Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про стан військового обліку на території міста Фастова у 2018 році та завдання щодо його поліпшення у 2019 році
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Київської обасті
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
Від №
Про стан військового обліку на території
міста Фастова у 2018 році та завдання
щодо його поліпшення у 2019 році
Відповідно статей 33, 34, 35, 38 Закону України “Про військовий обов’язок і військову службу”, статей 17, 18, 21 Закону України “Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію”, Постанови Кабінету Міністрів України від 7 грудня 2016 року № 921 “Про затвердження Порядку організації та ведення військового обліку призовників і військовозобов'язаних” (далі – Порядок), Постанови Кабінету Міністрів України від 4 лютого 2015 року № 45 “Про затвердження Порядку бронювання військовозобов’язаних за органами державної влади, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування та підприємствами, установами і організаціями на період мобілізації та на воєнний час” (далі – Законодавство з питань військового обліку) керуючись п. 3 статті 36 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” з метою забезпечення функціонування системи військового обліку та контролю за виконанням громадянами України військового обов’язку i за дотриманням ними встановлених правил військового обліку, своєчасного бронювання військовозобов’язаних за підприємствами, установами i організаціями на період мобілізації та на воєнний час, завчасної підготовки кадрів для заміни військовозобов’язаних, які підлягають призову у разі мобілізації, та у відповідності до інформації щодо стану військового обліку на території міста,виконавчий комітет Фастівської міської ради вирішив:
1. Взяти до відома інформацію про стан військового обліку на території міста Фастова за 2018 рік (додаток 1).
2. Затвердити перелік заходів щодо поліпшення стану військового обліку у 2019 році (додаток 2). Рекомендувати державним органам, військовому комісаріату, підприємствам, установам, організаціям та навчальним закладам району виконання зазначених заходів.
3. Затвердити завдання з методичного забезпечення військового обліку та підвищення кваліфікації посадових осіб, відповідальних за організацію та ведення військового обліку, забезпечення функціонування системи військового обліку на території міста Фастова на 2019 рік (додаток 3).
4. Затвердити план перевірок стану військового обліку на території міста Фастова та звіряння облікових даних підприємств, установ та організацій з обліковими даними військового комісаріату на 2019 рік (додаток 4).
5. Відділу з питань інформаційного забезпечення та по роботі зі ЗМІ виконавчого комітету Фастівської міської ради забезпечити інформаційний супровід функціонування системи військового обліку, створення інформаційних медійних продуктів (телевізійних передач, інформаційних статей в засобах масової інформації). Спільно з військовим комісаром Фастівського ОМВК розробити та підтримувати на платформі офіційного веб-сайту виконавчого комітету Фастівської міської ради веб-сторінку з інформаційними матеріалами з питань військового обліку та можливістю онлайн-консультування військово-облікового персоналу, а також громадян з питань військового обліку.
6. Відділу управління персоналом виконавчого комітету Фастівської міської ради забезпечити ведення персонального військового обліку призовників і військовозобов’язаних, які працюють в апараті виконавчого комітету Фастівської міської ради, відповідно до вимог законодавства з військового обліку.
7. Сектору охорони здоров'я виконавчого комітету Фастівської міської ради в межах компетенції здійснювати контроль за виконанням лікувальними закладами, медико-соціальними експертними комісіями обов'язків, визначених Законодавством з питань військового обліку.
8. Відділу державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб, підприємців, прав на нерухоме майно та їх обтяження виконавчого комітету Фастівської міської ради щомісяця до 5 числа надавати повідомлення військовому комісаріату про реєстрацію, ліквідацію підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління виконавчого комітету Фастівської міської ради.
9. Контроль за виконанням рішення покласти на керуючого справами виконавчого комітету Фастівської міської ради.
