Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Проект рішення міської ради «Про внесення змін та доповнень до Правил благоустрою території міста Фастова, що затверджені рішенням міської ради №11-ХІV-IV від 29.08.2003 року (із змінами та доповненнями)»
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА
РІШЕННЯ
Про внесення змін та доповнень до Правил благоустрою території міста Фастова, що затверджені рішенням міської ради № 11-ХІV-IV
від 29.08.2003 року (із змінами та доповненнями)
Беручи до уваги подання начальника управління житлово-комунального господарства Фастівської міської ради про внесення доповнень та змін до Правил благоустрою території міста Фастова, затверджених рішенням міської ради № 11-ХІV-IV від 29.08.2003р. (із змінами та доповненнями), діючи у відповідності до законів України: «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», «Про благоустрій населених пунктів», враховуючи висновки та рекомендації постійних комісій міської ради, керуючись ст.25, п.44 ч.1 ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,
міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Доповнити розділ 2 – «Забезпечення чистоти і порядку у місті» пунктами 2.10.2. та 2.10.3., внести доповнення до пункту 5.8. та зміни до пунктів 5.8.3., 5.12. розділу 5 - «Організація прибирання території міста» Правил благоустрою території міста Фастова, затверджених рішенням міської ради № 11-ХІV-IV від 29.08.2003р. (із змінами та доповненнями), виклавши їх у наступних редакціях:
- « п. 2.10.2. Забезпечити належне утримання території в місцях для організації ярмарків та майданчиків для сезонної торгівлі, яка надається для проведення таких заходів.
Особи, яким надаються земельні ділянки для організації ярмарків та (або) сезонної торгівлі, зобов’язані:
∙ укласти договір на вивезення побутових відходів та сміття;
∙ встановити сміттєзбірники (урни) для збирання побутових відходів та сміття;
∙ забезпечити встановлення біотуалетів біля торгових точок, які здійснюють торгівлю розливним пивом;
∙ забезпечити прибирання території власними силами та вивіз опалого листя, снігу, бруду, а в період ожеледиці проводити обробку території протиожеледними матеріалами;
∙ забезпечити збереження всіх елементів благоустрою, зокрема зелених насаджень, на наданій території.
Організація ярмарків, майданчиків сезонної торгівлі має відповідати вимогам Правил торгівлі на ринках міста Фастова, санітарним, ветеринарно-санітарним, протипожежним нормам»;
- « п. 2.10.3. На території зелених насаджень, газонів та квітників забороняється:
∙ складувати будь-які матеріали;
∙ влаштовувати звалища сміття, снігу та льоду;
∙ облаштовувати стоянки або розміщувати автомобілі, мотоцикли, велосипеди та інші транспортні засоби, в тому числі на прибудинкових територіях;
∙ влаштовувати місця для зупинки маршрутних транспортних засобів або пасажирські площадки;
∙ ходити та влаштовувати ігри на газонах та квітниках;
∙ випалювати суху рослинність, розпалювати багаття та порушувати інші правила протипожежної безпеки;
∙ підвішувати на деревах гамаки, гойдалки, мотузки для сушіння білизни, прикріплювати рекламоносії та оголошення; підвішувати та фіксувати електропроводи, електрогірлянди з лампочок та інші предмети, якщо вони можуть пошкодити дерево;
∙ добувати з дерев сік, смолу, робити написи, надрізи, наносити інші механічні пошкодження;
∙ пошкоджувати зелені насадження будь-яким способом, рвати квіти і ламати дерева та чагарники, витоптувати газони, квітники;
∙ заправляти, ремонтувати, мити автотранспортні засоби і механізми на прибудинкових територіях, газонах, у парках та скверах, інших зелених зонах;
∙ збирати квіти, плоди, насіння та інші складові рослинного походження у місцях загального користування;
∙ самовільно зносити, пересаджувати зелені насадження, а також здійснювати будівництво, реконструкцію або встановлювати будь-які споруди без відповідного рішення міської ради та ордера на видалення зелених насаджень»;
- «п.5.8. Відповідальність за чистоту і порядок, вчинення протиожеледних заходів, несуть:»;
- «п. 5.8.3. На тротуарах, територіях, прилеглих до торгових центрів, об’єктів побутового обслуговування, громадського харчування, офісів, магазинів, ринків та інших об’єктів торгівлі, а також біля салонів, офісів, павільйонів, палаток, кіосків, інших об’єктів виносної/вуличної торгівлі в радіусі 10 метрів – суб’єкти господарювання, що експлуатують вказані об’єкти – власники, балансоутримувачі, орендарі, суборендарі будівель, споруд, прибудов та інші»;
- «п. 5.12. З метою належного утримання території міста - вулиць, площ та інших об’єктів благоустрою, суб’єкти господарювання, які здійснюють свою підприємницьку діяльність на території міста, зобов’язані встановити урни для сміття біля входу в торговельні зали, магазини, салони, офіси інші приміщення, а також біля палаток, кіосків, павільйонів, інших виносних/вуличних об’єктів торгівлі та послуг, на вокзалі, скверах, зонах відпочинку, біля установ культури, освіти, медицини, біля всіх торговельних об’єктів, на зупинках громадського транспорту та в інших місцях масового перебування громадян.
