Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про переведення функціонування Фастівської міської ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту області в режим надзвичайної ситуації
Вт, 18/12/2018 - 12:43 | Адміністрація2
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА
КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
Від 14.12.2018 р. № 419 од
м. Фастів
Про переведення функціонування Фастівської
міської ланки територіальної підсистеми єдиної
державної системи цивільного захисту області
в режим надзвичайної ситуації
14.12.2018 р. о 9.20 стався вибух та відбулось руйнування конструкцій 5-3-го поверхів (три квартири зруйновано повністю) житлового будинку. По вул. Садова,10, травмовано 1 особа. Є загроза. подальшого руйнування будівельних конструкцій. Всього у будинку зареєстровано 166 мешканців.
У зв’язку з виникненням надзвичайної ситуації, що (попередньо) класифікується як надзвичайної ситуації техногенного характеру місцевого рівня з кодом 10213 «НС у наслідок пожежі, вибуху у будівлі або споруді житлового призначення», на підставі статті 14 Кодексу цивільного захисту України, з метою належного реагування на надзвичайну ситуацію (НС) та ліквідацію її наслідків, забезпечення захисту населення і територій на підставі статті 14 Кодексу цивільного захисту України, керуючись п.20 ч.4 ст. 42 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні ”:
1. Перевести функціонування органів управління та сил Фастівської міської ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Київської області, та відповідних спеціалізованих служб цивільного захисту в режим надзвичайної ситуації, ввести в дію плани реагування на надзвичайні ситуації, інші плануючі документи щодо ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій.
2. Спеціалізованій службі цивільного захисту зв’язку і оповіщення міста здійснити оповіщення центральних та місцевих органів управління та сил цивільного захисту, а також населення про виникнення надзвичайної ситуації та інформування про його дії в виниклих умовах.
3. Загальну координацію діяльності Фастівської міської ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту області, пов’язану із захистом населення і територій від наслідків надзвичайних ситуацій та оперативним реагуванням на них, покласти на міську комісію з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій.
4. Для безпосереднього управління аварійно-рятувальними та іншими невідкладними роботами керівництво робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації залишаю за собою відповідно затверджених обов’язків.
5. Для безпосередньої організації і координації проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт у зоні лиха з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації:
- утворити міський штаб з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації (далі – Штаб), з числа працівників, представників або експертів Фастівського РС ГУ ДСНС України у Київській
області, структурних підрозділів виконавчого комітету, спеціалізованих служб цивільного захисту міста, організацій та установ (додаток 2-3).
- призначити начальником Штабу – завідуючого сектором з питань НС, ЦЗН Долгого С.О., визначити кількісний та персональний склад Штабу, провести збір відповідних посадових осіб, розгорнути і організувати роботу Штабу та його робочих груп у цілодобовому режимі, встановити порядок і режим його роботи та забезпечення автомобільним транспортом, засобами зв’язку, оргтехнікою та необхідною документацією.
6. Місцем роботи Штабу визначити в приміщенні Фастівського МВК.
7. Штабу у своїй діяльності керуватися вимогами Положення про штаб з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, затвердженого наказом Міністерства внутрішніх справ України від 26 грудня 2014 року № 1406, та Положення про обласний штаб з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації місцевого рівня. Затвердити типове Положення про штаб з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації місцевого рівня (додаток 1).
8. Розпорядження (рішення) керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, начальника Штабу вважати обов’язковими для виконання суб’єктами ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, підприємствами, установами та організаціями на території міста, незалежно від форм власності та підпорядкування.
9. Керівникам спеціалізованих служб цивільного захисту міста, структурним підрозділам, організаціям та установам:
- негайно уточнити і надати до сектору з питань НС та ЦЗН уточнені списки представників (експертів) для організації роботи визначених робочих груп у складі Штабу;
- власними рішеннями визначити персональний склад оперативних груп, порядок забезпечення членів Штабу та оперативних груп автомобільним транспортом, засобами зв’язку, оргтехнікою та необхідною документацією;
- забезпечити своєчасне прибуття членів Штабу до місця його роботи, оперативних груп - до місця виникнення НС.