Міський голова М. Нетяжук
Додаток 1
до рішення виконавчого комітету
міської ради
від ____________2019р. № ________
Інформація
Фастівського об’єднаного міського військового комісаріату
про стан військового обліку на території
міста Фастова Київської області
Військово-облікова робота та бронювання військовозобов’язаних і призовників в органах державної влади, інших державних органах, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах і організаціях району у 2018 році була організована і здійснювалася відповідно до керівних документів та рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради від 20. 04.2018 № 221 “Про стан військового обліку на території міста Фастова Київської області у 2017 році та пропозиції щодо його поліпшення у 2018 році”, з метою покращення стану військового обліку на території міста у 2019 році міською радою, керівниками органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, спільно з військовим комісаріатом, проведено комплекс заходів, направлених на належневедення військового обліку та контролю за його станом.
Питання військового обліку розглядались на нараді в міській раді в 2018 році. Були розглянуті питання:
- забезпечення функціонування системи військового обліку та контролю за виконанням громадянами України військового обов’язку i за дотриманням ними встановлених правил військового обліку,
- своєчасного бронювання військовозобов’язаних за підприємствами, установами i організаціями на період мобілізації та на воєнний час,
- завчасної підготовки кадрів для заміни військовозобов’язаних, які підлягають призову у разі мобілізації, та у відповідності до інформації щодо стану військового обліку на території міста.
За підсумком наради керівникам надані доручення, які були виконані:
- проведено показове заняття за темою: "Порядок організації та ведення військового обліку військовозобов’язаних та призовників" на базі Фастівського ОМВК. Керівники занять якісно підготували заняття, що вплинуло на організацію військового обліку на підприємствах району.
- військовим комісаріатом проведено інструкторсько-методичне заняття з посадовими особами органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій відповідальними за військовий облік і бронювання військовозобов’язаних.
За результатами роботи комісії зроблено висновок, що стан військового обліку на об'єктах перевірки відповідає вимогам законів України, інших нормативно-правових актів. Посадові особи підприємств та установ, які підлягали перевірці, відповідально поставились до перевірки, забезпечили правильну організацію та підвищення якості військового обліку військовозобов'язаних на підпорядкованих територіях. Разом з тим виявлені наступні недоліки:
Ведення військового обліку не в повній мірі відповідає вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 07.12.2016р. № 921 „Порядок організації та ведення військового обліку призовників і військовозобов’язаних”.
Виявлені недоліки були усунуті, про що здійснена доповідь .
Відповідно до затвердженого міським головою плану перевірок на 2018 рік комісією, визначеною рішенням виконавчого комітету міської ради, проведено перевірки функціонування системи військового обліку громадян України на підприємствах міста. План перевірок виконаний.
План звіряння облікових даних підприємств, установ та організацій, з обліковими даними військового комісаріату на 2018 рік виконаний на 100%. В результаті звіряння було встановлено:
ведення військового обліку, в основному, відповідає вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 07.12.2016р. № 921 „Порядок організації та ведення військового обліку призовників і військовозобов’язаних”.
Аналіз результатів проведених перевірок свідчить про те, що незважаючи на постійний контроль з боку міської ради та військового комісара, стан військового обліку у:
- ЗАТ „Елопак Фастів” (голова правління – Гаврилюк Костянтин Якович);
- Житлово-експлуатаційна контора (начальник – Савочка Микола Миколайович) не повною мірою відповідає вимогам законів України, інших нормативно-правових актів, потребує додаткового контролю з боку посадових осіб міської ради та військового комісаріату.
На належному рівні організований військовий облік у:
- ТОВ „Компанія „Юнівест Маркетинг” (директор – Кудряшов Володимир Михайлович), де організований належний контроль за його станом, проводились заняття щодо організації військового обліку та підбиття підсумків результатів роботи.
Національною поліцією Фастівського відділення поліції Васильківського відділу Головного управління Національної поліції України в Київській області
заходи щодо розшуку військовозобов’язаних та призовників, які ухиляються від виконання військового обов'язку взагалі не проводяться.
