Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Рішення Фастівської міської ради "Про упорядкування торгівлі алкогольними напоями, тютюновими виробами та пивом на територію міста Фастів"
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Р І Ш Е Н Н Я
№ 8-ХLІІІ-VІІ
від 27.08.2018 року
«Про упорядкування торгівлі алкогольними напоями, тютюновими виробами та пивом на територію міста Фастів»»
Керуючись ст.140, ст.146 Конституції України та п.44, ч.1, ст.26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні“, “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо захисту населення від впливу шуму“, “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обмеження споживання і продажу пива та слабоалкогольних напоїв“, ст. 15-3 Закону України “Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів“, ст. 24 закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення»(із змінами та доповненнями),постанови Кабінету Міністрів України від 30.07.1996 № 854 “Про затвердження Правил роздрібної торгівлі алкогольними напоями“,
міська рада
В И Р І Ш И Л А:
1. Упорядкувати роздрібну торгівлю алкогольними, слабоалкогольними напоями, пивом та пивом на території міста Фастова шляхом заборони роздрібної торгівлі вищевказаних товарів у стаціонарних об’єктах торгівлі, малих архітектурних формах та у закладах торгівлі (кіосках, павільйонах, магазинах, відділах, кафетеріях, супермаркетах, в магазина на автозаправочних станціях), закладів ресторанного господарства, які не мають повного циклу виробництва, заклади швидкого обслуговування з двадцять другої години до десятої години.
2. Заборонити закладам ресторанного господарства, з повним циклом виробництва, що вбудовані в житлові будинки, розташовані в парках культури та відпочинку на території спортивних комплексів заборонити роздрібну торгівлю алкогольними, слабоалкогольними напоями та пивом (окрім безалкогольного) з двадцять другої години до десятої години.
3. Заборонити закладам ресторанного господарства, з повним циклом виробництва,які знаходяться в окремих нежитлових приміщеннях заборонити роздрібну торгівлю алкогольними,слабоалкогольними напоями та пивом (окрім безалкогольного) з двадцять четвертої години до десятої години.
4. Заборонити роздрібну торгівлю тютюновими виробами :
4.1. на об'єктах торгівлі та ресторанного господарства, розташованих на відстані 100 метрів від меж земельних ділянок (огородження)навчальних та дитячих лікувальних закладів.
4.2. в день проведення спортивних змагань та святкових заходів на стадіоні , в Палаці культури, в інших місцях проведення таких заходів та на прилеглих до них територіях;
5. Заборонити під час проведення масових громадських заходів рекламу алкогольних, слабоалкогольних напоїв, пива та тютюнових виробів.
5.1. заборонити реалізацію напоїв в скляній тарі.
6. Дія цього рішення поширюється на всіх суб'єктів господарювання на території міста Фастова незалежно від форм власності, які зареєстровані в установленому порядку і мають ліцензію на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями, отриману згідно з вимогами законодавства.
7. Суб’єктам господарювання міста Фастова рекомендувати інформувати покупців про прийняте Фастівською міською радою рішення щодо заборони реалізації алкогольних, слабоалкогольних напоїв та пива (окрім безалкогольного) на території міста Фастова у період з 22.00 години вечора до 10.00 години ранку щоденно, враховуючи вихідні дні та свята.
8. Управлінню освіти виконавчого комітету Фастівської міської ради доручити провести у шкільних навчальних закладах всіх рівнів акредитації у місті Фастові роз’яснювальну роботу про шкідливий вплив алкогольних, слабоалкогольних напоїв та пива (окрім безалкогольного), тютюнових виробів на організм людини й переваги здорового способу життя.
9. Фастівському відділенню поліції Васильківського відділу поліції Головного управління Національної поліції України в Київській області рекомендувати активізувати роботу щодо посилення контролю за дотриманням вимог статей178, 182 Кодексу України про адміністративні порушення з метою недопущення розпивання пива (окрім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв на вулицях, у закритих спортивних спорудах, у скверах, парках, у всіх видах громадського транспорту та в інших заборонених законом місцях, появи в громадських місцях у нетверезому стані, сприяти захисту населення від шкідливого впливу шуму та дотриманню правил додержання тиші в населених пунктах і громадських місцях.
