Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про затвердження адміністративних послуг виконавчих органів Фастівської міської ради та комунальних підприємств міста
КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
виконавчих органів Фастівської міської ради
та комунальних підприємств міста
З метою поліпшення умов реалізації конституційного права громадян на звернення до виконавчих органів міської ради, запобігання проявам корупції, підвищення ефективності роботи органів місцевого самоврядування під час надання адміністративних послуг, відповідно до Закону України «Про звернення громадян», ст.40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Указу Президента України від 03 липня 2009 року №5089/2009 «Про заходи із забезпечення додержання прав фізичних та юридичних осіб щодо одержання адміністративних(державних) послуг», розпорядження Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2006 року №90-р «Про схвалення Концепції розвитку системи надання адміністративних послуг органами виконавчої влади», постанови Кабінету Міністрів України від 26 червня 2009 року №630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади», розпорядження міського голови від 31.10.2011 №324 «Про створення комісії для узагальнення реєстру адміністративних та неадміністративних послуг виконавчих органів Фастівської міської ради» виконавчий комітет міської ради вирішив:
1. Затвердити реєстр адміністративних послуг виконавчих органів Фастівської міської ради та комунальних підприємств міста (додаток №1).
2. Начальникам управлінь, відділів, служб міської ради та її виконавчого комітету:
2.1. Здійснювати перегляд адміністративних послуг, вчасно вносити зміни до Реєстру відповідно до змін чинного законодавства та у разі потреби.
2.2. До 15.01.2012 року розмістити на інформаційно-довідкових стендах виконавчих органів Фастівської міської ради інформацію про адміністративні послуги, які надаються Фастівської міською радою та комунальними підприємствами міста.
2.3. Вжити заходів щодо недопущення вимагання від громадян надання документів, не передбачених законодавством.
2.4. Розробити стандарти адміністративних послуг, які повинні містити відомості згідно додатку 2 та подати їх на погодження виконавчого комітету Фастівської міської ради.
3. Завідуючому відділом з питань внутрішньої політики, інформаційного забезпечення та по роботі з органами самоорганізації населення міськвиконкому забезпечити публікацію прийнятого рішення про реєстр адміністративних послуг виконавчих органів Фастівської міської ради та комунальних підприємств міста в комунальних ЗМІ та на офіційному веб-сайті Фастівської міської ради.
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступників міського голови та керуючого справами згідно з розподілом обов’язків.