10. Суб’єктам забезпечення цивільного захисту донесення про аварійно-рятувальні та відновні роботи подавати згідно з Примірним табелем термінових та строкових донесень з питань цивільного захисту, затвердженого наказом ДСНС України від 11.10.2016 № 578 (із змінами).
11. Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.
Міський голова М. В. Нетяжук
Додаток 1 до Розпорядження
від 14.12.2018 р. № 419 од
ПОЛОЖЕННЯ
про штаб з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації на території міста Фастів
про штаб з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації на території міста Фастів
I. Загальні положення
1. Це Положення визначає завдання, функції та порядок діяльності штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації (далі - НС).
2. Штаб з ліквідації наслідків НС (далі - Штаб з НС) утворюється для безпосередньої організації і координації аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт з ліквідації наслідків НС і є робочим органом керівника робіт з ліквідації наслідків НС.
3. Рішення про утворення та ліквідацію Штабу з НС, його кількісний та персональний склад, місце розгортання та строк прибуття залучених до його роботи працівників приймає керівник робіт з ліквідації наслідків НС у формі розпорядження.
4. До складу Штабу з НС залежно від рівня НС входять працівники ДСНС України, керівники аварійно-рятувальних служб, що беруть участь у ліквідації наслідків НС, представники або експерти відповідних центральних органів виконавчої влади, виконавчого комітету Фастівської міської ради (далі - Органи влади), установ та організацій (за погодженням з їх керівниками).
Кількісну більшість складу Штабу з НС залежно від особливостей та характеру НС складають працівники ДСНС України.
5. Штаб з НС безпосередньо взаємодіє з відповідними центрами управління в НС,
які забезпечують його роботу.
які забезпечують його роботу.
6. Робота Штабу з НС в особливий період організовується відповідно до вимог правового режиму особливого періоду.
II. Завдання та функції штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації
1. Основними завданнями Штабу з НС є безпосередня організація і координація аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт з ліквідації наслідків НС.
2. Відповідно до покладеного на нього завдання основними функціями Штабу з НС є:
1) визначення зони НС та зони можливого ураження, кількості і місць перебування в них людей, організація їх рятування та надання їм допомоги, запобігання пошкодженню майна;
2) збирання даних про обстановку в зоні НС, їх аналіз та узагальнення, прогнозування масштабів і наслідків НС;
3) визначення головних напрямів ліквідації наслідків НС, розробка оперативних планів заходів з ліквідації наслідків НС і здійснення заходів щодо їх реалізації;
4) визначення складу і кількості сил цивільного захисту, необхідних для залучення
до ліквідації наслідків НС, термінів їх залучення згідно з планами реагування на НС, планами взаємодії органів управління та сил цивільного захисту у разі виникнення НС, а також планами локалізації і ліквідації наслідків аварії;
до ліквідації наслідків НС, термінів їх залучення згідно з планами реагування на НС, планами взаємодії органів управління та сил цивільного захисту у разі виникнення НС, а також планами локалізації і ліквідації наслідків аварії;
5) підготовка розпоряджень керівника робіт з ліквідації наслідків НС щодо ліквідації наслідків НС та забезпечення безпеки постраждалих, їх реєстрація в установленому порядку після підписання та доведення до виконавців;
6) забезпечення реалізації розпоряджень керівника робіт з ліквідації наслідків НС
щодо організації та координації аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт з ліквідації наслідків НС;
щодо організації та координації аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт з ліквідації наслідків НС;
7) безпосередня організація і координація дій залучених до ліквідації наслідків НС сил цивільного захисту, Збройних Сил України та інших військових формувань, органів і підрозділів внутрішніх справ, а також громадських організацій і волонтерів;
8) взаємодія з відповідною спеціальною комісією з ліквідації наслідків НС;
9) ведення обліку робіт, що виконуються силами цивільного захисту під час ліквідації наслідків НС;
10) ведення обліку загиблих та постраждалих унаслідок НС;
11) організація інформування населення про наслідки та прогноз розвитку НС, хід ліквідації її наслідків та правила поведінки в зоні НС;
12) здійснення інформаційної взаємодії з центрами управління в НС відповідного рівня;
13) організація матеріально-технічного забезпечення проведення аварійно-рятувальних
та інших невідкладних робіт;
та інших невідкладних робіт;
14) ведення оперативно-технічної та звітної документації Штабу з НС.