10. Виконавчому комітету Фастівської міської ради разом з Фастівським відділенням поліції Васильківського відділу поліції Головного управління Національної поліції України в Київській області звернутись до Головного управління Державної фіскальної служби України у Київській області щодо анулювання ліцензій на здійснення роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами суб’єктам господарювання, що порушують вимоги пункту 1,2,3,4,5 цього рішення.
11. Вважати таким, що втратило чинність рішення Фастівської міської ради від 16.05.2013р. № 4-XL-VІ «Про впорядкування торгівлі алкогольними і слабоалкогольними напоями та пивом на території міста Фастова».
12. Офіційно оприлюднити це рішення на сайті Фастівської міської ради
13. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань підприємницької діяльності, інвестицій, міжнародних зв'язків, промисловості, транспорту, зв'язку та торгівлі.
Міський голова М. В. Нетяжук
Бруй Л. М. Зикова О.Б.
Бевза С. Л.
Рябоконь А.С.
Мельниченко А. В.
ОГОЛОШЕННЯ ПРО ОПРИЛЮДНЕННЯ ПРОЕКТУ РЕГУЛЯТОРНОГО АКТУ
Відповідно до ст.9 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» повідомляємо, що 05.03.2018 року в мережі інтернет на офіційному Веб-сайті Фастівської міської ради опублікується проект регуляторного акту та аналіз регуляторного впливу проекту рішення Фастівської міської ради «Про упорядкування торгівлі алкогольними напоями, тютюновими виробами та пивом на території міста Фастів».
Пропозиції та зауваження від фізичних та юридичних осіб, їх об`єднань приймаються протягом одного місяця з моменту опублікування проекту даного рішення.
Поштова адреса: 08500, м.Фастів пл.Соборна,1, каб.504, каб.111,
тел.6-18-85, 6-02-14
05.03.2018 року
Аналіз регуляторного впливу
проекту рішення Фастівської міської ради
«Про упорядкування торгівлі алкогольними напоями, тютюновими виробами та пивом на території міста Фастів»
1. Визначення проблеми.
На сьогоднішній день у місті Фастові алкогольні та слабоалкогольні напої, пиво можна придбати на будь-яку годину доби. Така ситуація виникла тому, що алкогольні та слабоалкогольні напої продаються цілодобово через торговельну мережу.
Такі торговельні об’єкти, здебільшого, розташовані у місцях постійного скупчення людей, а особливо молоді.
Також, суттєвою проблемою є постійне скупчення людей біля стаціонарних об’єктів торгівлі у нічний період часу, що спричиняє значне порушення тиші та призводить до чисельних скарг мешканців міста.
Беручи до уваги таку тенденцію, стає зрозумілим поступове зростання кількості злочинів, скоєних у стані алкогольного сп’яніння (особливо у нічний період часу).
Недосконалість чинного законодавства з питань реалізації та споживання алкогольних та слабоалкогольних напоїв, пива в Україні створює ситуацію невизначеності щодо окремих місць торгівлі алкогольними напоями, особливо тих об’єктів торгівлі та ресторанного господарства, які розташовані поблизу навчальних закладів та в громадських місцях, а також в нічний час. Чинним законодавством на сьогоднішній день регулюються відносини, щодо обмеження споживання та продажу алкогольних напоїв, але на законодавчому рівні не регулюється час продажу таких напоїв та окремі місця розташування торгових об’єктів, які здійснюють продаж алкогольних напоїв.
З метою врегулювання питання реалізації алкогольних та слабоалкогольних напоїв, пива в торговельній мережі та закладах ресторанного господарства міста Фастова, з урахуванням чинного законодавства в цій сфері діяльності, забезпечення захисту населення від шкідливого впливу шуму в нічний час і погіршення умов проживання у зв’язку з роботою в нічний час вбудованих в житлові будівлі об’єктів ресторанного господарства та цілодобовою реалізацією алкогольних напоїв в об’єктах роздрібної торгівлі, запобігання або зниження числа правопорушень, скоєних громадянами в нічний час у стані алкогольного сп’яніння, враховуючи негативний вплив алкоголю на стан здоров’я молодого покоління, пропонується даний регуляторний акт.
Таким чином, відповідно до делегованих повноважень Фастівської міської ради, згідно ст.25,59 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, ст. 153 Закону України „Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів” та враховуючи ст.8,9,13 Закону України „Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”, міській раді пропонується розглянути та прийняти рішення про врегулювання питання щодо обмеження продажу алкогольних та слабоалкогольних напоїв, пива (крім безалкогольного) на території міста Фастова.
