Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про затвердження Концепції розвитку системи надання адміністративних послуг виконавчого комітету Фастівської міської ради до 2025 року
№ з/п
|
Зміст рекомендації/вимоги
|
1.
|
Загальні
|
1.1.
|
Відсутність приміщення за принципом «відкритого простору»
|
1.2.
|
Відсутність надання супутніх послуг ( виготовлення копій документів для замовників послуг та ламінування тощо)
|
1.3.
|
Відсутнє забезпечення громадського порядку в приміщенні ЦНАП (наявність охорони)
|
1.4.
|
Відсутність системи відеоспостереження
|
1.5.
|
Недостатньо використовуються інформаційні технології, які б сприяли розвитку електронних сервісів щодо інформування/консультування та надання адміністративних послуг в електронному форматі.
|
1.6.
|
Суб’єкти надання адміністративних послуг, структурні підрозділи Фастівської міської ради, розміщені в різних приміщеннях
|
1.7.
|
Необхідність звернення до декількох структурних підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради для вирішення питань, що передують отриманню кінцевого документа як результату надання адміністративної послуги. Одержувачу послуг необхідно здійснити багато погоджувальних дій у значної кількості виконавчих органів, що збільшує термін отримання адміністративної послуги
|
2.
|
Оформлення входу в будівлю
|
2.1.
|
На фасаді будівлі відсутня інформаційна вивіска (табло) з написом ЦНАП
|
3.
|
Приміщення для очікування та інформування замовників
|
3.1.
|
У будівлі ЦНАП повинна бути обладнана інформаційна зона та зона очікування. Можливий варіант поєднання інформаційної зони та зони очікування. Відсутній інформаційних термінал
|
3.2.
|
Під зону очікування може відводитися частина загального приміщення або окреме приміщення, яке передує зоні обслуговування.
У зоні очікуванняоблаштовуються місця для суб’єктів звернень, не менш як на 10 осіб
|
3.3.
|
З метою забезпечення зручності та оперативності обслуговування суб’єктів звернення у ЦНАП вживаються заходи для запобігання утворенню черги, а у разі її утворення - для керування чергою
|
3.4.
|
У зоні очікування має бути природне і штучне освітлення; зона
обладнується стільцями, столами (стійками) для можливості оформлення документів, а також вивісками (вказівниками) інформаційного характеру, інформаційними стендами
|
3.5.
|
Доцільно передбачити дитячий куточок із місцями для сидіння (пуфики
м’які), іграшками, розмальовками, олівцями, дошкою для малювання (у
разі доцільності - монітором із мультфільмами, столом для пеленання
тощо)
|
4.
|
Організаціяінформаційноїзони
|
4.1.
|
Зона призначена для ознайомлення з інформаційними матеріалами.
Повинна бути обладнана інформаційними стендами. Стенди повинні
розташовуватися в доступному для перегляду місці, надавати інформацію в зручній для сприйняття формі. Інформаційні стенди можуть бути обладнані кишенями формату А4, в яких розміщуються інформаційні картки послуг та формуляри до них (звернути увагу, щоб до стендів був зручний та вільний доступ, читабельні літери відповідного шрифту)
|
4.2.
|
Інформаційні стенди повинні містити актуальну і вичерпну інформацію, необхідну для отримання адміністративних послуг, зокрема:
- перелік послуг, що надаються у ЦНАП;
- інформаційні картки на кожну адміністративну послуг;
- банківські реквізити для оплати адміністративних послуг;
- зразки заповнення формулярів (бланків, заяв);
-інші інформаційні матеріали, необхідні для отримання адміністративних послуг
|
4.3.
|
Зона інформування обладнується стільцями, столами (стійками) для
оформлення документів (обов’язково ручка для заповнення). Столи
повинні бути розміщені осторонь від входу з урахуванням безперешкодного під'їзду і проїзду інвалідних колясок. На столах доцільно розмістити інформаційні картки, вкладені в накопичувачі, а також зразки заповнення документів, які теж розподіляються в накопичувачах і групуються за тематичними групами послуг або «моделями життєвих ситуацій». Для висловлення суб’єктами звернень зауважень і пропозицій щодо якості надання адміністративних послуг зона інформування облаштовується відповідною скринькою та книгою відгуків і пропозицій, яка розміщується на видному та у доступному місці
|
4.4.
|
У зоні інформування, у разі доцільності, може встановлюватися інфомат (інформаційний термінал) або вільне робоче комп’ютеризоване місце (місця) з довідково-інформаційними системами з виходом у мережу Інтернет, де відвідувачі ЦНАП матимуть можливість самостійно шукати інформацію про адміністративні послуги, заповнювати відповідні бланки заяв
|
5.
|
Організація зони прийому суб’єктів звернень
|
5.1.
|
У ЦНАП організовується зона прийому суб’єктів звернень відкритого типу(«openspace»). Розрахунок площі на 1-не робоче місце не менше 6-7 кв.м.
|
5.2.
|
Для суб’єктів звернень, які знаходяться на прийомі, повинні бути
передбачені місця для сидіння (бажаний стандарт – два стільці для
відвідувачів біля кожного робочого столу) і розміщення документів.
Передача документів повинна здійснюватися без необхідності покидати місце як працівником, так і суб’єктом звернення
|
5.3.
|
Робоче місце працівника ЦНАП повинно забезпечувати йому можливість вільного входу і виходу.Робоче місце повинно бути обладнане персональним комп'ютером таіншим обладнанням й необхідними інформаційними системами(доцільно звернути увагу, щоб: комп’ютери не були розміщені екраном до вікон – сонячного світла; шнури від комп’ютера не виходили довідвідувачів; столи персоналу мали передню стінку 25-45 сантиметрів від стільниці). Кожне робоче місце для прийому суб’єктів звернення повинно мати інформаційну табличку із зазначенням номера такого місця, прізвища, імені, по батькові та посади працівника ЦНАП
|
5.4.
|
Багатофункціональний пристрій (принтер, сканер та ксерокс) і телефоннийапарат (можливе використання фурнітури з навушниками)
встановлюються з розрахунку на два робочі місця працівників ЦНАП або, при великій кількості звернень у ЦНАП, – на кожне робоче місце
працівника ЦНАП
|
6.
|
Інше
|
6.1.
|
У ЦНАП необхідно передбачити:
- шафу для одягу персоналу
- шафу чи тумбу для прийнятих справ, папок, що зачиняється на ключ
|
6.2.
|
За можливості у ЦНАП доцільнооблаштовувати приміщення для харчування персоналу ЦНАП (із облаштуванням мікрохвильовою піччю, холодильником, електрочайником, тощо)
|
6.3.
|
Для комфорту і персоналу ЦНАП, і відвідувачів, рекомендується
облаштовувати ЦНАП кондиціонером
|