Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Проблеми споживачів завжди під надійним захистом
Питання захисту прав споживачів є актуальним у діяльності міської влади. У Фастівській міській раді функціонує відділ сфери обслуговування населення, розміщення реклами та захисту прав споживачів, діяльність якого, в першу чергу, спрямована на захист прав споживачів, недопущення отримання ними неякісних товарів та послуг. Саме сюди звертаються фастівчани у випадках, якщо мали місце: невиконання правил торгівлі в наданні розрахункового документу, дотримання терміну гарантійного ремонту, обман споживача через незнання чинного законодавства та ін. За 8 місяців поточного року за допомогою до відділу звернулося 124 споживача.
Начальник відділу Лариса Бруй зазначає, що з метою задоволення будь-яких власних побутових потреб кожен з нас майже щодня дня вступає у відносини з різного роду підприємствами, установами, організаціями. Це може стосуватися придбання продуктових і побутових товарів в магазинах роздрібненої торгівлі, послуг побутового обслуговування та задоволення будь-яких інших потреб. При цьому багато хто може пригадати негативні випадки, обумовлені наявністю недоліків у придбаних товарах, неможливістю їх використання протягом гарантійного терміну, незадовільною якістю виконаних робіт тощо. У більшості подібних випадків, зважаючи на обмаль часу або низьку вартість товару чи послуги, а також необізнаність громадян щодо можливих шляхів врегулювання таких питань, вони просто не вживають ніяких заходів для захисту свої прав у відповідній ситуації. Водночас, правова обізнаність при виборі товару (послуги) дозволить уникнути непорозумінь або врегулювати їх в рамках, передбачених чинним законодавством. Основним документом, який регулює відносини між споживачами товарів (робіт, послуг) і виробниками, виконавцями, продавцями в умовах різних форм власності, а також встановлює права споживачів та визначає механізм реалізації державного захисту їх прав є Закон України „Про захист прав споживачів"(далі-Закон). Відповідно до Закону споживачем є громадянин, який придбаває, замовляє або має намір придбати чи замовити товари (роботи, послуги) для власних побутових потреб.
«Вирішивши придбати (замовити) товар або послугу, зазначає Лариса Максимівна, - споживач повинен звернути увагу на підтверджуючий документ, який зобов’язаний видати продавець (виконавець). Здебільшого господарюючі суб’єкти притримуються цієї вимоги. Проте нерідко споживачі не звертають уваги на цю обставину, купуючи той чи інший товар або замовляючи послугу. Особливо уважним необхідно бути при придбанні господарських товарів чи замовленні послуг, ціна на які є досить високою. У першу чергу це стосується випадків придбання побутової техніки, будь-яких робіт, пов’язаних з ремонтом квартири чи виготовленням та монтажем меблів, тощо. У разі недобросовісності продавця (будівельників, виробників), споживач може потрапити в непросту ситуацію, заплативши значну суму грошей та отримавши взамін неякісний товар (послугу).
Основним підтверджуючим документом відносин між споживачем і виконавцем (продавцем) є договір. Договором є усна або письмова угода між споживачем і продавцем (виконавцем) про якість, терміни, ціну та інші умови, за якими здійснюються купівля-продаж, роботи та послуги. Письмова угода може оформлятися квитанцією, товарним чи касовим чеком, квитком, путівкою, талоном або іншими документами.
Під час продажу товару продавець зобов’язаний видати споживачеві розрахунковий документ, що засвідчує факт купівлі, з позначкою про дату продажу. Наявність у споживача підтверджуючого документа про придбання товару (послуги) є підставою для врегулювання спірних питань з продавцем (виконавцем) у правових рамках. Разом з тим відсутність документального підтвердження про придбання споживачем товару (послуги) може ускладнити врегулювання спірних питань.
Шановні споживачі! Будьте уважними при покупці товарів та отриманні послуг. Але у випадку виникнення проблем у вказаній сфері, звертайтесь за кваліфікованою допомогою до відділу сфери обслуговування населення, розміщення реклами та захисту прав споживачів. Адреса відділу: 08500, пл.Соборна,1, 1-й поверх, кім. № 118, тел. (04565) – 6-18-85. Графік роботи: понеділок - четвер з 8.00 до 17.15; п'ятниця з 8.00 до 16.00; обідня перерва з 12.00 до 13.00.