Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про затвердження заходів щодо збільшення надходжень до місцевого бюджету, дотримання жорсткого режиму економії бюджетних коштів та посилення фінансово - бюджетної дисципліни у 2019 році
Нд, 31/03/2019 - 10:10 | Адміністрація2
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Київська область
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
Від 28.03.2019 № 99 од
м. Фастів
|
Про затвердження заходів щодо збільшення
надходжень до місцевого бюджету,
дотримання жорсткого режиму економії
бюджетних коштів та посилення фінансово -
бюджетної дисципліни у 2019 році
Відповідно до Закону України «Про Державний бюджет України на 2019 рік», Бюджетного та Податкового кодексів України, пп. 13, 20 ч.4 ст.42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів», Постанови Кабінету Міністрів України від 14.01.2015 р. № 6 «Деякі питання надання освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам» та від 23.01.2015 року № 11 «Деякі питання надання медичної субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, з метою збільшення надходжень до бюджету м. Фастів, дотримання жорсткого режиму економії бюджетних коштів та посилення фінансово-бюджетної дисципліни у 2019 році:
1.Затвердити План заходів щодо наповнення місцевого бюджету, дотримання жорсткого режиму економії бюджетних коштів та посилення фінансово-бюджетної дисципліни у 2019 році згідно з додатком .
2.Відповідальним забезпечити неухильне виконання вказаних заходів та до 12 числа щомісячно надавати інформацію по виконанню даних заходів до фінансового управління виконавчого комітету Фастівської міської ради.
3.Фінансовому управлінню узагальнювати отриману інформацію та по потребі надавати департаменту фінансів Київської обласної державної адміністрації.
4.Контроль за виконанням розпорядження покласти на першого заступника міського голови.
Міський голова М.В.Нетяжук
Додаток
до розпорядження міського голови
від 28 .03.2019 року
№ _99 од___
ЗАХОДИ
щодо збільшення надходжень до місцевого бюджету,
дотримання жорсткого режиму економії бюджетних
коштів та посилення фінансово-бюджетної
дисципліни у 2019 році
1. Продовжити спільні дії управління соціального захисту населення та Фастівської ДПІ Васильківського управління ГУ ДФС у Київській області, що спрямовані на погашення заборгованості із виплати заробітної плати працівникам підприємств міста, насамперед економічно-активних, та забезпечити своєчасність і повноту перерахування податку на доходи фізичних осіб до бюджету міста.
Фастівська ДПІ Васильківського управління ГУ ДФС у Київській області, УСЗН.
Постійно.
2. Забезпечити постійну роботу щодо виявлення, упередження та руйнування схем ухилення від оподаткування платниками податків, в тому числі ліквідації джерел походження тіньових коштів для виплати заробітної плати без сплати податку на доходи фізичних осіб до бюджету та внесків до Пенсійного фонду.
Комісія з питань забезпечення своєчасності і повноти сплати та погашення заборгованості з заробітної плати, УСЗН, інспекція праці, Фастівська ДПІ Васильківського управління ГУ ДФС у Київській області
Постійно.
3. Забезпечити в установленому порядку виявлення суб’єктів господарювання, які мають значні валові доходи, збільшують економічний потенціал, але офіційно виплачують заробітну плату менше мінімально встановленого рівня, чи на рівні мінімальної заробітної плати.
Фастівська ДПІ Васильківського управління ГУ ДФС у Київській області, УСЗН.
Постійно.
4. Забезпечити організацію роботи щодо виявлення фізичних осіб, праця яких використовується суб’єктами господарювання без укладення трудових угод та без сплати податку на доходи фізичних осіб до бюджету.
Фастівська ДПІ Васильківського управління ГУ ДФС у Київській області, УСЗН,інспекція праці.
Постійно.
5. Здійснювати постійний моніторинг податкового боргу платників податків до бюджету та вживати своєчасних заходів для його зменшення.
Фастівська ДПІ Васильківського управління ГУ ДФС у Київській області
Постійно.
6. Забезпечити проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи серед населення, на підприємствах, серед фізичних осіб-підприємців щодо переваг отримання легальних доходів (сплати податку на доходи фізичних осіб і внесків до відповідних фондів).
Фастівська ДПІ Васильківського управління ГУ ДФС у Київській області
Постійно.
7. Контролювати сплату відповідних податків до місцевого бюджету філіями та відокремленими підрозділами підприємств, які здійснюють діяльність за місцем їх розташування.
Фастівська ДПІ Васильківського управління ГУ ДФС у Київській області
Постійно.
8. Забезпечити дієву роботу комісій з питань своєчасної і повної сплати податків та погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат.
Комісія з питань забезпечення своєчасності і повноти сплати та погашення заборгованості з заробітної плати, УСЗН, інспекція праці, Фастівська ДПІ Васильківського управління ГУ ДФС у Київській області
Постійно.