Попри вимоги щодо покращення стану військового обліку на 2 підприємствах військовий облік ведеться з порушеннями вимог законів України, інших нормативно-правових актів. Заходи, які визначені рішенням виконавчого комітету міської ради, виконуються не в повному обсязі.
Відмічається незадовільний стан військового обліку в:
- ЗАТ „Елопак Фастів” (голова правління – Гаврилюк Костянтин Якович);
- Житлово-експлуатаційна контора (начальник – Савочка Микола Миколайович).
Загальними недоліками щодо ведення військового обліку є:
- Невідповідність військово - облікових даних військовозобов’язаних в
картках форми П-2 з обліковим даними в картках військового
комісаріату;
Протягом року проводилась робота щодо бронювання військовозобов’язаних за органами державної влади, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами і організаціями на період мобілізації та на воєнний час. Випадків незаконного бронювання не виявлено.
Загальними недоліками щодо бронювання військовозобов’язаних є:
- заповнення повідомлення про зарахування військовозобов’язаного на спеціальний облік не відповідає вимогам нормативних документів.
Військовим комісаріатом проводилася робота щодо заміни військово-облікових документів (обліково-послужних карток) військовозобов’язаним, які підлягають постановці на спеціальний облік, на військово-облікові документи, зразки яких встановлені чинним законодавством . Військово-облікові документи військовозобов’язаних, які перебувають на спеціальному обліку на 100% відповідають вимогам нормативних документів.
З метою покращення стану військового обліку прошу:
1. Затвердити перелік заходів щодо поліпшення стану військового обліку у 2019 році (додаток 2). Рекомендувати державним органам, військовому комісаріату, підприємствам, установам, організаціям та навчальним закладам району виконання зазначених заходів.
2. Затвердити завдання з методичного забезпечення військового обліку та підвищення кваліфікації посадових осіб, відповідальних за організацію та ведення військового обліку, забезпечення функціонування системи військового обліку на території міста на 2019 рік (додаток 3).
3. Затвердити план перевірок стану військового обліку на території міста та звіряння облікових даних підприємств, установ та організацій з обліковими даними військового комісаріату на 2019 рік (додаток 4).
4. Відділу з питань інформаційного забезпечення та по роботі зі ЗМІ забезпечити інформаційний супровід функціонування системи військового обліку, створення інформаційних медійних продуктів (телевізійних передач, інформаційних статей в засобах масової інформації). Спільно з військовим комісаром Фастівського ОМВК розробити та підтримувати на платформі офіційного веб-сайту Фастівської міської ради веб-сторінку з інформаційними матеріалами з питань військового обліку та можливістю онлайн-консультування військово-облікового персоналу, а також громадян з питань військового обліку.
6. Сектору охорони здоров'я виконавчого комітету Фастівської міської ради в межах компетенції здійснювати контроль за виконанням лікувальними закладами, медико-соціальними експертними комісіями обов'язків, визначених Законодавством з питань військового обліку.
7. Відділу державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб, підприємців, прав на нерухоме майно та їх обтяження виконавчого комітету Фастівської міської ради щомісяця до 5 числа надавати повідомлення районному військовому комісаріату про реєстрацію, ліквідацію підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління міської ради.
Керуючий справами Л. Тхоржевська
Військовий комісар
Фастівського об’єднаного міського військового комісаріату
підполковник С. Міщенко
Додаток 2
до рішення виконавчого комітету
міської ради
від ____________2019р. № ________
Перелік
заходів щодо поліпшення стану військового обліку у 2019 році
на території міста Фастова
1. Щодо забезпечення персонального обліку призовників і військовозобов’язаних державними органами, підприємствами, установами та організаціями.
