Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
П О Р Я Д О К розміщення зовнішньої реклами на території міста Фастова
П О Р Я Д О К
розміщення зовнішньої реклами на території міста Фастова
І. Загальні положення.
.1. Цей Порядок розміщення зовнішньої реклами на території міста Фастова (далі – Порядок) розроблений відповідно до Закону України «Про рекламу», Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», Постанов Кабінету Міністрів України від 29. 12. 2003 року №2067 «Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами» (із змінами), від 30. 03. 1994 року №198 «Про затвердження Єдиних Правил ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони» (із змінами), від 21. 05. 2009 року №526 «Про заходи щодо упорядкування видачі документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності» (із змінами) та рішення Фастівської міської ради від 28. 08. 2003 року №11-ХIV-IV «Про затвердження Правил благоустрою території міста Фастова» (із змінами), рішення Фастівської міської ради «Про Порядок розміщення малих архітектурних форм для провадження підприємницької діяльності в м. Фастові» та іншими нормативними актами діючого законодавства України.
.2. Цей Порядок регулює відносини, що виникають у зв’язку з розміщенням зовнішньої реклами на території міста Фастова та визначає порядок надання дозволів на розміщення такої реклами.
.3. Дія цього Порядку не поширюються на відносини, пов’язані з розповсюдженням інформації, обов’язковість розміщення та оприлюднення якої визначено іншими законами України та на оголошення фізичних осіб, не пов’язаних з підприємницькою діяльністю.
П. Визначення термінів.
2.1.У цьому Порядку наведені нижче терміни вживаються у такому значенні:
· зовнішня реклама – реклама, що розміщується на спеціальних тимчасових і стаціонарних конструкціях, розташованих на відкритій місцевості, а також на зовнішніх поверхнях будинків, споруд, на елементах вуличного обладнання, над проїжджою частиною вулиць і доріг;
· рекламні засоби – засоби, що використовуються для доведення реклами до її споживача;
· розповсюджувач реклами – особа, яка здійснює розповсюдження реклами;
· виробник реклами - особа, яка повністю або частково здійснює виробництво реклами;
· рекламодавець – особа, яка є замовником реклами для її виробництва та/або розповсюдження;
· місце розташування рекламного засобу – площа зовнішньої поверхні будинку, споруди, елемента вуличного обладнання або відведеної території на відкритій місцевості у межах населеного пункту, що надаються розповсюджувачу зовнішньої реклами у тимчасове користування власником або уповноваженим ним органом;
· робочий орган – відділ сфери обслуговування населення, розміщення реклами та захисту прав споживачів та відділ з питань дозвільної системи у сфері господарської діяльності виконавчого комітету Фастівської міської ради уповноважені виконувати функції регулювання діяльності з розміщення зовнішньої реклами. Робочий орган не вправі подавати заяву та одержувати дозвіл на розміщення зовнішньої реклами;
· дозвіл – документ установленої форми, виданий розповсюджувачу зовнішньої реклами на підставі рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради, який дає право на розміщення зовнішньої реклами на певний строк та у певному місці;
· спеціальні конструкції – тимчасові та стаціонарні рекламні засоби (світлові та несвітлові, наземні та неназемні (повітряні), плоскі та об’ємні стенди, щити, панно, транспаранти, троли, таблички, короби, механічні, динамічні, електронні табло, екрани, панелі, тумби, складні просторові конструкції, аеростати, повітряні кулі тощо), які використовуються для розміщення реклами;
· алея – дорога в парку, саду, сквері, лісопарку, на бульварі, обсаджена, як правило, з обох боків деревами та чагарниками;
· виконавчий орган ради – виконавчий комітет Фастівської міської ради;
· пішохідна доріжка – елемент дороги, призначений для руху пішоходів, облаштований у її межах чи поза нею і позначений дорожнім знаком;
· соціальна реклама – інформація будь-якого виду, розповсюджена в будь-якій формі, яка спрямована на досягнення суспільно корисних цілей, популяризацію загальнолюдських цінностей і розповсюдження якої не має на меті отримання прибутку;
· інформаційне повідомлення – офіційне повідомлення від розповсюджувача зовнішньої реклами, що містить візуальне зображення реклами, або письмовий опис рекламного сюжету, у випадку проведення рекламної акції;
· інформаційна вивіска – інформація (вивіска) про особу на фасаді біля входу (в’їзду) або про її продукцію у вітрині споруди, де ця особа займає приміщення. При цьому під вивіскою розуміється елемент оформлення фасаду, що містить інформацію про зареєстроване найменування особи, включаючи герби, емблеми, знаки для товарів та послуг. До інформації про особу належить також розміщена на спеціальних табличках інформація про роботу підприємства, в тому числі час роботи, повне юридичне найменування підприємства, а також профіль діяльності, якщо це не випливає з назви;
· ордер - це документ, який акумулює в собі умови проведення робіт, узгоджені з відповідними службами та установами міста, виконання яких в тій чи іншій мірі може зачіпати їх інтереси.
● вивіска чи табличка - елемент на будинку, будівлі або споруді з інформацією про зареєстроване найменування особи, знаки для товарів і послуг, що належать такій особі, вид її діяльності (якщо це не випливає із зареєстрованого найменування особи), час роботи, що розміщений на зовнішній поверхні будинку, будівлі або споруди не вище першого поверху або на поверсі, де розташовується власне чи надане у користування особі приміщення (крім, випадків, коли суб’єкту господарювання належить на праві власності або користування вся будівля або споруда), біля входу у таке приміщення, який не є рекламою.
2.2. Інші терміни застосовуються у значенні, наведеному в Законі України "Про рекламу", Типових правилах розміщення зовнішньої реклами", затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 29. 12. 2003 року №2067 (із змінами).