Урни для побутових відходів потрібно утримувати у справному й охайному стані, очищати від сміття в міру їх наповнення, але не менше ніж один раз на добу, у разі стійкого забруднення – промивати»
2. Виконавчому комітету Фастівської міської ради опублікувати дане рішення в офіційних ЗМІ в строк, встановлений чинним законодавством.
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови – начальника управління житлово-комунального господарства Фастівської міської ради та постійну комісію з питань житлово-комунального господарства та благоустрою міста.
В.о. міського голови Г.Ф.Поліщук
АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ
проекту регуляторного акта «Про внесення змін та доповнень до Правил благоустрою території міста Фастова, що затверджені рішенням міської ради № ІІ-ХІV-ІV від 29.08.2003 (зі змінами та доповненнями)»
Цей аналіз підготовлено у відповідності до Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 р. № 308 «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта».
1. Визначення проблеми, яку передбачається розв'язати шляхом державного регулювання.
У зв’язку з необхідністю застосування Правил благоустрою до всіх категорій юридичних та фізичних осіб ініційовано винести на розгляд міської ради внесення змін до Правил благоустрою території міста Фастова.
Статтею 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» встановлено, що виключно на пленарних засіданнях міської ради вирішуються питання встановлення відповідно до законодавства правил з питань благоустрою території міста, забезпечення в ньому чистоти та порядку, організації прибирання територій, за порушення яких передбачена адміністративна відповідальність.
Законом України „Про благоустрій населених пунктів” визначено, що Правила благоустрою території населеного пункту (далі — Правила) — нормативно-правовий акт, яким установлюється порядок благоустрою та утримання територій об’єктів благоустрою, виконання зазначених правил стосується всіх без винятку суб’єктів господарювання, юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадян.
Пропонується внести зміни і доповнення в Правила: доповнити розділ 2 - «Забезпечення чистоти і порядку у місті» пунктами 2.10.2. та 2.10.3., внести доповнення до пункту 5.8. та зміни до пунктів 5.8.3., 5.12. розділу 5 - «Організація прибирання території міста» Правил благоустрою території міста Фастова, затверджених рішенням міської ради № 11-ХІV-IV від 29.08.2003р. (із змінами та доповненнями), виклавши їх у новій редакції.
Даний регуляторний акт спрямований на досягнення чітко визначеної мети – удосконалення механізму рішення питань пов'язаних із благоустроєм, санітарним станом територій, забезпеченням чистоти, порядку та організацією прибирання в місті Фастові.
2. Визначення цілей правового регулювання.
Цілями запропонованого регулювання є:
- приведення у відповідність до вимог чинного законодавства України у сфері благоустрою Правил благоустрою території міста Фастова;
- покращення санітарного стану міста;
- забезпечення належного утримання територій в місцях для організації ярмарок і майданчиків для сезонної торгівлі з дотриманням чистоти та порядку;
- збереження зелених насаджень, газонів та квітників на території міста;
- вчинення протиожеледних заходів для підтримки порядку та безпеки мешканців міста;
- уточнення меж прилеглих територій та їх належний стан навколо об’єктів господарювання, відповідальність суб’єктів господарювання;
- уточнення розміщення урн суб’єктами господарювання на території міста.
3. Визначення та оцінка всіх альтернативних способів досягнення визначених цілей, аргументи щодо переваг обраного способу.
В якості альтернативи запропонованого регулювання може розглядатися варіант вирішення проблеми шляхом залишення існуючих питань без змін. Однак, вказаний спосіб не може бути прийнятним, оскільки, як свідчить практика, існуючі Правила потребують удосконалення.
Існуючі Правила – є місцевим регуляторним актом, яким установлюється порядок благоустрою та утримання територій об’єктів благоустрою міста Фастова, регулюються права та обов’язки учасників правовідносин у сфері благоустрою території міста.
Вказані зміни та доповнення до Правил спрямовані на створення умов, сприятливих для життєдіяльності людини, забезпечення чистоти і порядку, ефективної організації прибирання території міста.