Групи (підгрупи)
|
Так
|
Ні
|
Громадяни
|
Так
|
-
|
Держава, у т.ч.:
|
-
|
-
|
орган місцевого самоврядування
|
Так
|
-
|
Суб’єкти господарювання,
|
Так
|
-
|
у тому числі суб’єкти малого підприємництва
|
Так
|
-
|
2. Цілі державного регулювання.
Даний проект рішення міської ради є нормативно-правовим документом, який спрямований на удосконалення правового регулювання господарських відносин між органами місцевої влади та суб’єктами господарювання, визначених в попередньому розділі АРВ, в цілому.
Рішення є обов’язковим для виконання всіма виконавчими органами Фастівської міської ради та суб’єктами господарювання, які пройшли реєстрацію в установленому порядку, мають ліцензію на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями, тютюновими виробами та здійснюють торгівлю алкогольними та слабоалкогольними напоями, пива (крім безалкогольного) на території м. Фастів.
Основними цілями його прийняття є:
- удосконалити правове регулювання господарських відносин між органами місцевої влади та суб’єктами господарювання;
- заборонити реалізацію алкогольних та слабоалкогольних напоїв, пива (крім безалкогольного) в дрібнороздрібній торговельній мережі, в об’єктах торговельного обслуговування, розташованих на відстані менше ніж 100 метрів від меж ділянки навчального закладу; в об’єктах, розташованих на зупинках міського громадського автотранспорту;
- зменшити вплив споживання алкогольних напоїв на здоров’я мешканців міста, зокрема неповнолітніх, шляхом проведення профілактичної роботи серед населення, особливо молоді;
- запобігти порушення законодавства у відповідній сфері цивільно-правових відносин;
- забезпечити покращання громадського порядку на території міста Фастова.
Для досягнення визначених цілей під час розробки проекту рішення було розглянуто наступні альтернативні способи. На підставі вищевикладеного можна зробити висновок, що найбільш прийнятним є спосіб впровадження даного регуляторного акту тому, що на теперішній час у зазначеній сфері цивільно-правових відносин відсутній нормативний документ на державному рівні, який би врегульовував обіг алкогольних, слабоалкогольних напоїв та пива у нічний час та в окремих місцях постійного скупчення населення, особливо молоді.
Отже, з цього випливає, що даний регуляторний акт забезпечує досягнення цілей регулювання, відповідає потребам у розв’язанні проблеми, викладеної в п.1.
Види альтернативи
|
Опис альтернативи
|
Альтернатива 1
|
Залишити чинне регулювання і зберегти дану ситуацію без змін
|
Альтернатива 2
|
Прийняття запропонованого регуляторного акта
|
Оцінка впливу на сферу інтересів держави:
Вид альтернативи
|
Вигоди
|
Витрати
|
Альтернатива 1
|
- Збереження чинного рішення не вирішує визначеної проблеми. Недосконалість чинного законодавства з питань реалізації та споживання алкогольних та слабоалкогольних напоїв, пива в Україні створює ситуацію невизначеності з проблемних питань.
- Визначена проблема залишається не вирішеною.
- Вигода відсутня.
|
Витрати відсутні.
|
Альтернатива 2
|
Прийняття запропонованого проекту рішення міської ради забезпечує:
- вирішення визначеної проблеми щодо порушення тиші і громадського порядку в нічний час;
- відповідність принципам державної регуляторної політики;
- сприяє розв’язанню проблеми тому, що на теперішній час не зафіксовано випадків добровільної відмови суб’єктів господарювання від реалізації алкогольних напоїв в нічний час або обмеження режиму роботи торгових об’єктів
|
Реалізація проекту регуляторного акту не потребує додаткових витрат з державного та/або міського бюджету.
|
|
|
|
Оцінка впливу на сферу інтересів громадян:
Вид альтернативи
|
Вигоди
|
Витрати
|
Альтернатива 1
|
- Збереження чинного рішення не вирішує визначеної проблеми. Недосконалість чинного законодавства з питань реалізації та споживання алкогольних та слабоалкогольних напоїв, пива в Україні створює ситуацію невизначеності з проблемних питань.
