Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про внесення змін до рішення міської ради від 29.12.2016 року №1-ХХІI-VII«Про затвердження структури виконавчих органів ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів »
Пт, 18/01/2019 - 19:16 | Адміністрація2
ПРОЕКТ
Фастівська міська рада
РІШЕННЯ
Про внесення змін до рішення міської ради від 29.12.2016 року
№1-ХХІI-VII«Про затвердження структури виконавчих органів ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів »
міська рада
В И Р І Ш И Л А:
1. Внести зміни в рішення міської ради від 29.12.2016 року №1-ХХІI-VII «Про затвердження структури виконавчих органів ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів», пп.1.4 п.1 рішення міської ради від 26.06.2018 року № 25-XLII-VII «Про внесення змін до рішення міської ради від 29.12.2016 року №1-ХХІI-VII «Про затвердження структури виконавчих органів ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів» шляхом зміни:
1.1. назв структурних підрозділів, а саме:
1.1.1.«сектор з програмного забезпечення» УСЗН на «сектор з питань забезпечення автоматизованої обробки інформації» УСЗН;
1.1.2.«сектор у справах інвалідів, ветеранів війни та праці» УСЗН на «сектор у справах ветеранів війни та осіб з інвалідністю» УСЗН;
1.1.3.«відділ з питань оформлення посвідчень та оздоровлення населення, постраждалого від наслідків Чорнобильської катастрофи» УСЗН на «відділ з питань соціального захисту населення, постраждалого від наслідків Чорнобильської катастрофи» УСЗН.
1.2. назв посад згідно Класифікатора професій ДК 003:2010 (далі КП), а саме:
1.2.1. посаду «керуючий справами виконкому» на «керуючий справами виконавчого комітету» (код КП 1229.3);
1.2.2. посаду «секретар ради» на «секретар міської ради» (код КП 1143.5);
1.2.3. посаду «водії» відділу господарського забезпечення на «водій автотранспортних засобів» відділу господарського забезпечення (код КП 8322);
1.2.4. посаду «відповідальний черговий» відділу господарського забезпечення на «черговий відповідальний» відділу господарського забезпечення (код КП 4222);
1.2.5. посаду «прибиральниця» відділу господарського забезпечення на «прибиральник службових приміщень» відділу господарського забезпечення (код КП 9132);
1.2.6. посаду «робітник з комплексного обслуговування» відділу господарського забезпечення на «робітник з комплексного обслуговування й ремонту будинків» відділу господарського забезпечення (код КП 7129);
1.2.7. посаду «начальник, головний архітектор міста» на «начальник відділу – головний архітектор міста» відділу містобудування та архітектури (код КП 1229.3);
1.2.8. посаду «завідувач, секретар опікунської ради» cектору опіки, піклування та усиновлення служби у справах дітей та сім'ї на «завідувач сектору» опіки піклування та усиновлення служби у справах дітей та сім'ї (код КП 1229.3);
1.2.9. посаду «начальник відділу, головний бухгалтер» фінансово-господарського відділу на «начальник відділу – головний бухгалтер» фінансово-господарського відділу (код КП 1229.3);
1.2.10. посаду «головний спеціаліст по бухгалтерському обліку» фінансово-господарського відділу на «головний спеціаліст-бухгалтер» фінансово-господарського відділу (код КП 2419.3);
1.2.11. посаду «завідувач сектором» торгівлі та транспорту управління економіки та міжнародного співробітництва на «завідувач сектору» торгівлі та транспорту управління економіки та міжнародного співробітництва (код КП 1229.3);