2.3. Зовнішня реклама розміщується на підставі дозволів та у встановленому Порядку. Справляння плати за видачу зазначених дозволів виконавчим комітетом міської ради забороняється.
2.4. На територіях, будинках і спорудах зовнішня реклама розміщується за згодою їх власників або уповноважених ними органів (осіб) з урахуванням архітектурних, функціонально-планувальних, історико-культурних чинників, типології елементів місцевого середовища та з додержанням Правил благоустрою міста Фастова.
ІІІ. Повноваження Робочого органу з питань регулювання діяльності
та розміщення зовнішньої реклами.
3.1. До повноважень робочого органу належать:
- розгляд заяв розповсюджувачів зовнішньої реклами на надання дозволу, внесення змін у дозвіл, переоформлення дозволу та продовження строку його дії;
- підготовка проекту рішення виконавчого комітету міської ради про встановлення пріоритету заявника на місце розташування рекламного засобу, продовження строку, на який встановлено зазначений пріоритет, або про відмову в установленні такого пріоритету;
- підготовка проекту рішення виконавчого комітету міської ради щодо надання дозволу чи про відмову у його наданні;
- видача дозволу на підставі рішення виконавчого комітету міської ради;
- ведення інформаційного банку даних місць розташування рекламних засобів, плану їх розміщення та надання в установленому порядку інформації для оновлення даних містобудівного кадастру міста;
- підготовка матеріалів для подання територіальному органу спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів в Київській області про порушення порядку розповсюдження та розміщення реклами;
- підготовка і подання виконавчому комітету міської ради пропозицій щодо розмірів плати за надання послуг робочим органом на підставі калькуляції витрат для прийняття відповідного рішення;
- робочий орган здійснює інші повноваження відповідно до законодавства.
ІV. Порядок надання дозволів.
4.1. Для одержання дозволу на встановлення малих архітектурних форм (типу «city-light», бігборд та інше) заявник подає заяву на ім’я міського голови, стосовно укладення договору сервітуту на використання земельної ділянки.
4.2. Обов’язковим додатком до договору особистого строкового сервітуту та для його державної реєстрації є технічна документація, щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості).
4.3. Після укладання даного договору для одержання дозволу заявник подає виконавчому комітету міської ради заяву за формою згідно з додатком 1, до якої додаються:
- фотокартка або комп'ютерний макет місця (розміром не менш як 6х9 сантиметрів), на якому планується розташування рекламного засобу;
- ескіз рекламного засобу з конструктивним рішенням;
- копія свідоцтва про державну реєстрацію заявника як юридичної особи або фізичної особи-підприємця.
4.4. За наявності документів, передбачених пунктом 5.1. цього Порядку, заява протягом трьох днів з дати її надходження реєструється робочим органом в журналі реєстрації заяв та дозволів на розміщення зовнішньої реклами (далі – журнал реєстрації), який ведеться за формою згідно з додатком №2. Журнал повинен бути прошитий, а його сторінки пронумеровані. На останній сторінці журналу робиться запис про кількість сторінок, який засвідчується підписом керівника робочого органу, скріпленим печаткою.
4.5. Робочий орган протягом п'яти днів з дати реєстрації заяви перевіряє місце розташування рекламного засобу, зазначене у заяві, на предмет наявності на це місце пріоритету іншого заявника або надання на заявлене місце зареєстрованого в установленому порядку дозволу, впливу майбутнім ОЗР на інші об'єкти та споруди, створення перешкод вільному огляду раніше розміщених ОЗР, а також можливості розміщення ОЗР відповідно до вимог та обмежень встановлених цим порядком.. Після перевірки місця керівник робочого органу готує проект рішення виконавчого комітету міської ради пронадання дозволу на заявлене місце або про відмову у встановленні пріоритету.
4.6. У разі прийняття рішення про надання дозволу робочий орган видає заявнику для оформлення два примірники бланків погоджувальної частини дозволу за формою згідно з додатком №3 та визначає зацікавлені органи (особи), з якими необхідно їх погодити.
4.7. У разі прийняття рішення про відмову у наданні дозволу робочий орган протягом трьох днів надсилає заявникові вмотивовану відповідь із зазначенням причини відмови щодо надання дозволу на розміщення ОЗР та повертає всі подані заявником документи.
Інформація про подані заяви та надання дозволу виконавчим комітетом міської ради є відкритою і повинна надаватися будь-якій особі за її письмовою заявою.
4.8. Якщо для розміщення спеціальної конструкції необхідно виконати АПЗ, яке містить містобудівні та архітектурно-планувальні вимоги, видача останнього провадиться відділом містобудування та архітектури у встановленому порядку.
4.9. Оформлення АПЗ є обов'язковим у випадках:
- розміщення ОЗР на спорудах (у тому числі на дахах);
- коли передбачається розміщення більш ніж як 5 конструкцій по вулиці (на площі);
- впровадження нового типу рекламних конструкцій;
- встановлення бігбордів та сітілайтів.
- розташування складних (дахових) рекламних засобів;
4.10. Відповідно до вимог АПЗ розповсюджувач зовнішньої реклами повинен забезпечити розробку проектно-технічної документації, яка визначає основні її характеристики та взаємозв'язок з прилеглою територією, містить розрахунки на надійність та стійкість навантаженням (вітровим, сніговим тощо).
4.11. Для розміщення дахових установок додатково до загальної процедури визначення можливості розміщення, слід виконувати технічне обстеження конструкції даху, а при необхідності – несучих конструкцій будинку, з висновками експертів щодо можливості розміщення цієї установки.
4.12. Розповсюджувач зовнішньої реклами має право вільно вибирати проектантів (з урахуванням необхідності наявності у проектантів та підрядників відповідних ліцензій, якщо це передбачено законодавством).
