Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Звіт про роботу управління соціального захисту населення за період з 10 липня по 17 липня 2014 року
1. Проведення прийому громадян для призначення усіх видів соціальної допомоги. Прийнято та передано 67 особових справ до відділу прийняття рішень для опрацювання
2. Видача довідок про розмір допомоги та перебування на обліку. Видано 37 довідок
3. Оформлення запитів до установ, організацій, підприємств міста для призначення усіх видів допомог. Запити подані до організацій
Зроблено 59 запитів
4. Надання консультацій, щодо оформлення всіх видів соц. допомоги. Надано консультацій – 56
5. Призначення субсидій та допомог. Звернулись за призначенням 4 справ
6. Оформлення запитів в житлово-комунальні організації. Зроблено 5 запитів
7. Обробка справ на виплату. Оброблено 135 особових рахунків
8. Видача довідок. Видано 39 довідок
9. Надання консультацій. Надано 40 консультацій
10. Підготовка юридичних та фінансових зобов’язань, платіжних доручень. Зареєстровано 13 зобов’язань, по мірі надходжень коштів від МФУ – оплачено
11. Підготовка та здача місячних та квартальних звітів згідно переліку функцій. Підготовлено звіти.
12. Прийом громадян в відділі з питань оформлення посвідчень і оздоровлення населення, яке постраждало від наслідків ЧАЕС. Прийнято 68 громадян.
13. Видача посвідчень, видача путівок, оформлення документів. Видано посвідчень – 28, путівок – 0.
Оформлено документів на посвідчення – 25.
Занесені до бази – 25 осіб.
Підготовлено 4 листа.
14. Прийом громадян 1,2 категорія. Прийнято 5 нових справ.
15. Прийом довідок від батьків. Прийнято 120 довідок, 6 нових справ
16. Прийом розрахунків на відшкодування за роботу на радіоактивній території 5,20. Прийнято 128 організацій
17. Прийом заяв від потерпілих 4 кат. за роботу та проживання на р/активній тер. Відповіді на заяви не надавалися
18. Прийом проїзних білетів від потерпілих громадян 1,2 кат. Прийнято і оброблено 2 білети
19. Обробка бухгалтерських документів, друкування
виплатних документів. Направлені в держказначейство фінзобов’язання
20. Підготовка квартального звіту до Київської ОДА щодо компенсаційних виплат постраждалим особам внаслідок катастрофи на ЧАЕС. Здано звіт
21. Видача направлень на протезний завод. Видано 11 направлень
22. Видача листів талонів на проїзд ветеранам війни. Вкладки до посвідчення «Інвалід ВВв» не видавалися
23. Видача направлень на проходження транспортної МСЕК. Не видавались
24. Надання різної інформації ГУПСЗН Київської ОДА. Надано відповідей на 6 листів
25. Видача посвідчень «Інвалід війни», «Учасник війни», «Член сім’ї загиблого». Не видавались
26. Наповнення центральної бази даних інвалідів. Занесені до ЦБІ 11 осіб
27. Видача ТЗР.
Заповнено 4 анкети на індивідуальне замовлення ТЗР
Видано колясок – 0, палиць – 0
28. Листування з установами, організаціями та підприємствами міста та області. Запити не надавалися
Направлення на навчання – 0 інвалідів,
Переоформлення автомобілів – 0
29. Видача путівок на санаторно-курортне лікування ветеранів війни.
Прийняття заяв на санаторно-курортне лікування від ветеранів війни. Не видавались
30. Прийом громадян, видача довідок. Прийнято 34 справи, видано 12 довідок
Прийнято 6 організацій
31. Внесення в базу ЄДАРП особових справ. Внесено 34 справи
Надано відповідь на 4 листа
32. Здійснення перевірок 3-х підприємств м. Фастова. Протягом тижня
33. Проведення комісій, засідання робочої груп з питань легалізації трудових відносин. В роботі
34. Перевірка правильності призначення та виплати нових пенсійних справ у відповідності з законодавством.
Перевірка правильності призначення та виплати перерахунків.
Відповіді на звернення та скарги громадян. Перевірено 18 справ
Проведено перевірку 40 перерахунків пенсій
35. Видача посвідчень «Ветеран праці». Посвідчення не видавалися
36. Підготовка та здача квартальних і за півріччя звітів до Департаменту СЗН Київської ОДА. В роботі
37. Підготовка юридичних та фінансових зобов’язань, платіжних доручень, платіжних відомостей та файлів на карткові рахунки по КФК 010116/01 в УДК. Зареєстровано зобов’язання, по мірі надходжень коштів від МФУ – оплачено
38. Підготовка та здача місячних та квартальних звітів згідно переліку функцій. Здані звіти
39. Підготовка юридичних та фінансових зобов’язань, платіжних доручень по КПК 2501130 в УДК, підпис відомостей на виплату. Виконано
40. Звірка залишків коштів по реєстраційним рахункам по КПК 2507030, КПК 2501130, 2501150. Виконано
41. Зняття залишків невикористаних коштів по функції 2501150. В роботі
42. МО №2, №3, №6, №8, №13, №16-по тридцяти дев’яти функціям. Виконано
43. Головна книга. Місцевий бюджет. Виконано
44. Головна книга. Державний бюджет. Виконано
45. Підготовка платіжних доручень, платіжних відомостей та файлів на карткові рахунки по КФК 010116/01 в УДК. Зареєстровано платіжні доручення