Прийняття запропонованого регуляторного акта є прийнятним способом досягнення поставлених цілей.
4. Опис механізмів, які пропонується застосувати для розв’язання проблем, і відповідні заходи.
Для розв’язання проблем пропонується застосувати наступні механізми та заходи.
Даний регуляторний акт спрямований на забезпечення постійного підтримання чистоти і порядку, правильної та ефективної організації прибирання території міста, дієвого контролю органами місцевого самоврядування за виконанням вимог Правил благоустрою міста.
Цей регуляторний акт встановлює:
- учасників правовідносин в питанні забезпечення чистоти і порядку в місті, організації прибирання території міста;
- відповідальність за порушення законодавства у сфері благоустрою.
Забезпечення чистоти і порядку, організації прибирання території міста
базується на тому, що виконавчі органи місцевого самоврядування, обєднання громадян, підприємства, установи, організації незалежно від форм власності, мешканці міста зобов’язані добросовісно ставитись та виконувати Правила благоустрою на території міста.
Відповідно розширюється перелік суб’єктів, на яких покладається відповідальність за зазначені порушення.
Юридичним фактом появи прав і обов'язків у сфері благоустрою є Закон України «Про благоустрій населених пунктів»
Для забезпечення дії даного механізму пропонується застосувати наступні заходи:
• забезпечити вільний доступ та участь у розробці проекту рішення Фастівської міської ради „Про внесення змін та доповнень до Правил благоустрою території міста Фастова від 29.08.2003 року № ІІ-ХІV-IV ” юридичних та фізичних осіб, можливість надання пропозицій та участь в громадських обговореннях;
• опублікування проекту рішення Фастівської міської ради „Про внесення змін та доповнень до Правил благоустрою території міста Фастова від 29.08.2003 року № ІІ-ХІV-IV” в засобах масової інформації. Організація та забезпечення органами місцевого самоврядування методичної допомоги фізичним та юридичним особам з питань благоустрою;
• організація рейдів по перевірці дотримання рішення Фастівської міської ради „Про внесення змін та доповнень до Правил благоустрою території міста Фастова від 29.08.2003 року № ІІ-ХІV-IV”. Притягнення винних осіб до відповідальності.
5. Обґрунтування можливості досягнення встановлених цілей у разі прийняття запропонованого регуляторного акта.
Можливість досягнення цілей регуляторного акту забезпечується у разі добросовісного виконання юридичними та фізичними особами, громадянами його вимог, а саме: суб’єкти господарювання зобов’язані здійснювати благоустрій в обов’язковому порядку на всій території міста Фастова для забезпечення сприятливих умов життєдіяльності людей, раціонального використання та охорони навколишнього середовища.
Запропонований регуляторний акт покладає обов’язковість виконання його положень всіма юридичними, фізичними особами та громадянами. На підставі вимог підпункту 4 пункту 1 статті 42 Закону України «Про благоустрій населених пунктів» до відповідальності за порушення законодавства у сфері благоустрою населених пунктів притягаються особи, винні у порушенні правил благоустрою територій населених пунктів.
Сфера впливу Вигоди Витрати
1 2 3
Органи місцевого самоврядування Упорядкування відносин між усіма суб’єктами у сфері забезпеченні чистоти і порядку в місті, організації прибирання на території міста.
Поліпшення благоустрою, санітарного стану міста.
Створення умов для сталого розвитку міста.
Збільшення надходжень коштів до місцевого бюджету в вигляді штрафів за порушення правил благоустрою. Витрати пов’язані з підготовкою регуляторного акту та з утриманням відповідних служб, які наділені повноваженнями щодо контролю за дотриманням Правил благоустрою.
Юридичні особи та фізичні особи - підприємці Користування суспільними благами за рахунок покращення санітарного стану та благоустрою.
Упорядкування відносин між суб’єктами у сфері забезпечення чистоти і порядку в місті, організації прибирання території міста.
Покращення санітарного стану міста, зелених зон та зовнішнього вигляду. Витрати на санітарне очищення та благоустрій прилеглих та закріплених територій, зелених зон.
Сплата штрафів у разі порушення або невиконання Правил благоустрою.
Населення
Користування суспільними благами за рахунок покращення санітарного стану, зелених зон та благоустрою території міста.
Упорядкування відносин між суб’єктами у сфері забезпечення чистоти і порядку в місті, організації прибирання території міста.
Покращення санітарного стану міста. Витрати на санітарне очищення, розвиток зелених зон та благоустрій прилеглих та закріплених територій.
