповідного рівня
(на 1 МСЦО – 50,0 тис.грн.)
|
50,0
|
Місто обласного значення,
(об’єднана територіальна громада)
|
2018
|
-
|
||||||
2019
|
-
|
||||||
2020
|
15,0
|
||||||
2021
|
15,0
|
||||||
2022
|
20,0
|
||||||
1.1.4
|
|
Забезпечення функціонування місцевої системи централізованого оповіщення МСЦО після об’єднання в ОТГ
|
2018-2022
|
МВК (міст обласного значення), органів самоврядування ОТГ
|
Місцевий бюджет відповідного рівня
(на 1 МСЦО – 50,0 тис.грн.)
|
50,0
|
Місто обласного значення,
(об’єднана територіальна громада)
|
2018
|
-
|
||||||
2019
|
-
|
||||||
2020
|
15,0
|
||||||
2021
|
15,0
|
||||||
2022
|
15,0
|
||||||
Забезпечення гарантованого Конституцією України права громадян на захист їх життя і здоров’я
від надзвичайних ситуацій та їх негативних наслідків хімічного забруднення
|
|||||||
1.2
|
Забезпечення гарантованого Конституцією України права громадян на захист їх життя і здоров’я від надзвичайних ситуацій та їх негативних наслідків
|
Забезпечення засобами індивідуального захисту населення, яке потрапляє до зони можливого
прогнозованого хімічного
забруднення навколо
потенційно небезпечнихоб’єктів, а також формувань цивільного захисту
після об’єднання в ОТГ
|
2018-2022
|
МВК (міст обласного значення), органів самоврядува-ння ОТГ
|
Місцевий бюджет відповідного рівня (вартість 1 шт. протигаза – 1,0 тис.грн.)
|
200,0
|
Придбання 5,0 тис. шт. промислових протигазів
(на 1 АТО – 120 шт. протигазів)
|
2018
|
-
|
||||||
2019
|
-
|
||||||
2020
|
50,0
|
||||||
2021
|
50,0
|
||||||
2022
|
100,0
|
||||||
Забезпечення гарантованого Конституцією України права громадян
на захист їх життя і здоров’я на водних об’єктах області
|
|||||||
1.3
|
Встановлення попереджувальних знаків, обстеження дна акваторій водних об’єктів, облаштування пляжів та інших місць масового відпочинку населення біля водних об’єктів, забезпечення їх сезонними рятувальними постами
|
|
2018-2022
|
МВК
|
Місцевий бюджет
|
За окремим
кошторисом
відповідно
укладених договорів на виконання вказаних заходів програми
|
Встановлення поперед-жувальних знаків, щорічне обстеження
дна акваторії пляжів, (вод-них об’єкті), облаштування пляжів та інших місць масового відпочинку населення на водних об’єктах
|
2018
|
|||||||
2019
|
|||||||
2020
|
|||||||
2021
|
|||||||
2022
|
|||||||
1)
|
|
Забезпечення створення, обладнання та утримання рятувальних постів і рятувальних засобів на водних об’єктах.
|
2018-2022
|
МВК
|
Місцевий бюджети
(на 1 АТО –
43,190 тис.грн.)
|
43,190
|
рятувальні пости обладнані рятувальними засобами
|
2018
|
-
|
||||||
2019
|
-
|
||||||
2020
|
14,396
|
||||||
2021
|
14,396
|
||||||
2022
|
14,396
|
||||||
2)
|
|
Проходження матросами-рятувальниками рятувальних постів, в тому числі з ГО початкової та подальшої професійної підготовки у спеціалізованих навчальних і спеціалізованої підготовки за програмою домедичної підготовки «Медицина невідкладних станів»
|
2018-2022
|
МВК
|
Місцевий бюджет (на 1 АТО –
1,570 тис.грн.)
|
1,570
|
Підготовка плавців-рятувальників
|
2018
|
-
|
||||||
2019
|
-
|
||||||
2020
|
0,471
|
||||||
2021
|
0,471
|
||||||
2022
|
0,471
|
||||||
Створення місцевого матеріального резерву для запобігання,
ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків
|
|||||||
1.4
|
Створення місцевого матеріального резерву для запобігання,
ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків
Підвищення вогнестійкості будівель та споруд, шляхом просочення конструкцій вогнетривкими сумішами (утримання)
|
Місцевого рівня, органів місцевого самоврядування об’єднаних територіальних громад.
|
2018-2022
|
МВК
|
Місцевий бюджет
|
500,0
|
У відповідності до затвердженої номенклатури місцевого матеріального резерву
відповідного рівня не менше
200,0 тис.грн
|
2018
|
МВК
|
Місцевий
бюджет
|
-
|
||||
2019
|
МВК
|
Місцевий бюджети
|
-
|
||||
2020
|
МВК
|
Місцевий бюджет
|
150,0
|
||||
2021
|
МВК
|
Місцевий бюджет
|
150,0
|
||||
2022
|
МВК
|
Місцевий бюджет
|
200,0
|
||||
2018-2022
|
100.0
|
||||||
2020
|
30,0
|
||||||
2021
|
30,0
|
20 будівель
та споруд
|
|||||
2022
|
40,0
|
20 будівель
та споруд
|
Керуючий справами Л.О. Тхоржевська
Додаток 3
до Програми
ПЕРЕЛІК
міст та суми коштів, які необхідні
для створення та обладнання рятувальних постів, підготовки плавців-рятувальників та на виготовлення наглядної агітації по профілактиці
надзвичайний ситуацій на воді протягом 2018-2022 років
№ з/п
|
Назва району,
міста обласного значення + (кількість місць)
|
На облаштування рят. постів
(тис.грн)
|
На
підготовку плавців- рятувальників
(тис.грн)
|
Виготовлення буклетів, листівок (тис.грн)
|
Всього
(тис.грн)
на 5 років
|
Міста обласного значення :
|
|||||
1.
|
Місто Фастів- (2)
|
43,190
|
1,570
|
---
|
44,76
|
На облаштування одного рятувального поста – 21,6 тис. гривень
На підготовку одного плавця-рятувальника – 0,494 тис.гривень (494 грн)
На одному рятувальному посту – мінімум три плавця-рятувальника
Керуючий справами Л.О. Тхоржевська