Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Фастівської міської ради в 2013 році
Від 24.01.2014 м. Фастів №20
у виконавчому комітеті Фастівської міської ради в 2013 році
1. Інформацію «Про стан розгляду заяв і скарг громадян, які надійшли до виконавчого комітету міської ради за 2013 рік» взяти до відома (додаток 1).
2. Посилити контроль за термінами розгляду звернень що надійшли із вищестоящих органів влади, забезпечити уважний в максимально короткі терміни розгляд звернень, отриманих на урядову телефонну «гарячу лінію», та оперативне вирішення порушених у них питань.
3. Продовжити практику проведення прямих телефонних зв’язків з посадовими особами міськвиконкому, керівниками комунальних підприємств, висвітлення проблем, які порушуються у зверненнях в засобах масової інформації.
4. Посилити відповідальність посадових осіб за виконання вимог Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та контроль за своєчасним і якісним вирішенням питань, порушених у заявах і скаргах громадян.
5. Посилити увагу до життєвих проблем соціально незахищених категорій населення, учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС, осіб які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, інших громадян, конкретизувати розгляд їхніх заяв і скарг, вишукувати всі наявні можливості для задоволення їх обґрунтованих запитів.
6. Виявляти і усувати причини, що породжують колективні та повторні скарги.
7. Продовжити роботу щодо вдосконалення організації виїзних прийомів громадян за місцем роботи і проживання, домогтися, щоб звернення громадян, їх обґрунтовані скарги вирішувалися на місцях тими службовими особами, до компетенції яких це відноситься, та у відповідності із Законом України «Про звернення громадян».
8. З метою оперативного реагування на звернення громадян продовжити функціонування «гарячої»телефонної лінії та «телефону довіри» в адміністративній будівлі виконавчого комітету Фастівської міської ради.
9. Враховувати в планах соціально-економічного розвитку міста пропозиції і зауваження, висловлені громадянами у листах та під час усних і виїзних прийомів громадян.
10. Провести у квітні поточного року нараду з працівниками міськвиконкому, управлінь, відділів, служб щодо виконання нормативних актів, що регламентують розгляд звернень громадян.
11. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконкому В.О.Васильченка
В. о. міського голови Г.Ф.Полішук