1.1. Проаналізувати кваліфікаційні вимоги до посад на відповідність спеціальностям, визначеним у Постанові Кабінету Міністрів України від 14 жовтня 1994 р. № 711 "Про затвердження переліку спеціальностей, за якими жінки, що мають відповідну підготовку, можуть бути взяті на військовий облік". При наявності жінок, що працюють на таких посадах і мають відповідні спеціальності – скеровувати їх до районного військового комісаріату для взяття на військовий облік.
1.2. Встановити взаємодію із військовими комісаріатами інших адміністративно-територіальних одиниць (за наявності в них на обліку військовозобов'язаних та призовників, що працюють в державному органі, підприємстві, установі, організації). Здійснювати їх письмове інформування про призначення, переміщення і звільнення осіб, відповідальних за ведення військового обліку. В ході взаємодії уточнити строки та способи звіряння даних особових карток, їх облікових даних, внесення відповідних змін до них, а також порядок оповіщення призовників і військовозобов’язаних. Відряджати осіб, відповідальних за ведення військового обліку у визначені строки до таких військових комісаріатів для проведення звіряння даних особових карток призовників і військовозобов’язаних з їх обліковими документами у районних (міських) військових комісаріатах.
1.3. Керівникам навчальних закладів забезпечити відпрацювання особових карток на усіх призовників (військовозобов'язаних), що працюють та навчаються в навчальних закладах.
2. Щодо розшуку військовозобов'язаних, які ухиляються від виконання військового обов’язку.
Начальнику відділу Національної поліції відпрацювати дієву систему роботи щодо розшуку, затримання і доставки до військового комісаріату громадян, які ухиляються від виконання військового обов’язку. Направляти списки таких громадян до державних органів, органів місцевого самоврядування, до яких прибувають громадяни для вирішення особистих питань і де здійснюється ідентифікація їх особи, – для виклику представників Національної поліції при прибутті таких осіб.
Керуючий справами Л. Тхоржевська
Військовий комісар
Фастівського об’єднаного міського військового комісаріату
підполковник С. Міщенко
Додаток 3
до рішення виконавчого комітету
міської ради
від ____________2019р. № ________
Завдання
з методичного забезпечення військового обліку та підвищення кваліфікації посадових осіб, відповідальних за організацію та ведення військового обліку призовників і військовозобов’язаних, забезпечення функціонування системи військового обліку на території міста Фастова на 2019 рік
№
з/п
|
Найменування заходів
|
Строк
проведення
|
Відповідальний за виконання
|
Відмітки про виконання
|
І. Організаційні заходи
|
||||
1.
|
Організація роботи щодо ведення військового обліку і бронювання відповідно до плану
|
Протягом року
|
Керівники структурних підрозділів, підприємств, установ, організацій,
|
|
2.
|
Контроль за веденням військового обліку і бронювання
|
За планом перевірок
|
Заступник міського голови, Військовий комісар
|
|
3.
|
Контроль виконання громадянами та посадовими особами встановлених правил військового обліку
|
Протягом року
|
Керівники структурних підрозділів, підприємств, установ, організацій
|
|
4.
|
Проведення занять з відповідальними за ведення військового обліку і бронювання в органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах з підвищення кваліфікації. Для організації та проведення занять спланувати виділення коштів у необхідній кількості
|
25.06
25.12
|
Заступник міського голови, Військовий комісар
|
|
5.
|
Проведення нарад з питань забезпечення функціонування системи військового обліку та його стану із заслуховуванням посадових осіб, які допустили порушення правил ведення військового обліку
|
25.06
25.12
|
Керівники структурних підрозділів, підприємств, установ, організацій
|
|
6.
|
Інформування ОМВК про призначення, переміщення і звільнення осіб, відповідальних за ведення військово-облікової роботи
|
У 7-денний термін
|
Керівники структурних підрозділів, підприємств, установ, організацій
|
|
ІІ. Заходи щодо військового обліку призовників і військовозобов’язаних
|
||||
1.
