Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Міський голова провів прийом громадян
10 вересня у м. Фастів міський голова Михайло Нетяжук за участю головного спеціаліста відділу звернень громадян Ірини Парієнко провів прийом громадян з особистих питань.
Колективним було звернення громадян з вул. Возз’єднання, які просили покращити водовідведення стічних вод в мікрорайоні Завокзалля та благоустроїти територію біля магазину «Перчик». Жителі багатоквартирних будинків по вул. Кірова, 5 та Соборна,51 порушували питання ремонту покрівель будинків. Мешканка будинку по вул. Кірова, 5а вказувала на необхідність покращення водовідведення стічних вод та благоустрою вул.. Орджонікідзе, нарікала на неналежний санітарний стан молочного павільйону Завокзальського ринку. Жителька приватного будинку по вул.Червоний Шлях скаржилася на порушення громадського спокою через постійну роботу пилорами по сусідству. Мешканець вул..Щербакова порушував питання благоустрою пішохідної доріжки по цій вулиці та встановлення каналізаційних люків на каналізаційних колодязях.
Окремі фастівчани просили допомогти їм у вирішенні земельних та житлових питань; в оформленні субсидії;реєстрації громадян; просили надати матеріальну допомоги та посприяти із заміною лічильника; нарікали на зростання цін на ліки.
З усіх порушених громадянами питань дано доручення відповідним службам. Окремим заявникам надано консультації та роз’яснення.