Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про депутатський запит депутата міської ради Онищука С. М.щодо Порядку надання дозволу на облаштування вхідної групи до будівель житлового та громадського призначення в м. Фастів
Ср, 22/10/2014 - 08:33 | Адміністрація1
ПРОЕКТ
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА
РІШЕННЯ
Про депутатський запит депутата міської ради Онищука С. М.
щодо Порядку надання дозволу на облаштування вхідної групи до будівель житлового та громадського призначення в м. Фастів
Про депутатський запит депутата міської ради Онищука С. М.
щодо Порядку надання дозволу на облаштування вхідної групи до будівель житлового та громадського призначення в м. Фастів
Розглянувши депутатський запит депутата Фастівської міської ради Онищука С.М. від 08.09.2014 р. з доданими матеріалами, діючи у відповідності до ст.ст. 41, 42, 98, 99, 100, 101, 102, 123, 124, 186-1 Земельного кодексу України, Цивільним кодексом України, Податковим кодексом України, Законом України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”, “Про регулювання містобудівної діяльності”, з метою регулювання забудови і земельних відносин в місті та в інтересах міської громади, керуючись ст. 25, п.13,34 ч. 1 ст. 26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”,
міська рада
В И Р І Ш И Л А:
1. Відділу з питань внутрішньої політики та по роботі з органами самоорганізації населення оприлюднити проект доданого Порядку через міські засоби масової інформації та на офіційному веб-сайті міської ради в мережі Інтернет.
2. По завершенні процедури обговорення регуляторного акту Порядок надання дозволу на облаштування вхідної групи до приміщень до будівель житлового та громадського призначення в м. Фастів винести на затвердження чергової сесії Фастівської міської ради.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійні комісії міської ради з питань інвестиційної діяльності, земельних відносин та містобудування і першого заступника міського голови.
міська рада
В И Р І Ш И Л А:
1. Відділу з питань внутрішньої політики та по роботі з органами самоорганізації населення оприлюднити проект доданого Порядку через міські засоби масової інформації та на офіційному веб-сайті міської ради в мережі Інтернет.
2. По завершенні процедури обговорення регуляторного акту Порядок надання дозволу на облаштування вхідної групи до приміщень до будівель житлового та громадського призначення в м. Фастів винести на затвердження чергової сесії Фастівської міської ради.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійні комісії міської ради з питань інвестиційної діяльності, земельних відносин та містобудування і першого заступника міського голови.
Міський голова М.В.Нетяжук
Додаток
до рішення міської ради
№
від
Порядок
надання дозволу на облаштування вхідної групи до будівель житлового та громадського призначення в м. Фастів
надання дозволу на облаштування вхідної групи до будівель житлового та громадського призначення в м. Фастів
1. Загальні положення
Вхідна група - це окремий власний вхід з вулиці до нежитлового приміщення (тепловий тамбур, східці, пандус для осіб з обмеженими можливостями).
Площа тамбуру, східців та пандусу визначається відповідно до передпроектних пропозицій).
Вхідна група не проектується та не використовується як торгівельне, складське, офісне чи побутове приміщення.
Цей Порядок поширюється на громадян та суб’єктів підприємницької діяльності, які мають у власності нежилі приміщення та інші об’єкти нерухомого майна і в процесі реконструкції (перепланування) бажають здійснити облаштування входу для обслуговування нерухомого майна.
Вхідна група - це окремий власний вхід з вулиці до нежитлового приміщення (тепловий тамбур, східці, пандус для осіб з обмеженими можливостями).
Площа тамбуру, східців та пандусу визначається відповідно до передпроектних пропозицій).
Вхідна група не проектується та не використовується як торгівельне, складське, офісне чи побутове приміщення.
Цей Порядок поширюється на громадян та суб’єктів підприємницької діяльності, які мають у власності нежилі приміщення та інші об’єкти нерухомого майна і в процесі реконструкції (перепланування) бажають здійснити облаштування входу для обслуговування нерухомого майна.