9. Вжити відповідних заходів щодо приведення договорів оренди земельних ділянок у відповідність до вимог чинного законодавства, та з урахуванням проведеної нормативної грошової оцінки земель.
Перший заступник міського голови, відділ з питань раціонального використання земель
Постійно
10. Забезпечити своєчасне надання Фастівській ДПІ Васильківського управління ГУ ДФС у Київській області перелік орендарів, з якими укладено договори оренди землі на поточний рік, та інформувати про укладення нових, внесення змін до існуючих договорів оренди землі та їх розірвання до 1 числа місяця, що настає за місяцем, у якому відбулися зазначені зміни (частина 288.1 статті 288 ПКУ).
Перший заступник міського голови, відділ з питань раціонального використання земель.
Щомісячно до 01 числа протягом року.
11. Забезпечити ефективне управління підприємствами комунальної власності з метою покращення їх фінансового стану та збільшення надходжень до місцевого бюджету від цих підприємств.
Перший заступник міського голови, фінансове управління.
Постійно.
12. Проводити поквартальний аналіз щодо відрахування комунальними підприємствами до місцевого бюджету частини чистого прибутку (доходу).
Фінансове управління.
Постійно.
13. Забезпечити неухильне дотримання вимог Закону України „Про оренду державного та комунального майна” при передачі в оренду комунального майна. Проаналізувати діючі договори оренди комунального майна на відповідність їх чинному законодавству.
Відділ з питань обліку та раціонального використання майна.
Постійно.
14. Здійснювати в установленому порядку розірвання договорів оренди землі при систематичній несплаті орендної плати громадянами та фізичними особами – суб’єктами господарювання.
Перший заступник міського голови, відділ з питань раціонального використання земель.
Постійно.
15. Установити, що нарахування підвищень до посадових окладів (ставок), надбавок, доплат, допомог, винагород, премій, інших заохочувальних виплат працівникам здійснювати виключно в межах фонду оплати праці, затвердженого в загальному та спеціальному фондах міського бюджету, або власних доходів, отриманих від провадження господарської діяльності.
Головні розпорядники бюджетних коштів.
Протягом року.
16. Забезпечити оптимізацію витрат коштів місцевих бюджетів шляхом виключення непріоритетних та неефективних витрат, насамперед тих, що не забезпечують виконання основних функцій і завдань відповідного головного розпорядника.
Головні розпорядники бюджетних коштів, фінансове управління
Постійно.
17. Забезпечити укладання договорів за кожним видом енергоносіїв, що споживаються, у межах встановлених відповідним головним розпорядникам коштів обґрунтованих лімітів споживання для кожної бюджетної установи з урахуванням жорсткої економії бюджетних коштів.
Головні розпорядники бюджетних коштів.
Постійно.
18. Розробити та затвердити план заходів з енергозбереження по кожній бюджетній установі. Запровадити в бюджетних установах, організаціях та закладах міста зниження температури опалення у вихідні, святкові дні та під час канікул.
Головні розпорядники бюджетних коштів.
Постійно.
19. Забезпечити проведення своєчасного та у повному обсязі фінансування видатків для виплати заробітної плати працівникам бюджетної сфери у строки, встановлені у колективних договорах, та оплату за спожиті бюджетними установами енергоносії і комунальні послуги, не допускаючи будь-якої заборгованості з таких виплат.
Фінансове управління.
Постійно.
20. Провести аналіз причин виникнення кредиторської та дебіторської заборгованості, розробити заходи щодо її скорочення, забезпечити суворе відстеження стану розрахунків, строків платежів та документообігу на всіх етапах проходження розрахункових документів. Взяти до відома, що керівники бюджетних установ несуть персональну відповідальність за збільшення обсягу кредиторської та дебіторської заборгованості, у першу чергу простроченої.
Головні розпорядники бюджетних коштів.
Постійно.
21. Провести попереднє комплектування мережі, груп, класів, контингенту дітей та учнів по кожному навчальному закладу міста, забезпечивши ефективне використання бюджетних коштів.
Головні розпорядники бюджетних коштів.
Постійно.
22. Оптимізувати структуру та штатну чисельність, затверджену в штатних розписах на 01 січня 2019 року, працівників установ, закладів соціально-культурної сфери та комунальних підприємств і організацій (які отримують бюджетну підтримку за рахунок коштів місцевого бюджету) у межах затверджених асигнувань на оплату праці, не допускати росту чисельності працівників бюджетних установ, порівняно з 01.01.2019р.
Керуючий справами, головні розпорядники бюджетних коштів.
Протягом року.
23. Забезпечити виконання постанов Кабінету Міністрів України від 11.10.2016р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів», від 14.01.2015р. № 6 «Деякі питання надання освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам» та від 23.01.2015 року №11 «Деякі питання надання медичної субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам.
Головні розпорядники бюджетних коштів.
Протягом року.
Заступник міського голови О.П. Давиденко