1.2.12. посаду «начальник» архівного відділу на «начальник відділу» (код КП 1229.3);
1.2.13. посаду «начальник» відділу господарського забезпечення на «начальник відділу» господарського забезпечення (код КП 1229.3);
1.2.14. посаду «начальник» відділу з питань енергозбереження, енергоефективності та екології на «начальник відділу» з питань енергозбереження, енергоефективності та екології (код КП 1229.3);
1.2.15. посаду «начальник» відділу з питань фізичної культури та спорту «начальник відділу» з питань фізичної культури та спорту (код КП 1229.3);
1.2.16. посаду «завідувач сектором» юридично-правового забезпечення діяльності ради на «завідувач сектору» юридично-правового забезпечення діяльності ради (код КП 1229.3);
1.2.17. посаду «завідувач сектором» раціонального використання майна на «завідувач сектору» раціонального використання майна (код КП 1229.3);
1.2.18. посаду «завідуючий сектором» з програмного забезпечення УСЗН на «завідувач сектору» з питань забезпечення автоматизованої обробки інформації УСЗН (код КП 1229.3);
1.2.19. посаду «завідувач сектором» Державних соціальних інспекторів УСЗН на «завідувач сектору» Державних соціальних інспекторів УСЗН (код КП 1229.3);
1.2.20. посаду «завідувач, головний бухгалтер» сектору бухгалтерського обліку УСЗН на «завідувач сектору-головний бухгалтер» сектору бухгалтерського обліку УСЗН (код КП 1229.3);
1.2.21. посаду «завідувач» сектору за додержанням вимог законодавства при призначенні та виплаті пенсій УСЗН на «завідувач сектору» за додержанням вимог законодавства при призначенні та виплаті пенсій УСЗН (код КП 1229.3);
1.2.22. посаду «завідувач» сектору у справах інвалідів, ветеранів війни та праці УСЗН на «завідувач сектору» у ветеранів війни та осіб з інвалідністю УСЗН (код КП 1229.3);
1.2.23. посаду «державний соціальний інспектор, провідний спеціаліст» сектору державних соціальних інспекторів УСЗН на «державний соціальний інспектор-провідний спеціаліст» сектору державних соціальних інспекторів УСЗН (код КП 2419.3);
1.2.24. посаду «спеціаліст ІІ категорії, інформатор-координатор» відділу прийому громадян УСЗН на «спеціаліст ІІ категорії» відділу прийому громадян УСЗН (код КП 2419.3);
1.2.25. посаду «спеціаліст І категорії, архіваріус» відділу прийому громадян УСЗН на «спеціаліст І категорії» відділу прийому громадян УСЗН (код КП 2419.3);
1.2.26. посаду «економіст І категорії» відділу бухгалтерського обліку та звітності фінансового управління на «спеціаліст І категорії» відділу бухгалтерського обліку та звітності фінансового управління (код КП 2419.3);
1.2.27. посаду «економіст І категорії» відділу доходів фінансового управління на «спеціаліст І категорії» відділу доходів фінансового управління (код КП 2419.3);
1.2.28. посаду «головний економіст» бюджетного відділу фінансового управління на «головний спеціаліст» бюджетного відділу фінансового управління (код КП 2419.3).
1.2.29. посаду «головний економіст» відділу доходів фінансового управління на «головний спеціаліст» відділу доходів фінансового управління (код КП 2419.3);
1.2.30. посаду «головний спеціаліст з програмного забезпечення» УСЗН на «головний спеціаліст з питань забезпечення автоматизованої обробки інформації» УСЗН;
2. Структура виконавчих органів ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів з внесеними змінами додається.
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконкому.