2. Порядок отримання попереднього погодження на облаштування вхідної групи
Власник нежитлового приміщення звертається до дозвільного відділу з відповідною заявою та з одночасним наданням наступних документів, завірених належним чином:
• правовстановлюючі документи (право власності на приміщення);
• згода балансоутримувача будинку (ЖЕК, правління ЖБК чи ОСББ);
• згода співвласників будинку на проведення таких робіт (нотаріально завірена згода власників суміжних квартир та погодження будинкового комітету);
• свідоцтво про державну реєстрацію, статут (для юридичних осіб),
паспортні дані (для фізичних осіб);
• копія технічного паспорта БТІ на нерухоме майно;
• передпроектні пропозиції;
• фотографії об'єкту;
• топозйомка в М 1:500.
Питання розглядається на засіданні єдиного дозвільного центру та надається погодження або ж відмова. В разі погодження місце розміщення вхідної групи, заявник звертається до відділу містобудування та архітектури для отримання викопіювання запланованого будівництва з метою його погодження комунальними службами та іншими відомствами за вимогою.
Далі питання передається на розгляд комісії по земельним відносинам.
Власник нежитлового приміщення звертається до дозвільного відділу з відповідною заявою та з одночасним наданням наступних документів, завірених належним чином:
• правовстановлюючі документи (право власності на приміщення);
• згода балансоутримувача будинку (ЖЕК, правління ЖБК чи ОСББ);
• згода співвласників будинку на проведення таких робіт (нотаріально завірена згода власників суміжних квартир та погодження будинкового комітету);
• свідоцтво про державну реєстрацію, статут (для юридичних осіб),
паспортні дані (для фізичних осіб);
• копія технічного паспорта БТІ на нерухоме майно;
• передпроектні пропозиції;
• фотографії об'єкту;
• топозйомка в М 1:500.
Питання розглядається на засіданні єдиного дозвільного центру та надається погодження або ж відмова. В разі погодження місце розміщення вхідної групи, заявник звертається до відділу містобудування та архітектури для отримання викопіювання запланованого будівництва з метою його погодження комунальними службами та іншими відомствами за вимогою.
Далі питання передається на розгляд комісії по земельним відносинам.
3. Оформлення права на користування земельною ділянкою під вхідною групою
Оскільки вхідні групи влаштовуються додатково у багатоповерхових житлових будинках після виведення окремих приміщень з житлового фонду та необхідності проведення їх реконструкції під об’єкти громадського призначення, то документом, що посвідчує право власності чи користування на земельну ділянку, може бути документ, який поширює таке право на земельну ділянку, необхідну для обслуговування цілісного об’єкту, тобто всього багатоповерхового житлового будинку або ж лише в межах запланованої прибудови вхідної групи.
Оформлення прав на таку земельну ділянку здійснюється в порядку встановленому статтями 123, 124 Земельного кодексу України.
Документами, що посвідчують право на земельну ділянку, необхідними для отримання дозволу на початок виконання будівельних робіт по влаштуванню вхідної групи, зокрема, можуть бути:
- витяг з Державного реєстру прав про зареєстроване право постійного користування на земельну ділянку, видане комунальному підприємству, що здійснює управління (обслуговування) відповідним багатоквартирним житловим будинком;
- державний акт на право постійного користування земельною ділянкою у випадках оформлення прав до 1 січня 2013 року;
- свідоцтво на право власності на земельну ділянку, видане об’єднанню співвласників багатоквартирного житлового будинку;
- договір оренди земельної ділянки між міською радою та таким об’єднанням;
- державний акт на право власності на земельну ділянку у випадках оформлення прав до 1 січня 2013 року.
Оскільки вхідні групи влаштовуються додатково у багатоповерхових житлових будинках після виведення окремих приміщень з житлового фонду та необхідності проведення їх реконструкції під об’єкти громадського призначення, то документом, що посвідчує право власності чи користування на земельну ділянку, може бути документ, який поширює таке право на земельну ділянку, необхідну для обслуговування цілісного об’єкту, тобто всього багатоповерхового житлового будинку або ж лише в межах запланованої прибудови вхідної групи.