|
Виявлення призовників і військовозо-бов’язаних, які проживають на території міста і не перебувають на військовому обліку та направлення до ОМВК для взяття на військовий облік
|
Постійно
|
Керівники структурних підрозділів, підприємств, установ, організацій
|
|
2.
|
Оповіщення на вимогу ОМВК призовників і військовозобов’язаних про їх виклик до ОМВК і забезпечення їх своєчасного прибуття
|
За розпорядженням ОМВК
|
Керівники структурних підрозділів, підприємств, установ, організацій
|
|
3.
|
Постійна взаємодія з ОМВК щодо строків та способів звіряння даних карток форми П 2 призовників і військовозобов’язаних з обліковими даними ОМВК, внесення відповідних змін до них, а також щодо оповіщення призовників і військовозобов’язаних
|
За планом
|
Керівники структурних підрозділів, підприємств, установ, організацій
|
|
4.
|
Надсилання до ОМВК повідомлення про зміну облікових даних призовників і військовозобов’язаних
|
Щомісяця до 5 числа
|
Керівники структурних підрозділів, підприємств, установ, організацій
|
|
5.
|
Приймання під розписку від призовників і військовозобов’язаних їх військово-облікових документів для подання до ОМВК для звіряння з картками первинного обліку та оформлення бронювання військовозобов’язаних на період мобілізації та на воєнний час
|
Постійно
|
Керівники структурних підрозділів, підприємств, установ, організацій
|
|
6.
|
Постійний контроль за виконанням громадянами, посадовими особами підприємств, установ та організацій, які перебувають на території міста, встановлених правил військового обліку та проведенням відповідної роз’яснюва-льної роботи. Звернення щодо громадян, які ухиляються від виконання військового обов’язку, надсилаються до органів Національної поліції для їх розшуку, затримання і доставки до відповідних ОМВК
|
Постійно
|
Керівники структурних підрозділів, підприємств, установ, організацій
|
|
7.
|
Інформування ОМВК про всіх громадян, посадових осіб підприємств, установ та організацій, які порушують правила військового обліку, для притягнення винних до відповідальності згідно із законом
|
Постійно
|
Керівники структурних підрозділів, підприємств, установ, організацій
|
|
8.
|
Повідомлення ОМВК про реєстрацію, ліквідацію підприємств, установ та організацій, які перебувають на території міста
|
Щомісяця до 5 числа
|
Керівники структурних міської ради
|
|
9.
|
Ведення та зберігання журналу обліку результатів перевірок стану військового обліку призовників і військовозобов’я-заних та звіряння облікових даних з даними ОМВК.
|
Постійно
|
Керівники структурних підрозділів, підприємств, установ, організацій
|
|
10.
|
Перевірка у громадян під час прийняття на роботу (навчання) наявності військово-облікових документів (у військовозобов’язаних – військових квитків або тимчасових посвідчень, а у призовників – посвідчень про приписку до призовних дільниць). Приймання на роботу (навчання) призовників і військовозобов’язаних здійснюється тільки після взяття їх на військовий облік у ОМВК
|
Постійно
|
Керівники державних органів, підприємств, установ та організацій
|
|
11.
|
Надсилання до ОМВК повідомлень про зміну облікових даних призовників і військовозобов’язаних, прийнятих на роботу (навчання) чи звільнених з роботи (відрахованих з навчального закладу)
|
У 7- денний строк
|
Керівники державних органів, підприємств, установ та організацій
|
|
12.
|
Оповіщення призовників і військовозо-бов’язаних про їх виклик до ОМВК і забезпечення їх своєчасного прибуття
|
За розпорядженням ОМВК
|
Керівники державних органів, підприємств, установ та організацій
|
|
13.
|
Забезпечення повноти та достовірності облікових даних призовників і військовозобов’язаних
|
Постійно
|
Керівники державних органів, підприємств, установ та організацій
|
|
19.
