Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Фастівської міської ради за 2018 рік
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА
КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
Від_________ м. Фастів №
Про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян
у виконавчому комітеті Фастівської міської ради
за 2018 рік
Заслухавши інформацію начальника відділу по роботі із зверненнями громадян О.С.Папко «Про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у виконкомі Фастівської міської ради за 2018 рік та виконання Указу Президента України №109/2008 р. «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», керуючись Законами України «Про звернення громадян», пп.1 п. «б» ч.1 ст.38 «Про місцеве самоврядування в Україні», Указом Президента №109/2008 від 07.02.2008 р. «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», виконавчий комітет вирішив:
1. Інформацію «Про стан розгляду заяв і скарг громадян, які надійшли до виконавчого комітету міської ради за 2018 рік» взяти до відома.
2. Посилити контроль за термінами розгляду звернень що надійшли із вищестоящих органів влади, забезпечити уважний, в максимально короткі терміни, розгляд звернень, отриманих на урядову телефонну «гарячу лінію», та оперативне вирішення порушених у них питань.
3. Продовжити практику проведення прямих телефонних зв’язків з посадовими особами міськвиконкому, керівниками комунальних підприємств, висвітлення проблем, які порушуються у зверненнях в засобах масової інформації.
4. Посилити відповідальність посадових осіб за виконання вимог Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та контроль за своєчасним і якісним вирішенням питань, порушених у заявах і скаргах громадян.
5. Посилити увагу до вирішення проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, ветерани АТО та ООС, громадяни України, які переміщуються з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичних операцій і тимчасово мешкають у місті Фастові, одинокі матері, діти-сироти, діти, які знаходяться під опікою, багатодітні сім’ї та інші громадяни, які потребують соціального захисту населення та підтримки;
6. Виявляти і усувати причини, що породжують повторні скарги.
7. Продовжити роботу щодо вдосконалення організації виїзних прийомів громадян за місцем роботи і проживання, домогтися, щоб звернення громадян, їх обґрунтовані скарги вирішувалися на місцях тими службовими особами, до компетенції яких це відноситься, та у відповідності із Законом України «Про звернення громадян».
8. З метою оперативного реагування на звернення громадян продовжити функціонування «гарячої» телефонної лінії та «телефону довіри» в адміністративній будівлі виконавчого комітету Фастівської міської ради.
9. Враховувати в планах соціально-економічного розвитку міста пропозиції і зауваження, висловлені громадянами у листах та під час усних і виїзних прийомів громадян.
10. Провести у квітні поточного року нараду з працівниками управлінь, відділів, служб міськвиконкому щодо виконання нормативних актів, що регламентують розгляд звернень громадян.
11. Контроль за виконанням даного рішення залишаю за собою.
Міський голова М.В.Нетяжук
І Н Ф О Р М А Ц І Я
Про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у виконкомі Фастівської міської ради за 2018 рік та виконання Указу Президента України №109/2008 р. «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»
Відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України №109/2008 від 07.08.2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» виконавчий комітет Фастівської міської ради проводить роботу по створенню умов для реалізації громадянами наданого їм права особисто звертатись до органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, посадових осіб усіх органів.
Згідно з вимогами вищеназваного виконавчим комітетом Фастівської міської ради проведена конкретна робота щодо організації його виконання.
Видані розпорядження:
1. «Про затвердження графіка прийому громадян з особистих питань в трудових колективах та мікрорайонах міста в 2018 р.» (розпорядження №3 од від 02.01.2018 р).
2. «Про організацію проведення прямого телефонного зв’язку з мешканцями м. Фастова в 2018 році керівництвом міської ради та її виконавчих органів» (розпорядження №4 од від 02.01.2018 р.).
3. «Про організацію особистого прийому громадян в Фастівській міській раді та її виконавчому комітеті в 2018 році» (розпорядження №2од від 02.01.2018 р.)
4. «Про перевірку в структурних підрозділах, організаціях, установах додержання законодавства про звернення громадян у 2018 р.» (розпорядження №5 од від 02.01.2018 р.)
5. «Про організацію виконання в місті Фастові Указу Президента України «109/2008 від 07 лютого 2008 року «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в 2018 році» ( розпорядження №6 од від 02.01.2018 р.)