Оформлення прав на таку земельну ділянку здійснюється в порядку встановленому статтями 123, 124 Земельного кодексу України.
Документами, що посвідчують право на земельну ділянку, необхідними для отримання дозволу на початок виконання будівельних робіт по влаштуванню вхідної групи, зокрема, можуть бути:
- витяг з Державного реєстру прав про зареєстроване право постійного користування на земельну ділянку, видане комунальному підприємству, що здійснює управління (обслуговування) відповідним багатоквартирним житловим будинком;
- державний акт на право постійного користування земельною ділянкою у випадках оформлення прав до 1 січня 2013 року;
- свідоцтво на право власності на земельну ділянку, видане об’єднанню співвласників багатоквартирного житлового будинку;
- договір оренди земельної ділянки між міською радою та таким об’єднанням;
- державний акт на право власності на земельну ділянку у випадках оформлення прав до 1 січня 2013 року.
- договір оренди земельної ділянки між міською радою та власником приміщення, до якого заплановано облаштування вхідної групи.
За умови подання необхідних документів, що перераховані в пункті 2 «Порядку» та отримання погодження комісії по розгляду питань земельних відносин, питання надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для передачі в оренду для облаштування вхідної групи виноситься на розгляд сесії міської ради.
Після прийняття міською радою позитивного рішення зацікавлена особа звертається до землевпорядної організації що має відповідну ліцензію на проведення землевпорядних робіт з метою розробки проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки. Проект землеустрою розробляється у відповідності до вимог статей 123, 186-1 Земельного кодексу України та подається на затвердження до міської ради.
Оформлення договору оренди, та проведення його державної реєстрації проводиться у відповідності до вимог Закону України «Про оренду землі».
Розмір орендної плати за земельну ділянку встановлюється у договорі у відповідності до рішення міської ради №27/1-LXV-V від 20.05.2010 р. «Про плату за оренду земель Фастівської міської ради».
У разі відчуження об’єкту нерухомого майна, набувач зобов’язаний переукласти договір оренди земельної ділянки.
Після прийняття міською радою позитивного рішення зацікавлена особа звертається до землевпорядної організації що має відповідну ліцензію на проведення землевпорядних робіт з метою розробки проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки. Проект землеустрою розробляється у відповідності до вимог статей 123, 186-1 Земельного кодексу України та подається на затвердження до міської ради.
Оформлення договору оренди, та проведення його державної реєстрації проводиться у відповідності до вимог Закону України «Про оренду землі».
Розмір орендної плати за земельну ділянку встановлюється у договорі у відповідності до рішення міської ради №27/1-LXV-V від 20.05.2010 р. «Про плату за оренду земель Фастівської міської ради».
У разі відчуження об’єкту нерухомого майна, набувач зобов’язаний переукласти договір оренди земельної ділянки.
4. Отримання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки
Пунктом 2.53 ДБН В.2.2-15-2005 «Житлові будинки. Основні положення» передбачено, що приміщення громадського призначення повинні мати входи та евакуаційні виходи, ізольовані від житлової частини будинку. Таким чином у випадках виведення приміщень із житлового фонду та проведення їх реконструкції під об’єкти громадського призначення виникає необхідність влаштування вхідних груп (окремого входу до такого приміщення). Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 07.07.2011 № 109 «Про затвердження Порядку надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, їх склад та зміст» для таких об’єктів не передбачено винятків із загальних правил. Отже, відділу містобудування та архітектури надається можливість встановлення планувальних та архітектурних вимог до проектування і будівництва вхідних груп.
Статтею 34 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», зокрема, встановлено, що замовник має право виконувати будівельні роботи після реєстрації органом державного архітектурно-будівельного контролю декларації про початок виконання будівельних робіт. При цьому відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 року № 466 «Деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт» будівельні роботи можуть виконуватися замовником після отримання документа, що посвідчує право власності чи користування земельною ділянкою.
