Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Щодо подання звітності по страхових внесках за період до 01.01.2011 року
Відповідно Закону України від 04.07.13 № 406-VII “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв’язку з проведенням адміністративної реформи”, який набрав чинності 11 серпня 2013 року, адміністрування єдиного соціального внеску покладено на органи Міністерства доходів і зборів України.
З 1 жовтня 2013 року процедури щодо прийняття та оброблення звітності обліку сплати єдиного внеску здійснюють органи доходів і зборів. В зв’язку з цим, отримати інформацію щодо сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове соціальне страхування та надання звітності про суми нарахованого ЄСВ в електронному вигляді можна у Центрах обслуговування платників податків (ЦОПП). Додаткова інформація на сайті Міністерства доходів та зборів України.
Звертаємо увагу, що звітність по страхових внесках за період до 01.01.2011 року надається до органів Пенсійного фонду України.Облік застрахованих осіб та сум нарахованих внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування за періоди до 1 січня 2010 року ведеться з застосуванням відповідно постанови правління Пенсійного фонду України від 10.06.2004 № 7-6 "Про порядок формування та подання органам Пенсійного фонду України відомостей про застраховану особу, що використовуються в системі загальнообов'язкового державного пенсійного страхування", зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 10.08.2004 за № 1000/9599 (далі – Порядок 7-6), та постанови правління Пенсійного фонду України від 05.11.2009 № 26-1 "Про порядок формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованих внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування органам Пенсійного фонду України", зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 24.11.2009 за № 1136/17152 (далі – Порядок 26-1); звіти щодо сум нарахованих внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування органам Пенсійного фонду України за звітні періоди до 1 січня 2011 року подаються у строки та за формами, встановленими Порядком формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованих внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування органам Пенсійного фонду України, затвердженим постановою правління Пенсійного фонду України від 05.11.2009, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 24.11.2009 за № 1136/17152.
Відомості про застрахованих осіб та звіти щодо сум нарахованих внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування органам Пенсійного фонду України за період до 01 січня 2011 року з типом форми «коригуючи» або «скасовуючи» подаються лише за результатами перевірки, здійсненої за заявою платника.
Відділ ІС та ПЗ управління Пенсійного фонду України
в м.Фастові та Фастівському районі