6. «Про внесення змін до розпорядження №5од від 02.01.2018 року «Про перевірку в структурних підрозділах, організаціях, установах додержання законодавства про звернення громадян у 2018 році».
7. «Про затвердження положення про «телефон довіри» виконавчого комітету Фастівської міської ради (розпорядження № 266 від 11.11.2013 р.)
8. «Про затвердження Порядку функціонування «гарячої» телефонної лінії у виконавчому комітету Фастівської міської ради (розпорядження №267 від 11.11.2013 р.)
9. «Про затвердження інструкції з діловодства за зверненнями громадян у Фастівській міській раді та її виконавчих органах» (розпорядження №7 від 02.01.2013 р.)
Відповідно до розпоряджень №167 від 04.07.2016 р., №260 від 04.10.2017 р., №320 від 20.11.2017 р., №345 від 05.12.2017 р. «Про розподіл основних обов’язків між міським головою, секретарем міської ради, першим заступником голови, заступниками міського голови, керуючим справами» роботу посадових та службових осіб зі зверненнями громадян координує керуючий справами.
Відділ по роботі із зверненнями громадян створений рішенням сесії №5-ІІ-ІУ від 27 червня 2002 року. Затверджене положення про відділ, де працює начальник відділу та головний спеціаліст. Для спеціалістів відділу є окреме приміщення, створені умови для відвідувачів. Обладнаний стенд з інформаційно-довідковими матеріалами. Прийом громадян здійснюється з 8.00 до 17.15 кожного дня, обідня перерва з 12.00 до 13.00. Для забезпечення вільного та зручного доступу до приміщення виконавчого комітету осіб літнього віку та осіб з обмеженими можливостями облаштований пандус.
План роботи відділу складається на кожен місяць поточного року за погодженням з керуючим справами виконкому.
Питання роботи із зверненнями громадян розглядаються на засіданнях виконкому:
на засіданні виконкому від 24.01.2018 року розглянуто питання «Про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у виконкомі Фастівської міської ради за 2017 рік» (рішення №7 від 24.01.2018р.),
на засіданні виконкому від 20.04.2018 року розглянуто питання «Про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у виконкомі Фастівської міської ради за перший квартал 2018 р.»( рішення №167 від 20.04.2018 року)
на засіданні виконкому від 20.07.2018 року розглянуто питання «Про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у виконкомі Фастівської міської ради за перше півріччя 2018 р.»(рішення №311 від 20.07.2018 року)
на засіданні виконкому від 29.10.2018 року розглянуто питання «Про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у виконкомі Фастівської міської ради за 9 місяців 2018 р.»(рішення №498 від 29.10.2018 р.)
Також звернення громадян розглядаються на розширених апаратних нарадах у міського голови.
Велика увага в міськвиконкомі приділяється організації особистого прийому громадян. Згідно затвердженого графіка міський голова провів 54 особистих прийомів, з них - 23 виїзних:
1. 17.01.2018р. – мікрорайон Кадлубиця;
2. 07.02.2018р. – управління соціального захисту населення;
3. 21.02.2018р. – мікрорайон Завокзалля;
4. 07.03.2018 р. – філія «Рефрежираторна вагонна компанія» ПАТ «Українська залізниця»
5. 21.03.2018 р. – мікрорайон Снігурівка;
6. 04.04.2018 р. – ПРАТ «Елопак-Фастів»;
7. 18.04.2018 р. – мікрорайон Казнівка;
8. 16.05.2018 р. – ТОВ КПД;
9. 30.05.2018 р. – мікрорайон Заріччя;
10. 06.06.2018 р. – Фастівське обєднанне управління Пенсійного фонду України;
11. 21.06.2018 р. – мікрорайон Потіївка;
12. 04.07.2018 р. – КП «Фастіввдоканал»;
13. 18.07.2018 р. – мікрорайон Фастів-ІІ;
14. 01.08.2018 р. – ТОВ «Київхліб»;
15. 15.08.2018 р – мікрорайон Кадлубиця;
16. 05.09.2018 р. – КНП ФМР «Фастівський міський ЦПМСД»;
17. 19.09.2018 р. – мікрорайон Снігурівка;
18. 03.10.2018 р. – КП «Фастівтепломережа»;
19. 17.10.2018 р.- мікрорайон Завоклаззя;
20. 07.11.2018 р. – КП «Центр торгівлі та благоустрою»;
21. 21.11.2018 р. - мікрорайон Казнівка;
22. 05.12.2018 р. - КП «Фастівська ЖЕК»;
23. 19.12.2018 р. - мікрорайон Заріччя.
