Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Проблеми громадян вирішуються оперативно
У своїй доповіді Оксана Станіславівна зазначила, що за 9 місяців поточного року на адресу виконавчого комітету Фастівської міської ради надійшло 2021 усних та письмових звернень громадян, що на 743 звернень менше, порівняно з алогічним періодом 2013 року.
Заявники порушили 2283 питання. Серед них : 367 питань аграрної політики і земельних відносин; 490 - житлової політики ; 119 транспорту і зв’язку; 302 соціального захисту; 470 - комунального господарства; 20 питань щодо праці і заробітної плати; 8 - охорони здоров’я; 507 - інші питання .
Одержано 124 колективні скарги і заяви, за підписами 1595 громадян. Колективні звернення стосувались: благоустрою дороги від заправки ПАТ «Факел», Миронівський парк до повороту на місто Біла церква; щодо перейменування вулиць; зрізання аварійного дерева по вул. Мічуріна; тарифів на вивіз сміття у приватному секторі; пільгового перевезення у міському транспорті; підтоплення будинків; водовідведення у мікрорайоні Завокзалля та очищення ливневих стоків; освітлення вулиць; благоустрою доріг та тротуарів; великої кількості безпритульних собак; перенесення стихійної торгівлі від магазину «ЕКО» та «Вечірній ринок» по вул. Соборна; ремонту ліфту по вул.Г.Прикордонників,2; розформування 1 класу ЗОШ №2; інші звернення.
Станом на 29.09.2014 р. 35 колективних звернень вирішено позитивно, у 78 випадках – надано роз’яснення, 11 опрацьовується виконавцями.
Проблема соціального захисту населення залишається гострою. До міської влади, як до останньої інстанції, звертаються громадяни, які не в змозі прожити на свої пенсії, зробити вартісні операції, оплатити комунальні послуги.
Станом на 1 жовтня 2014 року виплачено матеріальної допомоги (у тому числі на поховання) в сумі 85 тис.558 грн. 124 громадянам.
Ефективною формою роботи з громадянами є проведення «прямого телефонного зв’язку» з населенням міста. Згідно із затвердженим графіком, протягом 1 півріччя 2014 року 8 раз проведено телефонний зв'язок керівниками управлінь, відділів та міських служб.
Велика увага приділяється організації особистого прийому громадян. Згідно затвердженого графіка в. о. міського голови провела - 18 особистих прийомів, міський голова - 17 особистий прийомів. Всього - 35 прийомів громадян з особистих питань, із них - 8 виїзних.
До вищестоящих установ за звітній період від мешканців міста надійшло 388 звернень , що на 18 звернень більше, ніж за аналогічний період минулого року, у тому числі до: « урядової гарячої лінії» - 322; Київської обласної державної адміністрації - 66.
Питання, порушені у зверненнях до вищестоящих організацій, стосувались: житлових питань; питання пільгового перевезення пасажирів; питання комунального господарства; надання матеріальної допомоги; питання соціального забезпечення та охорони здоров’я; питання оплати праці та інші.
Всі звернення своєчасно розглянуті і про результат розгляду повідомлені заявники.