4.13. У разі прийняття виконавчим комітетом міської ради рішення про надання дозволу заявнику на місце розташування рекламного засобу, яке перебуває в комунальній власності, заявник протягом трьох днів укладає з власником місця розміщення або балансоутримувачем, договір на тимчасове користування цим місцем розміщення ОЗР.
4.14. В п'ятиденний термін після прийняття рішенням виконавчого комітету Фастівської міської ради укладається Договор на тимчасове користування місцем розташування ОЗР). Заявник щомісяця сплачує плату встановлену Порядком, за тимчасове користування місцем (для розміщення ОЗР), що перебуває в комунальній власності територіальної громади м. Фастів . Порядок визначення розміру плати за право тимчасового користування місцями затверджений Фастівською міської радою (згідно додатку №5).
4.15. У разі продовження строку оформлення дозволу щомісячна плата за тимчасове користування місцем, що перебуває в комунальній власності, справляється в розмірі 100 відсотків плати, встановленої міською радою (згідно додатку №5).
4.16. Плата за тимчасове користування місцем, що перебуває в комунальній власності, зараховується виключно до цільового фонду міського бюджету.
4.17. Під час подання заяви або оформлених примірників дозволу представник робочого органу в присутності заявника перевіряє комплектність документів, додержання вимог до їх оформлення та видає заявнику довідку з описом поданих документів за формою згідно з додатком №4. Перелік документів для надання дозволу є вичерпним.
4.18. Дозвіл погоджується з власником місця або уповноваженим ним органом (особою) і відділом містобудування та архітектури виконавчого комітету Фастівської міської ради. Проектні матеріали погоджуються головним архітектором м. Фастова на викопіюванні з генплану з прив'язкою рекламної конструкції або на паспорті рекламно-інформаційного оздоблення фасаду.
4.19. На вимогу робочого органу дозвіл погоджується з:
- Державтоінспекцією – у разі розміщення зовнішньої реклами на перехрестях, біля дорожніх знаків, світлофорів, пішохідних переходів та зупинок транспорту загального користування;
- утримувачем інженерних комунікацій – у разі розміщення зовнішньої реклами в межах охоронних зон цих комунікацій;
- відділом культури і туризму виконавчого комітету Фастівської міської ради – у разі розміщення зовнішньої реклами на пам'ятках історії та архітектури, в межах зон охорони таких пам'яток.
Дозвіл погоджується уповноваженими особами Державтоінспекції та утримувачем інженерних комунікацій на топогеодезичному знімку місцевості М 1:500 (1:2000) з прив'язкою місця розміщення наземної спеціальної конструкції, що виконується організацією, що має відповідну ліцензію. У разі встановлення (розміщення) ОЗР на стіні чи даху житлового будинку, заявник повинен отримати письмові згоди на розміщення від голови кооперативу, будинкового комітету та мешканців цього будинку, квартири яких межують зі стіною, на якій розміщені ОЗР.
4.20. Зазначені в абзацах першому, третьому-п'ятому цього пункту 5. 23. органи та особи погоджують дозвіл протягом п'яти робочих днів з дати звернення заявника.
4.21. Перелік органів та осіб, з якими погоджується дозвіл, є вичерпним. Погодження дійсне протягом строку дії дозволу.
4.22. У разі відмови у погодженні дозволу органами (особами), зазначеними в абзацах першому, третьому-п'ятому пункту 5. 23. цього Порядку, заявникові надсилається вмотивоване повідомлення за підписом уповноваженої особи підприємства, установи та організації, яка відмовила. Відмова у погодженні дозволу може бути оскаржена у порядку, встановленому законодавством.
Під час надання дозволу втручання у форму рекламного засобу та зміст реклами забороняється. Сюжет реклами погоджується на засіданні Єдиного дозвільного центру з видачі документів дозвільного характеру у м. Фастові..
4.23. Виконавчий комітет міської ради на черговому засіданні приймає рішення про надання дозволу або про відмову у його наданні. У разі прийняття рішення про надання дозволу керівник робочого органу протягом п'яти робочих днів підписує обидва примірники дозволу та скріплює їх печаткою виконавчого органу міської ради. Перший примірник дозволу видається заявникові, а другий – залишається робочому органу для обліку та контролю. Видача дозволу реєструється в журналі реєстрації. Рішення про відмову у наданні дозволу надсилається робочим органом заявникові протягом п'яти днів з дати його прийняття.
4.24. У наданні дозволу може бути відмовлено у разі, коли:
- оформлення поданих документів не відповідає встановленим вимогам;
- у поданих документах виявлені завідомо неправдиві відомості.
Перелік підстав для відмови у наданні дозволу є вичерпним.
Рішення про відмову у наданні дозволу може бути оскаржене в порядку, встановленому законодавством.
4.25. Дозвіл надається строком на п'ять років, якщо менший строк не зазначено у заяві.
4.26. Виданий у встановленому порядку дозвіл є підставою для розміщення зовнішньої реклами та виконання робіт, пов'язаних з розташуванням рекламного засобу.
4.27. У процесі надання дозволів забороняється проведення тендерів (конкурсів).
4.28. Після розташування рекламного засобу розповсюджувач зовнішньої реклами у п'ятиденний строк зобов'язаний подати робочому органу фотокартку місця розташування рекламного засобу (розміром не менш як 6х9 сантиметрів).
4.29. Якщо протягом строку дії дозволу виникла потреба у зміні технологічної схеми рекламного засобу, розповсюджувач зовнішньої реклами звертається до виконавчого комітету міської ради з письмовою заявою у довільній формі про внесення у дозвіл відповідних змін.
До заяви додається:
· технічна характеристика змін у технологічній схемі рекламного засобу;
· фотокартка рекламного засобу та ескіз із конструктивним рішенням.
