Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Міський голова провів нараду з підприємцями міста, які здійснюють торгівлю підакцизними товарами
Міський голова Михайло Нетяжук провів нараду з підприємцями міста, які здійснюють торгівлю підакцизними товарами. У нараді взяли участь перший заступник міського голови Олена Зикова, начальник Фастівського відділення Васильківської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області Олександр Міщенко, начальник відділу – державний інспектор Територіальної державної інспекції з питань праці в Київській обл. Вікторія Шандурська
Міський голова Михайло Нетяжук окреслив особливості встановлення ставок з місцевих податків та зборів у зв’язку з набранням чинності Законом України від 28 грудня 2014 року № 71-VIII “Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи”. Він зазначив, що з метою підвищення фінансової спроможності місцевих рад Законом №71, зокрема, передбачено такий перелік місцевих податків та зборів: а)місцеві податки: податок на майно та єдиний податок; б) місцеві збори: збір за місця для паркування транспортних засобів та туристичний збір. Відповідно до Закону № 71 З 1 січня 2015 року Законом №71 запроваджено акцизний податок з роздрібного продажу підакцизних товарів (пиво, алкогольні напої, тютюнові вироби, нафтопродукти та інше паливо) та одночасно скасовано збір на розвиток виноградарства, садівництва та хмелярства.
Михайло Володимирович звернувся до підприємців міста, які здійснюють торгівлю підакцизними товарами, з проханням відповідально поставитися до сплати цього податку, оскільки кошти від нього йтимуть безпосередньо на розвиток міста. Також він зазначив, що проведені контрольні закупки алкогольної продукції свідчать про те, що вона не завжди продається з чеками.
Окремо міський голова нагадав представникам АЗС міста про відповідне розпорядження голови Київської ОДА про необхідність формування запасів паливно-мастильних матеріалів у об’ємі 30 відсотків від загального вмісту цистерн.
Олександр Міщенко проінформував присутніх про особливості справляння податків і зборів, що сплачуються до місцевих бюджетів, зокрема, щодо оподаткування та встановлення ставок акцизного податку в частині реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів. Так, з 1 січня 2015 року Законом №71 запроваджено акцизний податок з роздрібного продажу підакцизних товарів (пиво, алкогольні напої, тютюнові вироби, нафтопродукти та інше паливо).
Олександр Григорович зазначив, що платниками цього податку є суб’єкти роздрібної торгівлі, які реалізують безпосередньо громадянам та іншим кінцевим споживачам для їх особистого некомерційного використання незалежно від форми розрахунків, у тому числі на розлив у ресторанах, кафе, барах, інших суб’єктах господарювання громадського харчування, такі підакцизні товари: пиво, алкогольні напої, тютюнові вироби, тютюн та промислові замінники тютюну, нафтопродукти, насамперед бензин та дизельне пальне, паливо моторне альтернативне, біодизель, скраплений газ тощо.
Платниками податку є особи – суб'єкти господарювання роздрібної торгівлі, які здійснюють реалізацію підакцизних товарів. Такі суб’єкти підлягають обов'язковій реєстрації як платники податку контролюючими органами за місцезнаходженням пункту продажу зазначених вище підакцизних товарів. Реєстрація здійснюється не пізніше граничного терміну подання декларації з акцизного податку за місяць, в якому здійснюється реалізація таких товарів. Реєстрація контролюючими органами таких платників, як платників акцизного податку здійснюється автоматично при поданні ними декларації з акцизного податку до контролюючих органів, які територіально обслуговують адміністративно-територіальні одиниці, на яких розташовані пункти продажу підакцизних товарів.
Також йшлося про бази, об’єкта оподаткування та ставки акцизного податку з роздрібного продажу підакцизних товарів. Олександр Міщенко зазначив, що база оподаткування – це вартість (з податком на додану вартість) реалізованих через роздрібну торговельну мережу підакцизних товарів. Датою виникнення податкових зобов'язань щодо реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів є дата здійснення розрахункової операції, а у разі реалізації товарів фізичними особами - підприємцями, які сплачують єдиний податок, – дата надходження оплати за проданий товар.
Згідно із Законом №265, зазначив Олександр Григорович, розрахункова операція – це приймання від покупця готівкових коштів, платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо за місцем реалізації товарів (послуг), видача готівкових коштів за повернутий покупцем товар (ненадану послугу), а у разі застосування банківської платіжної картки – оформлення відповідного розрахункового документа щодо оплати в безготівковій формі товару (послуги) банком покупця або, у разі повернення товару (відмови від послуги), оформлення розрахункових документів щодо перерахування коштів у банк покупця.