Вигода відсутня.
|
Витрати відсутні.
|
Альтернатива 2
|
Прийняття запропонованого проекту рішення міської ради забезпечує:
- вирішення визначеної проблеми щодо порушення тиші і громадського порядку в нічний час;
- зменшення кількості злочинів, скоєних у стані алкогольного сп’яніння (особливо у нічний період часу).
- на теперішній час не зафіксовано випадків добровільної відмови суб’єктів господарювання від реалізації алкогольних напоїв в нічний час або обмеження режиму роботи торгових об’єктів.
|
Реалізація проекту регуляторного акту не потребує додаткових витрат з державного та/або міського бюджету.
|
Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання:
Показник
|
Великі
|
Середні
|
Малі
|
Мікро
|
Разом
|
Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць
|
-
|
-
|
-
|
-
|
188
|
Питома вага групи у загальній кількості, відсотків
|
-
|
-
|
-
|
-
|
100%
|
Під час проведення оцінки впливу регуляторного акту на сферу інтересів суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва необхідно окремо обрахувати та кількісно визначити витрати, які будуть виникати внаслідок дії регуляторного акта (згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, додається).
При цьому слід зазначити, що внаслідок дії даного регуляторного акту виникнення додаткових витрат для суб’єктів господарювання не передбачається.
Згідно Методики проведення аналізу впливу регуляторного акту, необхідно провести оцінку впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва окремо кількісно визначити витрати, які будуть виникати внаслідок дії регуляторного акта, але, Податковим кодексом України не передбачено поділ суб’єктів господарювання на великі, середні, малі та мікропідприємства, а тому:
Сумарні витрати за альтернативами*
|
Сума витрат, грн.
|
Альтернатива 1
|
-
|
Альтернатива 2
|
-
|
4. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей.
У ході визначенняальтернативних способів досягнення встановлених цілей розглянуто наступні:
1. Залишити чинне регулювання і зберегти дану ситуацію без змін.
2. Прийняття запропонованого регуляторного акта.
На підставі проведеного аналізу вищезазначених альтернативних способів за допомогою нижченаведених таблиць здійснено вибір оптимального альтернативного способу з урахуванням системи бальної оцінки ступеня досягнення визначених цілей.
Вартість балів визначається за чотирибальною системою оцінки ступеня досягнення визначених цілей, де:
4 – цілі прийняття регуляторного акта, які можуть бути досягнуті повною мірою (проблема більше існувати не буде);
3 – цілі прийняття регуляторного акта, які можуть бути досягнуті майже повною мірою (усі важливі аспекти проблеми існувати не будуть);
2 – цілі прийняття регуляторного акта, які можуть бути досягнуті частково (проблема значно зменшиться, деякі важливі та критичні аспекти проблеми залишаться невирішеними);
1 – цілі прийняття регуляторного акта, які не можуть бути досягнуті (проблема продовжує існувати).
Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)
|
Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки)
|
Коментарі щодо присвоєння відповідного бала
|
Альтернатива 1
|
1
|
Цілі прийняття регуляторного акта не можуть бути досягнуті, проблема існуватиме у зв’язку з тим, що через зміни, які сталися у чинному законодавстві, існуючий нормативно-регуляторний акт вимагає внесення суттєвих змін
|
Альтернатива 2
|
4
|
Цілі прийняття регуляторного акта можуть бути досягнуті повною мірою (проблема більше існувати не буде). Крім того, положення проекту регуляторного акта, є досить простими та врегульовують відносини суб’єктів, на які поширюється даний акт.
|
Рейтинг результативності
|
Вигоди (підсумок)
|
Витрати (підсумок)
|
Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу
|
Альтернатива 1
|
-
|
-
|
Альтернатива 1 не вирішує поставлених цілей.
|
Альтернатива 2
|
Введення в дію запропонованого регуляторного акта позитивно вплине на покращення іміджу влади.
|
Додаткові витрати відсутні.
|
Прийняття даного регуляторного акту надасть можливість користуватися врегульованим, єдиним, зрозумілим для всіх нормативним документом на території м. Фастів
|
Рейтинг
|
Аргументи щодо переваги обраної альтернативи/причини відмови від альтернативи
|
Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта
|
Альтернатива 1
|
Залишення ситуації, що склалась, без змін, не забезпечить досягнення поставленої цілі. Отже, така альтернатива є неприйнятною.
|
-
|
Альтернатива 2
|
Перевага Альтернативи 2 як виду правового регулювання над усіма іншими можливими способами ґрунтується на імперативності (загальнообов’язковості) рішень міської ради для виконання на території міста, що передбачено ст.144 Конституції України та ст.73 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».