Робочий орган протягом не більш як п'ятнадцяти робочих днів з дати реєстрації заяви розглядає її і вносить відповідні зміни у дозвіл. Відмова у зміні технологічної схеми рекламного засобу може бути оскаржена у порядку, встановленому законодавством.
4.30. У разі набуття права власності на рекламний засіб іншою особою або передачі його в оренду дозвіл підлягає переоформленню. Особа, яка набула право власності на рекламний засіб або орендувала його, протягом одного місяця з дня виникнення права власності (користування) рекламним засобом звертається до виконавчого комітету міської ради із заявою у довільній формі про переоформлення дозволу.
До заяви додається:
· документ, який засвідчує право власності (користування) на рекламний засіб;
· оригінал зареєстрованого дозволу;
· письмове погодження власника місця розташування рекламного засобу або уповноваженого ним органу (особи);
· копія свідоцтва про державну реєстрацію заявника як юридичної особи або фізичної особи-підприємця;
· банківські реквізити, ідентифікаційний код юридичної особи або ідентифікаційний номер фізичної особи платників податків, зборів та інших обов'язкових платежів.
У разі відсутності зауважень до поданих заявником документів керівник робочого органу протягом п'яти робочих днів з дати подання заяви готує проект рішення виконавчого комітету міської ради з внесенням відповідних змін у дозвіл.
Переоформлення дозволу фіксується в журналі реєстрації.
Відмова у переоформленні дозволу може бути оскаржена у порядку, встановленому законодавством.
V. Плата за тимчасове користування місцем
розташування рекламних засобів.
5.1.Плата за тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів, що перебуває у комунальній власності, встановлюється у порядку, визначеному міською радою згідно з додатком №5, а місцем, що перебуває у державній або приватній власності, - на договірних засадах з його власником або уповноваженим ним органом (особою). При цьому площа місця розташування рекламного засобу визначається як сума площі горизонтальної проекції рекламного засобу на це місце та прилеглої ділянки завширшки
5.2.Плата за право тимчасового користування місцем розташування рекламних засобів, що перебуває у комунальній власності територіальної громади м. Фастова незалежно від відомчої належності такого місця, щомісячно нараховується та перераховується розповсюджувачем зовнішньої реклами виключно до цільового фонду міського бюджету.
5.3. Розмір плати за тимчасове користування місцем розташування рекламного засобу не може встановлюватися залежно від змісту реклами.
VI. Умови припинення дії і скасування дозволу та демонтажу ОЗР.
6.1. Дія дозволу припиняється:
- у разі закінчення терміну його дії;
- у разі закінчення терміну дії договору на право тимчасового користування місцем розміщення ОЗР або його розірвання в установленому порядку.
6.2. Дозвіл скасовується до закінчення строку його дії на підставі рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради за письмовим зверненням розповсюджувача зовнішньої реклами, за ініціативою робочого органу чи виконавчого комітету Фастівської міської ради, у разі:
- невикористання місця розміщення ОЗР безперервно протягом трьох місяців або не переоформлення дозволу згідно цього Порядку;
- не сплати податку на рекламу до місцевого бюджету м. Фастів;
- утримання прилеглої території в неналежному стані;
- порушення правил встановлення та експлуатації ОЗР;
- порушення інших умов встановлених цим Порядком.
6.3. Рішення про скасування дозволу фіксується в журналі реєстрації та надсилається робочим органом розповсюджувачу зовнішньої реклами. Рішення про скасування дозволу може бути оскаржено у порядку встановленому законодавстві.
6.4. Демонтаж ОЗР проводиться на підставі Закону України "Про рекламу", нормативних актів Мінфіну України і Державної податкової адміністрації про порядок обліку, оцінки та реалізації незатребуваного, безгосподарного майна, інших нормативних актів.
6.4.1. Демонтажу підлягають ОЗР:
- дію дозволів на розміщення яких припинено або скасовано відповідно до цього Порядку;
- у разі відсутності ордеру на встановлення ОЗР;
- зовнішня реклама розміщена самовільно (без Дозволу на розміщення зовнішньої реклами, виданого робочим органом у встановленому порядку);
- минув термін дії Дозволу на розміщення зовнішньої реклами і він не продовжений;
- має місце порушення умов, вказаних у Дозволі на право розміщення зовнішньої реклами та у Договорі на право користування місцями розміщення зовнішньої реклами ;
- повного чи часткового пошкодження архітектурно-художньої форми рекламоносія, його інформаційної поверхні і неприйняття своєчасних і належних заходів по їх усуненню.
6.4.2. У вказаних вище випадках демонтаж зовнішньої реклами повинен бути проведений власниками рекламоносіїв самостійно за свій рахунок в термін, вказаний у приписі робочим органом про порушення правил розміщення зовнішньої реклами та інформації.
6.4.3. Всі повідомлення про порушення порядку розміщення об'єктів зовнішньої реклами направляються рекламодавцеві чи уповноваженій ним особі замовленою кореспонденцією чи вручаються йому під розпис, а також вносяться в банк даних робочого органу.
6.4.4. Контроль за виконанням припису здійснює робочий орган. У разі невиконання вимог припису про усунення порушень цього порядку, робочий орган звертається до виконавчого комітету Фастівської міської ради за рішенням щодо здійснення демонтажу ОЗР.
6.4.5. Виконавчий комітет Фастівської міської ради приймає рішення про проведення демонтажу, у якому визначається перелік ОЗР, що підлягають демонтажу із зазначенням їх місця розташування і терміну проведення демонтажу робочим органом.