На особистому прийомі головою прийнято 462 звернення, що на 18 звернень більше ніж аналогічний період 2017 року.
Всього на особистому прийомі побувало 780 громадян ( 837 питань).
Про проведення прийому громадян повідомляється через голів комітетів самоорганізації населення мікрорайонів міста, голів вуличних комітетів, керівників підприємств. Всіх громадян уважно вислухано, обговорено шляхи розв’язання піднятих проблем, надані доручення службам міськвиконкому. Питання, порушені під час виїзних прийомів, вирішувались , по можливості , на місці. Про ті з них, що вимагали додаткового вивчення, заявників інформували додатково.
Аналогічно щотижня у визначені дні ведуть прийом громадян заступники міського голови, керуючий справами виконкому.
Ефективною формою роботи з громадянами є проведення «прямого телефонного зв’язку» з населенням міста. Відповідно до розпорядження №4од від 02.01.2018р. «Про організацію проведення прямого телефонного зв’язку з мешканцями м. Фастова в 2018 році керівництвом міської ради та її виконавчих органів»
За вказаний період 2018 року телефонні зв’язки з населенням провели:
1.Начальник відділу містобудування та архітектури Бромірський В.О. (24.01.2018р.);
2.Секретар Фастівської міської ради Ясінський С.А. (16.02.2018р.);
3.Заступник міського голови Давиденко О.П.(22.03.2018 р.).
4.Начальник управління освіти Єриш Н.Л. (25.04.2018 р.)
5. Начальник КП «Фастівська ЖЕК» Савочка М.М. (17.05.2018 р.)
6. Начальник управління соціального захисту населення Кабанець О.О. (21.06.2018 року).
7. Начальник служби у справах дітей та сім’ї Швидка Ж.П (18.07.2018 р.);
8. Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Фастівської міської ради (16.08.2018 р.)
9. Перший заступник міського голови Зикова О.Б. (20.09.2018 р.)
10. Начальник відділу з питань раціонального використання земель Зінченко І.С. (18.10.2018 р.);
11. Начальник відділу ЖКГ Зоренко О.А. (15.11.2018 р.);
12. Директор ФМУСССДМ Бортовська Ж.П. 19.12. 2018 р.).
Якщо вирішити питання безпосередньо під час проведення телефонного зв’язку було неможливо, воно залишалось на контролі для подальшого вивчення та інформування заявника про прийняте рішення.
За 2018 рік надійшло 3027 звернень громадян, що на 282 звернення більше в порівнянні з аналогічним періодом 2017 року.
Вирішено позитивно - 1202;
Дано роз’ярення – 1506;
Звернення, що пересилаються за належністю – 95;
Звернення , що опрацьовуються виконавцями – 224.
Аналіз звернень громадян показує, що найбільша кількість питань стосуються соціального захисту ( щодо надання матеріальної допомоги, забезпечення транспортними засобами інвалідів, питання надання субсидій на квартплату і комунальні послуги, виплати пенсії), листів такого змісту отримано 1075, що на 244 звернення більше ніж у вказаний період 2017 року. Авторами таких листів є переважно найменш соціально захищені категорії громадян, які потребують соціального захисту населення та підтримки.
Станом на 31.12.2018 р. за матеріальною допомогою звернулось 783 громадян, виплачено 3 992 781 грн. 56 коп.
1.
|
Кількість звернень, що надійшли за
2018 рік
|
3027
|
2.