Разом з тим, відповідно до частини 4 статті 34 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», реконструкцію, реставрацію або капітальний ремонт об'єктів будівництва без зміни зовнішніх геометричних розмірів їх фундаментів у плані може бути проведено за відсутності документа, що засвідчує право власності чи користування земельною ділянкою.
За умови подання необхідних документів, що перераховані в пункті 2 «Порядку» та оформлення права користування земельної ділянкою питання про надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки для облаштування вхідної групи виноситься на розгляд виконавчого комітету Фастівської міської ради.
В разі прийняття позитивного рішення виконавчим комітетом зацікавлена особа звертається до відділу містобудування та архітектури для отримання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки.
Статтею 34 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», зокрема, встановлено, що замовник має право виконувати будівельні роботи після реєстрації органом державного архітектурно-будівельного контролю декларації про початок виконання будівельних робіт. При цьому відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 року № 466 «Деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт» будівельні роботи можуть виконуватися замовником після отримання документа, що посвідчує право власності чи користування земельною ділянкою.
Разом з тим, відповідно до частини 4 статті 34 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», реконструкцію, реставрацію або капітальний ремонт об'єктів будівництва без зміни зовнішніх геометричних розмірів їх фундаментів у плані може бути проведено за відсутності документа, що засвідчує право власності чи користування земельною ділянкою.
За умови подання необхідних документів, що перераховані в пункті 2 «Порядку» та оформлення права користування земельної ділянкою питання про надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки для облаштування вхідної групи виноситься на розгляд виконавчого комітету Фастівської міської ради.
В разі прийняття позитивного рішення виконавчим комітетом зацікавлена особа звертається до відділу містобудування та архітектури для отримання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки.
Надалі процедура облаштування вхідної групи включає
наступні етапи робіт:
наступні етапи робіт:
5. Розробка проектної документації на будівництво.
6. Отримання дозволу на виконання будівельних робіт в інспекції ДАБК.
7. Оплата пайового внеску в розвиток соціальної і інженерно-транспортної інфраструктури.
8. Виготовлення нового технічного паспорта БТІ на об'єкт.
9. Введення в експлуатацію об’єкта будівництва.
10. Оформлення і реєстрація Свідоцтва про право власності.
6. Отримання дозволу на виконання будівельних робіт в інспекції ДАБК.
7. Оплата пайового внеску в розвиток соціальної і інженерно-транспортної інфраструктури.
8. Виготовлення нового технічного паспорта БТІ на об'єкт.
9. Введення в експлуатацію об’єкта будівництва.
10. Оформлення і реєстрація Свідоцтва про право власності.
Секретар міської ради Г.Ф.Поліщук
АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ
Проект рішення Фастівської міської ради «Про затвердження Порядку надання дозволу на облаштування вхідної групи до приміщень багатоквартирних житлових будинків в м. Фастів»
1. Визначення та аналіз проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання
Наявність приміщень та будівель в розпорядженні суб’єктів підприємництва є однією з визначальних передумов для ведення господарської діяльності в подальшому. Більше того, наявність приміщень є необхідною умовою для здійснення окремих видів діяльності, зокрема, виробництво, надання побутових послуг та торгівля.
Наявна в місті нерухомість є не завжди придатна для реалізації бізнес-планів суб’єктів малого підприємництва. Збудовані здебільшого у період безроздільного панування планової економіки житлові та нежитлові приміщення не були розраховані для діяльності комерційних об’єктів. Нові економічні умови, поява малого бізнесу, розвиток конкуренції ставить принципово інші умови до облаштування приміщень, спонукає підприємців до вкладення коштів у реконструкцію приміщень, їх перепланування, перебудову, тощо.
Прийняття рішення про реконструкцію приміщень ставить СГД перед необхідністю вирішення проблем проходження дозвільних процедур на переведення приміщень із житлових у нежитлове (якщо приміщення вважається житлом).
