Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про проведення вивчення стану оформлення трудових відносин під час здійснення господарської діяльності на території міста Фастова
Пт, 01/02/2019 - 15:26 | Адміністрація2
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Київської області
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
Від 29.01.19 № 40 од
м.Фастів
Про проведення вивчення стану
оформлення трудових відносин
під час здійснення господарської
діяльності на території міста Фастова
З метою: продовження роботи щодо подолання фактів використання незадекларованої
праці на території міста Фастова, посилення соціального захисту працюючих громадян,
забезпечення безумовного виконання на території міста Фастова ч. 3 ст. 34 ЗУ « Про
місцеве самоврядування в Україні» та збільшення надходжень до ПФУ, на виконання:
розпорядження КМУ № 649 – р від 05.09.2018 « Про заходи, спрямовані на детінізацію
відносин у сфері зайнятості населення», заходів Програми з легалізації виплати
заробітної плати та зайнятості населення на території міста Фастова, яка затверджена
рішенням Фастівської міської ради № 15 – LIV – VI від 03.07.2014 ( із змінами та
доповненнями), доручення голови КОДА № 57 – 1 від 14 грудня 2018 року, враховуючи
лист Фастівського об’єднаного управління ПФУ у Київській обл. № 188/05 від 11.01.2019,
відповідно до рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради № 422 від
18.12.2014 « Про міську комісію з питань дотримання вимог законодавства про працю,
легалізації виплати заробітної плати, зайнятості населення та трудових відносин з
найманими працівниками, керуючись п.1, 20 ст. 42 Закону України « Про місцеве
самоврядування в Україні»:
1. Рейдовій мобільній робочій групі з питань легалізації оплати праці та зайнятості
населення міської комісії з питань дотримання вимог законодавства про працю,
легалізації виплати заробітної плати, зайнятості населення та трудових відносин з
найманими працівниками при виконавчому комітеті Фастівської міської ради, провести
вивчення стану оформлення трудових відносин під час здійснення
господарської діяльності суб’єктами господарювання, які надають послуги з торгівлі ( в
тому числі фаст – фудів, кав’ярень, піцерій, кафе, ресторанів), будівництва,
пасажирського автотранспорту на території міста Фастова.
2. Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.
Міський голова М.В. Нетяжук