6.4.6. Демонтаж об'єктів зовнішньої реклами, встановлених з порушенням правил розміщення об'єктів зовнішньої реклами, проводиться без попередньої видачі приписів в наступних випадках:
- власник об'єкту зовнішньої реклами невстановлений або не встановлене його місцезнаходження;
- об'єкти зовнішньої реклами не відповідають елементарним архітектурно-художнім вимогам (вивіски, кронштейни, таблички, окремо розташовані щитові установки і т. д., виконані з картону, низькосортної фанери, ржавого металу: розташовані прямо на стовбурах дерев з їх пошкодженням і т. д.) і забруднюють територію міста. Ці рекламоносії в подальшому підлягають утилізації;
- експлуатація об'єктів зовнішньої реклами може привести до аварійної ситуації чи становить небезпеку для життя і здоров'я пішоходів, пасажирів та транспортних засобів.
6.4.7. На підставі рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради про припинення строку дії або скасування відповідного дозволу, розповсюджувач зовнішньої реклами зобов'язаний у триденний термін демонтувати ОЗР власними силами або за рахунок власних коштів. У разі не проведення демонтажу у зазначений строк, робочий орган проводить демонтаж ОЗР. Демонтаж об'єктів зовнішньої реклами проводить робочий орган, шляхом залучення відповідних технічних служб (Комбінату комунальних послуг (ККП)).
7.4.8. У разі необхідності під час проведення демонтажу можуть бути присутні власник спеціальної конструкції, представники державних органів, міських служб та організацій.
6.4.9. Про проведений демонтаж складають такі документи:
- акт здачі-приймання виконаних робіт по демонтажу, що підписується працівниками робочого органу, що проводили демонтаж, а також іншими особами, що були присутні при проведенні демонтажу спеціальних конструкцій (додаток до Положення);
- акт виконання робіт із зазначенням характеру робіт та калькуляцією витрат за виконані роботи по демонтажу.
6.4.10. Акт проведення демонтажу складається у 2-х примірниках, один з яких залишається у робочого органу, другий разом з повідомленням про здійснений демонтаж надсилається власнику спеціальної конструкції (якщо встановлено його місцезнаходження).
6.4.11. Демонтовані об'єкти зовнішньої реклами передаються на тимчасове збереження у спеціально для цього відведені місця (склади, сховища, майданчики, що охороняються, тощо). Для передачі вказаних об'єктів складається акт здачі-приймання по встановленій формі з вказівкою всіх необхідних даних про здані конструкції (матеріали) за виключенням вартісної оцінки зданих матеріалів. Акт здачі-приймання підписується стороною, що здає, і стороною, що приймає, з указівкою дати приймання, після чого матеріально-відповідальна особа складу в той же день здійснює аналітичний облік матеріальних цінностей, що надійшли (заповнення прибуткового ордеру картки складського обліку матеріалів і т. д.)
6.4.12. Демонтовані об'єкти зовнішньої реклами підлягають збереженню на складі протягом шести місяців. Протягом цього часу робочий орган вживає заходів до розшуку власника демонтованих об'єктів зовнішньої реклами та їх поверненню власнику. При виявленні власника демонтовані об'єкти зовнішньої реклами повертаються йому на підставі наступних документів:
- заяви на повернення майна на ім'я керівника робочого органу;
- документа про право власності на затребуване майно (документа, що підтверджує перебування майна на балансі юридичної чи фізичної особи);
- сплаченого рахунку за демонтаж, складування і збереження об'єктів зовнішньої реклами;
- доручення на отримання майна.
6.4.13. Оплата витрат робочого органу, пов'язаних з демонтажем спеціальних конструкцій та їх зберіганням, здійснюється на підставі рахунків, що виписуються заявникові органом, що здійснював такі роботи. Відшкодування витрат, пов'язаних з демонтажем об'єктів зовнішньої реклами, проводиться в претензійно-позовному порядку (якщо власник рекламоносія добровільно відмовляється сплатити вказані витрати).
6.4.14. При не витребуванні власником демонтованих об'єктів зовнішньої реклами по закінченні термінів по зберіганню, це майно може бути визнане як безхазяйна річ і надійти у комунальну власність міста, згідно з діючим законодавством (ст. 335 Цивільного Кодексу України).
6.4.15. Облік, оцінка і реалізація демонтованих об'єктів зовнішньої реклами, визнаних безхазяйним майном, покладається на робочий орган. Оцінка безхазяйного майна (об'єктів зовнішньої реклами) проводиться комісією представника організації, яка здійснювала збереження демонтованих об'єктів зовнішньої реклами, і представника організації, якій передається це майно для реалізації чи використання. При оцінці безхазяйного майна складається акт опису за підписом осіб, вказаних у даному пункті Положення, в якому вказується характеристика, найменування, кількість і оцінка кожного предмету. Один екземпляр акта залишається у справі організації, що здійснювала збереження демонтованих об'єктів зовнішньої реклами, а другий направляється організації, якій передано це майно для реалізації чи використання. В кінці акта вказується, у якій кількості екземплярів складено акт і кому вони передані. Оцінка об'єктів зовнішньої реклами, що признані безхазяйним майном, проводиться по цінах, що діють на день оцінки з урахуванням їх зносу.
6.4.16. Витрати, пов'язані з демонтажем, зберіганням, обліком і реалізацією об'єктів зовнішньої реклами, що визнані безхазяйним майном, компенсуються робочим органом за рахунок коштів, що поступили від реалізації вказаного майна. Різниця між вартістю реалізованого безхазяйного майна і витратами по його демонтажу, обліку, збереженню, оцінці і реалізації, перераховується на спеціальний рахунок робочого органу.
6.5. Рішення про припинення або скасування дозволу доводиться до відома зацікавленої особи (розповсюджувача реклами).
