Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Коледж у Фастові – мрія, якій варто стати реальністю
Відкриття у Фастові філіалу одного з Київських університетів чи інститутів або ж коледжу, який би готував студентів для вищих навчальних закладів, – зовсім не безнадійна справа. В цьому впевнений міський голова Михайло Нетяжук. Днями він зустрівся з колективом державного професійно-технічного навчального закладу «Фастівський центр професійно-технічної освіти».
Центр готує висококваліфікованих робітників різних спеціальностей, які є конкурентноспроможними на ринку праці. В закладі навчається майже 500 учнів,
Минулого навчального року було прийнято на навчання 208 учнів; випустилися – 253 учні, з них 230 – працевлаштовано. Отримали червоні дипломи – 63 учні. Одна учениця була нагороджена золотою медаллю. Продовжують навчання у вищих навчальних закладах – 16 учнів.
Вихованці центру беруть активну участь у міжнародних конкурсах.Зокрема, в ІІ етапі Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді ім.Т.Г.Шевченка лауреатом стала Катерина Ведмеденко. А Дмитро Климчик, й взагалі, посів 1 місце у завершальному етапі ІТ Олімпіади. Потрібно сказати, що такий напрямок роботи, як вивчення інноваційних технологій, тут вважається центровим засобом розвитку творчих здібностей учнів. Тим, хто сумнівається в цьому, варто зайти на офіційний сайт центру – далеко не кожен освітній заклад може похвалитися таким…
Враховуючи все це, Михайло Нетяжук вважає, що перспектива переорієнтації центру в коледж – справа честі й престижу викладачів цього закладу.
- Багато фастівчан хотіли б, щоб їхні діти навчалися по закінченню 9 класу в коледжі, - аргументував перспективність цієї ідеї Михайло Володимирович. – Адже це скоротить шлях до здобуття юними фастівчанами вищої освіти. Разом з тим, їм не доведеться їздити до столиці, що й затратніше, й по часу значно довше. Мною вже обговорювалось зазначене питання з викладачами Київського Національного університету харчових технологій. Вони підтвердили - цей шлях цілком перспективний.
Звичайно, насамперед педагогічному колективу центру доведеться приймати рішення – чи доцільно їхньому закладу переходити в розряд коледжу. З одного боку – престижність, вища зарплата… З іншого – в їхньому центрі наразі більшість дітей з навколишніх сіл, їм не до снаги буде вчитися в коледжі. Та й піднімати престижність робітничих професій, чим власне тепер й займаються в центрі, - також потрібно. Словом, подумати є над чим, що викладачі й обіцяли зробити.
А скориставшись можливістю поспілкуватися з очільником міської влади, поставили ряд питань, які необхідно вирішувати. Не влаштовує ні педколектив, ні учнів Фастівського центру професійно-технічної освіти якість роботи перевізників, які обслуговують маршрут до їхнього закладу. Невчасність, а то й - відсутність рейсів, некоректність водіїв – стали ледь не нормою роботи останніх. Турбувались педагоги й про підтримку своїх вихованців з категорії соціально незахищених . Цікавились і перспективою ремонту окружної дороги.
Розповідали викладачі та в.о директора професійно-технічного навчального закладу «Фастівський центр професійно-технічної освіти» Іван Мельник про досягнення своїх вихованців, їхні проблеми. Й було очевидно – учнів тут люблять й щиро хочуть, щоб стали вони успішними людьми. А для цього, цілком можливо, ще й здобули незакінчену вищу освіту саме в їхньому навчальному закладі.