III. Керівництво роботою штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації
та організація його діяльності
1. Керівництво роботою Штабу з НС здійснює начальник Штабу з НС, який призначається керівником робіт з ліквідації наслідків НС (міським головою) і є його заступником.
Працівники, залучені до роботи у складі Штабу з НС, підпорядковуються начальнику Штабу з НС.
2. Начальник Штабу з НС виконує обов’язки керівника робіт з ліквідації наслідків НС у разі його відсутності.
3. Начальник Штабу з НС відповідає за:
1) організацію роботи Штабу з НС;
2) своєчасну підготовку, організацію виконання, доведення до виконавців та контроль виконання розпоряджень керівника робіт з ліквідації наслідків НС;
3) безперервну організацію і координацію аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт;
4) ведення оперативно-технічної та звітної документації Штабу з НС.
4. Начальник Штабу з НС зобов’язаний:
1) здійснювати керівництво роботою Штабу з НС;
2) проводити постійний моніторинг оперативної обстановки у зоні НС, ходу ліквідації наслідків НС;
3) вносити пропозиції керівнику робіт з ліквідації наслідків НС щодо способів і методів проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт;
4) організовувати доведення до відома виконавців розпорядження керівника робіт
з ліквідації наслідків НС та організовувати їх виконання.
з ліквідації наслідків НС та організовувати їх виконання.
5. Штаб з НС розгортається в районі виникнення НС або в іншому місці, визначеному керівником робіт з ліквідації наслідків НС, і працює у цілодобовому режимі позмінно.
6. Залежно від рівня НС, обсягу аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт
з ліквідації наслідків НС за рішенням начальника Штабу з НС у складі Штабу з НС можуть утворюватись робочі групи:
з ліквідації наслідків НС за рішенням начальника Штабу з НС у складі Штабу з НС можуть утворюватись робочі групи:
1) аналізу ситуації і підготовки даних – для збору і аналізу інформації про обстановку в зоні НС, ведення робочої карти (схеми) зони НС, обліку залучених сил і засобів, підготовки оперативної документації;
2) безпосереднього реагування – для управління і координації дій залучених сил і засобів безпосередньо у місці проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, розстановки сил на вирішальних та інших головних напрямах ліквідації наслідків НС та керівництва роботами у зоні НС;
3) організаційна група – для організації і підготовки засідань Штабу з НС, спеціальної комісії з ліквідації наслідків НС, підготовки і реєстрації розпоряджень керівника робіт з ліквідації наслідків НС;
4) управління резервом сил – для розстановки та обліку сил і засобів цивільного захисту, що додатково залучаються до ліквідації наслідків НС, підготовки пропозицій начальнику Штабу з НС щодо їх застосування під час ліквідації наслідків НС;
5) представників органів влади, установ та організацій – для координації і обліку залучених сил і засобів центральних та місцевих органів виконавчої влади, доведення рішень керівника робіт з ліквідації наслідків НС, контролю за проведенням аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт і подання звітних матеріалів до групи аналізу ситуації і підготовки даних;
6) матеріально-технічного забезпечення – для організації матеріально-технічного забезпечення проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, у тому числі
з урахуванням використання матеріальних резервів для ліквідації наслідків НС Органів влади та суб’єктів господарювання;
з урахуванням використання матеріальних резервів для ліквідації наслідків НС Органів влади та суб’єктів господарювання;
7) організації зв’язку – для організації зв’язку в зоні НС із взаємодіючими службами цивільного захисту, органами влади і керівництвом ДСНС України, забезпечення функціонування засобів телекомунікації та інформатизації Штабу з НС, а також офісної техніки;
8) взаємодії з населенням та засобами масової інформації - для роботи зі зверненнями громадян та інформування населення через засоби масової інформації про обстановку в зоні НС, хід ліквідації наслідків НС, прогноз розвитку НС та правила поведінки в зоні НС;
9) інші робочі групи.