Сплата штрафів у разі порушення або невиконання Правил благоустрою.
7. Строк дії акту
Строк дії запропонованого регуляторного акта необмежений у часі. Зміни до регуляторного акту вноситимуться в разі виникнення змін у чинному законодавстві або у разі потреби.
8. Показники результативності
Для відстеження результативності цього регуляторного акта, виходячи з цілей державного регулювання, обрано такі показники:
- кількість скарг пов’язаних з благоустроєм та санітарною очисткою територій міста;
- кількість порушень у сфері благоустрою та складених по них протоколів, постанов про притягнення до адміністративної відповідальності;
- розміри надходжень до бюджету міста за порушення правил благоустрою території міста;
- кількість попереджень про усунення наслідків порушень правил благоустрою;
- порівняння стану благоустрою міста з попередніми роками.
9. Визначення заходів, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта.
При проведенні відстеження результативності даного регуляторного акта будуть використовуватися офіційні статистичні дані виходячи із зазначених показників результативності.
№ п/п |
Захід |
Відповідальний за виконання |
1. |
Проведення аналізу щодо кількості скарг про порушення питань, пов’язаних з благоустроєм, забезпеченням чистоти і порядку, організацією прибирання території міста. |
Відділ по роботі із зверненнями громадян |
2 |
Проведення аналізу щодо кількості порушень правил благоустрою, які обчислюються відповідно до кількості протоколів про адміністративні правопорушення за ст. 152 КУпАП. |
Юридичний відділ виконавчого комітету міської ради; Управління житлово - комунального господарства Фастівської міської ради, Фастівський ККП |
3 |
Проведення аналізу щодо розмірів надходжень коштів до міського бюджету від фінансових санкцій за порушення правил благоустрою. |
Фінансове управління виконавчого комітету міської ради. |
4. |
Проведення аналізу щодо кількості укладених договорів на вивезення твердих побутових відходів |
Управління житлово- коммунального господарства Фастівської міської ради, Фастівський ККП |
5. |
Проведення аналізу щодо кількості попереджень про усунення наслідків порушень правил благоустрою |
Управління житлово- коммунального господарства Фастівської міської ради, Фастівський ККП |
6. |
Порівняння стану благоустрою міста з попередніми роками. |
Управління житлово- коммунального господарства Фастівської міської ради |
Повторне відстеження регуляторного акта буде здійснено через рік з дня набрання ним чинності, але не пізніше двох років з дня набрання чинності цим актом.
Періодичні відстеження планується проводити один раз на кожні три роки, починаючи з дня виконання заходів щодо повторного відстеження, з метою подальшого вдосконалення рішення міської ради.
Управління житлово-комунального господарства Фастівської міської ради
ЗВІТ ПРО ВІДСТЕЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ
РЕГУЛЯТОРНОГО АКТА
Проект рішення Фастівської міської ради «Про внесення змін та доповнень до Правил благоустрою території міста Фастова, що затверджені рішенням міської ради № ІІ-ХІV-ІV 29.08.2003 року (із змінами та доповненнями)»
Виконавець заходів з відстеження – Управління житлово-комунального господарства Фастівської міської ради.
Ціль прийняття акта: Покращення санітарного та зовнішнього стану міста Фастова.
Строк виконання заходів з відстеження – 10 днів (15.10.13 -25.10.13р.)
Тип відстеження – базове.
Метод одержання результатів відстеження – аналіз статистичних даних.
Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, а також способи одержання даних:
Відстеження результативності цього регуляторного акта здійснювалося шляхом аналізу статистичних даних виходячи із зазначених показників результативності.
Показники результативності:
Для відстеження результативності цього регуляторного акта обрано показники за 9 місяців 2013 року:
кількість порушень правил благоустрою, які обчислюються відповідно до кількості протоколів про адміністративні правопорушення за ст. 152 КУпАП – 28 – відділом благоустрою комбінату комунальних підприємств, 8 – інспекцією по благоустрою управління ЖКГ Фастівської міської ради;
розмір надходжень коштів до бюджету міста від фінансових санкцій за порушення правил благоустрою - 20 570 грн.;
кількість попереджень про усунення наслідків порушень Правил благоустрою – 1654 – відділом благоустрою комбінату комунальних підприємств, 51 – інспекцією по благоустрою управління ЖКГ Фастівської міської ради.
Висновки та рекомендації :
Прийняття даного рішення позитивно вплине на покращення благоустрою території міста.
Рекомендовано даний проект регуляторного акта винести на розгляд сесії міської ради.
Управління житлово-комунального господарства Фастівської міської ради