При цьому не врегульоване питання порядку надання дозволу на облаштування вхідної групи до будівель житлового та громадського призначення. Для отримання дозвільних документів на здійснення прибудови чинним законодавством передбачено оформлення правового документу на землю. Статтею 134 Земельного кодексу України визначено, що земельні ділянки державної чи комунальної власності або права на них (оренда, суперфіцій, емфітевзис), у тому числі з розташованими на них об'єктами нерухомого майна державної або комунальної власності, підлягають продажу окремими лотами на конкурентних засадах (земельних торгах). Однак абсурдним є рішення відведення земельної ділянки на конкурентних засадах для організації вхідної групи до приміщення, що належить на праві приватної власності певній особі.
Прийняття даного регуляторного акту призводить до впорядкування процесу на облаштування вхідної групи до приміщень багатоквартирних житлових будинків зрозумілим для підприємців та службовців, уможливити планування розбудови бізнесу в часі, зменшити кількість конфліктних ситуацій з мешканцями прилеглих квартир та приміщень.
Наявність приміщень та будівель в розпорядженні суб’єктів підприємництва є однією з визначальних передумов для ведення господарської діяльності в подальшому. Більше того, наявність приміщень є необхідною умовою для здійснення окремих видів діяльності, зокрема, виробництво, надання побутових послуг та торгівля.
Наявна в місті нерухомість є не завжди придатна для реалізації бізнес-планів суб’єктів малого підприємництва. Збудовані здебільшого у період безроздільного панування планової економіки житлові та нежитлові приміщення не були розраховані для діяльності комерційних об’єктів. Нові економічні умови, поява малого бізнесу, розвиток конкуренції ставить принципово інші умови до облаштування приміщень, спонукає підприємців до вкладення коштів у реконструкцію приміщень, їх перепланування, перебудову, тощо.
Прийняття рішення про реконструкцію приміщень ставить СГД перед необхідністю вирішення проблем проходження дозвільних процедур на переведення приміщень із житлових у нежитлове (якщо приміщення вважається житлом).
При цьому не врегульоване питання порядку надання дозволу на облаштування вхідної групи до будівель житлового та громадського призначення. Для отримання дозвільних документів на здійснення прибудови чинним законодавством передбачено оформлення правового документу на землю. Статтею 134 Земельного кодексу України визначено, що земельні ділянки державної чи комунальної власності або права на них (оренда, суперфіцій, емфітевзис), у тому числі з розташованими на них об'єктами нерухомого майна державної або комунальної власності, підлягають продажу окремими лотами на конкурентних засадах (земельних торгах). Однак абсурдним є рішення відведення земельної ділянки на конкурентних засадах для організації вхідної групи до приміщення, що належить на праві приватної власності певній особі.
Прийняття даного регуляторного акту призводить до впорядкування процесу на облаштування вхідної групи до приміщень багатоквартирних житлових будинків зрозумілим для підприємців та службовців, уможливити планування розбудови бізнесу в часі, зменшити кількість конфліктних ситуацій з мешканцями прилеглих квартир та приміщень.
2. Цілі державного регулювання.
Проект є нормативно-правовим актом, який спрямований на удосконалення правового регулювання організаційних та господарських відносин при наданні дозволу на облаштування вхідної групи до приміщень багатоквартирних житлових будинків в м. Фастів.
Встановлення порядку надання дозволу на облаштування вхідної групи до будівель житлового та громадського призначення, які плануються під реконструкцію для ведення в них підприємницької діяльності має ціль уточнення загальних положень законодавства. При цьому ставиться завдання спростити дозвільні процедури (у випадках, де це можливо), зробити процес зрозумілим для підприємців та службовців, уможливити планування розбудови бізнесу в часі, зменшити кількість конфліктних ситуацій з мешканцями прилеглих квартир та приміщень.