Саме такий спосіб дозволить досягнути поставлених цілей належним чином.
|
На дію даного регуляторного акту може негативно вплинути економічна криза.
|
5. Механізми та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми.
Вплив зовнішніх факторів на дію регуляторного акта : Прийняття нормативно-правових актів України, що обмежать делеговані повноваження Фастівської міської ради.
Оцінка можливості впровадження вимог регуляторного акта: Впровадження даного регуляторного акта додаткових фінансово-економічних витрат не потребує, оскільки адміністрування здійснюється в межах повноважень відповідних державних органів - органу місцевого самоврядування, органу державної фіскальної служби, міського відділення поліції.
Можливість досягнення зазначених цілей визначена необхідністю виконання вимог законодавства і забезпечення державної політики, спрямованої на зменшення вживання алкогольних напоїв та їх шкідливого впливу на здоров’я і життя населення, зниження кількості злочинів, скоєних особами в нічний час у стані алкогольного сп’яніння.
Державний нагляд та контроль за додержанням вимог акта: Цей регуляторний акт носить адміністративний характер і регулюється Законом України від 19.12.1995 №481/95-ВР „Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів”, Податковим кодексом України, Кодексом України про адміністративні правопорушення встановлено відповідальність суб’єктів господарювання за порушення вимог у цій сфері.
Державний нагляд та контроль за додержанням вимог регуляторного акта здійснюється у відповідності з зазначеними нормативно-правовими актами та іншими законодавчими актами Державною фіскальною службою, Фастівським відділення поліції Васильківського відділу поліції ГУНП у Київській обл. в межах їх компетенції.
6. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні впроваджувати або виконувати ці вимоги.
Прийняття регуляторного акта сприятиме:
- усуненню неблагоприємних факторів проживання, пов’язаних з розміщенням об’єктів торгівлі та ресторанного господарства в житлових будинках, в результаті припинення їх цілодобового режиму роботи;
- зменшенню кількості скарг громадян, особливо в літній період;
- зменшенню споживання алкогольних напоїв в громадських місцях, і як наслідок, зменшення кількості правопорушень, скоєних особами в нічний час у стані алкогольного сп’яніння;
- зменшенню рівня зростання алкогольної залежності серед населення, особливо молоді;
- забезпеченню громадського порядку і спокою у нічний час.
Також, реалізація положень регуляторного акта сприятиме припиненню торгівлі алкогольними, слабоалкогольними напоями та пивом (крім безалкогольного) на об’єктах торгівлі, розташованих на відстані менш ніж 100 метрів від навчальних закладів, що сприятиме зменшенню рівня їх споживання неповнолітніми.
7. Обгрунтування строку дії регуляторного акта.
Рішення міської ради є регуляторним нормативно-правовим актом, обов’язковим на всій території міста Фастова. Строк дії цього регуляторного акта встановлюється на необмежений термін, що співвідноситься з цілями запровадження цього регуляторного акта та із механізмами його впровадження. Але, у випадку прийняття нормативно-правових актів вищого рівня, які регулюють дане питання, рішення міської ради буде переглянуто або скасовано.
Виходячи з цілей державного регулювання, які визначені у другому розділі АРВ, для відстеження результативності цього регуляторного акта обрано такі показники:
Статистичні показники:
1 Кількість суб'єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюватиметься дія акта, од.;
2 Кількість об’єктів торгівлі та ресторанного господарства, в яких здійснюється роздрібна торгівля алкогольними, слабоалкогольними напоями та пивом.
3 Кількість об’єктів торгівлі та ресторанного господарства, яким встановлено за погодженням з власником цілодобовий режим роботи.
1. Кількість об’єктів торгівлі, розташованих навколо навчальних закладів у радіусі 50 - 100 метрів.
2. Інформація про кількість фактів вчинення правопорушень особами, що знаходились у стані алкогольного сп’яніння.
3. Застосовано штрафних санкцій за порушення вимог статей 173, 178, 175-1, 156, 180, 182 КУпАП та сума стягнутих штрафів, тис.грн.
4. Аналіз звернень громадян, пов’язаних з порушенням громадського порядку і тиші та негативними факторами роботи торговельних об’єктів в нічний час.