|
Кількість питань порушених у зверненнях громадян
|
3399
|
|
У тому числі питання:
|
|
Аграрної політики і земельних відносин
|
317
|
|
Транспорту і зв’язку
|
107
|
|
Соціального захисту
|
1075
|
|
Праці і заробітної плати
|
28
|
|
Охорони здоров’я
|
93
|
|
Комунального господарства
|
723
|
|
Житлової політики
|
402
|
|
Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку
|
21
|
|
Діяльність органів місцевого самоврядування
|
29
|
|
Інші
|
604
|
Колективні звернення, а їх станом на 31.12.2018 року надійшло 217 звернень, питання стосувались:
- щодо приміщення дитячої консультації;
- щодо перевезення у міському транспорті;
- щодо функціонування відділень «Ощадбанку» у мікрорайонах;
- щодо благоустрою вулиць міста;
- щодо покращення вуличного освітлення;
- щодо утримання агресивних собак на Завокзальському ринку;
- щодо організації дозвілля молоді у мікрорайоні Снігурівка;
- щодо проекту рішення про оплату за оренду землі;
- щодо ремонту підїздів у будинку №3 по вул.І.Мазепи;
- щодо облаштування дитячого майданчика по вул.Соборна,52;
- щодо водовідведення стічних вод біля ДНЗ№8;
- щодо навчального процесу ЗОШ №7;
- щодо діяльності підприємців на «Вечірньому ринку»;
- щодо встановлення МАФ на прибудинковій території по вул.І.Мазепи,10;
- щодо виділення коштів для вствановлення вікон у ДНЗ «Теремок»;
- щодо проведення відсипки та грейдерування провулку Яблуневий та вулиці Завокзальна;
- щодо відновлення роборти ярмарку по вулиці З.Козара;
- щодо відновлення роботи австостанції;
- щодо зрізання дерев по вул.Соборна,65;
- та інші звернення.
Відповідно до ст.23-1 Закону України «Про звернення громадян» громадяни можуть звернутися до Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, органу місцевого самоврядування з електронними петиціями через офіційний веб-сайт, якому вона адресована, або веб-сайт громадського обєднання , яке здійснює збір підписів на підтримку електронної петиції.
Рішенням сесії Фастівської міської ради №8-ХХХ-VII від 22.12.2016 року затверджено Порядок розгляду електронної петиції, адресованої Фастівській міській раді.
Станом на 31.12.2018 р. до Фастівської міської ради надійшло всього 31 петиція, з яких 21 петиція підтримана громадянами, тобто набрала необхідну кількість підписів (а це згідно Положення 20 – підписів) . Розгляд Петицій здійснюється невідкладно, але не пізніше десяти робочих днів з дня оприлюднення інформації про початок її розгляду. Відповідь на електронну петицію не пізніше наступного робочого дня після закінчення її розгляду оприлюднюється на офіційному сайті.
У 2017- 2018 році петицій надійшло до розгляду 21 .
Громадяни піднімали такі питання:
- Про зверення Фастівської міської ради до Міністрества інфраструктури та Київоблавтодору з- вимогою відремонтувати ділянку Фастів- Митниця траси Р-19 – було направлено лист до державного агенства автомобільних доріг України;
- Про визначення якості питаної води, яка подається Фастівводоканалом, такою, що не відповідає санітарним нормам і є технічною – була надана відповідь, що за лабораторними дослідженнями питна вода яку споживає населення міста за показниками безпеки та якості відповідає вимогам державних санітарних норм та правил «гігієнічні вимоги до води питної для споживання людиною»;
- Про вихід з кризи населення міста Фастова ( у громадянина була пропозиція затвердження на території міста офіційного курсу долара США на рівні 8 гривень – було надано розяснення, що встановлення офіційного курсу долара США на території міста не входить до компетенції виконавчого комтітету Фастівської міської ради;
- Про відновлення «лежачого поліцейського» по вулиці Київська на перехресті з провулком Шестопала – засіб примусового зниження швидкості по вулиці Київській встановлено у літку 2018 року;
- Про впорядкування розміщення дорожніх знаків у місті Фастові – петиція розглянута координаційною радою з питань безпеки дорожнього руху та автомобільних пасажирських перевезень та питання порушені у петиції були враховані при проведенні робіт по організації безпеки руху;
- Про відновлення роботи світлофорів – пропозиція громадських активістів врахована;
- Про облаштування вїздів в місто – встановлено в осени 2018 року новий сучасний знак в центрі кругового руху зі сторони Митниці.
- Про створення госпітального центру в м.Фастові - відповідні звернення направлені до Премєр Міністра України та до в.о. міністра охорони здоровя;З 2017 року місто Фастів входить до Васильківського госпітального округу. Відповідоно до розпорядження від 22.03.2018 р. Кабінету Міністрів України «Про затвердження переліку та складу госпітальних округів у Київській області»
- Про встановлення контейнерів для сміття – надано відповідь що за програмою поводження з твердими побутовими відходами у місті Фастові на 2015 – 2020 роки передбачено придбання контейнерів та встановлення їх по місту;
- Про заборону торгівлі біля виходу з підземного переходу – питання розглянуто на засіданні Техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій. Прийнято розпорядження міського голови « Про утворення робочої групи по ліквідації стихійних ринків та несанкціоновоної торгівлі на території міста Фастів» №325 од від -8.10.2018 р.
