Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
З проблемами - до міського голови
Вт, 16/12/2014 - 09:04 | Адміністрація1
13 грудня у м.Фастів міський голова Михайло Нетяжук за участю начальника відділу звернень громадян міськвиконкому Оксани Папко провів прийом громадян з особистих питань.
Колективним було звернення мешканців гуртожитку по вул. Ломоносова,28, які порушували питання приватизації своїх кімнат, заміни мережі електропостачання гуртожитку, підведення централізованого водопостачання та отримання довідок у ЖЕКу при наявності заборгованості за комунальні послуги. Також вони скаржилися на розміри тарифів за теплопостачання. У своєму колективному зверненні жителі багатоквартирного будинку по вул. Нова,6 вказували на необхідність додаткового встановлення відповідними службами дорожніх знаків у місцях, де нанесена дорожня розмітка.
Жителі Фастова, серед яких були і підприємці, скаржилися на відключення електропостачання у місті, що заважає, зокрема, веденню ними підприємницької діяльності, а відповідно, і наповненню міського бюджету. Мешканець вул..Моріна вказував, що на маршруті «Привокзальна площа – Миронівський парк» потрібно вводити автобуси більшої пасажиромісткості, оскільки наявні в часи «пік» часто не вміщують всіх пасажирів.
Під час прийому окремі заявники просили допомогти вирішити житлові питання, отримати довідки, зареєструвати новонароджену дитину, надання допомоги з працевлаштуванням, порушували ряд питань щодо оплати за вивезення твердих побутових відходів.
З усіх порушених громадянами питань дано доручення відповідним службам. Заявникам надано консультації та роз’яснення.