6.6. У разі невиконання розповсюджувачем зовнішньої реклами обов'язку щодо демонтажу ОЗР, передбаченого п. 7.4.7. цього Порядку, а також у разі необхідності негайного вирішення цього питання (через загрозу життю або здоров'ю людей чи інші обставини), а також у випадках неможливості встановлення розповсюджувачів зовнішньої реклами, відсутності дозволу на розміщення ОЗР, демонтаж здійснюється робочим органом.
6.7. У разі зміни містобудівної ситуації, проведення реконструкції, ремонту, будівництва на місці розміщення ОЗР, які зумовлюють необхідність зміни місця розміщення ОЗР робочий орган у семиденний строк письмово повідомляє про це розповсюджувача зовнішньої реклами. У десятиденний строк з початку зміни містобудівної ситуації, реконструкції, ремонту, будівництва робочий орган надає розповсюджувачу зовнішньої реклами інформацію про інше рівноцінне місце. У разі досягнення згоди щодо нового місця розміщення ОЗР та укладання договору на тимчасове користування місцем розташування ОЗР, у дозвіл вносяться відповідні зміни.
6.7.1. Відшкодування витрат, пов'язаних з демонтажем та монтажем ОЗР на новому місці, здійснюється відповідно до договору з власником місця розміщення ОЗР.
6.7.2. Плата за надання робочим органом послуг, пов'язаних із зміною місця розташування ОЗР, не справляється. Строк дії дозволу продовжується на час, необхідний для вирішення питання про надання рівноцінного місця, але не більше строку дії договору на тимчасове користування місцем розташування ОЗР. Після закінчення реконструкції, ремонту, будівництва на місці розміщення ОЗР розповсюджувач зовнішньої реклами має пріоритетне право на розміщення ОЗР на попередньому місці.
6.7.3. Строк дії дозволу продовжується на підставі заяви, яка подається робочому органу розповсюджувачем зовнішньої реклами у довільній формі не пізніше ніж за один місяць до закінчення строку дії дозволу. Продовження строку дії дозволу фіксується в журналі реєстрації з внесенням відповідних змін у дозвіл. У такому ж порядку продовжується строк дії дозволів, наданих відповідно до Порядку розміщення об'єктів зовнішньої реклами у м. Фастів. У такому ж порядку продовжується строк дії дозволів наданих до набрання чинності цього Порядку. Відмова у продовженні дії дозволу може бути оскаржена у порядку встановленому законодавством.
VІІ. Вимоги до зовнішньої реклами.
7.1.ОЗР повинні розміщуватись з дотриманням Законів України "Про рекламу", "Про захист суспільної моралі", "Про мови в Українській РСР", "Про дорожній рух", "Про охорону культурної спадщини", "Про основи містобудування", "Про архітектурну діяльність", постанов Кабінету Міністрів України "Про затвердження Єдиних правил ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони" (із змінами та доповненнями), від 30. 03. 1994 року №198, "Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами" від 29. 12. 2003 року №2067, ДСТУ 3587-97 "Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги, вулиці та залізничні переїзди. Вимоги до експлуатаційного стану", Державних будівельних норм і стандартів та інших нормативних актів України, рішень Фастівської міської ради, виконавчого комітету Фастівської міської ради, а також цього Порядку.
7.2.Розповсюджувач зовнішньої реклами забезпечує розміщення та експлуатацію ОЗР з дотриманням норм техніки безпеки, пожежної безпеки і санітарних норм. Розповсюджувач зовнішньої реклами несе відповідальність за будь-які порушення норм безпеки, несправності та аварійні ситуації, що виникають з його вини, та повинен за свій рахунок усувати всі дефекти, що виникають в процесі експлуатації ОЗР.
7.3. ОЗР та інформаційні вивіски не повинні створювати перешкод для експлуатації та ремонту будівель і споруд, на яких вони розташовуються, а також не перекривати існуючих проходів, переходів і проїздів, порушувати інсоляційний та аераційний режим, проектні експлуатаційні характеристики та нормативні вимоги.
7.4. Розроблення необхідної технічної документації, монтаж (демонтаж) ОЗР здійснюється спеціалізованими підприємствами, установами та організаціями.
7.5. Розміщення дахових та настінних ОЗР забороняється без попередньої технічної експертизи місця розміщення та спеціальних конструкцій спеціалізованими підприємствами, установами та організаціями. Для розміщення настінних та дахових ОЗР розробляються проектні матеріали (проект, паспорт рекламно-інформаційного оздоблення, паспорт опорядження (ремонту) архітектурного освітлення об’єкту, містобудівне обґрунтування можливості розміщення ОЗР).
7.6. При наявності технічних умов, ОЗР повинен бути з під світкою. Підключення ОЗР до існуючих мереж зовнішнього освітлення здійснюється відповідно до вимог, передбачених законодавством у сфері містобудування, з урахуванням схеми зовнішнього освітлення, необхідності архітектурного освітлення будинків, деталей фасадів, споруд та прилеглих територій.
7.7. Розміщення ОЗР на стінах та на дахах будинків і споруд має здійснюватись із дотриманням архітектурного рішення первісного проекту, структурної побудови та стилістичної єдності фасадів, без пошкоджень елементів та деталей.
7.8. Розміщення ОЗР у межах охоронних зон інженерних комунікацій дозволяється за погодженням з власником чи балансоутримувачем зазначених комунікацій. Вимоги техніки безпеки щодо розміщення ОЗР визначаються нормами чинного законодавства.