5. Час, що витрачатиметься суб’єктами господарювання та/або фізичними особами, пов’язаними з виконанням вимог акта, години на 1 суб. ;
6. Рівень поінформованості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акту, %.
9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта.
Залучення суб’єктів підприємництва та громадськості до відстеження результативності та виконання органами місцевої влади цього рішення.
Строк проведення результативності акта:
Базове відстеження результативності здійснюватиметься до дати набрання актом чинності.
Повторне відстеження результативності планується здійснити через рік після набрання чинності регуляторним актом.
З огляду на показники результативності, визначені в попередньому розділі АРВ, відстеження результативності цього регуляторного акта буде здійснюватися статистичним методом. У рамках статистичного методу відстеження буде проведено аналіз офіційної статистичної інформації, отриманої від міського відділу поліції, відділу сфери обслуговування населення, розміщення реклами та захисту прав споживачів виконавчого комітету Фастівської міської ради, адміністративної комісії при виконавчому комітеті Фастівської міської ради.
Періодичне відстеження планується проводити один раз на три роки з дня прийняття заходів щодо повторного відстеження з метою подальшого вдосконалення нормативної бази .
Тест
малого підприємництва (М-тест)
1. Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання
Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб’єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проведено розробником у період з 09.01.2018 р. по 01.02.2018 р.
Поряд ковий номер
|
Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернет-консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо)
|
Кількість учасників консультацій, осіб
|
Основні результати консультацій (опис)
|
1
|
Робочі наради
|
3
|
Надано пропозиції щодо вдосконалення розробленого проекту акта
|
2
|
Особисті консультації
|
25
|
Надано пропозиції щодо вдосконалення розробленого проекту акта
|
2. Вимірювання впливу регулювання на суб’єктів малого підприємництва (мікро- та малі):
Кількість суб’єктів малого підприємництва, на яких поширюється регулювання: 188(одиниць), у тому числі малого підприємництва * (одиниць) та мікропідприємництва * (одиниць);
питома вага суб’єктів малого підприємництва у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив 100 (відсотків) (відповідно до таблиці “Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання” додатка 1 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта).
3. Розрахунок витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання
Порядковий номер
|
Найменування оцінки
|
У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання)
|
Періодичні (за наступний рік)
|
Витрати за п’ять років
|
Оцінка “прямих” витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання
|
||||
Порядковий номер
|
Найменування оцінки
|
У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання)
|
Періодичні (за наступний рік)
|
Витрати за
п’ять років |
1
|
Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів)
Формула:
кількість необхідних одиниць обладнання Х вартість одиниці
|
0
|
0
|
0
|
2
|
Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування
Формула:
прямі витрати на процедури повірки (проведення первинного обстеження) в органі державної влади + витрати часу на процедуру обліку (на одиницю обладнання) Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість процедур обліку за рік) Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб’єкту малого підприємництва
|
0
|
0
|
0
|
3
|
Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати - витратні матеріали)
Формула:
оцінка витрат на експлуатацію обладнання (витратні матеріали та ресурси на одиницю обладнання на рік) Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб’єкту малого підприємництва
|
0
|
0
|
0
|
4
|
Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування)
Формула:
оцінка вартості процедури обслуговування обладнання (на одиницю обладнання) Х кількість процедур технічного обслуговування на рік на одиницю обладнання Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб’єкту малого підприємництва
|
0
|
0
|
0
|
5
|
*Інші процедури (уточнити):
|
|
|
|
6
|
Разом, гривень
Формула:(сума рядків 1 + 2 + 3 + 4 + 5)
|
0
|
0
|
0
|
7
|
Сумарно, гривень
Формула:
відповідний стовпчик “разом” Х кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання
|
0
|
0
|
0
|
Оцінка вартості адміністративних процедур суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування
|
||||
9
|
Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання
Формула:
витрати часу на отримання інформації про регулювання + отримання необхідних форм та заявок (0,5 год.) Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (40,51 грн./год.*)
(*середньомісячна заробітна плата штатних працівників по місту 2017 рік -7130 грн. поділити на середню тривалість робочого часу 176 годин/місяць)
|
20,25
|
_
|
101,27
|
10
|
Процедури організації виконання вимог регулювання
Формула:
Витрати часу на розроблення та організацію внутрішніх для суб’єкта господарювання процедур впровадження вимог регулювання (2 год. х 40,51 грн.)
