Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
На апаратній нараді проаналізовано звернення громадян у 2014 році
Під час апаратної наради начальник відділу звернень громадян міськвиконкому Оксана Папко виступила з аналізом звернень громадян за 2014 рік.
Зокрема, вона зазначила, що у 2014 році надійшло 2688 звернень громадян, що на 815 звернень менше в порівнянні з минулим 2013 роком. У своїх зверненнях громадяни порушили 3018 питань.
Найбільше фастівчани порушували питання житлового господарства (щодо будівництва житла, надання житла, приватизація гуртожитків, питання експлуатації і ремонту житлового фонду) - надійшло 630 звернень. Надійшли звернення з питань соціального захисту (щодо надання матеріальної допомоги, забезпечення транспортними засобами інвалідів, питання надання субсидій на квартплату і комунальні послуги, виплати пенсії), листів такого змісту отримано 409, що на 139 звернень більше, ніж у вказаний період 2013 року.
Оксана Станіславівна розповіла, що авторами таких звернень є, переважно, найменш соціально захищені категорії громадян: пенсіонери; інваліди; члени багатодітних сімей та одинокі матері; військовослужбовці з зони проведення АТО; сім’ї військовослужбовців, які беруть участь в АТО і призвані під час мобілізації; громадяни України, які переміщуються з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції і тимчасово мешкають у місті Фастові; одинокі матері; діти-сироти; діти, які знаходяться під опікою; багатодітні сім’ї та інші громадяни, які потребують соціального захисту населення та підтримки;
Доповідач підкреслила, що міською владою велика увага приділяється організації особистого прийому громадян. Міський голова провів 33 особисті прийоми громадян, а в. о. міського голови - 18 особистих прийомів. Всього було проведено 51 прийом громадян з особистих питань, з них - 13 виїзних у мікрорайонах міста та в установах і організаціях.
На особистому прийомі міським головою прийнято 388 звернень. Всього на особистому прийомі побувало 748 громадян, ними порушено 752 питання. Надійшло 78 колективних звернень за підписами 2262 фастівчан. Питання стосувались:
- благоустрою дороги від заправки ПАТ «Факел» Миронівський парк до повороту на місто Біла церква;
- перейменування вулиць;
- зрізання аварійного дерева по вул. Мічуріна;
- тарифів на вивіз сміття у приватному секторі;
- пільгового перевезення у міському транспорті;
- підтоплення будинків;
- водовідведення у мікрорайоні Завокзалля та очищення ливневих стоків;
- освітлення вулиць;
- благоустрою доріг та тротуарів;
- великої кількості безпритульних собак;
- перенесення стихійного ринку біля магазину «ЕКО» та «Вечірній ринок» по вул. Соборна;
- ремонту ліфту по вул. Г. Прикордонників,2;
- розформування 1 класу ЗОШ №2
- тарифів у міській лазні;
- відключення електропостачання; та інші звернення.
До вищестоящих установ за звітний період від мешканців міста надійшло 490 звернення, у тому числі до:
- «урядової гарячої лінії» - 394 (з них 14 анонімних) ; зокрема, від одного фастівчанина – 217 звернень ( з них на «урядову гарячу лінію» – 207),- Київської обласної державної адміністрації – 96 ;
Питання, порушені у зверненнях до вищестоящих організацій, стосувались:
- житлових питань;
- земельних питань;
- питання пільгового перевезення пасажирів;
- питання комунального господарства;
- надання матеріальної допомоги;
- питання соціального забезпечення.