Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Прес-конференція в.о. міського голови Галини Поліщук
07 лютого у м.Фастів в.о. міського голови Галина Поліщук провела прес-конференцію для місцевих ЗМІ. В.о. міського голови Галина Поліщук, перший заступник міського голови Олег Нестеренко, заступники міського голови Любов Ткачова та Сергій Павловський розповіли про виконання у м.Фастів завдань Президента України щодо забезпечення національної єдності та громадянської злагоди, реалізацію соціальних ініціатив Президента України, підвели підсумки минулого року та визначили пріоритетні напрямки діяльності міської влади у 2014 році.
Галина Федорівна проаналізувала суспільно-політичну ситуацію у місті, розповіла про рішення, прийняті на останній сесії міської ради.
Окремо Галина Поліщук значну увагу приділила питанням реформування медичної галузі на Фастівщині, забезпеченню доступності медичної допомоги та медичного обслуговування для населення міста, розвитку інфраструктури закладів охорони здоров’я. Вона акцентувала увагу на недоліках, які мають місце в медичному обслуговуванні населення, адже останнім часом з’явилися нарікання від фастівчан на неналежну якість наданих їм медичних послуг. Не дуже привабливо виглядають самі приміщення лікарень, не створено затишок як для лікарів, так і для пацієнтів, хоча не так давно підприємці міста за власні кошти проводили ремонти окремих палат. Йшла мова про те, що значну роль у цьому відіграє не лише рівень фінансування закладів, але й людський фактор, наявність у керівників медичних закладів менеджерських задатків, бажання щось змінювати та вдосконалювати. Тому наступного понеділка керівництвом міста спільно з районними очільниками заплановано здійснити об’їзд лікарень та розробити спільні заходи для вдосконалення роботи медичних закладів.