Встановлення порядку надання дозволу на облаштування вхідної групи до будівель житлового та громадського призначення, які плануються під реконструкцію для ведення в них підприємницької діяльності має ціль уточнення загальних положень законодавства. При цьому ставиться завдання спростити дозвільні процедури (у випадках, де це можливо), зробити процес зрозумілим для підприємців та службовців, уможливити планування розбудови бізнесу в часі, зменшити кількість конфліктних ситуацій з мешканцями прилеглих квартир та приміщень.
3. Альтернатива та її оцінка.
Без прийняття даного рішення для фізичних та юридичних осіб, в тому числі СГД стає неможливим вирішення питання прибудови до приміщень житлового та громадського призначення з метою організації вхідної групи до приміщень, що переобладнані із житлових в нежитлові.
Міський бюджет несе втрати від одного з основних джерел власних податкових надходжень.
Міський бюджет несе втрати від одного з основних джерел власних податкових надходжень.
4. Механізми та заходи, що пропонуються для розв’язання проблеми.
Із затвердженням Порядку надання дозволу на облаштування вхідної групи до будівель житлового та громадського призначення в м. Фастів буде врегульовано організаційні та господарські відносини у цій сфері.
Задекларовані цілі досягатимуться усім змістом документа, зокрема:
- встановлення порядку надання дозволу на облаштування вхідної групи до будівель житлового та громадського призначення на місцевому рівні при неврегульованості цього питання на загальнодержавному рівні.
- покращення естетики та архітектурної виразності фасадів реконструйованих приміщень та багатоквартирних житлових будинків.
- встановлення контролю за виконанням цього рішення.
Задекларовані цілі досягатимуться усім змістом документа, зокрема:
- встановлення порядку надання дозволу на облаштування вхідної групи до будівель житлового та громадського призначення на місцевому рівні при неврегульованості цього питання на загальнодержавному рівні.
- покращення естетики та архітектурної виразності фасадів реконструйованих приміщень та багатоквартирних житлових будинків.
- встановлення контролю за виконанням цього рішення.
5. Можливість досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта.
Цілі можуть бути досягнуті, оскільки проект рішення чітко визначає порядок надання дозволу на облаштування вхідної групи до будівель житлового та громадського призначення в м. Фастів з врахуванням архітектурних, санітарно-гігієнічних, пожежних норм, функціонально-планувальних та історико-культурних чинників, що дозволить досягнути поставленої мети.
6. Очікувані результати від прийняття регуляторного акту. Аналіз вигод та витрат.
Вигоди Витрати
Орган місцевого самоврядування Збільшення надходжень до міського бюджету як від плати за землю так і від податків ФОП та юридичних осіб при створенні нових робочих місць. Витрати з публічного обговорення документа
Суб`єкт підприємницької діяльності Використання земельних ділянок шляхом, що призводить до максимального отримання прибутку. Cплата орендної плати за землю
Населення Активізація економічного та соціального розвитку міста, здійснення благоустрою. -
Орган місцевого самоврядування Збільшення надходжень до міського бюджету як від плати за землю так і від податків ФОП та юридичних осіб при створенні нових робочих місць. Витрати з публічного обговорення документа
Суб`єкт підприємницької діяльності Використання земельних ділянок шляхом, що призводить до максимального отримання прибутку. Cплата орендної плати за землю
Населення Активізація економічного та соціального розвитку міста, здійснення благоустрою. -
7. Строк дії регуляторного акту
Термін дії даного регуляторного акту необмежений у зв’язку з можливістю внесення до нього змін, доповнень та його відміни у разі зміни чинного законодавства, в інших непередбачених випадках.
8. Показники результативності регуляторного акту
Виходячи з цілей регулювання, визначених у другому розділі аналізу регуляторного акту, для відстеження результативності цього регуляторного акту обрано такі статистичні показники:
1. Кількісні показники:
1.1 Кількість проведених перепланувань та реконструкції квартир в житлових будинках під нежитлові та офісні приміщення.
1.2 Надходження до місцевого бюджету згідно вищенаведених напрямків.