Міський голова М.В.Нетяжук
Додаток
до рішення міської ради
№ від
СТРУКТУРА
та загальна чисельність апарату ради та її виконавчих органів
та загальна чисельність апарату ради та її виконавчих органів
№ п/п
|
Назва структурного підрозділу та посади
|
К-ть одиниць
|
1
|
2
|
3
|
1
|
Міський голова
|
1
|
|
Апарат міської ради
|
|
1
|
Секретар міської ради
|
1
|
|
Відділ організаційного забезпечення діяльності ради та її органів
|
|
1
|
Начальник відділу
|
1
|
2
|
Головний спеціаліст з питань забезпечення діяльності ради та її органів
|
1
|
|
Всього:
|
2
|
|
Сектор раціонального використання майна
|
|
1
|
Завідувач сектору
|
1
|
|
Всього
|
1
|
|
Відділ з питань інформаційного забезпечення та по роботі із ЗМІ
|
|
1
|
Начальник відділу
|
1
|
2
|
Головний спеціаліст по забезпеченню доступу до публічної інформації
|
1
|
|
Всього:
|
2
|
|
Всього за апарат міської ради
|
6
|
|
Апарат виконавчого комітету
|
|
1
|
Перший заступник міського голови
|
1
|
2
|
Заступник міського голови з гуманітарних питань
|
1
|
3
|
Заступник міського голови з питань капітального будівництва
|
1
|
4
|
Керуючий справами виконавчого комітету
|
1
|
|
Загальний відділ
|
|
1
|
Начальник відділу
|
1
|
2
|
Головний спеціаліст
|
4
|
|
Всього:
|
5
|
|
Відділ управління персоналом
|
|
1
|
Начальник відділу
|
1
|
2
|
Головний спеціаліст
|
1
|
|
Всього:
|
2
|
|
Фінансово - господарський відділ
|
|
1
|
Начальник відділу – головний бухгалтер
|
1
|
2
|
Головний спеціаліст - бухгалтер
|
3
|
|
Всього:
|
4
|
|
Центр надання адміністративних послуг
|
|
1
|
Начальник
|
1
|
2
|
Адміністратор
|
4
|
|
Всього:
|
5
|
|
Відділ державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців, прав на нерухоме майно та їх обтяжень
|
|
1
|
Начальник відділу
|
1
|
2
|
Державний реєстратор
|
2
|
|
Всього
|
3
|
|
Відділ ведення єдиного демографічного реєстру населення
|
|
1
|
Начальник відділу
|
1
|
2
|
Головний спеціаліст
|
1
|
|
Всього:
|
2
|
|
Відділ по роботі із зверненнями громадян
|
|
1
|
Начальник відділу
|
1
|
2
|
Головний спеціаліст
|
1
|
|
Всього:
|
2
|
|
Відділ інформаційних технологій та комп’ютерного забезпечення
|
|
1
|
Начальник відділу
|
1
|
2
|
Головний спеціаліст
|
1
|
|
Всього:
|
2
|
|
Сектор демократичних ініціатив
|
|
1
|
Завідувач сектору
|
1
|
|
Всього
|
1
|
|
Всього за апарат виконкому
|
30
|
Інші виконавчі органи
|
||
|
Управління економіки та міжнародного співробітництва:
|
|
1
|
Начальник управління
|
1
|
2
|
Головний спеціаліст
|
2
|
3
|
Головний спеціаліст по міжнародній співпраці
|
1
|
|
Всього
|
4
|
|
Сектор торгівлі та транспорту
|
|
4
|
Завідувач сектору
|
1
|
|
Всього
|
1
|
|
5
|
|
|
Відділ внутрішнього фінансового контролю та аудиту
|
|
1
|
Начальник відділу
|
1
|
2
|
Головний спеціаліст
|
1
|
|
Всього:
|
2
|
|
Юридичне управління
|
|
1
|
Начальник управління
|
1
|
2
|
Головний спеціаліст юридично-правового забезпечення
|
2
|
|
Всього
|
3
|
|
Сектор юридично-правового забезпечення діяльності ради
|
|
1
|
Завідувач сектору
|
1
|
|
Всього
|
1
|
|
Всього по управлінню:
|
4
|
|
Відділ містобудування та архітектури
|
|
1
|
Начальник відділу – головний архітектор міста
|
1
|
2
|
Головний спеціаліст
|
3
|
|
Всього
|
4
|
|
Відділ державного архітектурно - будівельного контролю