Також він наголосив, що оскільки Фастівською міською радою не прийнято рішення про встановлення ставок акцизного податку з реалізованих суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, ставки податку у відсотках від вартості підакцизних товарів (з податком на додану вартість) стягуватиметься у розмірі 5 відсотків. Ще було зазначено, що акцизний податок за ставкою 5 відс. сплачується, починаючи з 1 січня 2015 року незалежно від наявності прийнятих місцевими радами рішень.
Окремо було детально обговорено питання щодо подання декларації та сплати акцизного податку з роздрібного продажу підакцизних товарів. Наголошувалося, що суб’єкт господарювання роздрібної торгівлі, який здійснює реалізацію підакцизних товарів, подає щомісяця (не пізніше 20 числа наступного періоду) контролюючому органу за місцем реєстрації (тобто, за місцем розташування пункту продажу підакцизних товарів) декларацію з акцизного податку за формою, затвердженою у порядку, встановленому статтею 46 Податкового Кодексу України. Декларації з акцизного податку подаються до контролюючих органів, які територіально обслуговують адміністративно-територіальні одиниці, на яких розташовані пункти продажу підакцизних товарів. Тобто, кількість таких декларацій за звітний період має відповідати кількості адміністративно - територіальних одиниць, на яких розташовані пункти продажу підакцизних товарів. Перше подання декларації за січень 2015 року здійснюється платниками акцизного податку з роздрібного продажу підакцизних товарів не пізніше 20 лютого 2015 року.
Суми податку перераховуються до бюджету суб'єктом господарювання роздрібної торгівлі, який здійснює реалізацію підакцизних товарів, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого Кодексом для подання податкової декларації за місячний податковий період.
Особа – суб'єкт господарювання роздрібної торгівлі, який здійснює реалізацію підакцизних товарів, сплачує податок за місцем реалізації таких товарів. Перша сплата задекларованих сум податку з роздрібного продажу підакцизних товарів за січень 2015 року здійснюється платниками акцизного податку не пізніше 2 березня 2015 року.
Начальник відділу – державний інспектор Територіальної державної інспекції з питань праці в Київській обл. Вікторія Шандурська детально проінформувала про новації щодо змін в трудовому законодавстві, внесені Законом України від 28.12.2014 р. №77 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реформування загальнообов’язкового державного соціального страхування та легалізації фонду оплати праці» до Кодексу законів про працю, що набрали чинності з 1 січня поточного року.
Вона підкреслила, що працівник може отримати допуск до роботи лише після укладання трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням роботодавця, та повідомлення органів ДФС про прийняття його на роботу. В той же час, цим же Законом виключено норму, згідно з якою трудовий договір між найманим працівником і фізособою-працедавцем потрібно було реєструвати у державній службі зайнятості.
Окрім цього, статтею 265 КЗпП запроваджені нові штрафи за порушення трудового законодавства, які є фінансовими санкціями і накладаються незалежно від адмінштрафів. Зокрема, у разі допуску працівника до роботи без оформлення трудового контракту, оформлення робітника на неповний робочий час, у разі якщо він фактично працює повний робочий час, або якщо виплати здійснюються без нарахування й сплати внеску та податку, на працедавця накладається штраф у розмірі 30 мінімальних зарплат на момент виявлення порушення (на сьогодні – 36540 грн.) за кожного працівника, щодо якого скоєно порушення. При порушенні встановлених строків виплати зарплати чи інших виплат передбачених законодавством про працю, більш як за один місяць або виплата їх не в повному обсязі карається фінансовою санкцією у розмірі 3 мінімальних зарплат на момент виявлення порушення (3654 грн.). У разі якщо роботодавець не дотримується мінімальних державних гарантій в оплаті праці, зазначене порушення обкладається штрафом у розмірі 10 мінімальних зарплат (12180 грн.) за кожного працівника, щодо якого скоєно порушення. Всі інші порушення щодо вимог трудового законодавства призводять до штрафних санкцій у розмірі однієї мінімальної зарплати (1218 грн.).
Також доповідач звернула увагу на зміни, внесені до Кодексу України про адміністративні порушення (КУпАП). Так, в новій редакції викладена стаття 41 КУпАП в якій прописана відповідальність посадових осіб (юридичних та фізичних-підприємців), які використовують найману працю, у разі порушення норм трудового законодавства. Зазначені особи караються штрафом від 500 до 1000 н.м.д.г. (від 8500 до 17000 грн.). Кожне повторне порушення протягом року – 1000-2000 н.м.д.г. (від 17000 до 34000 грн.).
На завершення наради міський голова вніс пропозицію провести працівниками Фастівського відділення Васильківської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області практичне заняття з підприємцями щодо оформлення ними документації, відповідно до змін, які відбулися в законодавчій базі. Олександр Міщенко підтримав таку ініціативу та призначив таке заняття на 12 лютого о 10-00 год. в приміщенні Фастівського відділення Васильківської ОДПІ.