|
Взаємодія з ОМВК щодо строків та способів звіряння даних особових карток, списків призовників і військовозобо-в’язаних, їх облікових даних, внесення відповідних змін до них, а також щодо оповіщення призовників і військовозо-бов’язаних
|
Постійно
|
Керівники державних органів, підприємств, установ та організацій
|
|
20.
|
Звіряння особових карток призовників і військовозобов’язаних із записами у військових квитках та посвідченнях про приписку до призовних дільниць
|
Щомісяця
|
Керівники державних органів, підприємств, установ та організацій
|
|
21.
|
Проведення звіряння особових карток працівників з обліковими документами ОМВК, в яких вони перебувають на військовому обліку
|
За планом (не рідше одного разу на рік)
|
Керівники державних органів, підприємств, установ та організацій
|
|
22.
|
Надсилання до ОМВК повідомлення про зміну облікових даних
|
Щомісяця до 5 числа
|
Керівники державних органів, підприємств, установ та організацій
|
|
23.
|
Складення і подання до ОМВК списків громадян, які підлягають приписці до призовних дільниць
|
До 1 грудня
|
Керівники державних органів, підприємств, установ та організацій
|
|
24.
|
Приймання під розписку від призовників і військовозобов’язаних їх військово-облікових документів для подання до ОМВК для звіряння з картками первинного обліку та оформлення бронювання військовозобов’язаних на період мобілізації та на воєнний час
|
Постійно
|
Керівники державних органів, підприємств, установ та організацій
|
|
25.
|
Постійний контроль за виконанням посадовими особами державних органів, підприємств, установ та організацій, призовниками і військовозобов’язаними встановлених правил військового обліку та проведенням відповідної роз’ясню-вальної роботи
|
Постійно
|
Керівники державних органів, підприємств, установ та організацій
|
|
26.
|
Постійне інформування ОМВК про громадян та посадових осіб, які порушують правила військового обліку, для притягнення їх до відповідальності згідно із законом
|
Постійно
|
Керівники державних органів, підприємств, установ та організацій
|
|
27.
|
Ведення та зберігання журналу обліку результатів перевірок стану військового обліку призовників і військовозобо-в’язаних та звіряння їх облікових даних з даними ОМВК
|
Постійно
|
Керівники державних органів, підприємств, установ та організацій
|
|
28.
|
Здійснення реєстрації (зняття з реєстрації) місця проживання призовників і військовозобов’язаних лише в разі наявності в їх військово-облікових документах позначок ОМВК про зняття з військового обліку або перебування на військовому обліку за місцем проживання
|
Постійно
|
Керівники органів, що здійснюють реєстрацію місця проживання фізичних осіб
|
|
29.
|
Надсилання до ОМВК повідомлення про реєстрацію (зняття з реєстрації) місця проживання призовників і військовозобо-в’язаних
|
Щомісяця до 5 числа
|
Керівники органів, що здійснюють реєстрацію місця проживання фізичних осіб
|
|
30.
|
Повідомлення про місце перебування зареєстрованих призовників і військовозобов’язаних на запити ОМВК
|
|
Керівники органів, що здійснюють реєстрацію місця проживання фізичних осіб
|
|
31.
|
Надсилання до ОМВК повідомлення про осіб, які отримали громадянство України і повинні бути взяті на військовий облік
|
У 2-
тижневий строк
|
Керівники органів, що здійснюють реєстрацію місця проживання фізичних осіб
|
|
32.
|
Надання ОМВК допомоги у прийнятті призовників і військовозобов’язаних на військовий облік, здійснення контролю за виконанням ними правил військового обліку та виявлення призовників і військовозобов’язаних, які порушують зазначені правила. Повідомлення про виявлення таких осіб надсилаються до ОМВК
|
Постійно
|
Керівники органів, що здійснюють реєстрацію місця проживання фізичних осіб
|
|
33.