7. Органи влади, установи та організації завчасно визначають представників та експертів, які залучатимуться до роботи у складі Штабу з НС відповідного рівня, та організовують їх підготовку шляхом проведення з ними відповідних занять та тренувань.
8. Штаб з НС має право одержувати від органів влади, підприємств, установ та організацій документи та повну і достовірну інформацію щодо причин виникнення НС, наслідків, спричинених НС, та заходів, які вживалися для її ліквідації.
9. Штаб з НС веде оперативно-технічну та звітну документацію з урахуванням оперативної обстановки у зоні НС та ходу ліквідації наслідків НС.
10. Після ліквідації наслідків НС Штаб з НС узагальнює документи та формує архівну справу у двох примірниках, а також готує проект звіту про прийняті рішення і перебіг подій під час ліквідації наслідків НС для подальшого його подання керівником робіт з ліквідації наслідків НС до органу, що його призначив.
11. Діяльність Штабу з НС припиняється після завершення виконання покладених на нього завдань на підставі рішення керівника робіт з ліквідації наслідків НС про ліквідацію Штабу з НС.
IV. Фінансове та матеріально-технічне забезпечення роботи штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації
1. За особами, включеними до складу Штабу з НС, на час виконання покладених на них обов’язків зберігається заробітна плата (грошове забезпечення) за основним місцем роботи.
2. Матеріально-технічне та фінансове забезпечення роботи Штабу з НС здійснюється відповідно до чинного законодавства.
3. Штаб з НС забезпечується комплектом оперативно-технічної документації, нормативно-правовими актами з питань організації реагування на НС, засобами зв’язку та оргтехнікою.
Керуючий справами міськвиконкому Л.О. Тхоржевська
Додаток 2 до Розпорядження
від 14.12.2018 р. № 419 од
Робочі групи штабу з ліквідації наслідків
надзвичайної ситуації на території міста Фастів.
Робоча (оперативна) група №1
Безпосереднього реагування - для управління і координації дій залучених сил і засобів безпосередньо у місці проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, розстановки сил на вирішальних та інших головних напрямах ліквідації наслідків НС та керівництва роботами у зоні НС;
Члени штабу:
Керівник: начальник штабу- -завідуючий сектором з питань НС, ЦЗН Долгій С.О.;
- представники ФРС ГУ ДСНС України у Київській обл,
- представник Фастівського ВП ВВП ГУ НП України в Київській обл;
- представник начальник Фастівського РП ПАТ «Київобленерго»;
- представник «Фастівського ККП»;
- представник КП «Фастівська ЖЕК»;.
- представник Фастівської ДВФ по експлуатації газового господарства;
Робоча група №2
- аналізу ситуації і підготовки даних - для збору і аналізу інформації про обстановку в зоні НС, ведення робочої карти (схеми) зони НС, обліку залучених сил і засобів, підготовки оперативної документації;
Керівник: заступник начальника штабу- провідний фахівець з ЦЗ Фастівського РС ГУ ДСНС України у Київській області Сугак А.С.;
- завідуючий сектором з питань мобілізаційної роботи Тягун О.М.;
- начальник відділу ЖКГ Зоренко О.А.
Робоча група №3
- організаційна та матеріально-технічного забезпечення для організації і підготовки засідань Штабу з НС, спеціальної комісії з ліквідації наслідків НС, підготовки і реєстрації розпоряджень керівника робіт з ліквідації наслідків НС, організації матеріально-технічного забезпечення проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, у тому числі з урахуванням використання матеріальних резервів для ліквідації наслідків НС органів влади та суб’єктів господарювання:
Керівник: - завідувач сектору охорони здоров’я Костюк І.М.; .