|
|
1
|
Начальник відділу
|
1
|
2
|
Головний спеціаліст з питань надання адміністративних послуг
|
1
|
3
|
Головний спеціаліст
|
1
|
|
Всього
|
3
|
|
Відділ капітального будівництва
|
|
1
|
Начальник відділу
|
1
|
2
|
Головний спеціаліст
|
2
|
|
Всього:
|
3
|
|
Відділ з питань раціонального використання земель
|
|
1
|
Начальник відділу
|
1
|
2
|
Головний спеціаліст з питань регулювання земельних відносин
|
1
|
3
|
Головний спеціаліст з питань підготовки рішень щодо землекористування землями територіальної громади
|
1
|
4
|
Головний спеціаліст
|
1
|
|
Всього:
|
4
|
|
Відділ ведення Державного реєстру виборців
|
|
1
|
Начальник відділу
|
1
|
2
|
Головний спеціаліст
|
2
|
|
Всього:
|
3
|
|
Архівний відділ
|
|
1
|
Начальник відділу
|
1
|
2
|
Головний спеціаліст
|
1
|
|
Всього:
|
2
|
|
Відділ господарського забезпечення
|
|
1
|
Начальник відділу
|
1
|
2
|
Водій автотранспортних засобів
|
3
|
3
|
Черговий відповідальний
|
2
|
4
|
Прибиральник службових приміщень
|
3
|
5
|
Робітник з комплексного обслуговування й ремонту будинків
|
1
|
|
Всього по службі:
|
10
|
|
Сектор з питань мобілізаційної роботи
|
|
1
|
Завідувач сектору
|
1
|
|
Всього:
|
1
|
|
Відділ сфери обслуговування населення, розміщення реклами та захисту прав споживачів
|
|
1
|
Начальник відділу
|
1
|
2
|
Головний спеціаліст з питань діяльності сфери обслуговування населення
|
1
|
|
Всього
|
2
|
|
Відділ житлово – комунального господарства
|
|
1
|
Начальник відділу
|
1
|
2
|
Головний спеціаліст
|
1
|
|
Всього:
|
2
|
|
Сектор житлової політики, квартирного обліку,
розподілу житла та з питань гуртожитків і ОСББ
|
|
1
|
Завідувач сектору
|
1
|
|
Всього:
|
1
|
|
Відділ з питань енергозбереження, енергоефективності та екології
|
|
1
|
Начальник відділу
|
1
|
2
|
Головний спеціаліст з питань екології та охорони навколишнього природного середовища
|
1
|
3
|
Головний спеціаліст
|
1
|
|
Всього:
|
3
|
|
Сектор охорони здоров’я
|
|
1
|
Завідувач сектору
|
1
|
|
Всього:
|
1
|
|
Сектор з питань надзвичайних ситуацій, цивільного захисту населення
|
|
1
|
Завідувач сектору
|
1
|
|
Всього:
|
1
|
|
Служба у справах дітей та сім'ї
|
|
1
|
Начальник служби
|
1
|
2
|
Головний спеціаліст
|
2
|
|
Всього:
|
3
|
|
Сектор опіки, піклування та усиновлення
|
|
1
|
Завідувач сектору
|
1
|
2
|
Головний спеціаліст з питань опіки та піклування
|
1
|
|
Всього:
|
2
|
|
Разом по службі
|
5
|
|
Відділ з питань фізичної культури та спорту
|
|
1
|
Начальник відділу
|
1
|
2
|
Головний спеціаліст
|
1
|
|
Всього:
|
2
|
|
Органи самоорганізації населення
|
|
1
|
Голова комітету самоорганізації населення
|
7
|
2
|
Секретар комітету самоорганізації населення
|
6
|
|
Всього:
|
13
|
|
Управління культури, молоді та туризму
|
|
1
|
Начальник
|
1
|
2
|
Головний спеціаліст
|
3
|
|
Всього по управлінню:
|
4
|
|
Фінансове управління
|
|
1
|
Начальник
|
1
|
|
Бюджетний відділ
|
|
1
|
Заступник начальника управління – начальник відділу
|
1
|
2
|
Заступник начальника відділу
|
1
|
3
|
Головний спеціаліст
|
1
|
|
Всього:
|
3
|
|
Відділ бухгалтерського обліку та звітності
|
|
1
|
Начальник відділу - головний бухгалтер
|
1
|
2
|
Спеціаліст І категорії
|
1
|
|
Всього:
|
2
|
|
Відділ доходів
|
|
1
|
Заступник начальника управління - начальник відділу