|
Здійснення досудових розслідувань стосовно ухилення військово-зобов’язаних від військового обліку
|
За зверненням ОМВК
|
Начальник відділу ГУНП
|
|
34.
|
Здійснення розшуку, затримання та доставки до ОМВК громадян, які ухиляються від виконання військового обов’язку
|
За зверненням ОМВК
|
Начальник відділу ГУНП
|
|
35.
|
Повідомлення після звернення громадян щодо реєстрації актів цивільного стану ОМВК, в яких перебувають на військовому обліку призовники і військовозобов’язані, про зміну їх прізвища, імені та по батькові, одруження (розлучення), реєстрацію смерті призовників і військовозобов’язаних, вилучення військово-облікових доку-менттів, пільгових посвідчень, а також зміну інших даних
|
У 7-денний строк
|
Керівники органів державної реєстрації актів цивільного стану
|
|
36.
|
Повідомлення ОМВК про призовників і військовозобов’язаних, стосовно яких повідомлено про підозру у вчинені кримінального правопорушення
|
У 7-денний строк
|
Начальник органу досудового розслідування
|
|
37.
|
Повідомлення ОМВК про призовників, стосовно яких кримінальні справи розглядаються судами, а також про вироки щодо призовників і військовозобов’язаних, які набрали законної сили
|
У 7-денний строк
|
Голова суду
|
|
38.
|
Вилучення та надсилання до відповідних ОМВК військово-облікових документів призовників і військовозобов’язаних, засуджених до позбавлення волі, обмеження волі або арешту
|
Постійно
|
Голова суду
|
|
39.
|
Повідомлення ОМВК про призовників і військовозобов’язаних, яких визнано інвалідами
|
У 7-денний строк
|
Голова медико-соціальної експертні комісії
|
|
40.
|
Під час проведення призову громадян на строкову військову службу повідомлення ОМВК про громадян призовного віку, які перебувають на стаціонарному лікуванні
|
У 3-денний строк
|
Керівники лікувальних закладів
|
|
41.
|
Відповідно до розпоряджень ОМВК своєчасне подання необхідних відомостей до зазначених органів про призовників і військовозобов’язаних, сповіщення їх про виклик до ОМВК шляхом вручення повісток та забезпечення прибуття за викликом.
|
Постійно
|
Керівники житлово-експлуатаційні організацій, інших організацій або підприємств та установ, що здійснюють експлуатацію будинків, а також власники будинків
|
|
42.
|
Для зняття з військового обліку військовозобов’язаних, яких після проходження строкової військової служби прийнято на службу до органів Національної поліції, органів і підрозділів цивільного захисту, Держспецзв’язку та Державної кримінально-виконавчої служби - вилучення у військовозобов’язаних військово-облікових документів, які надсилаються до ОМВК за місцем перебування призовників і військовозобов’язаних на військовому обліку разом з витягами з наказів про прийняття на службу та списком
|
У 7-денний строк
|
Керівники органів Національної поліції, органів і підрозділів цивільного захисту, Держспецзв’язку та Державної кримінально-виконавчої служби
|
|
43.
|
Повідомлення ОМВК про звільнення військовозобов’язаних із служби, яким повертають під розписку особисті військово-облікові документи та видають довідки
|
У 7-денний строк
|
Керівники органів Національної поліції, органів і підрозділів цивільного захисту, Державної кримінально-виконавчої служби
|
|
ІІІ. Заходи щодо бронювання військовозобов’язаних
|
||||
1.
|
Своєчасне оформлення документів для бронювання військовозобов’язаних за центральними і місцевими органами виконавчої влади, іншими державними органами, підприємствами, установами та організаціями на період мобілізації та на воєнний час
|
У 10-денний термін
|
Відповідальні за ведення військового обліку
|
|
2.
|
Повідомлення військового комісаріату, де військовозобов’язані працівники перебу-вають на військовому обліку про їх бронювання за посадами і зарахування на спеціальний облік
|
У 5-денний термін
|
Відповідальні за ведення військового обліку
|
|
3.