7.9. Забороняється розміщення ОЗР:
7.9.1. На пішохідних доріжках та алеях, якщо це перешкоджає вільному руху пішоходів чи ширина тротуару менше 3 метрів;
7.9.2. На висоті, менше 5 метрів від нижнього краю ОЗР до поверхні дорожнього покриття, якщо їх рекламна поверхня виступає за межі краю проїжджої частини;
7.9.3. З пошкодженням, знищенням дерев та на відстані меншої ніж 4 метри (для ОЗР типу «city-light» 2 метри ) до дерева (стовбура);
7.9.4. На відстані менше 100 метрів між ОЗР (щитами, що стоять окремо та мають розміри більше як 6 квадратних метрів рекламної площі), що розміщенні вздовж дороги в межах ближче 20 метрів від проїжджої частини;
7.9.5. На відстані не менше 20 метрів між ОЗР (типу „city-light”), що розміщенні вздовж дороги в межах ближче 20 метрів від проїжджої частини та
7.9.6. Методом фарбування, наклеювання на поверхнях вуличного обладнання, будівель і споруд;
7.9.7. В інших випадках встановлених законодавством України.
7.10. Розміщення ОЗР та інформаційних вивісок біля фасадів культових будівель, безпосередньо біля пам’ятників, фонтанів, оглядових та панорамних майданчиків, скульптурних та інших елементів оздоблення будинків та декоративного благоустрою території проводиться за погодженням з відповідними органами.
7.11. Розміщення ОЗР на перехрестях, біля дорожніх знаків, світлофорів, пішохідних переходів та зупинок транспорту загального користування дозволяється за погодженням з Державтоінспекцією.
7.12. Розміщення ОЗР на пам’ятниках історії та архітектури і в межах зон охорони таких пам’яток, дозволяється за погодженням з відділом культури виконавчого комітету Фастівської міської ради.
7.13. Реклама алкогольних напоїв та тютюнових виробів, знаків для товарів та послуг, інших об’єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються алкогольні напої та тютюнові вироби, не повинна розміщуватися на ОЗР ближче ніж за 300 метрів прямої видимості від території дитячих дошкільних закладів, середніх загальноосвітніх шкіл та інших навчальних закладів, в яких навчаються діти віком до 18 років.
7.14. Окремо розміщені просторові рекламно-інформаційні споруди не повинні мати тильних не опоряджених сторін, можуть бути двосторонніми (або багатосторонніми) згідно з вимогами АПЗ. ОЗР повинні маркуватися із зазначенням на каркасі або окремій табличці спеціальної конструкції (а у випадках відсутності окремої таблички – на поверхні спеціальної конструкції) найменування розповсюджувача зовнішньої реклами, телефонів, номера дозволу та строку його дії, дати видачі дозволу. Написи повинні виконуватись українською мовою.
7.15. Біля входу до приміщення, яке займає суб'єкт господарської діяльності, на видному місці може розміщуватися інформаційна табличка із інформацією про особу (назва суб'єкта господарської діяльності відповідно статуту, положення) та режим роботи. Інформаційна табличка розміщується на фасаді поруч із входом у приміщення або на дверях, або на склі вітрини. Площа інформаційної таблички повинна бути не більше
7.16. Світлове оформлення ОЗР не повинно засліплювати учасників дорожнього руху та освітлювати вікна житлових будинків.
7.17. Фундаменти наземних ОЗР не повинні виступати над поверхнею землі, у разі неможливості заглиблення фундаменту, допускається виконання фундаменту у вигляді декоративної споруди: квітника або лавок тощо, відповідно до оформленого дозволу. На опори наземної зовнішньої реклами, що розміщуються вздовж проїжджої частини вулиць і доріг, наноситься вертикальна дорожня розмітка із світлоповертаючих матеріалів.
7.18. Розповсюджувач зовнішньої реклами або власник інформаційної вивіски:
7.18.1. Виконує роботи з розміщення ОЗР чи інформаційної вивіски без пошкодження архітектурних деталей, конструктивних елементів будинків (будівель), споруд, підземних та наземних комунікацій, елементів благоустрою, без порушення фітодизайну прилеглої ділянки та з подальшим відновленням благоустрою, з написами українською мовою.
7.18.2. Забезпечує відповідність спеціальної конструкції (інформаційної вивіски) проекту (дозволу, паспорту), державним стандартам, нормам і правилам конструктивної міцності, електротехнічної та експлуатаційної безпеки;
7.18.3. Відповідає за безпеку при проведенні робіт з монтажу та демонтажу спеціальної конструкції (інформаційної вивіски), експлуатацію і утримання її у належному санітарно-технічному стані;
7.18.4. Зобов'язаний до виконання робіт з розміщенням ОЗР або інформаційної вивіски укласти угоду з власником місця розташування або балансоутримувачем, в якій повинно бути передбачено сплату відновлювальної вартості за пошкоджені газони та відшкодування витрат, пов'язаних з відновленням благоустрою (завіз чорнозему, посів трави, експлуатаційні витрати на обслуговування території в радіусі
7.19. Зовнішня реклама повинна відповідати таким вимогам:
● розміщуватися з додержанням вимог техніки безпеки,
● розміщуватися із забезпеченням видимості дорожніх знаків, світлофорів, перехресть, пішохідних переходів, зупинок транспорту загального користування та не відтворювати зображення дорожніх знаків;
● освітлення зовнішньої реклами не повинно засліплювати учасників дорожнього руху, а також не повинно освітлювати квартири житлових будинків;
● фундамент наземної зовнішньої реклами, що виступає над поверхнею землі, може бути декоративно оформлений;
● на опорах наземної зовнішньої реклами, що розміщується вздовж проїжджої частини вулиць і доріг, за вимогою Державтоінспекції наноситься вертикальна дорожня розмітка із світлоповертаючих матеріалів заввишки до 2 метрів від поверхні землі;
● нижній край зовнішньої реклами, що розміщується над проїжджою частиною вулиць і доріг, у тому числі на мостах, естакадах тощо, повинен розташовуватися на висоті не менш як 5 метрів від поверхні дорожнього покриття;
● у місцях, де проїжджа частина вулиці межує з цоколями будівель або огорожами, зовнішня реклама може розміщуватися в одну з фасадами будівель або огорожами лінію.