|
1
|
2
|
Головний спеціаліст
|
1
|
3
|
Спеціаліст І категорії
|
1
|
|
Всього:
|
3
|
|
Всього по управлінню:
|
9
|
|
Управління освіти
|
|
1
|
Начальник
|
1
|
|
Відділ по роботі зі школами
|
|
1
|
Заступник начальника управління – начальник відділу
|
1
|
2
|
Головний спеціаліст з питань оздоровлення та соціального захисту освітніх закладів
|
1
|
|
Всього:
|
2
|
|
Відділ по роботі з дошкільними та позашкільними закладами
|
|
1
|
Начальник відділу
|
1
|
2
|
Головний спеціаліст з кадрових та юридичних питань
|
1
|
3
|
Оператор комп’ютерного набору
|
1
|
|
Всього:
|
3
|
|
Всього по управлінню:
|
6
|
|
Управління соціального захисту населення
|
|
1
|
Начальник управління
|
1
|
2
|
Перший заступник начальника управління
|
1
|
|
Всього:
|
2
|
|
Сектор з питань забезпечення автоматизованої обробки інформації
|
|
1
|
Завідувач сектору
|
1
|
2
|
Головний спеціаліст з питань забезпечення автоматизованої обробки інформації
|
1
|
|
Всього:
|
2
|
|
Сектор Державних соціальних інспекторів
|
|
1
|
Завідувач сектору
|
1
|
2
|
Державний соціальний інспектор – провідний спеціаліст
|
1
|
|
Всього:
|
2
|
|
Сектор бухгалтерського обліку
|
|
1
|
Завідувач сектору – головний бухгалтер
|
1
|
2
|
Головний спеціаліст
|
1
|
|
Всього:
|
2
|
|
Відділ прийому громадян
|
|
1
|
Начальник відділу
|
1
|
2
|
Головний спеціаліст
|
3
|
3
|
Спеціаліст ІІ категорії
|
1
|
4
|
Спеціаліст І категорії
|
1
|
|
Всього:
|
6
|
|
Відділ прийняття рішень
|
|
1
|
Начальник відділу
|
1
|
2
|
Головний спеціаліст
|
4
|
3
|
Спеціаліст І категорії
|
2
|
|
Всього:
|
7
|
|
Відділ виплати
|
|
1
|
Начальник відділу
|
1
|
2
|
Головний спеціаліст
|
2
|
3
|
Спеціаліст І категорії
|
2
|
|
Всього:
|
5
|
|
Відділ з питань соціального захисту населення, постраждалого від наслідків Чорнобильської катастрофи
|
|
1
|
Заступник начальника управління – начальник відділу
|
1
|
2
|
Головний спеціаліст
|
2
|
|
Всього:
|
3
|
|
Відділ компенсаційних виплат особам, які постраждали від наслідків Чорнобильської катастрофи
|
|
1
|
Начальник відділу
|
1
|
2
|
Головний спеціаліст
|
2
|
|
Всього:
|
3
|
|
Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій населення
|
|
1
|
Начальник відділу
|
1
|
2
|
Головний спеціаліст
|
4
|
3
|
Спеціаліст І категорії
|
1
|
|
Всього:
|
6
|
|
Відділ з питань праці
|
|
1
|
Заступник начальника управління – начальник відділу
|
1
|
2
|
Головний спеціаліст з питань оплати, нормування, продуктивності праці, трудових відносин та зайнятості населення
|
1
|
3
|
Головний спеціаліст з питань експертизи умов праці, альтернативної служби та взаємодії з соціальними фондами
|
1
|
|
Всього:
|
3
|
|
Сектор нагляду за додержанням вимог законодавства
при призначенні і виплаті пенсій
|
|
1
|
Завідувач сектору
|
1
|
2
|
Головний спеціаліст
|
1
|
|
Всього:
|
2
|
|
Сектор у справах ветеранів війни та осіб з інвалідністю
|
|
1
|
Завідувач сектору
|
1
|
2
|
Головний спеціаліст
|
1
|
|
Всього:
|
2
|
|
Обслуговуючий персонал
|
|
1
|
Прибиральник службових приміщень
|
0,75
|
|
Всього:
|
0,75
|
|
Всього по управлінню:
|
45,75
|
|
Всього по інших виконавчих органах міської ради
|
135,75
|
|
Всього за апарат ради та її виконавчі органи
|
172,75
|
|
|
|
|
Секретар ради С.А.Ясінський
|
|
|
|
|