- Про впровадження онлайн-трансляцій сесій міської ради – прийнято рішення Фастівської міської ради №9-ХХІХ-VІІ від 01.06.2017 року «Про затвердження Положення про он-лайн трансляції засідань Фастівської міської ради» (копія рішення додається);
- Про організацію транспортної та пішохідної інфраструктури, а також правил дорожнього руху на вулицях Ярослава Мудрого та Миру – на даний час питання опрацьовується, надана проміжна відповідь;
- Про заборону побілки дерев, бордюрів та стовпів – звернення враховано при проведенні весняного двомісячника благоустрою;
- Про демонтаж всієї незаконної реклами в місті – відділ сфери облслуговування населення , розміщення реклами та захисту прав споживачів, надіслано 12 листів на управління захисту споживачів Держпродспоживслужби у Київській області, щодо незаконного розміщення обєктів зовнішньої реклами на території міста Фастова, по вулиці Соборній,47 ККП було проведено демонтаж рекламних засобів магазину «Аврора»;
- Про будівництво скейт-парку для молоді – проект був включений в громадський бюджет для голосування мешканцями міста, достатньої кількості голосів не набрав, тому не був профінансований з бюджету.
- Про зобовязання мера особисто щотижня інформувати фастівчан про ситуацію у місті – Фастівська міська рада детально і оперативно через місцеві засоби масової інформації та власні медіа-ресурси, як то офіційний сайт міської ради та сторінки соціальних мереж регулярно висвітлює діяльність її органів та структурних підрозділів в повному обсязі надає фастівчанам повідомлення, які дозволяють їм бути в курсі реальної ситуації і подій в нашому місті.
- Про засоби малої механізації для прибирання міста – враховано пропозицію про придбання вакуумно-підмітальної машини;
- Про зняття з посади заступника міського голови – надано розяснення;
- Про заборону розташування кафе, барів, ресторанів в житлових будинках – враховано в роботі;
- Про неналежне виконання ТОВ «ОРТ ВЕКТОР» умов договру держдавно-приватного партнерства по управлінню парком імені Ю.Гагаріна – прийнято розпорядження міського голови «Про проведення позапланової перевірки дотримання умов договору» №57 од від 19.02.2018 р.
- Про заборону перенесення Фастівської дитячої консультації – звернення направлено за належністю до комунального закладу Фастівсьткої районної ради «Фастівський Центр первинної медико-санітарної допомоги».
До вищестоящих установ за звітний період від мешканців міста надійшло 486 звернень, у тому числі до:
- «урядової гарячої лінії» - 414 ;
- Київської обласної державної адміністрації – 72 ;
Питання порушені у зверненнях до вищестоящих організацій стосувались:
- житлових питань;
- земельних питань;
- питання пільгового перевезення пасажирів;
- питання комунального господарства;
- надання матеріальної допомоги;
- питання соціального захисту.
Всі вони своєчасно розглянуті і за результатами заявники проінформовані.
З метою оперативного реагування на звернення громадян та вирішення порушених ними питань», та з метою підвищення ефективності роботи виконавчого комітету Фастівської міської ради зі зверненнями громадян, об’єктивного та вчасного їх розгляду згідно з вимогами законодавства України
в адміністративній будівлі виконавчого комітету Фастівської міської ради: м. Фастів, пл.. Соборна,1 працює «Гаряча» телефонна лінія; щоденно та цілодобово за телефоном 6-31-00. В період з 8.00 до 17.00 інформація від громадян приймається працівником приймальної міськвиконкому – головним спеціалістом загального відділу. В період з 17.00 до 8.00 інформація від громадян приймається відповідними черговими або диспетчером міськвиконкому і о 8.00 передається для реагування відділу по роботі із зверненнями громадян. У вихідні дні чергування здійснюють заступники міського голови та спеціалісти міськвиконкому відповідно з затвердженим графіком.
Крім того, на всіх підприємствах житлово-комунального господарства створені цілодобові диспетчерські служби.