7.19.1. Вивіски чи таблички:
● повинні розміщуватися без втручання у несучі конструкції, легко демонтуватися, щоб не створювати перешкод під час робіт, пов’язаних з експлуатацією та ремонтом будівель і споруд, на яких вони розміщуються;
● не повинні відтворювати зображення дорожніх знаків;
● не повинні розміщуватися на будинках або спорудах - об’єктах незавершеного будівництва;
● площа поверхні не повинна перевищувати 3 кв. метрів.
VIII. Контроль за додержанням цього Порядку.
8.1. Контроль за додержанням цього Порядку здійснює виконавчий комітет міської ради та інші органи відповідно до законодавства.
8.2. У разі порушення порядку розповсюдження та розміщення зовнішньої реклами уповноважена особа виконавчого комітету міської ради, яка здійснює контроль за додержанням цього Порядку, звертається до розповсюджувача зовнішньої реклами з вимогою усунення порушень у визначений строк. У разі невиконання цієї вимоги виконавчим комітетом міської ради, подається інформація спеціально уповноваженому органу виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів у порядку, встановленому чинним законодавством.
8.2. Розповсюджувач зовнішньої реклами, винний у порушенні цього Порядку, несе відповідальність згідно із законодавством.
Секретар міської ради Г. Ф. Поліщук
Порядок визначення розміру плати за право тимчасового користування місцями для розташування зовнішньої реклами на території м. Фастів.
- Плата за право тимчасового користування місць для розташування зовнішньої реклами на території міста Фастова (далі – плата), складається з базових тарифів (таблиця 1) та коригуючих коефіцієнтів (таблиця 2), на які послідовно перемножується базова плата.
- Плата не враховує податок на додану вартість який має бути обчислений додатково відповідно до законодавства та вартість послуг проектних організацій, які мають відповідні ліцензії.
Таблиця 1.
№ п/п |
Вид зовнішньої реклами |
Одиниця виміру зовнішньої реклами |
Базова плата за місяць (грн.) |
|
1. |
Щит, що стоїть окремо: · подвійний · трійний · спарені подвійні |
За |
2,80 2,80 2,80 |
|
2. |
Щити на фасаді будинку, банер, панно, рекламна вивіска, світлова вивіска, світловий короб, на фасаді будинку або в іншому місці |
За За |
12,00 10,00 |
|
3. |
Щит на тимчасовій споруді, паркані, на території буд. майданчика |
За |
10,00 |
|
4. |
Лайтпостер, сіті-лайт , що стоїть окремо |
За одиницю |
20,00 |
|
5. |
Лайтпостер, сіті-лайт, лайт-бокс що є складовою частиною павільйону, кіоску, тощо |
За одиницю |
25,00 |
|
6. |
Електронне табло, “рядок, що біжить”, світлова газета, яка розташована на фасаді |
За одиницю |
50,00 |
|
7. |
Тимчасова виносна спеціальна конструкція, штендер |
За одиницю |
60,00 |
|
8. |
Конструкція на даху будинку (будівлі, споруди) |
За одиницю |
250,00 |
|
10. |
Кронштейн · на стіні будівлі · стовпі, опорі освітлення · на кіоску |
За одиницю |
50,00 |
|
11. |
Конструкція на естакаді, мості, шляхопроводі |
За одиницю |
300,00 |
|
12. |
Тумба, об’ємна просторова конструкція, що стоїть окремо |
За одиницю |
60,00 |
|
14. |
Телевізійний екран |
За одиницю |
400,00 |
|
16. |
Транспарант – перетяжка над вулицею |
За |
80,00 |
|
17. |
Прапор, парасоля, намет, які використовуються як рекламоносії |
За одиницю |
20,00 |
|
18. |
Торгівельний павільйон, кіоск, які використовуються як рекламоносії |
За одиницю |
150,00 |
|
19. |
Телефонна кабіна, урна, інші елементи зовнішнього благоустрою, що використовуються як рекламоносії |
За одиницю |
5,00 |
20. |
Художньо-просторова композиція (зелені насадження, фітокомпозиції), що використовуються як рекламоносії. |
За |
20,00 |
21. |
Інформація на транспорті |
За одиницю |
30,00 |
Таблиця 2.
Рекламно-інформаційне зонування та коефіцієнти диференціації базового тарифу у залежності від зони розміщення об’єктів зовнішньої реклами (ОЗР)
Характеристика зони |
Перелік основних вулиць |
Вимоги обстеження |
Коефіцієнт |
Зона 1 Центральні вулиці міста Зона 2 Включає основні в’їздні магістралі та вулиці Зона 3 Включає території інших вулиць |
Центральні вулиці: Привокзальна площа, Завокзальна площа, в. Соборна, в. Гагаріна, в. 1 Травня, в. Шевченка, в. Толстого, в. Строкова до № в. Радянська, в. Горького до № 10, в. Інтернаціональна, в. Червона, в. Орджонікідзе в. Героїв Танкістів, в. 9 Січня в. Червоноармійська В. Кірова, в. Чапаєва, в. Галафеєва, в. Якубовського, об’їзна дорога, в. Червоний Шлях в. Димитрова, в. Щербакова в. Комарова Інші вулиці |
В зоні І повністю зберігається архітектурно – просторова структура, що історично складалася. Розміщення об’єктів зовнішньої реклами можливе за типовими індивідуальними проектами, розробленими на підставі архітектурно – планувальних завдань. В зоні 2 можливе і доцільне розміщення типових та спеціальних конструкцій, які мають розміщуватися за індивідуальними проектами. В зоні 3 можливе і доцільне розміщення типових та інших рекламних конструкцій, типи та розміри яких, а також місця розташування мають бути передбачені проектними розробками. |
2
1,5 1 |