2. Якісні показники:
2.1 Чітка та однозначна процедура надання дозволу на облаштування вхідної групи до будівель житлового та громадського призначення в м. Фастів.
Виходячи з цілей регулювання, визначених у другому розділі аналізу регуляторного акту, для відстеження результативності цього регуляторного акту обрано такі статистичні показники:
1. Кількісні показники:
1.1 Кількість проведених перепланувань та реконструкції квартир в житлових будинках під нежитлові та офісні приміщення.
1.2 Надходження до місцевого бюджету згідно вищенаведених напрямків.
2. Якісні показники:
2.1 Чітка та однозначна процедура надання дозволу на облаштування вхідної групи до будівель житлового та громадського призначення в м. Фастів.
9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта.
Аналіз результативності запровадження регуляторного акта буде проводитись шляхом моніторингу статистичних даних відділу містобудування та архітектури виконавчого комітету Фастівської міської ради, а саме аналіз кількості проведених перепланувань та реконструкції квартир в житлових будинках під нежитлові та офісні приміщення та надходження до місцевого бюджету згідно вищенаведених напрямків.
Базове відстеження здійснюватиметься до дня набрання чинності проекту.
Повторне відстеження результативності регуляторного акта здійснюється через рік з дня набрання ним чинності.
Періодичне відстеження результативності регуляторного акта здійснюється кожні три роки, починаючи з дня виконання заходів із повторного відстеження.
Відповідні відстеження будуть проводитись шляхом аналізу статистичних даних відділу містобудування та архітектури міста.
Аналіз результативності запровадження регуляторного акта буде проводитись шляхом моніторингу статистичних даних відділу містобудування та архітектури виконавчого комітету Фастівської міської ради, а саме аналіз кількості проведених перепланувань та реконструкції квартир в житлових будинках під нежитлові та офісні приміщення та надходження до місцевого бюджету згідно вищенаведених напрямків.
Базове відстеження здійснюватиметься до дня набрання чинності проекту.
Повторне відстеження результативності регуляторного акта здійснюється через рік з дня набрання ним чинності.
Періодичне відстеження результативності регуляторного акта здійснюється кожні три роки, починаючи з дня виконання заходів із повторного відстеження.
Відповідні відстеження будуть проводитись шляхом аналізу статистичних даних відділу містобудування та архітектури міста.
Відділ містобудування та архітектури
виконавчого комітету Фастівської міської ради
виконавчого комітету Фастівської міської ради
ЗВІТ ПРО БАЗОВЕ ВІДСТЕЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ
РЕГУЛЯТОРНОГО АКТА
РЕГУЛЯТОРНОГО АКТА
Проект рішення Фастівської міської ради «Про затвердження порядку надання дозволу на облаштування вхідної групи до будівель житлового та громадського призначення в м. Фастів»
Виконавець заходів з відстеження -_ Відділ містобудування та архітектури
виконавчого комітету Фастівської міської ради
виконавчого комітету Фастівської міської ради
Мета прийняття акта - метою встановлення порядку надання дозволу на облаштування вхідної групи до будівель житлового та громадського призначення, які плануються під реконструкцію для ведення в них підприємницької діяльності має ціль уточнення загальних положень законодавства. При цьому ставиться завдання спростити дозвільні процедури (у випадках, де це можливо), зробити процес зрозумілим для підприємців та службовців, уможливити планування розбудови бізнесу в часі, зменшити кількість конфліктних ситуацій з мешканцями прилеглих квартир та приміщень.
Строк виконання заходів з відстеження - 10 днів (20.10.2014-30.10.2014 )
Тип відстеження - базовий
Метод одержання результатів відстеження - статистичний метод. Моніторинг показників ефективності дії регуляторного акту.
Заходи, які були виконані з відстеження результативності – ознайомлення з чинним законодавством України: Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», Земельний кодекс України. Проведений аналіз показників результативності регуляторного акту.
Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, а також способи одержання даних. Дані про результативність отримуються шляхом накопичення протягом року інформації про кількість об’єктів реконструкції, які виявили бажання облаштування вхідних груп в м. Фастів
Кількісні та якісні значення показників результативності:
Кількість проведених перепланувань та реконструкції квартир в житлових будинках під нежитлові та офісні приміщення за період: 2012р.- 2, 2013р.- 6, 2014 р- 2 об’єкти.
Надходження до місцевого бюджету за рахунок облаштування вхідної групи до будівель житлового та громадського призначення в м. Фастів: 2012р. - 162 грн., 2013р. - 1739,64 грн., 2014 р – 0 грн. за рахунок сплати орендної плати за користування земельними ділянками під вхідними групами.
Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей:
Даний Порядок забезпечить спрощену дозвільні процедури (у випадках, де це можливо), зробить процес зрозумілим для підприємців та службовців, уможливить планування розбудови бізнесу в часі, зменшити кількість конфліктних ситуацій з мешканцями прилеглих квартир та приміщень.
Затверджений Порядок з надання дозволу на облаштування вхідної групи сприятиме збільшенню надходжень до місцевого бюджету як від плати за землю так і від податків ФОП та юридичних осіб при створені нових робочих місць, використання земельних ділянок що призведе до максимального отримання прибутку, та активізує економічний і соціальний розвиток міста, здійснення благоустрою.
Таким чином із затвердженням Порядку з надання дозволу на облаштування вхідної групи до будівель житлового та громадського призначення в м. Фастів призведе до збалансування відносин між органами місцевого самоврядування та власниками об’єктів нерухомості.
Рекомендовано даний проект регуляторного акта винести на розгляд сесії міської ради.
Відділ містобудування та архітектури
виконавчого комітету Фастівської міської ради
Строк виконання заходів з відстеження - 10 днів (20.10.2014-30.10.2014 )
Тип відстеження - базовий
Метод одержання результатів відстеження - статистичний метод. Моніторинг показників ефективності дії регуляторного акту.
Заходи, які були виконані з відстеження результативності – ознайомлення з чинним законодавством України: Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», Земельний кодекс України. Проведений аналіз показників результативності регуляторного акту.
Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, а також способи одержання даних. Дані про результативність отримуються шляхом накопичення протягом року інформації про кількість об’єктів реконструкції, які виявили бажання облаштування вхідних груп в м. Фастів
Кількісні та якісні значення показників результативності:
Кількість проведених перепланувань та реконструкції квартир в житлових будинках під нежитлові та офісні приміщення за період: 2012р.- 2, 2013р.- 6, 2014 р- 2 об’єкти.
Надходження до місцевого бюджету за рахунок облаштування вхідної групи до будівель житлового та громадського призначення в м. Фастів: 2012р. - 162 грн., 2013р. - 1739,64 грн., 2014 р – 0 грн. за рахунок сплати орендної плати за користування земельними ділянками під вхідними групами.
Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей:
Даний Порядок забезпечить спрощену дозвільні процедури (у випадках, де це можливо), зробить процес зрозумілим для підприємців та службовців, уможливить планування розбудови бізнесу в часі, зменшити кількість конфліктних ситуацій з мешканцями прилеглих квартир та приміщень.
Затверджений Порядок з надання дозволу на облаштування вхідної групи сприятиме збільшенню надходжень до місцевого бюджету як від плати за землю так і від податків ФОП та юридичних осіб при створені нових робочих місць, використання земельних ділянок що призведе до максимального отримання прибутку, та активізує економічний і соціальний розвиток міста, здійснення благоустрою.
Таким чином із затвердженням Порядку з надання дозволу на облаштування вхідної групи до будівель житлового та громадського призначення в м. Фастів призведе до збалансування відносин між органами місцевого самоврядування та власниками об’єктів нерухомості.
Рекомендовано даний проект регуляторного акта винести на розгляд сесії міської ради.
Відділ містобудування та архітектури
виконавчого комітету Фастівської міської ради