5-42-58, 5-20-40 та 098-037-05-03 – цілодобові номери телефонів єдиної диспетчерської служби Щоб дізнатися причину відсутності води, газо-, електро- чи теплопостачання, можна зателефонувати не тільки до диспетчера тієї організації, яка надає послугу, а й в житлово-експлуатаційну контору, в центр інформування населення. Саме в ЖЕК додзвонитися найпростіше. У диспетчерській службі працює три телефони: той, який був досі – 5-42-58, і два додаткові – 5-20-40 та 098-037-05-03.
За цими номерами фастівчанам неодмінно нададуть інформацію про те, чому абонент не отримує тієї чи іншої комунальної послуги і які перспективи вирішення цієї проблеми.
Для оперативного інформування населення диспетчери «Фастівводоканалу», районного підрозділу «Київобленерго», Фастівської філії по експлуатації газового господарства та «Фастівтепломережі» зобов’язані повідомляти єдину диспетчерську службу про аварійні ситуації (і, звичайно ж, про планові ремонтні роботи).
Сюди ж фастівчани можуть телефонувати й в разі пориву на водогоні чи обвислого або порваного електричного дроту. Повідомлення буде передане за адресою.
Інформація в разі аварійних ситуацій невідкладно передається заступнику міського голови згідно розподілу обов’язків.
Станом на 31 грудня 2018 року на телефон гарячої лінії надійшло 47 звернень громадян, більшість звернень стосувалось питань комунального господарства, а саме: повідомлення про відсутність вуличного освітлення по вул.Щастя, (вирішено позитивно) , щодо безпритульних собак по вулиці Соборна,20, вул.Київська,9, територія школи №10 по вулиці Якубовського, щодо порушення графіку руху на маршруті №14, №3, повідомлення щодо аварійного дерева на першому пляжі, щодо діяльності меблевого магазину «Ясен» по вул.Соборна,52, прохання відновити радіозвязок по вулиці Семена Білого, щодо вивезення сміття з Привокзальної площі та інші. Всі питання, які підняті у зверненнях були вирішені позитивно та надано роз’яснення.
Надання інформаційних послуг особам, які опинились у складних життєвих обставинах здійснюється через ««Телефон довіри» який працює у відділі по роботі із зверненнями громадян виконавчого комітету Фастівської міської ради: м. Фастів, пл.. Соборна,1; у робочі дні: понеділок-четвер з 09.00 до 12.00 та з 13.00 16.00 години, у п’ятницю з 9.00 до 12.00 та 13.00 до 15.00 години за номером 6-02-14.
Питання, з якими звертається громадянин, за можливості, вирішується під час телефонної розмови.
Звернення громадян, що потребують детальнішого вивчення, розглядаються у порядку, встановленому для розгляду письмових звернень, відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян». Строк розгляду звернень громадян не повинен перевищувати строків, які визначені чинним законодавством. «Телефон довіри» функціонує з метою оперативного реагування на повідомлення громадян, невідкладного вжиття заходів до припинення неправомірних дій, поновлення прав і свобод громадян.
Підсумки роботи зі зверненнями громадян підводяться щомісячно. Готуються довідки. Інформація про надходження звернень, їх розгляд озвучується на апаратних нарадах.
На сторінках міськрайонної газети «Перемога» друкуються виступи міського голови, секретаря ради, заступників міського голови, надається інформація про проведення прийомів громадян з особистих питань. Також інформація висвітлюється в місцевому журналі «Наш городок». Надаються консультації юристами виконкому. На сесійних засіданнях депутати міської ради також вирішують питання, які піднімають громадяни міста.
У міськвиконкомі існує система контролю заходів для виконання доручень щодо розгляду звернень громадян. Це розгляд стану роботи із зверненнями громадян на нарадах у міського голови, при порушенні термінів розгляду – доповідна записка керуючому справами для вжиття необхідних заходів, процедура усного нагадування виконавцям про порушення встановлених термінів розгляду.
Відповідно до розпорядження міського голови №5 од від 02.01.2018 р. «Про перевірку в структурних підрозділах, організаціях, установах додержання законодавства про звернення громадян у 2018 р.» введено щомісячне проведення дня контролю, у рамках якого здійснюються виїзні перевірки стану виконання доручень, наданих за результатами розгляду звернень громадян.
