Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про створення тимчасової робочої комісії по перевірці об’єктів поводження з твердими побутовими відходами на території міста Фастова
Пн, 04/03/2019 - 10:44 | Адміністрація2
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА
КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
Від 01.03.2019 № 73 од
м. Фастів
Про створення тимчасової робочої комісії
по перевірці об’єктів поводження
з твердими побутовими відходами
на території міста Фастова
На виконання доручення, наданого згідно пунктів 1.2 – 1.4 протоколу чергового засідання Київської обласної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 28 грудня 2018 року №13, з метою перевірки дотримання вимог санітарного законодавства щодо збирання, утилізації
та захоронення твердих побутових відходів на території міста, керуючись п.20 ч.4 ст.42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:
та захоронення твердих побутових відходів на території міста, керуючись п.20 ч.4 ст.42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:
1. Створити тимчасову робочу комісію у складі згідно з додатком.
2. До 01.05.2019 року забезпечити комісійне проведення перевірок об’єктів поводження з твердими побутовими відходами, розміщених на території міста,
і контроль за діяльністю об’єктів.
і контроль за діяльністю об’єктів.
3. До 10.05.2019 року надати узагальнені звіти про результати проведеної роботи в секретаріат Київської обласної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій.
4. Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на заступника міського голови з питань капітального будівництва.
Міський голова М.В. Нетяжук
Додаток
до розпорядження
№_73 од_ від «_01_» __03_ 2019 р.
С К Л А Д
тимчасової робочої комісіїпо перевірці об’єктів поводження
з твердими побутовими відходамина території міста Фастова
Голова комісії:
РудякТимофій Ярославович
|
-
|
заступник міського голови з питань капітальногобудівництва.
|
Члени комісії:
|
||
Зінченко Ірина Сергіївна
|
-
|
начальниквідділу з питань раціонального використанняземель;
|
Кирсенко Наталія Юріївна
|
-
|
головний спеціаліст з екології відділу з питань енергозбереження, енергоефективності та екології;
|
Косович Тетяна Богданівна
|
-
|
начальник відділу з питань енергозбереження,енергоефективності та екології;
|
Маркович Інна Володимирівна
|
-
|
провідний фахівець відділу державного нагляду задотриманням санітарного законодавства Фастівського районного управління Головного Управління Держпродспоживслужби в Київській області(за згодою);
|
Цедзінський Сергій Олександрович
|
-
|
в. о. директора Фастівського комбінату комунальних підприємств
|
Департамент екології та природнихресурсів Київської обласної державної адміністрації
|
-
|
представник (за згодою);
|
Державна екологічна інспекція Столичного округу
|
-
|
представник (за згодою).
|
Керуючий справами Л.О. Тхоржевська