Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Фастівської міської ради за 9 місяців 2014 р.
РІШЕННЯ
Від 31.10.2014 м. Фастів №349
Про підсумки роботи щодо розгляду
звернень громадян у виконавчому комітеті
Фастівської міської ради за 9 місяців 2014 р.
Заслухавши інформацію начальника відділу по роботі із зверненнями громадян О.С.Папко «Про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у виконкомі Фастівської міської ради за 9 місяців 2014 р. та виконання Указу Президента України №109/2008 р. «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», керуючись Законами України «Про звернення громадян», пп.1 п. «б» ч.1 ст.38 «Про місцеве самоврядування в Україні», Указом Президента №109/2008 від 07.02.2008 р. «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», виконавчий комітет вирішив:
1. Інформацію «Про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у виконкомі Фастівської міської ради за 9 місяців 2014 р. та виконання Указу Президента України №109/2008 р. «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» взяти до відома.
2. Продовжити проведення прямих телефонних зв’язків з населенням міста.
3. Суворо дотримуватися графіків особистого прийому та виїзних прийомів громадян.
4. Проводити первинний розгляд та підготовку доручень за зверненнями громадян в одноденний термін.
5. Приділяти увагу життєвим проблемам соціально незахищених категорій населення, ветеранів війни та праці, інвалідів, багатодітних сімей, одиноких матерів, дітей-сиріт, військовослужбовців АТО, сім’ї військовослужбовців, які беруть участь АТО і призвані під час мобілізації, громадянам України, які переміщуються з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичних операцій і тимчасово мешкають у місті Фастові, знаходити можливості для надання їм дієвої допомоги.
6. Посилити контроль за термінами розгляду звернень, що надійшли із вищестоящих органів влади.
7. Персональну відповідальність за належне реагування на обґрунтовані пропозиції, заяви, скарги громадян, організацію їх особистого прийому, обов'язкове і своєчасне повідомлення заявників про результати перевірки заяв і скарг покласти на заступників міського голови та керуючого справами виконкому, керівників управлінь та відділів, міських установ та організацій.
8. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконкому Васильченка В.О.
Міський голова М.В.Нетяжук
І Н Ф О Р М А Ц І Я
Про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у виконкомі Фастівської міської ради за 9 місяців 2014 року та виконання Указу Президента України №109/2008 р. «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»
Відділ по роботі із зверненнями громадян проаналізував підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до виконавчого комітету Фастівської міської ради за 9 місяців 2014 року.
Встановлено, що на адресу виконавчого комітету Фастівської міської ради надійшло усних та письмових 2021 звернень громадян, що на 743 звернень менше порівняно з алогічним періодом 2013 року.
Порушено питань - 2283
Основні питання:
- Аграрної політики і земельних відносин – 367 ;
- житлової політики – 490 ;
- транспорт і зв’язок – 119;
- соціального захисту – 302;
- комунального господарства – 470;
- праця і заробітна плата – 20;
- охорони здоров’я - 8;
- інші питання – 507;
Колективних скарг і заяв одержано 124, в них було підписів 1595 .
Колективні звернення стосувались:
- щодо благоустрою дороги від заправки ПАТ «Факел» Миронівський парк до повороту на місто Біла церква;
- щодо перейменування вулиць;
- щодо зрізання аварійного дерева по вул. Мічуріна;
- щодо тарифів на вивіз сміття у приватному секторі;
- щодо пільгового перевезення у міському транспорті;
- щодо підтоплення будинків;
- щодо водовідведення у мікрорайоні Завокзалля та очищення ливневих стоків;
- щодо освітлення вулиць;
- щодо благоустрою доріг та тротуарів;
- щодо великої кількості безпритульних собак;
- щодо перенесення стихійного ринку біля магазину «ЕКО» та «Вечірній ринок» по вул. Соборна;
- щодо ремонту ліфту по вул. Г. Прикордонників,2;
- щодо розформування 1 класу ЗОШ №2;
та інші звернення.
Станом на 29.09.2014 р. 35 колективних звернень вирішено позитивно, 78 – надано роз’яснення, 11 опрацьовується виконавцями.
Проблема соціального захисту населення залишається гострою. До міської влади, як до останньої інстанції звертаються громадяни, які не в змозі прожити на свої пенсії, зробити вартісні операції, оплатити комунальні послуги.
Станом на 1 жовтня 2014 року виплачено матеріальної допомоги (у тому числі на поховання) сумі 85 тис.558 грн. 124 громадянам.
Ефективною формою роботи з громадянами є проведення «прямого телефонного зв’язку» з населенням міста. Згідно із затвердженим графіком, протягом 1 півріччя 2014 року проведено телефонний зв'язок керівниками управлінь, відділів та міських служб:
1. Начальник відділу містобудування та архітектури (23.01.2014 р.);
2. В.о. міського голови Поліщук Г.Ф. (20.02.2014 р.);
3. Директор КП «Фастівводоканал»;
4. Начальник управління освіти (17.04.2014 р.);
5. Начальник КП Фастівська ЖЕК (15.05.2014 р.);
6. Начальник управління соціального захисту населення (19.06.2014 р.)
7. Завідуюча сектором опіки служби у справах дітей та сім’ї (17.07.2014 р.);
8. Начальник ККП (21.08.2014)
Велика увага в міськвиконкомі приділяється організації особистого прийому громадян. Згідно затвердженого графіка в. о. міського голови провела - 18 особистих прийомів, міський голова - 17 особистий прийомів. Всього 35 прийомів громадян з особистих питань.
з них - 8 виїзних:
1. 15.01.2014 р. - мікрорайон Завокзалля;
2. 05.02. 2014 р. – КП «ФастівськаЖЕК»;
3. 19.02.2014 р. - мікрорайон Кадлубиця;
4. 05.03.2014 р. – комбінат комунальних підприємств;
5. 05.07.2014 р. – мікрорайон Завокзалля;
6. 16.07.2014 р. – КП «Фастівська ЖЕК»;
7. 06.08.2014 р. – Комбінат комунальних підприємств;
8. 20.08.2014 р. – мікрорайон Кадлубиця;
До вищестоящих установ за звітній період від мешканців міста надійшло 388 звернень , що на 18 звернень більше ніж за аналогічний період минулого року, у тому числі до:
- « урядової гарячої лінії» - 322;
- Київської обласної державної адміністрації - 66;
Питання порушені у зверненнях до вищестоящих організацій стосувались:
- житлових питань ;
- питання пільгового перевезення пасажирів;
- питання комунального господарства;
- надання матеріальної допомоги ;
- питання соціального забезпечення та охорони здоров’я ;
- питання оплати праці та інші;
Всі звернення своєчасно розглянуті і про результат розгляду повідомлені заявники.
Начальник відділу по роботі
із зверненнями громадян О.С.Папко