|
Інформування військового комісаріату, про анулювання посвідчень про відстрочку від призову на період мобілізації та на воєнний час
|
У 5-денний термін
|
Відповідальні за ведення військового обліку
|
|
4.
|
Уточнення переліку органів державної влади, інших державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій, яким встановлено мобілізаційні завдання (замовлення) та доведення його до військового комісаріату
|
До 01.02
|
Відповідальні за ведення військового обліку
|
|
5.
|
Уточнення плану вручення посвідчень, списків уповноважених про вручення посвідчень
|
Щомісяця
|
Відповідальні за ведення військового обліку
|
|
6.
|
Уточнення плану заміщення військовозобов’язаних працівників, які підлягають призову за мобілізацією
|
25.06
25.12
|
Відповідальні за ведення військового обліку
|
|
ІV. Звітність з питань військового обліку та бронювання
|
||||
1.
|
Надсилання до військового комісаріату повідомлення про зміну облікових даних призовників і військовозобов’язаних, які змінили місце проживання в межах адміністративно-територіальної одиниці, та військовозобов’язаних, що прибули з мобілізаційними розпорядженнями.
|
Щомісяця до 5 числа
|
Відповідальні за ведення військового обліку
|
|
2.
|
Надання інформації на запити з питань військового обліку та бронювання
|
Постійно
|
Відповідальні за ведення військового обліку
|
|
3.
|
Складання та погодження у військовому комісаріаті Звіту про чисельність працюючих та військовозобов’язаних, заброньованих згідно з переліками посад та професій, станом, станом на 1 січня (за формою згідно з додатком 4 до Постанови КМУ від 04.02.2015 № 45)
|
До 25.12
|
Відповідальні за ведення військового обліку
|
|
4.
|
Подання до ОМВК Звіту про чисельність працюючих та військовозобов’язаних, заброньованих згідно з переліками посад та професій, станом, станом на 1 січня (за формою згідно з додатком 4 до Постанови КМУ від 04.02.2015 № 45) та інформації про стан роботи щодо військового обліку та бронювання військовозобов’язаних
|
До 10.01
|
Відповідальні за ведення військового обліку
|
|
5.
|
Інформування міської ради та внесення на її розгляд пропозиції щодо поліпшення стану військового обліку
|
До 15.01
|
Військовий комісар
|
|
V. Виконання інших заходів
|
||||
1.
|
Доведення до органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій змін в законодавстві щодо військового обліку, військової служби та бронювання
|
Протягом року
|
Заступник міського голови, Військовий комісар, Завідувач сектору
|
|
2.
|
Проведення роз’яснювальної роботи з військовозобов’язаними працівниками щодо виконання правил військового обліку
|
Протягом року
|
Військовий комісар, Завідувач сектору,
Відповідальні за ведення військового обліку
|
|
3.
|
Виготовлення друкарським способом правил військового обліку і вивішування їх на видному місці у відповідних приміщеннях
|
До 01.02
|
Керівники державних органів, які забезпечують функціонування системи військового обліку, підприємств, установ та організацій, де ведеться військовий облік призовників і військовозобов’язаних
|
|
4.
|
Організація оформлення наочної агітації, інформаційних буклетів з питань військового обліку та бронювання, військового обов’язку та мобілізації, проходження військової служби за контрактом
|
До 01.04
|
Заступник міського голови, Військовий комісар, Завідувач сектору,
Відповідальні за ведення військового обліку
|
|
5.
|
Опрацювання та видання необхідної документації для відповідальних за ведення військового обліку
|
До 01.03
|
Заступник міського голови, Військовий комісар, Завідувач сектору,
Відповідальні за ведення військового обліку
|
|
Керуючий справами Л. Тхоржевська
Військовий комісар
Фастівського об’єднаного міського військового комісаріату
підполковник С. Міщенко