Станом на 31.12.2018 року робочою групою було здійснено 11 вказаних перевірок, а саме:
- КП «Центр торгівлі та благоустрою» 26.01.2018 р.
- комітет самоорганізації населення Казнівка 23.02.2018 р.;
- КП «Фастівтепломережа» 30.03.2018 ;
- Комітет самоорганізації населення Снігурівка 05.06.2018 р;
- КП «Фастівська ЖЕК» 08.06.2018 р.
- Комітет самоорганізації населення Потіївка 20.09.2018 р.;
- Комітет самоорганізації населення Кадлубиця 20.09.2018 р.
- Комітет самоорганізації населення Завокзалля 16.10.2018 р.
- Комітет самоорганізації населення Заріччя 19.10.2018 р.
- Комітет самоорганізації населення Фастів ІІ 23.11.2018 р.
- КП «Фастівводоканал» 21.12.2018 р.
Такі форми контролю дали позитивний результат. Служби, які мали заборгованість, відчуваючи посилений контроль з боку міського голови, з відповідальністю віднеслись до розгляду заяв.
Підсумовуючи викладене, можна зробити висновок, що робота із зверненнями громадян ведеться відповідно до Закону України «Про звернення громадян» та дотримання Указу Президента України №109/2009 від 07.02.2008 року.
З метою поліпшення роботи по розгляду звернень громадян проводяться наступні заходи:
- виконавчий комітет Фастівської міської ради здійснює роботу за зверненнями громадян у відповідності до вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року №348, Класифікатора звернень громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року №858;
- відділом по роботі із зверненнями громадян виконавчого комітету Фастівської міської ради щомісячно складаються статистичні звітності про стан організації роботи із зверненнями громадян та щоквартально готуються інформаційно-аналітичні довідки про вжиті заходи, спрямовані на гарантування громадянам реалізації їх конституційного права на звернення;
- відділ по роботі із зверненнями громадян виконавчого комітету Фастівської міської щотижнево інформує керуючого справами виконкому про надходження звернень та виконавчу дисципліну;
- щомісячно надаються довідкові матеріали про звернення громадян до відділу роботи із зверненнями громадян Київської обласної адміністрації;
- розгляд питань про роботу із зверненнями громадян на засіданнях сесії міської ради, виконавчого комітету, апаратних нарадах у міського голови;
- проведення прийомів громадян з особистих питань міським головою, заступниками, керуючим справами за місцем проживання та роботи;
- особистий прийом громадян проводиться у кабінеті міського голови;
- проведення «телефонних» ліній керівниками виконкому, міських служб, начальників управлінь та відділів з населенням міста;
- функціонування у виконавчому комітеті Фастівської міської ради «гарячої» телефонної лінії та «телефону довіри»;
- обстеження житлово-побутових умов соціально – незахищених громадян, надання допомоги;
- надання консультативної допомоги;
- відповідно до Закону України від 2 липня 2015 року №577-УІІІ «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції» забезпечено можливість подання громадянами до виконавчого комітету Фастівської міської ради письмового звернення з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення );
- у громадських приймальнях виконавчого комітету Фастівської міської ради оновлені інформаційні стенди, з урахуванням змін до діючого законодавства, що регламентує роботу із зверненнями громадян;
- на виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування права на звернення до органів місцевого самоврядування», відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян та з метою усунення недоліків по веденню діловодства затверджено графік перевірок додержання законодавства про звернення громадян в міській раді та її виконавчих органах, підприємствах, установах, введено щомісячне проведення днів контролю, у рамках якого здійснюються виїзні перевірки стану виконання доручень, наданих за результатами розгляду звернень громадян («Про перевірку в структурних підрозділах, організаціях, установах додержання законодавства про звернення громадян у 2018 р.» (розпорядження №5 од від 02.01.2018 р.)
- проведення навчання з працівниками міськвиконкому, управлінь, відділів, служб щодо виконання нормативних актів, що регламентують розгляд звернень громадян;
- щомісячно у засобах масової інформації та на офіційному сайті Фастівської міської ради висвітлюється інформація про надходження звернень громадян та вирішення порушених у них питань, розміщені графіки особистих прийомів, постійно надається правова допомога громадянам.
Керуючий справами виконкому Л.О.Тхоржевська