|
81,02
|
_
|
405,1
|
11
|
Процедури офіційного звітування
Формула:
витрати часу на отримання інформації про порядок звітування щодо регулювання, отримання необхідних форм та визначення органу, що приймає звіти та місця звітності + витрати часу на заповнення звітних форм + витрати часу на передачу звітних форм (окремо за засобами передачі інформації з оцінкою кількості суб’єктів, що користуються формами засобів – окремо електронна звітність, звітність до органу, поштовим зв’язком тощо) + оцінка витрат часу на корегування (оцінка природного рівня помилок)) Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість оригінальних звітів Х кількість періодів звітності за рік
|
0
|
0
|
0
|
12
|
Процедури щодо забезпечення процесу перевірок
Формула:
витрати часу на забезпечення процесу перевірок з боку контролюючих органів (0 год.) вартість часу суб’єкта малого підприємництва (0 грн./год.)
|
0
|
0
|
0
|
13
|
Інші процедури (уточнити)
|
_
|
_
|
_
|
14
|
Разом, гривень
Формула:
(сума рядків 9 + 10 + 11 + 12 + 13)
|
101,27
|
_
|
506,35
|
15
|
Кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць
|
188
|
188
|
188
|
16
|
Сумарно, гривень
Формула:
відповідний стовпчик “разом” Х кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 14 Х рядок 15)
|
19038,76
|
_
|
95193,8
|
|
Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва.
Процедура регулювання суб’єктів малого підприємництва (розрахунок на одного типового суб’єкта господарювання малого підприємництва - за потреби окремо для суб’єктів малого та мікро-підприємництв)
|
Планові витрати часу на процедуру
|
Вартість часу співробітника органу державної влади відповідної категорії (заробітна плата) грн./год.
|
Оцінка кількості процедур за рік, що припадають на одного суб’єкта
|
Оцінка кількості суб’єктів, що підпадають під дію процедури регулювання
|
Витрати на адміністрування регулювання (за рік), гривень
|
1.Облік суб’єкта господарювання, що перебуває у сфері регулювання
|
0,5 год.
|
20,25
(*середньомісячна заробітна плата штатних працівників по місту за 2017 рік - 7130 грн. поділити на середню тривалість робочого часу 176 годин/місяць)
|
1
|
188
|
7 614 (середня заробітна плата / на кількість витрат часу на процедуру Х кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання)
|
2. Поточний контроль за суб’єктом господарювання, що перебуває у сфері регулювання, у тому числі: камеральні й виїзні перевірки
|
_
|
_
|
_
|
_
|
_
|
3. Підготовка, затвердження та опрацювання одного окремого акта про порушення вимог регулювання
|
_
|
_
|
_
|
_
|
_
|
4. Реалізація одного окремого рішення щодо порушення вимог регулювання
|
_
|
_
|
_
|
_
|
_
|
5. Оскарження одного окремого рішення суб’єктами господарювання
|
_
|
_
|
_
|
_
|
_
|
6. Підготовка звітності за результатами регулювання
|
_
|
_
|
_
|
_
|
_
|
7. Інші адміністративні процедури (уточнити):
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
Разом за рік
|
Х
|
Х
|
Х
|
Х
|
7 614
|
Сумарно за п’ять років
|
Х
|
Х
|
Х
|
Х
|
38070
|
4. Розрахунок сумарних витрат суб’єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання
№ п/п
|
Показник
|
Перший рік регулювання (стартовий), грн.
|
За п’ять років, грн.
|
1
|
Оцінка “прямих” витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання
|
-
|
-
|
2
|
Оцінка вартості адміністративних процедур для суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування
|
19038,76
|
95193,8
|
3
|
Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання
|
19038,76
|
95193,8
|
4
|
Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва
|
7 614
|
38070
|
5
|
Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання (1+2+3+4)
|
26652,76
|
133263,8
|
Начальник відділу сфери обслуговування населення, Л.М.Бруй
розміщення реклами та захисту прав споживачів
Звіт про базове відстеження результативності регуляторного акта
проекту рішення Фастівської міської ради
«Про упорядкування торгівлі алкогольними напоями, тютюновими виробами та пивом на території міста Фастів»
Виконавець заходів з відстеження – Відділ сфери обслуговування населення, розміщення реклами та захисту прав споживачів.