- начальник фінансового управління Цедзінська Л.;
- представник КП «Фастівводоканал» Сакович Ю.М.;
- представник КП «Фастівська ЖЕК» Титаренко. Б.О;
Адреса штабу:
м. Фастів,вул. Садова, 12 ФМВК т. 5-12-92; тел. 0972360191; електор. пошта: НС.Еко@ukr.net
Керуючий справами міськвиконкому Л.О. Тхоржевська
Додаток 3 до Розпорядження
від 14.12..2018 р. № 419
Обов'язки керівника робіт
з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації місцевого рівня
1. Загальні положення
Керівник робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації (далі - керівник робіт з ліквідації наслідків НС) призначається розпорядженням міського голови та у своїй діяльності керується Кодексом цивільного захисту України та іншими нормативно-правовими актами, передбаченими Кодексом цивільного захисту України.
До прибуття керівника робіт з ліквідації наслідків НС його обов’язки виконує керівник підрозділу (служби, формування) сил цивільного захисту або оперативної групи, який прибув до зони надзвичайної ситуації місцевого рівня (далі - НС) першим. Якщо надзвичайна ситуація трапилася на потенційно небезпечному об’єкті або об’єкті підвищеної небезпеки, до прибуття керівника робіт з ліквідації наслідків НС його обов’язки виконує диспетчер об’єкта або особа старшого інженерно-технічного персоналу, яка перебуває на зміні.
На час ліквідації наслідків НС у підпорядкування керівника робіт з ліквідації наслідків НС переходять усі аварійно-рятувальні служби, що залучаються до ліквідації таких наслідків.
Ніхто не має права втручатися в діяльність керівника робіт з ліквідації наслідків НС.
Рішення керівника робіт з ліквідації наслідків НС оформляється розпорядженням. Підготовка розпоряджень керівника робіт з ліквідації наслідків НС, їх реєстрація в установленому порядку після підписання та доведення до виконавців здійснюється штабом з ліквідації наслідків НС. Розпорядження керівника робіт з ліквідації наслідків НС є обов’язковими для виконання всіма суб’єктами, які беруть участь у ліквідації наслідків НС, а також громадянами і суб’єктами господарювання, розташованими у зоні НС.
2. Завдання та обов'язки
1. Здійснює безпосереднє керівництво аварійно-рятувальними та іншими невідкладними роботами під час ліквідації наслідків НС.
2. Затверджує персональний склад штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації місцевого рівня та призначає його начальника, встановлює порядок оповіщення членів штабу і режим роботи штабу.
3. Залежно від обставин, що склалися у зоні НС, самостійно приймає рішення щодо:
- здійснення заходів з евакуації;
- зупинення діяльності суб’єктів господарювання, розташованих у зоні НС, та обмеження доступу населення до такої зони;
- залучення в установленому порядку до проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт необхідних транспортних засобів, іншого майна суб’єктів господарювання, розташованих у зоні НС, аварійно-рятувальних служб, а також громадян за їх згодою;
- зупинення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, якщо виникла підвищена загроза життю або здоров’ю рятувальників та інших осіб, які беруть участь у ліквідації наслідків НС;
- інші рішення, необхідні для ліквідації наслідків НС та забезпечення безпеки постраждалих.
4. Інформує міського голову про обстановку, що склалась в зоні НС, та про вжиті заходи щодо ліквідації її наслідків щодобово до 6.00, 10.00, 14.00, 20.00 год. та по завершенню виконання покладених на нього завдань.
5. Інформує відповідні органи державної влади про вжиті заходи.
6. Після ліквідації наслідків НС надає міському голові звіт про прийняті рішення і перебіг подій під час ліквідації наслідків НС та приймає рішення про ліквідацію штабу з ліквідації наслідків НС місцевого рівня.
3. Права
Керівник робіт з ліквідації наслідків НС має право на повну та достовірну інформацію про НС для організації робіт з ліквідації її наслідків.
Керувати всіма аварійно-рятувальними службами, що залучені до ліквідації наслідків НС.
В межах своєї компетенції надавати розпорядження всім суб’єктам, які беруть участь у ліквідації наслідків НС, а також громадянам і суб’єктам господарювання, які розташовані у зоні НС.
4. Відповідальність
Керівник робіт з ліквідації наслідків НС несе персональну відповідальність за управління аварійно-рятувальними та іншими невідкладними роботами з ліквідації наслідків НС згідно з чинним законодавством.
Керуючий справами міськвиконкому Л.О. Тхоржевська