Мета прийняття акта: Даний проект рішення міської ради є нормативно-правовим документом, який спрямований на удосконалення правового регулювання господарських відносин між органами місцевої влади та суб’єктами господарювання.
Строк виконання заходів з відстеження – 10 днів (05.02.2018 - 15.02.2018 р.).
Тип відстеження – базове.
Метод одержання результатів відстеження результативності - аналіз статистичних даних.
Кількісні та якісні значення показників результативності:
Для відстеження результативності регуляторного акта були визначені такі показники результативності:
№
п/п
|
Показник
|
2016 р.
|
2017 р.
|
1
|
Кількість суб'єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюватиметься дія акта, од.;
|
180
|
188
|
-
|
кількість об’єктів торгівлі та ресторанного господарства, в яких здійснюється роздрібна торгівля алкогольними, слабоалкогольними напоями та пивом
|
180
|
188
|
-
|
кількість об’єктів торгівлі та ресторанного господарства, яким встановлено за погодженням з власником цілодобовий режим роботи
|
0
|
0
|
2
|
Кількість об’єктів торгівлі, в яких здійснюється роздрібна торгівля алкогольними, слабоалкогольними напоями та пивом, розташованих навколо навчальних закладів у радіусі 100 метрів
|
19
|
19
|
3
|
Інформація про кількість фактів вчинення правопорушень особами, що знаходились у стані алкогольного сп’яніння, а саме:
|
|
|
-
|
ст.173КУпАП „Дрібнехуліганство”
|
35
|
62
|
-
|
ст. 178 КупАП „Розпивання спиртних напоїв у громадських місцях і поява в громадських місцях у п’яному вигляді”
|
39
|
311
|
-
|
ст. 175-1 КупАП „Куріння тютюнових виробів у заборонених місцях”
|
3
|
11
|
-
|
ст. 156 КУпАП „Порушення правил торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами”
|
1
|
8
|
-
|
ст. 180 КУпАП „Доведення неповнолітнього до стану сп’яніння”
|
-
|
1
|
4
|
Застосовано штрафних санкцій за порушення вимог статей 173, 178, 175-1, 156, 180, 182 КУпАП та сума стягнутих штрафів, тис.грн.
|
179
|
192,0
|
5
|
Кількість звернень громадян, пов’язаних з порушенням громадського порядку і тиші та негативними факторами роботи торговельних об’єктів в нічний час
|
8
|
12
|
6
|
Час, що витрачатиметься суб’єктами господарювання та/або фізичними особами, пов’язаними з виконанням вимог акта, години на 1 суб.
|
0,5
|
0,5
|
7
|
Рівень поінформованості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акту, %
|
100
|
100
|
Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей
На сьогоднішній день у місті Фастові алкогольні та слабоалкогольні напої, пиво можна придбати на будь-яку годину доби. Така ситуація виникла тому, що алкогольні та слабоалкогольні напої продаються цілодобово через торговельну мережу.
З метою врегулювання питання реалізації алкогольних та слабоалкогольних напоїв, пива в торговельній мережі та закладах ресторанного господарства міста Фастова, з урахуванням чинного законодавства в цій сфері діяльності, забезпечення захисту населення від шкідливого впливу шуму в нічний час і погіршення умов проживання у зв’язку з роботою в нічний час вбудованих в житлові будівлі об’єктів ресторанного господарства та цілодобовою реалізацією алкогольних напоїв в об’єктах роздрібної торгівлі, запобігання або зниження числа правопорушень, скоєних громадянами в нічний час у стані алкогольного сп’яніння, враховуючи негативний вплив алкоголю на стан здоров’я молодого покоління, пропонується даний регуляторний акт.
Прийняття регуляторного акта дозволить регламентувати взаємовідносини суб’єктів господарювання з органами місцевого самоврядування, державної фіскальної служби, правоохоронними органами, забезпечуючи права громадян з питань захисту населення від шкідливого впливу шуму в нічний час та здоров’я громадян (дорослих і неповнолітніх дітей) шляхом обмеження в часі та місцях торгівлі алкогольними та слабоалкогольними напоями, пивом (крім безалкогольного).
Проект рішення містить обґрунтування відповідності проекту регуляторного акта принципам державної регуляторної політики.
Ступінь досягнення визначених цілей можливо буде відстежити під час проведення повторного та періодичних відстежень.
Начальник відділу сфери обслуговування населення, Л.М.Бруй
розміщення реклами та захисту прав споживачів